2013. november 17., vasárnap

Hi guys! :D

Nemsokára elérjük a 2000 oldalmegjelenítést és az előző részhez 5 kedves olvasóm is kommentelt,amit külön köszönök.:) Remélem a mostani fejezethez is kapok véleményeket.Szeretném,ha még feliratkoznátok egy páran!.:) Nagyon boldoggá tennétek vele.:) Van egy rossz hírem is...ezentúl egy héten 2 db részt fogok hozni,mert ha így haladok túl hamar vége lesz.:P De a részek ugyan ilyen hosszúak és élvezetesek maradnak!Megígérem!!.:) Jó olvasást a 10.fejezethez is.:)

10.fejezet

2013.December.26. (Csütörtök)
11:33

*Becky szemszöge*

Arra lettem figyelmes,hogy valaki ölelgeti a lábamat.Óvatosan kinyitottam a szememet és lepillantottam a lábaimra,amiket Niall ölelgetett.Nagyot néztem,mert elképzelni sem tudtam,hogy kerültünk ilyen helyzetbe.Egy pléden feküdtünk mind a heten:Louis,Zayn,Niall,Liam,Eleanor,Harry és én.Teljes volt a káosz a kis takarón.Niall a lábamat ölelgette,a kezem Zayn tarkója alatt,Eleanor félig Louison,félig Liamen feküdt,az én fejem meg Harry hasán pihent.Voltam már furcsa helyzetben egy buli következtében,de ennyire jó pozícióban még soha nem ébredtem.Harry kemény és izmos hasa bizonyult a legjobb párnának,amin valaha feküdtem.De hogy a nyűgben sikerült így kiütnünk magunkat??

/Visszaemlékezés/
Louis tegnap teljesen bezsongott,mert annyira örült a bulinak.Mindenkivel összeakart hozni engem,azzal a módszerrel,hogy minden második emberrel táncolnom kellett.Csak akkor hagyta abba a kínzásomat,amikor a srácok kihozták a tortáját.A sütemény kék-fehér csíkokban pompázott és rá volt írva,hogy "Boldog Szülinapot Haver!"Igazán jól elkapták Lou ízlését.A torta felvágása után koccintottunk valami zöld löttyel,ami
egy kicsit megdobott.A buli végén El és én mindenkit haza küldtünk,aki még itt maradt,mert elfáradtunk.Szereztünk egy plédet és mindannyian lefeküdtünk.
 /Visszaemlékezés vége/

Áhh...tényleg.Már mindenre emlékszem!Eleanorral megfontoltságból döntöttünk úgy,hogy itt maradunk.Nem hiszem,hogy ketten haza tudtunk volna cipelni 5 csacsi részeg fiút.Jó kondiban vagyok,de azért annyira mégsem!.:DAz emlékezet kiesésem pedig amiatt a zöld színű valami miatt lehetett.De így utólag belegondolva tényleg jobb,hogy itt maradtunk,hiszen a One Direction rajtam fekszik!!.:D Az igen furcsa gondolatom nevetést csalt ki belőlem.Nem bírtam visszafojtani!.:D

*Harry szemszöge*

 Halk kuncogásra ébredtem.Egy fél pillanatra megijedtem,hogy megint egy egyéjszakás kalandon vagyok túl,de szerencsére nem így volt.Mikor kinyitottam a szememet megláttam Beckyt,ahogy azzal kínlódik,hogy visszatartsa a nevetését.Hiába próbálkozott,mert a feje a hasamon volt,így minden mozdulatát éreztem.
-Na,mi olyan nevetséges?-suttogva kérdeztem.Összerezzent,ahogy megszólaltam.-Ennyire ijesztő vagyok ébredés után??-viccelődtem vele.Kérdésemre még jobban rájött a nevetés.
-Nem,nem vagy ijesztő.De nézz már ránk!Itt fekszünk egymás hegyén-hátán,mint valami..nem is tudom mi!-alig tudott kinyögni egy értelmes mondatot,mert fojtogatta a nevetés.Amúgy tényleg igaza volt!Egészen hülyén néztünk ki..ha valaki most meglátta volna ezt a helyzetet,biztos a címlapon kötöttünk volna ki.A cikk lényege meg az lett volna,hogy 5 fiú és 2 lány..hmm..:D Na jó ez egy hülye ötlet volt!

Megkértem,hogy emelje fel a fejét a hasamról,hogy fel tudjak állni.Elég könnyen ment,mert szerencsére rajtam nem terpeszkedett senki más....ellentétben vele...
-Na szuper!Engem meg itt hagynál?!!-mosolyogva ráncolta homlokát.
-MI??Hogy ÉN??Nem vagyok olyan!!Éppen most akartalak felsegíteni!-vigyorogtam.Persze eszembe sem jutott,addig amíg nem kérdezett rá,de valamit mondanom kellett.Csak nem nagyon vette be!
-Persze!Nem hiszem el!Valdd be,hogy itt akartál hagyni és megszökni!-vádolt meg.
-Chhh!!Miket nem kensz rám!Lerombolod a jókisfiús imidzsemet!-mondtam neki,miközben megfogtam a kezét,hogy felhúzzam,de nem ment.Más módszert kellett alkalmaznom.Először felemeltem Zayn fejét,hogy kitudja húzni a kezét alóla.Utána Niallt próbáltam lefejteni vékony lábairól.-Olyan,mint egy kis majom!-röhögtem,amikor már harmadjára rántottam meg,hogy elengedje.Úgy kapaszkodott,mint a kis majmok az anyukájukba,de végül csak sikerült kiszabadítanom.Mikor felhúztam Beckyt,arrébb mentünk és a nevetés úgy tört ki belőlünk,mint egy vulkánból a láva.
-H-hát ilyet se-m csináltam még!-a nevetéstől alig bírt megszólalni.
-Na majd velünk fogsz!Tudod mi mindig ilyeneket művelünk.Egyszerűen késztetést érzünk arra,hogy hülyéskedjünk.Ez nálunk már mindennapossá vált.-lelkesültem fel,de Becky arca hirtelen komolyra váltott.-Mi a baj?Rosszat mondtam?
-Nem,dehogy is!Csak..nekem 3 nap múlva haza kell repülnöm Párizsba....-szomorodott el.
-Nem is biztos,hogy tudsz menni a hó miatt.-próbáltam vigasztalni.
-Már most olvad,...az meg esélytelen,hogy még egyszer ennyi hó essen le Londonban,mint ezen a pár napon.Te is tudod.....De ezt a néhány napot,még szeretném a lehető legjobban kihasználni.-mosolygott.
-Nagyszerű,mert én is pont így gondoltam!-a kezébe nyomtam a kabátját és a cipőjét.
-De Harry...mégis hová megyünk?-kérdően nézett rám,de azért felöltözött.
-Haza!Nekem semmi kedvem nincsen pakolni!-vigyorogva húztam ki az ajtón.

12:02

Hamar haza értünk,így beszélgetésre nem túl sok idő jutott.De annyit megtudtam,hogy a tegnapi buli elnyerte a tetszését.A szavaival élve,"fergeteges" volt.
-Megyek lefürdök és átöltözök.Majd jövök.-mosolygott és felszaladt a lépcsőn.Úgy döntöttem,én is
hasonlóan cselekszem.Bementem Louis szobájába és neki kezdtem vetkőzni.Már a felsőm lekerült,amikor rájöttem,hogy nem hoztam át ruhát magamnak.Úgy ahogy voltam a szobám felé vettem az irányt,bekopogtam,de nem jött válasz,így óvatosan benyitottam.Hallottam,ahogy folyik a víz,így beljebb léptem.Feltűnt,hogy énekel zuhanyzás közben és meglepő módon,pont a mi dalunkat,a Best Song Ever-t .Iszonyat aranyosnak találtam,ahogy átélte a dalt,hiába nem volt semmi hangja.Miután eleget hallottam a magán előadásából,vissza mentem Louis szobájába és én is letusoltam.

Hát..nem mondom,hogy nem fordultak meg a fejemben piszkos gondolatok..Egyedül voltunk otthon és egy ajtóval arrébb zuhanyzott!Nem csoda,hogy OLYAN dolgokra gondolok!Férfiből vagyok én is!Beckyhez meg nem is kicsit vonzódom,hiszen egy kivételesen gyönyörű lány..De mindegy!Ki kell vernem a fejemből,mert biztos vagyok benne,hogy csak testileg vonzódom hozzá.Azt meg nem tehetem meg vele,hogy az ágyamba csábítom,mert nemsokára elmegy és ő biztos többet gondolna bele a helyzetbe,mint ami.Jobb lesz,ha csak barátok maradunk....

13:46

Mikor mind a ketten elkészültünk,lementünk a nappaliba tévét nézni.Találtam Spongya Bob-ot!!Imádom ezt a mesét!A sárga kis szivacs nagyon meg tud nevettetni,főleg amikor medúza vadászaton vannak
Patrikkal.Vicces egyéniségek az biztos!.:D A legjobb résznél estek be a többiek az ajtón,így nem tudtam a mesére koncentrálni.
-Jól ott hagytatok minket!!-mérgelődött Zayn,miközben levágta magát az egyik kanapéra.
-Nektek is szia!Amúgy meg mi készítettük fel a helyet,szóval egálban vagyunk.-nyújtottam ki rá a nyelvemet,amin Becky aranyosan elmosolyodott.
-Most az egyszer igaza van!-Liam.-És amúgy sem haltunk bele egy kis pakolásba!
-Nem,de csak egy kicsi hiányzott hozzá,mert fejfájással nem a legkellemesebb érzés felszedni az odaszáradt maradékokat a földről.-nyavajgott tobább.
-Legközelebb kevesebbet kell inni és nem fog fájni az aranyos kis buksid.-borzolta meg a haját Louis,aminek hatására Zayn felpattant és a fürdőbe szaladt.Louis elrontotta a haját!!-Az igaz,hogy mi túléltük a pakolást..de TI mit csináltatok itthon??Ráadásul kettesben???-húzgálta a szemöldökét,miközben vigyorgott.
-SEMMIT Lou!Tévéztünk,amint azt látod.-magyaráztam.Ő mindig mást lát a dolgokba,mint ami,de így szeretjük BooBeart,ahogy van!!

2013.December.28. (Szombat)
13:02

*Becky szemszöge*

Az elmúlt napok gyorsan teltek a társaságukban.Rengeteg olyan dolgot megtudtam róluk,amit az újságok nem írnak le.Eleanorral is nagyon jó barátnők lettünk.Egyszóval beláttam a kulisszák mögé.De akár szeretném,akár nem,holnap haza kell menjek Párizsba.Mivel elolvadt a hó bácsikám utcája is járható lett.Harryvel reggel megbeszéltük,hogy ma elvisz hozzá,mert az utolsó éjszakát nála töltöm el.

Fogtam a ruháimat,amit Harry vett nekem és elindultam lefelé.Amikor leértem a lépcsőn Louis a fejemre dobott egy törölközőt.
-Ez csak a tiéd!!-jelentette ki.Levettem a fejemről és alaposan tanulmányoztam.Aláírták mind az öten és egy pár sort is írtak mellé: "Az első csendes rajongónknak,Beckynek,akit 4 nap alatt a szívünkbe zártunk..és akit Harry nem csábított el! :D <3 " Az utolsó 5 szót nem tudom,hogy pozitívumnak vehetem e...én lettem volna a legszerencsésebb,ha Harry elcsábít..az lett volna a hab a tortán...de ne legyek telhetetlen!.:D

Miután megtörtént a gyors búcsúzkodás a nappalijuk közepén,már indultunk is Harryvel.A fekete Range Rover repített a hó olvadta úton,így röpke 10 perc múlva már Daniel bácsi háza előtt álltunk.Harry megmarkolta a szatyrokat és jött utánam,fel a lépcsőkön.Becsengettem és bácsikám pár perc múlva ki is nyitotta a barna ajtót,ami előtt ácsorogtunk.
-Becky!Már azt hittem nem is látlak többet a héten!-mosolygott és nyomott egy puszit a fejem búbjára.Mikor kisebb voltam is mindig ezt csinálta..és én akkor is nagyon szerettem.Bementünk és Harry letette a szatyrokat a nappaliban.Már éppen meg akart szólalni,de bácsikám megelőzte.-Akkor te leszel az a "göndör hajú félisten",hogy idézzem Beckyt.-bácsikám mindig is szeretett kötekedni velem.Azt hittem elsüllyedek szégyenemben...Harry vigyorogva köszörülte meg a torkát,majd kezet nyújtott Dan bácsinak.
-Igen..azt hiszem ez én vagyok.Harry Styles.-ráztak kezet.-Vagy nem is rám gondoltál azalatt a kreatív jelző alatt?-fordult felém.Nem tudtam válaszolni,helyette inkább felkaptam a szatyrokat és sietősen indultam meg a szobám felé,ahol a többi cuccom is volt.
-Menekül!-hallottam bácsikám hangját.


19:04

Azt hiszem sikerült megtalálniuk a közös hangot,ugyanis Harry még csak most szánta rá magát,hogy távozik.Ami egyáltalán nem baj..utána úgysem láthatom soha többet.
-Nekem mostmár tényleg mennem kéne.Beckynek pihennie kell,mert holnap korán indul a gépe.Köszönöm a beszélgetést és örülök,hogy megismerhettelek Dan.-már le is tegeződtek.Nagyszerű.:D Kezet fogtak,majd Harry felém fordult.-Jó éjszakát,majd holnap találkozunk.El ne aludj,mert akkor lekésed a gépet!-viccelődött.Megölelt és kisétált az ajtón.Tegnap megígérték,hogy kijönnek a reptérre és úgy látszik be is tartják.

Daniel bácsikám kérdezgetett,hogy milyen volt a fiúknál meg hasonlók.Egyetlen egy kérdése volt,amire nem tudtam mit mondani.Mit érzek Harry iránt?Ez az a kérdés,amire még én magam sem tudom a választ.Eddig is oda voltam érte,de most,hogy megismerhettem személyesen is,még erősebbek lettek az érzéseim.De tudom,hogy nem szabad semmibe beleélnem magam..én csak egy rajongó vagyok a sok közül.

Fürdés után felhívtam anyáékat és megbeszéltük,hogy kijönnek értem,ha leszállt a gépem Párizsban.Az elalvás nehezebben ment,mint gondoltam,de végül sikerült.

2013.December.29 (Vasárnap)
06:00

Egy One Direction szám helyett,most idegesítő és nagyon hangos sípolásra ébredtem.Beállítottam az éjjeliszekrényen lévő órát,hogy biztos fel keljek,de nem volt túl jó ötlet.Utálom ezt a hangot...Kimásztam az ágyból és a fürdőszoba felé vettem az irányt.Daniel bácsi már a reggelin ügyködött.
-Jó reggelt Beck.Hogy aludtál?-kérdezte mosolyogva.
-Reggelt..kössz,jól..-nem voltam valami jó kedvemben,így egy kicsivel szúrósabbra sikerült a válaszom.-Bocsi,csak szomorú vagyok,hogy el kell menjek..-korrigáltam az előző mondatomat.
-Ne legyél az!Jöhetsz amikor csak kedved tartja.Szívesen látom az én drága unokahúgomat...bár gondolom Harry és a másik négy gyerek jobban izgatja a fantáziádat.-kacsintott.
-Jajj bácsikám...Te is nagyon hiányozni fogsz és nem is tudod mennyire szeretlek.És örök hálám,hogy fedezel anyáék előtt.-öleltem meg.Igen..a szüleim még nem tudják,hogy a One Direction látott vendégül,de majd elmondom nekik,ha haza értem....vagyis eddig úgy terveztem.:D

06:40

Miután megreggeliztem és felöltöztem,még egyszer átnéztem a bőröndjeimet,hogy meg van e minden.Mivel nem találtam hiányosságot,lementünk a parkolóba és elindultunk.

07:02

A 20 perc,amíg odaértünk a reptérre nagyon hosszúnak tűnt,mert már vártam,hogy újra lássam a fiúkat és Eleanort.Mikor beértünk a váróba,szinte azonnal kiszúrtam Harry göndör fürtjeit a tömegben.Odaszaladtam hozzá és megöleltem..nem tudom mi ütött belém!
-Becky!Már azt hittem elaludtál.-mosolygott.
-Nem..itt vagyok..de lehet jobb lett volna elaludni..-jelentettem ki szomorúan.
-Ne legyél szomorú kislány!-vigasztalt Lou.Nekikezdtem a búcsúzkodásnak.Mindenkitől elköszöntem egy puszi és egy ölelés kíséretében.Egy női hang figyelmeztetett,hogy 15 perc múlva indul a Párizsba induló járat és ideje felszállnom.Szomorúan  néztem körbe a kis társaságon,amikor Harry odalépett és még egyszer megölelt.
-Ezt neked vettem,de csak akkor bontsd ki,ha felszálltál.-mosolyogva súgta bele a fülembe és átnyújtott egy lapos,fehér,hosszúkás dobozt.
-Harry..Bármi is ez..nem fogadhatom el..-próbáltam visszaadni neki,de nem engedte.
-Dehogynem!Remélem tetszeni fog!Jó utat!-húzódott el.Már nem volt időm vitatkozni,így elfogadtam.
-Köszönök mindent!Nagyon jól éreztem magam és soha nem fogom elfelejteni ezt a pár napot.Sziasztok!-köszöntem el,immár utoljára...

7 megjegyzés:

  1. Ohohohó... Örülök, hogy Harry kicsit nagyobb szerepet nyert ebben a részben és, hogy a gondolataiba leshettünk. Ami még igazán tetszik, hogy nem lett sec-perc alatt szerelmes Becky-be, sőt... Kicsit így valósabb. Persze örülnék, ha kialakulna köztük valami, miazhogy...! De valahogy ez így igazibb. :)
    Újra csak imádtam a poénjaidat; Zayn és a haja, Dan bácsi árulkodása... :D Azért azt is megnéztem volna,ahogy Niall csimpaszkodik valaki lábába. hihi

    Várom a folytatást...és legyen sűrűn rész,naa :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Szupiii!!
    Nagyon tetszik....
    Ha ráérsz hozd hamar a hövetkezőt..:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen.:)) aranyosak vagytok.:) Harry látószögéből is próbálom leírni az eseményeket...sőt! A folytatásban a többi bandatag szemszöge is jelentős szerepet kap a történetben.:)

    VálaszTörlés
  4. szia nagyon jó lett ez a rész is mint mindig :)) imádom hogy viccesen írsz :D mikor hozod a kövit?? :)

    VálaszTörlés
  5. sziasztok! :) Köszönöm szépen mindenkinek.:P a részt pedig holnap hozom.:)

    VálaszTörlés
  6. Alig várom a kövit :) Nagyon jó az egész :)

    VálaszTörlés