2013. november 27., szerda

Hi Darlin's!! :)

Még egy rendszeres olvasót köszönthetünk a köreinkben.:) Remélem ez a szám minden egyes résszel csak nőni és nőni fog.:) Úgy döntöttem,hogy az új album tiszteletére egy hosszabb résszel jelentkezem..:) Remélem tetszeni fog.;) Jó olvasást kívánok!És írjatok véleményt ahogy eddig is.:) köszönöm..<3..:)

13.fejezet

2014.Január.28. (Kedd) /4 héttel később/
06:00

*Becky szemszöge*

 ( Zene)
♫Said I’d never leave her cause her hands fit like my tshirt,Tongue tied over three words, cursed.
Running over thoughts that make my feet hurt,
Bodies intertwined with her lips♫


Liam lágy hangjára ébredtem,ahogy az Over Again-t énekli.Kikászálódtam az ágyból és a fürdőbe
mentem,hogy elvégezzem a reggeli teendőket,amiket az öltözés követett.Mint már jó ideje,most sem volt jó idő..sőt elég fagyos volt a kinti levegő.Nem nagyon szeretem,ha úgy kell öltözni,mint az eszkimóknak,de a cél érdekében mindent,csak ne fagyjak meg.Csak lenne már nyár!!!

Reggelezni,megint nem volt időm,mert sietnem kellett a suliba.Most háromszor annyi teendőm van,mint év elején..túl szép lett volna végig lazsálni az egész évet. :D Séta helyett most a buszt választottam,így már 06:45-kor bent voltam az osztályban és ismételtem a töritételeket a "próbaérettségire".

07:07

 3 perccel becsengő előtt megcsörrent a telefonom.Mikor kikaptam a zsebemből elmosolyodtam,mert Louist pillantottam meg a képernyőn.Ő is jókor tud hívni...de azért kimentem és felvettem.
-Szia Lou!Mi a baj?
-Becky!Jó hallani a hangod!Mizujs?-hallani lehetett,hogy mosolyog.
-Röpke 2 perc múlva próbaérettségit írok töriből,szóval eléggé izgulok.-közben nekitámaszkodtam a falnak,a terem ajtaja mellett.
-Óóó..akkor sok sikert hozzá!Majd szurkolok,hogy sikerüljön,bár szerintem nincs rá szükséged...De akkor most nem zavarlak,majd hívj vissza,ha hazaértél.Oké??-Louis.
-Oké,de....-kezdtem volna bele,de félbeszakítottak.
-Szia,akárki is vagy!Beckynek le kell tennie,mert jön a tanár és ha nincs bent a helyén azonnal karót kap!!-osztálytársam,Noel kapta ki a telefont a kezemből és kiabált bele.
-Add vissza!-nyúltam a készülék után,amit sikeresen visszaloptam és a fülemhez emeltem újból.
-Ez meg ki volt???-kérdezte Lou kicsit féltékenyen.
-Csak az egyik osztálytársam,Noel.De most tényleg mennem kell...majd hívlak otthonról.Puszi a többieknek is.-mielőtt kinyomtam volna,még hallottam,hogy belekiabált egy "Sok sikert". Igazán aranyos volt tőle.

 15:00

 A  nap lényegében a várakozásról szólt..arra vártam,hogy mehessek haza!!Furcsa,hogy ilyenkor még lassabban telnek a percek,mint általában.A kíváncsiság egy krátert fúrt az oldalamba!Nehéz feladat volt végig ülni 8 tanítási órát.Olyan voltam,mint egy kisiskolás...mocorogtam a széken,doboltam az asztalon és kopogtam a tollammal.A matek tanárom megkérdezte,hogy pisilnem kell és azért nem bírok nyugton ülni?Válasz helyett csak nevettem..azt hiszem mindenki hülyének nézett!! :D De végre kicsengettek és mehetünk haza.Már a töri dolgozat eredménye miatt sem aggódtam,csak arra vártam,hogy megtudjam,Louis mit akart mondani.Szegény Pollytól is gyorsan vettem búcsút..most nem volt időm beszélgetni,ahogy mindig szoktunk a suli kapuja előtt állva.Felpattantam a buszra de még az is lassúnak tűnt...Már azon gondolkodtam,hogy szólok a sofőrnek taposson a gázra,de mit mondtam volna?? "Elnézést!Legyen szíves a buszt felpörgetni,mert megöl a kíváncsiság!"...biztos leszállított volna.

15:23

Hazaérve az ajtókat villám sebességgel téptem fel és mentem egyenesen a szobámba.Hiába kiabáltam,hogy haza értem nem szólt senki,tehát nem volt otthon senki.Soha nem szerettem egyedül lenni,de most kitudja,mit akar mondani Louis?!Ledobtam a cuccaim és már nyomtam is a hívás gombot.
-Szia Becky! -vette fel 3 csengés után.
-Na??Mit akartál mondani reggel???-szinte letámadtam szegényt.
-Lassabban Törpicsek!Először is...köszönni ki fog??Amúgy meg hova sietsz annyira??-nyugodtan mondta,de tudtam hogy kötekedni akar.
-Szia Louis!De egy...nem vagyok törpicsek!Kettő...ne húzd az időt,mert erre várok reggel óta!-parancsoltam rá.
-Jó-jó!!Bocsika...de nem hagyhattam ki!-nevetett.-Na..az van,hogy nemsokára itt van Harry szülinapja.Még 3 nap és 20 éves lesz a drága!Kitaláltuk,hogy csinálunk neki egy bulit,amiről ő is tud.-kezdett el felvilágosítani.
-Hát az meg milyen buli??Ilyenkor nem az a lényeg,hogy meglepődjön az ünnepelt?-értetlenkedtem.
-Várd ki a végét!Ugyanis..arra gondoltam,lehetnél Te az egyik ajándék!-árulta el terveit.
-De..-kezdtem el,de rögtön bele szólt.
-Már meg néztem és 1.-je pont hétvégére esik,tehát nincs iskola.Szóval??Ugye eljössz??-izgatottan várta a válaszomat.
-Jajj..nem tudom.Már nagyon hiányoztok és jó lenne látni benneteket,de rengeteg dolgom van,így érettségi előtt.És....olyan nehéz lenne megint ott hagyni titeket!De azért megkérdezem anyáékat.Majd felhívlak,hogy mint mondtak.
-Van egy olyan érzésem,hogy megengedik.-a hangja csíntalanná vált.Biztos voltam benne,hogy valamin megint töri azt az édes kis buksiját.A telefont letettük,én meg majd kiugrottam a bőrömből,hogy újra Harry közelében lehetek majd...ha minden jól megy és mehetek.

20:26

Megkérdeztem a szüleimet a bulival kapcsolatban és csodák-csodájára elengedtek.Mint kiderült már Lou felhívta őket délelőtt és megbeszélte velük.Apa azt mondta,hogy csak azért engednek el,mert Louis megígérte,hogy vigyázni fog rám.Anya és én ezen jót mosolyogtunk,mert tudtuk,hogy Ő még saját magára sem tud vigyázni...nem hogy rám!!!Kiderült,hogy Polly is jön és ő már egy hete tudja.Már beszéltem vele is és úgy döntöttünk,hogy itt alszik nálunk az indulás előtti estén,nehogy megint lekésse a gépet. :D

Még mindig olyan hihetetlen,hogy pár nap és újra láthatom őket.Tartottuk a kapcsolatot,mert beszéltünk telefonon és SKYPE-oltunk egy héten többször is,de az nem ugyanaz!Sajnos csak 2 napot lehetek velük,de az is több a semminél!Nem igaz??

2014.Január.31. (Péntek) /3 nappal később/
13:55

Végre kicsengettek!!Azt hittem,soha nem telik el ez a 3 nap!A hetem nem szólt másról,csak Harry szülinapi bulijáról.Louissal mindennap beszéltünk a szervezéssel kapcsolatban,mert úgy gondolta,hogy én majd mindent tudni fogok.Kikérte a véleményemet a díszítéssel,a zenével és a vendégekkel kapcsolatban.Nem értem,miért engem választott szárnysegédnek,mikor én kilóméterekre vagyok onnan,ráadásul még soha nem szerveztem meg semmit.De lehet kellene,mert imádom a pörgést! :D

Suli után elmentünk Pollyékhoz,hogy felvegye a cuccait és elköszönjön az anyukájától.Három órakkor már nálunk voltunk.Én is bepakoltam,igaz nehezen ment,mert nem tudtam,mit vigyek,de időhiány miatt muszáj volt döntést hoznom.Anya vitt ki minket a reptérre,ahová a felszállás előtt 10 perccel érkeztünk meg.Kicsit szűkösen,de sikeresen felültünk a gépre és elindultunk.Már csak pár óra és láthatom őket...

17:42

*Polly szemszöge*

Így még soha nem voltam felpörögve!Egész nap visszafelé számoltam a perceket,mintha attól gyorsabban telne.A gépünk körübelül 20 perc múlva leszáll.Alig várom,hogy személyesen is megismerhessem őket!!Vajon Louis tényleg olyan,mint egy kisgyerek?Niall valóban olyan sokat eszik?Zayn komolyan félti a haját?Liam tényleg olyan komoly lesz?Harry igazából is rámenős?És ha igen akkor nálam is bepróbálkozik????-gondolkodás közben mereven bámultam ki az ablakon.Becky megfogta a kezem,ami kizökkentett.
-Polly,minden okés?-kérdezte aggódva.
-Igen,csak elgondolkoztam egy kicsit.-próbáltam megnyugtatni,de nem nagyon ment.Addig kérdezi,míg olyan választ nem adok,ami megfelel neki.Most jobbnak láttam elmondani az előző gondolataimat.
-Én is izgulok...pedig én már voltam velük pár napot.Kíváncsi vagyok változott e valami azóta,amióta eljöttem....de pár perc és minden kiderül.-mosolygott.Hát köszi,de ezzel nem lettem nyugodtabb...mondjuk igaza van..

*Becky szemszöge*

A légi kísérő szólt,hogy kapcsoljuk be az öveket,mert megkezdjük a leszállást.10 perc múlva már a csomagjainkat szorongatva álldogáltunk a reptér aulájában.Mind a ketten Louist kerestük,de nem találtuk.
-Én kicsinálom,ha elfelejtette!!!-mérgelődtem.Éppen könyékig voltam a táskámban,mert kerestem a telefonomat,amikor Polly elkezdte ütögetni a kezem.
-Azt hiszem az Paul.-mutatott előre.-És ha jól látom a mi nevünk van ráírva a táblára,amit tart.-jobban megnéztem és tényleg ő volt az.Odamentünk hozzá és köszöntöttük egymást,valamint bemutattam neki barátnőmet.Miután elindult az autója,belekezdett a mondandójába.
-Louis nagyon sajnálja,hogy nem tudott eljönni,de akadt egy kisebb probléma a bulival kapcsolatban.-megértően bólogattunk,majd végig beszélgettük az egész utat.Egy kis idővel később egy ismeretlen ház előtt parkolt le,majd kitessékelt minket a kocsiból.
-Ez Eleanor háza...menjetek csak be,már vár benneteket.Jó bulizást és legyetek kedvesek figyelni a srácokra!Nem akarom,hogy címlapra kerüljenek.-mosolygott és elhajtott.

Kicsit félénken csengettem be,de amikor El tele jókedvvel és lendülettel nyitott ajtót,minden izgalmam elszállt.Miután itt is túl estünk a bemutatkozáson,El felhívta Louist,hogy megérkeztünk.

Kis beszélgetés után,máris elkezdtünk készülődni a bulira.Én egy türkizkék miniruhát vettem fel,aminek az
alján lila páva tollak voltak.Egy lila magassarkúval,kistáskával,karkötővel és fülbevalóval egészítettem ki.A lányok közös erővel vasalták ki a hajam és sminkeltek ki.Hála nekik hamar elkészültem.

*Harry szemszöge*

Furcsálltam,hogy a srácok bejelentették,hogy bulit szerveznek nekem.Semmi meglepi vagy valami???!!!Mindegy!Gondolom sejtették,hogy úgyis rájövök a dologra,ezért mondták el.

Este nyolckor kezdtem el készülődni.Letusoltam,felöltöztem,megigazítottam a hajam és már készen is voltam.A szobámat úgy hagytam ahogy volt és átmentem Louishoz szólni,hogy készen vagyok,indulhatunk.Mikor benyitottam éppen telefonált.
-Jujj.Bocsi,de most le kell tennem.Szia!-mondta az illetőnek a telefon másik végén.
-Ki volt az,hogy ilyen hirtelen letetted?-kérdeztem rá nyíltan.Nem szeretek kertelni...
-Csak a bulival kapcsolatban hívtak,hogy kiöntsék e az italokat külön poharakba vagy sem.-húzta meg a vállát.-Gyere haver,menjünk PARTIZNI!!-kiabálta az utolsó szót.Azzal mind az öten elindultunk.Jó kis estének nézünk elébe..:D

21:37

*Becky szemszöge*

A lányokkal együtt mentünk el a buli színhelyéhez,ami kiderült,ugyan ott van,ahol Louis szülinapját is ünnepeltük.Nagyon kreatív vagy Lou,gratulálok! :D
-Na akkor hívom Louist,hogy csempésszen be minket.-mosolygott Eleanor és már tárcsázott is.Pár perc múlva Louis jött ki a hátsó ajtón és amikor meglátott a nyakamba ugrott.Az egyik lábát a csípőmre dobta,míg két kezével a nyakamba csimpaszkodott.
-Louis...el..fogunk..esni!!-kiabáltam nevetve,de már túl későn,mert hátra vágódtunk és szétterültünk a földön.-Szállj már le rólam!!!Szétnyomsz!!-püföltem meg a vállát nevetve.
-Hiányoztál,Törpicsek!!-ölelt meg mikor sikerült feltápászkodjunk.
-Te is nekem!Ő itt Polly...Polly ő meg Louis.-mutattam be őket egymásnak.Louis őt is megszorongatta,mintha már 1000 éve ismernék egymást..nem csalódtam benne!! :D-Nem mennénk be,mert már szét fagyok....-törtem meg a nagy ölelkezést.

Kérésemre Lou bekukucskált az ajtón,hogy nincs e ott Hazza.Minden bizonnyal tiszta volt a terep,mert behúzott minket.Röhögve citált bennünket egészen az italraktárig,ahova belökött minket.
-De Lou...-kezdtem volna bele én is nevetve.
-Semmi de!!!Én most kimegyek és bejelentem,hogy itt az ideje átadni az ajándékokat.Téged hagylak utoljára,mint nagy durranást.-itt azt mondta,hogy "BUMMMM".-El itt marad a konyhában és majd szól,ha jöhetsz.Addig ezt vedd fel!-vigyorogva nyújtott át,egy hatalmas,lila masnit.
-Nem!!Én ezt fel nem veszem!Hogy fogok kinézni?!!-húztam fel a szemöldökömet felháborodva.
-Miért,csomagolópapírba tekerve,hogy néznél ki?-lengetett meg egy ugyancsak lilás árnyalatú papírt.-Örülj n
eki,hogy csak egy masnit kapsz!És amúgy is megy a ruhádhoz!!-küldött egy puszit és becsukta ránk az ajtót.
-Igaza van!-nevetett Polly,amikor Eleanor a fejemre kötötte a giga méretű díszt.-Igazán jól áll!-dicsért meg legjobb barátnőm.Jobban belegondolva tényleg nem volt olyan borzalmas.Pillanatok múlva meghallottam Louis hangját,ahogy bejelenti az ajándékozást.

22:43

Egy óra múlva került rám a sor.Eleanor beállított az ajtóba és Louis felkonferált.Már jól láttam Harryt,aki ott állt barátja mellett és mosolyogva figyelte,amit mond.A szívem hevesen verni kezdett...izgultam!Nem is kicsit!!
-És utoljára hagytam a legjobbat!És fontos hozzátennem,hogy ez csak az ÉN meglepetésem.Sokat kellett szervezkedjek ahhoz,hogy most itt lehessen veled..meg persze velünk is.-nevetett.-De sikerült!!Szóval boldog szülinapot Harry!Gyere elő!!!-szólt bele a mikrofonba és felém nézett.......

4 megjegyzés:

  1. Szeretek első kommentelő lenni..hihi
    Nagyon jó lett, ügyes csellel oldottad meg, hogy újra találkozzanak. Imádom a szemszögeket, senkié sem unalmas. Jó volt kicsit a barátnője fejébe is látni. Harry rá fog mászni? Hmhm:D
    Kíváncsi vagyok, milyen reakcióval fogadja Becky-t...Bár nem csodálkoznék, ha kiugrana a bőréből. Remélem nagy lesz a buli és mindent felforgatnak..a szerelmi életüket is. Na ez egy gyenge szójáték volt. :D
    Hamar kövit, még a hétvégén...Lehetséges?:$

    VálaszTörlés
  2. A rámászást nem garantálom,de történni fog egy s más..;) én pedig szeretem,amikor te vagy az első kommentelő..:D a kövi részt vasárnap teszem fel.:

    VálaszTörlés
  3. imádom remélem nagyon fog Harry örülni és lassan összejönnek :) vagy legalább valami lesz köztük :3 Hozd hamar a köviit :D

    VálaszTörlés
  4. ebben a percben tettem ki a következőt.:) és köszönöm.:) <3

    VálaszTörlés