2013. november 15., péntek

Halihóó..*.*

Újra jelentkezem,immár a 9.fejezettel!A nézettség egyenesen ível felfelé,ami hihetetlenül jó.:D  DE!..az előző részhez csak két kommentet kaptam..mi történt veletek?..:( szeretném ha elmondanátok a véleményeteket..lehet a kinézettel,a tartalommal,a helyesírással,vagy bármivel csak jelezzetek vissza.:) köszönöm!.:) Most pedig itt a rész,jó olvasást!

9.fejezet

2013.December.24 (Kedd)
23:17

*Becky szemszöge*

Az elmúlt 1 órát Harry szobájában töltöttem.Bezártam az ajtót és kiéltem a rajongói énemet is.Nem kell arra gondolni,hogy a fél szobát kiraboltam és mindent eltettem emlékbe!De egy dolog volt,amit mégis megtehettem.Mi az a tárgy,amit egy rajongó biztosan magával visz egy koncertre?Egy fényképezőgép,ami most kitűnő célt szolgált.A kis készüléket kikaptam a táskámból és végig sétáltam a szobán.Minden egyes szegletét lefényképeztem.Megörökítettem magam Harry törölközőjével,párnájával és a kalapjával...nagyon nehéz volt egész nap kibírni,hogy ne visítozzak,vagy hasonlók..de most végre kiélhettem magam.A képek természetesen nem fognak napvilágot látni..csak nekem kellenek,hogy legyen valami emlékem az itt töltött napokról,ha esetleg soha többé nem találkoznánk..mert bizony az is megeshet!

Még mindig nehezen hiszem el,hogy milyen közvetlenek!Még Elenor is az,pedig meg lenne az oka a féltékenységre,hiszen most engem zsonganak körül a fiúk.Adott egy pár ruhát is,hogy túl vészeljem a hetet a cuccaim nélkül..nagyon aranyos lány.Zaynen meg egy kicsit meglepődtem,amikor ideadta a hajvasalóját,hogy használjam,amíg itt vagyok.És lássuk be,ez egy igen nagylelkű ajánlat volt a mindig a hajával törődő fiútól.

Mivel már elég későre járt és amúgy is kifárasztottak a mai nap történései,úgy döntöttem,hogy elmegyek fürödni.Harry azt mondta,hogy nyugodtan vegyek ki egy törölközőt a szekrényéből.Kivettem,de egy cseppet sem voltam nyugodt!Harry fürdőjében zuhanyzok,a törülközőjében törölközök és az ágyában alszok..a hideg kirázott a gondolatától is.

00:14

Lefekvés előtt még lementem egy pohár vízért.A folyosó csendes volt...csak Louis ajtaja mögül hallottam iszonyat hangos horkolást!Nem tudom,hogy Harry vagy Louis volt a hang forrása,de jót nevettem rajta.Mikor visszaértem,lefeküdtem és már majdnem aludtam,amikor kopogást hallottam.A szememet már nem bírtam kinyitni,így csendben maradtam.Az illető-aki gondolom Hazza lehetett-belépett,odament a szekrényhez,kivett valamit,majd halkan elhagyta a szobát és becsukta maga mögött az ajtót.Ezután pillanatok alatt mély álomba merültem.

2013.December.25 (Szerda)
09:22

*Louis szemszöge*

Tegnap nem köszöntött fel senki.Pedig azt hittem,hogy mire haza érünk egy hatalmas buli fog rám várni.De biztos csak elfelejtették.Amennyi dolog történt tegnap,nem is csodálom.Sebaj,ma biztos eszükbe jutok!-gondolkodtam reggel az ágyamban,mert már nem tudtam aludni.

Végül úgy döntöttem,hogy kimászok Harry mellől,aki még édesen szuszogott az ágyamban.Olyan,mint egy kisbaba!Igazán szeretek vele alukálni!Halk voltam,nehogy felkeltsem,mert akkor fuccsba megy a tervem!Felakarok kelteni mindenkit egy Louis-fajta ébresztővel,ami annyit tesz,hogy végig megyek a szobákon hatalmas zajt csapva.Nagyon szokták élvezni,amikor ilyesmiben van részük!De nem annyira,mint én! :D

Először Niallhöz indultam,akit egy üvöltéssel köszöntöttem és lehúztam róla a takarót.Miután megjártam a konyhát,Zaynt és Liamet néhány fedő összecsapásának hangja verte ki az ágyból.Harry pedig egy vödör vízzel lett gazdagabb.Most,hogy sikeresen végig vittem a hadjáratom nagyobbik részét,már csak egy áldozatom maradt.Becky felé vettem, az irányt,aki Harry szobájában aludt.A többiek szinte könyörögtek,hogy hagyjam pihenni,de ha Louis bácsi fent van,senki sem aludhat! :D Lemaradna a hülyeségeimről,azt pedig egyszerűen nem engedhetem meg!Zayn,Liam,Niall és Harry szorosan mögöttem maradtak.Halkan benyitottam és láttuk,hogy Becky még alszik.Aranyosan magához szorította Harry egyik párnáját,a lábát pedig átvetette a takarón.De már nem sokáig lesz ilyen békés!

*Becky szemszöge*

Hatalmas kiáltás kíséretében ugrott rám valaki.
-Halihó,álomszuszék!Nem gondolod,hogy ideje felkelni?!Nem éri meg átaludni a napot,amikor a One Directionnel is eltöltheted!-csak ugrált,ugrált és ugrált.Kinyitottam a szemem és azonnal rájöttem,hogy a tegnapi nap nagyon is valós volt és nem csak egy álom.Én igenis Harry ágyában fekszek és Louis ugrál rajtam(?)!
-Louis!Ne már!Álmos vagyok és aludni szeretnék!Hagyjál már!-húztam volna magamra a takarót,de megakadályozta.
-Drága kicsi Becky!Már fél tíz van!-ezzel a lendülettel ugrott ve mellém Liam,Zayn és Niall is.Liamen egy csöppet meglepődtem,mert nem gondoltam,hogy ő ilyen felszabadult is tud lenni.De azért jó móka volt!
-Becky?Ha felkeltél csinálsz nekünk reggelit?-Niall kiskutya szemekkel nézett rám és úgy kérlelt.
-Niall!!!!-kiáltottak rá nevetve a többiek.
-Mi van???Csak éhes vagyok,ti meg soha nem csináltok ehető kaját..kivéve Harryt,de őt meg mire ráveszem már ebéd idő lesz!-magyarázta a szőkeség.
-Nyugi!Csinálok kaját,csak előbb fel öltözhetek?Vagy menjek le pizsamában??-már csak nevetve tudtam beszélni.Úgy látszik,hogy vették az adást,mert mindannyian felálltak és kimentek.Kivéve Harryt,aki még csak akkor jött be.Egy szál boxerben libbent át a szobán,tiszta vizesen és törölközővel a fején.
-H-hát vele-d meg mi történt??-tört ki belőlem a nevetés,miután észhez tértem az ámulatból.
-Louis!Ki fogom tekerni a nyakát,ha még egyszer ezt eljátssza!-kicsit durcásan matatott a szekrényében,míg válaszolt,majd bement a fürdőbe.Pillanatok múlva folyni kezdett a víz,én meg csak néztem!Harry Félisten Styles fürdik és csak egy ajtó választ el tőle?!A gondolatól elpirultam...Az ajtó hirtelen kinyílt és Harry ugyanúgy jött ki,ahogy bement,egy különbséggel..most nevetett.
-B-bocsi csak elfelejtettem,hogy ez most nem az én szobám.Megyek Louishoz!-kiment,becsukta az ajtót,én meg ott maradtam egyedül a gondolataimmal,amik körülötte forogtak.

10:18

10 perc után végre sikerült kimásznom az ágyból.Bementem a fürdőbe,hogy elvégezzem a reggeli teendőimet.Levettem a pizsamámat,ami jelen esetben Harry egyik pólója volt.Egész pontosan az,amelyiket a Live While We're Young klipjében viselt.Nagyon tetszett,hogy most én vehettem fel,de sajnos át kellett öltöznöm.Mire leértem,mindenki a konyhában volt és csak rám várt.
-Na végre!Már azt hittem visszaaludtál!-vigyorgott rám Lou,mint valami idióta.
-Nem mertem!-nevettem ki,de ő büszkén kihúzta magát.
-Becky,az volt rajtad tegnap is nem?-Harry.
-Igen Harry,ez egy jó megállapítás!Mivel nincs más ruhám!-viccelődtem rajta is.
-Akkor ezen segítenem kell!Harry a hős majd megment!-kiabálta és a magasba emelte a jobb kezét.Szerintem szupeman-t akarta utánozni..de inkább tűnt úgy,mint aki tornagyakorlatokat hajt végre.
-És mégis hogyan?A te ruháidat vegyem fel?Vagy ide varázsolsz egy pár női ruhát?-húztam fel a szemöldököm nevetve.
-Nem.A szuperhősök nem varázsolnak!Olyat a varázslók szoktak!-úgy mondta,mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne és mindenkinek tudnia kellene.
-Óóó..ezer bocsánat!-mondtam már sírva a nevetéstől.Hogy milyen hülye ez a gyerek?! :D
-Semmi baj!De a megoldás pedig nem más,mint...veszünk neked ruhát!-kijelentésén elég nagyot néztem.Már éppen tiltakozni akartam,amikor odajött mellém és eltátogta Louis nevét anélkül,hogy a többiek észre vették volna.Leesett,hogy miért akarta,így beleegyeztem,hogy elvigyen vásárolni.

Gyorsan összedobtam egy Becky-féle rántottát,amíg Hazz felment átöltözni.Mire szegény lejött,egy falat sem maradt,mert a 4 fiú mindent felfalt,úgy hogy még nekem sem jutott belőle.Legközelebb 15 tojásból kell csináljam,ha mi is reggelizni akarunk! :D Harry szólt,hogy mehetünk,így felkaptam a kabátomat és a csizmámat és már indultunk is.

Mivel az utak még mindig járhatatlanok voltak sétáltunk..vagyis inkább csúszkáltunk.Harry,mint egy kisgyerek játszott a hóban,természetesen engem sem kímélve.Miután kiélte a gyermeki énjét,sokat beszélgettünk.Elmesélte,hogy Niall mennyire örült,mikor Justin Bieber bejelölte Twitteren.Megtudtam,hogy Liam tényleg halálra rémül,ha meglát egy kanalat,valamint azt,hogy Zayn nem tud úszni és ezért víziszonyos.
-Átérzem Zayn helyzetét.-mosolyogtam a mellettem sétáló fiúra.
-Mert?-kérdezett vissza.
-Én sem tudok úszni!Nagyon beparázok már attól is,ha a mély víz szóba kerül.Valahogy senki nem bizonyult elég kitartónak ahhoz,hogy megtanítson úszni,így inkább távol maradok a víztől.Kivéve a fürdőben...oda azért bemerészkedek.-nevettem.
-Na majd ÉN!!!
-Mi te?-néztem értetlenül.
-Majd én megtanítalak úszni.Megígérem!!-mosolyogva bólintottam,de nem szóltam semmit.Jó lenne tudni,hogyan tervezi,mert valószínűleg soha többet nem találkozunk.De a kedves gesztusa azért boldoggá tett.

Végre beértünk a bevásárlóközpontba.Harryvel megvettük a lufikat,a lila(?) műanyag poharakat és tányérokat,a kaját és a piát is.Akartam venni valami apróságot Louisnak,ha már így beállítottam,de Harry azt mondta,hogy az ő ajándékát megosztja velem,így a végén nem vettem semmit.Azt hittem,hogy végre haza mehetünk,de nem!A göndörke egy női ruhaboltba vitt.
-Harry!Azt mondtad,hogy a ruhavásárlás csak az álca kedvéért kellett.-háborodtam fel.
-Igen!De gondolj csak bele,milyen álca lenne,ha egy ruhát sem vinnénk haza!-letette a szatyrokat és finoman meglökött.-Na irány vásárolni!
-De én nem...
-Semmi de!Majd én segítek!-azzal bevetette magát a ruhák közé.Minden egyes darabot magához mért,majd hozzám.Az egész vásárlást végig bohóckodta,amin én nagyon jókat nevettem.Míg próbáltam az egyik általa választott felsőt,azt mondta elmegy egy percre és keres nekem valamit.Egy pár pillanat múlva visszajött és egy fehérnemű készletet lógatott be a próbafülkébe.
-Ez lesz a legmegfelelőbb neked.Ha nem tévedtem,még a mérete is jó..és én ilyenekben nem tévedek!-olyan vigyor jelent meg az arcán,amitől elvörösödtem.Szóval jól megfigyelte az alakomat...
-El tudom képzelni!Tedd azt vissza!-parancsoltam nevetve.
-Naa..ne már!Legalább próbáld fel,hogy lássam eltaláltam e a méretet..és hogy hogy áll rajtad.Vagy én vegyem fel?!!-zsarolt meg.Megráztam a fejem és behúztam a fülkén a függönyt.
-Szerintem már úgyis mindegy,mert így is minket bámul az egész bolt!-nevetve szóltam ki a fülkéből.-Ha nem akarod,hogy holnap te legyél a főcímlapon,akkor vidd vissza.-csalódottan ment vissza a polchoz,ahonnan levette az igen merész darabot.De azért meg kell hagyni,jó ízlése van.Újabb 3 szatyorral gazdagodtunk,mire végeztünk.Végül megpakolva,de elindultunk.

Úgy döntöttünk,hogy gyorsan fel is díszítjük a helyszínt,mielőtt haza mennénk.Harry megint hozta a formáját...magára tekerte az égősort,aztán bedugta egy konnektorba.A végeredmény az lett,hogy úgy nézett ki,mint egy karácsonyfa.Hangos nevetésben törtem ki,majd csináltam róla egy fotót is.Nagyon jól állt neki a díszítés!.:D

18:46

Szerencsére Louis nem sejtett meg semmit..vagyis nem úgy tűnt,mint aki tudja mit szervezünk.A délután szinte elrepült,mert a fiúk áthívták hozzám Elenort.Nekik el kellett menniük egy interjúra.Persze ez is csak egy csel volt,amit Louison kívül mindenki tudott.El és én rengeteget beszélgettünk.Elmesélte,hogy jöttek össze Louissal és hogy milyen volt hirtelen a bálványai között lenni.Jó,hogy volt valaki,aki hasonlót élt át,mint én.

Miután elkészültünk,átmentünk a szórakozóhelyre,ahol a buli volt.A vendégek szépen lassan,de megérkeztek.Az állam is leesett a sok híresség láttán.Ott volt Rira Ora,Nick Grimshaw,Ed Sheeran és még sorolhatnám.Ed-en kívül,mindenki szúrós szemekkel nézett rám,mert nem igazán tudtak hova tenni.Ed megölelt engem is,mint Elenort és bemutatkoztunk egymásnak.Szimpatikus embernek tűnt,így első ránézésre.

A zene hangosan üvöltött,hogy Louis véletlen se sejtse meg,ha ideérnek,hogy ez nem egy átlagos bár.Mikor láttuk,hogy jönnek,mindenkit az ajtó elé állítottunk.Elenor már teljesen fel volt pörögve.Louis kitárta az ajtót,mi pedig egy óriási kiáltással köszöntöttük.
-MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉS!!!!!BOLDOG SZÜLINAPOT!-party time!!! :D

8 megjegyzés:

  1. Kíváncsi voltam, hogy mikor lesi meg Mr Stylest vagy fordítva...de erre még várunk akkor. :D:P Olyan jókat nevetek mindig..Louis meg szörnyen gonosz. Szegény Becky! Ejnyeee. :D Amúgy nagyon jó, hogy rajongói szempontokat is figyelembe veszel és nem felejtkezel el róla, hogy mennyire "megbolondul" értük igazából. Harryben meg nem csalódtam, amikor a fehérnemű méretek voltak a terítéken.:D:D:D Foly-ta-tást! *skandálva*

    VálaszTörlés
  2. köszönöm.*.* lehet lesz még egy kis kukucska..:P

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :DD imádom a sztorit. És szeretnék szólni, hogy Elenort Eleanornak kell leírni <3
    Kövitt gyorsan :))))

    VálaszTörlés
  4. Szia!A blogod fantasztikus egyszerűen imádom :) A rajongói szemszögök isteniek mert igaz én is ilyen lennék.A fehér neműs részben én sem csalódtam ahogy Louis-ban sem.

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa!:D Tegnap kezdtem el olvasni a blogodat, és hát hogy is mondjam....NAGYOOOONN TETSZIIIKK *---* alig várom már a következő részt :D remélem minél hamarabb hozod..:)))) nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi fog történni :3333

    VálaszTörlés
  6. NAGYOON JÓÓ *--*
    Hozd hamar a kövit.... :D :333
    Mindenki nagyon kíváncsi a kövi részre.... :D xD

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm mindenkinek.:) és köszönöm a figyelmeztetést is Eleanor nevét illetően.:) igyekszem odafigyelni legközelebb.:)

    VálaszTörlés
  8. Wáá...*o* imádoooooom!!!:D köviiiiiit!!!!!!!!:33

    VálaszTörlés