2013. november 20., szerda

Sziasztok Mindenki!.:D

A mai részhez nincs hozzáfűzni valóm!.:P Iratkozzatok fel és kommenteljetek!Jó olvasást!.:) <3

11.fejezet

2013.December 29. (Vasárnap)
07:20

*Becky szemszöge*

Ahogy a gép felemelkedett és lenéztem Londonra,pityeregni kezdtem.Azt hiszem most jött ki rajtam ez az egy hét.Úgy indultam el otthonról,hogy megcsodálom a kedvenceimet a filmjükben és élem tovább az életemet.Ehelyett egy egész hetet velük tölthettem,megismertem őket és közelebb kerültem
hozzájuk.Egyenlőre elég zavaros a kapcsolatunk...Nem tudom eldönteni,hogy csak megsajnáltak,vagy tényleg ennyire szimpatikus voltam nekik.Ha az előbbi,akkor az életem mehet tovább a rendes kerékvágásában.Ha a másik,akkor megváltozik minden...Akkor lehet lesz 5 legjobb barátom..és talán a szerelem is rám talál.Még mindig arra vártam,hogy nemsokára felkelek és rájövök,hogy ez csak egy álom volt.De mostmár kezdek rájönni,hogy ez igenis a valóság!Nem is tudom,hogy az örömtől,vagy a bánattól sírok...Én megpróbáltam nem kötődni hozzájuk,de ilyen személyiségekkel rendelkező emberkéket nehéz nem megszeretni egy pillanat alatt...meg amúgy is...már kezdtem megszokni,hogy sztárokkal vagyok körülvéve,most meg el kellett jönnöm...ez olyan igazságtalannak tűnt!

Letöröltem a könnyeimet és elővettem a dobozt,amit Harry adott.Óvatosan oldottam ki a rózsaszín masnit és felnyitottam a tetejét.Egy fehér,érintőképernyős telefont és egy papírcetlit találtam benne.

"Szia Becky!
 
Felszálltál már a gépre??Ugye nem nyitottad ki,még felszállás előtt?Remélem nem voltál túl kíváncsi!De,ha az voltál ÉN úgyis megtudom!!.:D
Oké..szóval..úgy éreztem,hogy nem hagyhatom,hogy telefon nélkül menj el.Szeretném,ha tartanánk a kapcsolatot,az pedig telefon nélkül elég nehezen ment volna.:P Remélem tetszik és örülsz neki.Jó legyél!.:D Puszi,Harry..xx

UI.:Jól nézd át a memóriakártyát!Van benne egy pár dolog.;)"

Ez a levél mindenre megadta a választ...Nem akar elfelejteni,mert megkedvelt.Ez tipikusan olyan helyzet volt,amire nem számítottam..feltűnt,hogy Harry legyeskedik körülöttem,de hogy egy levélben írja meg,hogy szeretné,ha tartanánk a kapcsolatot..Mindenesetre a könnyeimet sikerült eltüntetnie,amit mosoly váltott fel.Rájöttem,hogy mennyire szerencsés vagyok és szomorkodás helyett,most örülnöm kell!Bejövök Harry Stylesnak!.:D

09:01

Durván másfél óra múlva szállt le a gép Párizsban.A reptéren anya,apa és Rick vártak és amikor odaértem hozzájuk egy hatalmas öleléssel köszöntöttek.Komolyan mondom,úgy csinálnak,mintha nem láttak volna legalább 3 éve.:D A nagy ölelések közepette apa mondott egy elég "apás" mondatot,aminek hatására úgy döntöttem,hogy nem a kocsiban közlöm velük,hogy a 1Ds fiúkkal voltam végig.Apa képes lenne karambolt okozni meglepődöttségében!

09:36

 Mikor hazaértem,még mindig nem éreztem késztetést arra,hogy beszámoljak az utazásról.Helyette inkább gyorsan felmentem kipakolni.Az első dolgom az volt,hogy bekapcsoltam a gépemet és elindítottam az Up All Night albumot.A kedvemmel már nem volt semmi baj...sőőt!Kifejezettem felpörögtem,mert nemsokára láthatom barátnőmet és végre elmesélhetek,megmutathatok neki mindent.Jó kedvemben táncoltam és énekeltem is..szerintem a szomszédok is elmenekültek a hangom miatt!.:D Így jártak!!

12:04

Mire mindent rendbe tettem,anya szólt,hogy ebéd van.Nagyon gyorsan eltelik az idő,ha jól érzem magam!Lementem és leültem az asztalhoz.Mindenki nagyban kanalazta a levesét,de olyan kíváncsi tekintettel néztek rám,hogy úgy döntöttem,elmondom nekik a történteket.Ez lesz a legjobb alkalom hozzá...
-Anya,apa,Rick...mondanom kell valamit!-azonnal rám figyeltek.-Tudom,hogy furcsán fog hangzani,de...ezt az 5 napot nem Daniel bácsikámnál töltöttem,hanem a One Direction srácoknál...-anya kikerekedett szemekkel veregette apa hátát,mert annyira meglepődött,hogy félrenyelt.Talán mégsem ez volt a legjobb pillanat az őszinteségre..de ha már belekezdtem mindegy!
-Háát te teljesen megzakkantál!!-nevetett ki öcsém.
-Rick!Ne nevess,mert megverlek!Ez nem vicc és nem őrültem meg!Tényleg velük voltam!-mérgelődtem,mert nem hitt nekem.Mivel folytatta a nevetést jól nyakon vágtam!Úgy kell neki!
-Ne verd az öcsédet!!-szólt rám anya.Nem nagyon figyeltem arra,amit mondott,mert teljes erővel azon voltam,hogy bebizonyítsam az igazamat.Felszaladtam a szobámba az új telefonomért és a törölközőért,amit dedikáltak.
-Tessék!-nyomtam apa kezébe a bizonyítékokat,amikor leértem.
-Ez meg milyen telefon?-kérdezte apa felhúzott szemöldökkel.Upsz!Azt lehet nem kellett volna megmutatni neki.
-Hát az úgy volt...-kezdtem el mesélni.A hatékonyság érdekében a levél is bemutatásra került.Az elképedés járta át arcukat,amikor végeztem a magán beszámolómmal.Vicces látvány volt,ahogy tátott szájjal figyelnek és várják a folytatást.Mindent..na jó...majdnem mindent elmeséltem nekik,az ott töltött napokról.Nem voltam benne teljesen biztos,hogy apára jó hatással lennének Louis perverz viccei,sem a buli utáni ébredés története,ezért inkább kihagytam az ilyeneket.Amiről nem tud,az nem fáj neki!.:D Csodálkoztam azon,hogy nem kaptam leszidást,sem azért mert eltörtem a telefonomat,sem pedig azért,mert nem ott voltam,ahol ők gondolták.Inkább azért haragudtak,mert nem mondtam el nekik rögtön!De ha egyszer attól féltem,hogy nem engednék!!!

Tudtam nagyon jól,hogy elég kicsi volt rá az esély...sőt,inkább lehetetlennek tűnt,hogy találkozok velük.Eddig csak viccelődtem az ilyenekkel és elérhetetlen álomnak tűnt az egész.És most tessék!Az előbb meséltem el a családomnak életem legjobb napjait,amit valami csoda folytán velük tölthettem el.Büszke voltam magamra,hogy nyugodtan viselkedtem velük az első perctől fogva.Biztos vagyok benne,hogyha elkezdek visítozni,akkor most nem itt tartanánk.Ugyanolyan rajongó lennék,mint ezelőtt.Minden nap órákon át arról álmodoznék,milyenek is ők a valóéletben.Mit csinálnak,ha nincsenek körülöttük a kamerák.Ha csak ők vannak együtt a barátaikkal,hírességek nélkül.Sokszor beszélgettünk az egyik barátnőmmel Harryről.Mindkettőnknek ő a kedvence és mindent ki tudtunk tárgyalni róla.Néha eldurvultak a beszélgetéseink.Fogalmazzunk úgy,hogy a fantáziánkkal nem volt semmi gond! :D /Szerk.megj.:REMÉLEM MAGADRA ISMERTÉL khm ...IE és egyebek..:P /

20:17

Nagyon elfáradtam,így hamar elmentem lefürödni.Egy óráig áztattam magam,mire kiszálltam.Már úgy néztem ki,mint egy 70 éves nyanya.Sajnálattal kell közölnöm,hogy nem volt olyan jó,mint Harrynél.Valahogy hiányzott az a különleges érzés,hogy az Ő cuccai között voltam.Harry illatát még mindig érzem az egyik felsőn,amit tőle kaptam...nem véletlen,mert az egyik reggel azzal szórakozott,hogy végig kergetett az egész házon a dezodorjával a kezében.Mivel már nem tudtam hova menekülni beszaladtam a szobájába és felugrottam az ágyára.Másodpercekkel később termett a szobában és megállt az ágy előtt.Azt mondta,ha nem jövök le magamtól,levesz Ő.Nem igazán hittem el,hogy megcsinálná,de tévedtem.Felemelt a térdhajlatomnál fogva,majd az ágyra vágott..Szó szerint rám vetette magát,lefogta a kezemet és az egész dobozzal rám fújta.A nevetést nem bírtam abbahagyni egy jó ideig..De ha ez még nem lett volna elég,Louis úgy döntött,hogy megörökíti a pillanatot egy videó formájában.Szóval náluk minden reggel forgalmasan telik...egyszer nem unatkoztam!!

Leültem a gép elé és megszokásból léptem fel a 1D hivatalos oldalára,hogy megnézzem,mi történt a srácokkal a 6 nap alatt,míg nem voltam itthon...mire leesett,hogy tudom,mi történt velük,hiszen én is ott voltam.Most nem volt szükségem az internetre ahhoz,hogy kiderítsem merre jártak és mit csináltak.De úgy voltam vele,hogy ártani nem árthat,ha szét nézek.Közben felléptem twitterre is,ahol 6 ember bekövetett.Úgy örültem neki,mint majom a farkának..jujj!!Erről Niall jutott eszembe,amikor a lábamba csimpaszkodott..aranyos volt nagyon!.:D Természetesen  a fiúk és Eleanor voltak a titkos követőim.Egy üzenetem is érkezett Liamtől:

"#LiamPayne:Szia!!:D A többiek kb.azóta nyaggatnak,hogy írjak,mióta felszálltál a gépre.Hiába mondom nekik,hogy még nem vagy otthon.:D Majd írd meg,ha ráérsz és skype-olunk egy jót.;) Remélem épségben haza értél.Csók:Harry,Niall,Louis,Zayn és ÉN..<3 xxxx"

Tehát még nem felejtettek el!Ez jó..nagyon jó!.:D Örömömben ugrálni kezdtem az ágyamon..nem bírtam magammal!Miután kitomboltam magam,fáradtan rogytam le a székemre és válaszoltam az üzenetre:

"#Becky Morris:Sziasztok!Igen,épségben megérkeztem,csak elfáradtam.Képzeljétek el,most mondtam el a szüleimnek,hogy veletek voltam:D Nem akarták elhinni,csak miután megmutogattam a dolgokat,amiket tőletek kaptam.Harynek üzenem,hogy köszönöm.;) Hamarosan írok,mert már most hiányoztok! :) Puszi:Beck <3"

A rövidke üzenet elküldése után kiléptem a twitterből és néztem tovább a hivatalos rajongói oldalt.Amit láttam,az egy kisebb szívrohamot okozott.Nem hittem a saját szememnek sem!!!
-Anya!Anya!Gyere már!!!-kiabáltam anyának ijedtemben.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik....
    Hozd hamar a kövit...
    Nagyon izgatottak vagyunk...:D :3

    VálaszTörlés
  2. Ne már! A legizgalmasabb résznél abbahagyni :S:S
    Köszönöm, hogy beleírtál...annyira örültem "mint majom a farkának". :D *meghatott fej* De ne már...most körmöt rágva,tűkön ülve várhatjuk a folytatást...ilyenkor félbehagyni :D kegyetlenül zseniális,szuper író vagy!<3

    VálaszTörlés
  3. Imádom eg szerűen fergetegessen írsz nagyon gyorssan hozd a kövit mert bele halok.

    VálaszTörlés
  4. Itt abbahagyni kínzás!:) Siess mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra:) Imádom az egészet <3

    VálaszTörlés
  5. eddig a blog történetében ezek a kommentek este a legjobban..nagyon szépen köszönöm mindenkinek,hogy követitek a blogot..most nagyon boldog vagyok.:)

    VálaszTörlés
  6. szia már nem bírom kivárnia kövit annyira kiváncsi vagyok hozd nagyon hamar és ha lehet akkor még délelőtt mert én este nem tudom elolvasni :D

    VálaszTörlés