2013. november 8., péntek

Sziasztok!!.:)

Először is.....ÚR ISTEN!!!!! :D Átléptük a 600 oldalmegjelenítést!! 3 óra alatt 300-al ugrott a nézettség..*.* És az előző bejegyzésem óta pulsz két rendszeres olvasóval gazdagodtam!! Nagyon köszönöm mindenkinek!! Hihetetlenül boldoggá tesztek,hiszen még csak most jön a 6.fejezet és máris mennyien vagyunk.:) mi lesz a végén?!!.:D Szóval köszönöm! Most pedig jöhet a legfrissebb rész.. Kommenteljetek,ha tetszett.:) És persze jöhettek még rendszeres olvasónak is.:) Jó olvasást!!.:D

6.fejezet

2013.December 24. (Kedd)
16:02

 *Becky szemszöge*

Az elmúlt 4 perc volt életem csúcspontja,ha mondhatok ilyet 19 év után.Az idő egyszerűen megállt,míg lassúztunk.Úgy tűnt,mintha órákig tartott volna.Bárcsak soha ne ért volna véget!

Mikor a zene elhallgatott,akkor vettem észre,hogy az egész mozi minket bámul.Soha nem voltam ideges,ha nagy közönség előtt kellett szerepeljek..sőt,még szerettem is!De most alig éltem!!!Sokan videóztak a telefonjukon,mindenki üvöltözött vagy sírt.Hogy az örömtől,hogy itt van a One Direction?..vagy a bánattól,hogy nem őket ölelgeti Harry Styles,hanem engem??Háát nem tudom.De őszintén nem volt időm ilyenekkel foglalkozni..mert az volt a lényeg,hogy ÉN ott voltam.

Gondolatmenetemet a felgyúló lámpák szakították meg.Ha nem lett volna elég sokkoló,hogy Harryvel táncoltam és nekem énekelt,most még a másik 4 srác is elindult felénk.Remegett kezem,lábam!Még jó,hogy Harry a karjaiban tartott!..Mondjuk..így utólag belegondolva..lehet Hazza miatt remegtem,nem is a többiek miatt.

Liam egy csokor rózsával a kezében közeledett."Hát lehet ennél jobb??"-tettem fel a költői kérdést magamban.A választ hamar megkaptam..Lehet,ugyanis odaadta Harry kezébe,aki azonnal felém fordult.
-Tessék!Köszönöm a táncot.-kacsintott,majd még egyszer megölelt.Mikor azt hittem,végzett az öleléssel,gyorsan nyomott egy puszit az arcomra.Szerintem ezekre a gesztusokra illendő lett volna reagálnom.De egy árva hang nem jött ki a számon..arra koncentráltam,hogy mosolyogjak.Különben lehet a sírás jött volna rám a boldogságtól..de igyekeztem a földön maradni és nem elszállni.Azt hiszem tényleg igazuk van az újságíróknak!Harry tudja,hogyan kell levenni egy nőt a lábáról! :D

Hazz "átadott" a többieknek is,hogy megölelhessenek és mindenkivel csináltam fényképet..Jó sok fényképet!Igaz,hogy nem az én telefonomon,hanem Liam-én.Azt ígérte,hogy bekövet twitteren és majd átküldi őket.Nagyon közvetlenek voltak velem.

Miután mindenkivel voltam egy pár percet és készítettünk legalább 20-30 fényképet,a többi lány is lerohanta a fiúkat.Rám úgy néztek,mint akit a pokolba kívánnak.Nem nagyon érdekeltek..túl boldog voltam!Kicsit hátrébb álltam és láttam,hogy Harry épp egy kamerába nyújtja a nyelvét.Elakartam  köszönni,de nem akartam pofátlan lenni...hiszen a moziban lévő több száz lány közül mégiscsak én voltam vele a legtöbbet.Így hát nagy mosollyal az arcomon elindultam a kijárat felé.

Mikor kiléptem,hihetetlen látvány fogadott.A hó hatalmas buckákat emelt az utakra.Úgy kavarogtak a hópelyhek,mintha egy hógömb kellős közepében álltam volna.Nem hittem a szememnek,mert Londonban nem sűrűn van ilyen idő..ha jól tudom.Már pedig biztos,hogy jól tudom!Egy-két ember küzdött az erős széllökések ellen,hátha sikerül haza jutniuk.Egy fekete kisbuszon kívül,egy jármű sem volt az utcában.Még ezt az egyet is rendesen belepte a hó.


Hirtelen futott végig az agyamon,hogy hogyan fogok én eljutni Daniel bácsi házához?!Ha idefelé több,mint negyed óra volt az út,mikor csak fele ekkora volt a hó,akkor most mennyi lesz??Szuper!Vázoljuk fel a lehetőségeimet.Nincs telefonom,mert eltört.Az utcában persze egy fél darab telefonfülke sincs.Miért is lenne?!!Így kilőve a segítség hívás!Taxi meg nem jár erre,gondolom az utak miatt.Tehát vagy itt maradok,vagy elindulok gyalog.Egyik sem a legjobb ötlet,de ha egyszer nincs más lehetőségem!!

*Harry szemszöge*

Rengeteg fényképet csináltunk a rajongókkal!Az aláírásokról meg ne is beszéljünk!Szeretem a lányainkat,de néha egy kicsit túlzásba esnek.Az egyik 13 év körüli kiscsaj levette az órámat,azzal a címszóval,hogy csak szeretett volna valami emléket tőlem.Úgy látszik neki nem volt elég a fénykép és az aláírás.De visszaadta..én pedig nyomtam egy puszit az arcára köszönetképp.Azt hiszem ez elég jó emlék marad a számára.Néha nem tudnak velünk betelni!Mondjuk meg is értem!..egy olyan pasival,mint ÉN!!..:D

Miután befejeztem önmagam dicséretét,körbe néztem és keresni kezdtem..öhm...a nevét megint elfelejtettem megkérdezni.Miért van az,hogy nem tudok koncentrálni a közelében.Lehet szednem kellene valami bogyót a feledékenységemre...a memóriakapacitásom veszélyesen romlik!"Ez van!Öregszel Styles!"-tiszáztam le magamban kissé viccesre véve a figurát.

Miután saját magam lehülyézésével is végeztem,akkor sem találtam meg Őt.Hol lehet?Akkor még biztos itt volt,amikor elkezdtünk fényképezkedni.Sietősen mentem oda Louishoz.
-Haver,nem láttad Őt?
-Kit?Ki az az "Ő"?-nevetett ki legjobb barátom.
-Hát azt a lányt,akinek énekeltem!Tudod!!Nem látom sehol.-magyaráztam.
-Nem mondod,hogy még a nevét sem tudod?Ez gáz drágám!-röhögött rajtam.
-Háát..öhm..nem volt még alkalmam rá!Jó?Nem kell így kinevetni!-durcáztam.
-Jól van na!Tudod,hogy szeretlek,de ez akkor is vicces.Felborul,mert neked ment..te meg az előbb énekeltél neki,mint valami hős Rómeó és még a nevét sem tudod?!-ölelte át a vállamat,miközben azzal küszködött,hogy ne nevessen.
-Jó!Mindegy!Azt mondd,hogy láttad-e vagy sem?
-Miután beszélt mindnyájunkkal,felment oda.-mutatott a legfelső sorra a székek között.Oda ahol az ajtó volt.-de utána nem figyeltem.Bocs haver!-drámaian lehúzta a száját.
-De akkor hol lehet?-sóhajtottam egy nagyot.

17:18

*Becky szemszöge*

Már majdnem egy egész órája fagyoskodok,de sehol egy áldott taxi!Én hülye meg nem hogy bementem volna!Azon sem fogok csodálkozni,ha jól lebetegszem!Daniel bácsikám már nagyon aggódhat értem.Remélem nem lesz mérges.Azt hiszem,mostmár tényleg elindulok!

Mikor az első lépést megtettem a haza vezető úton,hangos nevetést hallottam.Megfordultam,hogy meg nézzem kinek van ilyen kitörően jó kedve..de már nem volt időm reagálni.Egy fiú szaladt háttal(?) felém,majd hirtelen lehajolt,engem meg pofán csapott egy hatalmas hógolyó.Elvesztettem az egyensúlyom és hátraestem.Egy pillanatig még levegőt sem vettem a gyors becsapódás miatt.Gondolom a hidegtől..de,éles fájdalom hasított az arcomba,így odakaptam a kezeim,hogy felmelegítsem a területet.Az illető,aki helyett a találatot kaptam,felém hajolt és felsegített.Úgy gondoltam,ha sikerül végre kisöpörnöm az összes havat a szememből,jól leüvöltöm a fejét..a tervem meghijjusult.Nem lehet igaz! Ilyen szerencsém is csak nekem lehet.
-Úgy látszik,ma mindenhol balesetet okozunk.-Harry.-Jól vagy?-mosolygott.
-Öhm...Jah.Én mondtam,hogy ügyetlen napom van.
-Nem is!-tiltakozott fennhangon.-Ez mind Louis hibája!!-fordult oda és az ujjával mutatott rá.
-Mi??-sipítozott Louis.-Nem is!Ha nem hajolsz le téged talál el.Így!!!-azzal a lendülettel hajította el a háta mögött elrejtett lövedéket.Az hihetetlen sebességgel száguldott Harry felé,majd végül a mellkasán ért célba.Ezen mindenki csak nevetni tudott.Még én is nevettem,pedig még mindig fájt az arcom a hideg miatt és szét voltam fagyva...a hógolyó sem segített,amit az arcomba vágtak.
-És te miért vagy még itt?Azt hittük már régen hazamentél!-Liam.
-Háát..taxira várok,de egy sem jött még erre...-mondtam.
-Nem hallottad?A rádió bemondta,hogy útjárási tilalom van.Míg a hó el nem olvad,csak az mehet akinek nagyon muszáj!-világosított fel Liam.Amúgy honnan tudnám,mikor nem is voltam rádió vagy tévé közelben egész nap!Kivéve a mozit..de az nem számít,mert ott nem volt szó az időjárásról.
-Állj!!-mindenki Harryre figyelt,mert nem tudtuk,miért is kell "megállnunk".-Akkor te azóta itt vagy kint a hidegen?????
-Igen.De...-kezdtem volna bele,de Harry átölelt és a kezével a hátamat kezdte dörzsölni.

Rákaptam a tekintetem .Göndör tincsei tiszta havasak voltak..gondolom Louis akciózott azelőtt is,hogy engem eltalált volna.Hatalmas tenyere hol fel-le járt a hátamon,hol pedig körbe-körbe.Már attól melegem lett,ha a közelemben volt,ettől meg....inkább nem is folytatom.A lényeg az,hogy már nem fáztam.Louis persze azonnal reagált Hazza kedves gesztusára.
-Óóóóóó..de cuki vagy szerelmem.De ÉN is fázok ám!-olyan arcot vágott,mint valami óvodás,aki cukorkáért könyörög.Vicces és aranyos volt,ami mosolygásra késztetett.Louis odabújt Harry jobb oldalához,mire a göndör ellökte.
-Menj már Tomlinson!Hát nem látod,hogy ő jobban fázik??!!-vágott huncut arcot,miközben a másik kezével is átölelt és szorosabban húzott magához.Megjegyzem egyáltalán nem fáztam a fent említett okok miatt.:D
-Oké!De nem csak ti fáztok,hanem mi is,szóval indulhatnánk!-sürgetett Niall.
-Jó!De te is jössz velünk!-nézett rám Hazz és sejtelmesen vigyorgott.-Hazaviszünk!-jelentette ki nemes egyszerűséggel.
-Mi?Nem lehet!...Mégis hogy vinnétek haza,ha vezetési tilalom van?!Sétálni meg egyedül is tudok!-próbáltam határozottnak tűnni,de úgy látszik,nem sikerült.Nem is tudom miért mondtam ilyeneket!Talán egy ici-picit bepánikoltam.:D
-Ott a kocsi,gyere már!!-Úristen!Azok a bociszemek!!
-Óh..oké legyen.-egyeztem bele végül.

Mire mi odaértünk a fekete kisbuszhoz Paul,Zayn,Liam és Niall már bent ültek és csak ránk vártak.Louis "finoman" belökött előbb engem,majd Harryt.Én Zayn ölében végeztem,Harry meg rajtam.Hatalmas pirral az arcomon,de végre sikerült találjak egy üres helyet,így leülhettem.Louisnak nagyon tetszett a dolog,mert fülig ért a szája.
-Hé Harry!Mostmár igazán megkérdezhetnéd a nevét,ha már így "összehaverkodtatok".-Zayn egy kacsintással tette még érthetőbbé,hogy mire utalt  az "összehaverkodtatok" szó alatt.Biztos nem arra gondolt,amit valójában jelent.
-Öhm..Izé,akkor..-szinte olyan volt,mintha most először beszélt volna lánnyal.Harry nem ilyen!Mi lett vele??Biztos ez az új csábítási technikája..nem lehet tudni! :D Muszáj volt megszólaljak,mert kezdett kínossá válni a hezitálása.
-Rebecca Morris..de szólítsatok nyugodtan Beckynek!-láttam Harry arcán a megkönnyebbülést,hogy mégsem kellett megkérdeznie.Szerintem az lehetett kínos,hogy már kétszer is találkoztunk de a nevemet elfelejtette megkérdezni.De sebaj!Mostmár ezen is túl vagyunk!Igazán nem tudom mi ütött belé!Biztos Lou dobása megölte pár agysejtjét és elfelejtette,hogyan kell kommunikálni..:D Vagy ki tudja!

8 megjegyzés:

  1. Hirtelen nekem is télies hangulatom lett... kedvem támadt hógolyózni. Óh, hogy nem engem találtak el... Pedig szívesen csücsülnék én is a földön, hogy felsegítsen! :D Nagyon jó, Harry pedig nagyon édes. Louis külön karakter, olyan mint egy fagyin heverő meggydarabka, megbolondítja az ízeket. Folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Louissal pont az volt a célom,hogy megutassam Ő tényleg egy teljesen külön karakterű emberke.:) Köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon siess már várom a kövi részt. :)

    VálaszTörlés
  4. szia nemrég találtam rá a blogodra de nagyon tetszik :) mikor hozod a kövi részt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:) Nagyon örülök neked és remélem továbbra is el fogja nyerni a tetszésedet.:) A következő,azaz a 7.fejezetet holnap fogom hozni.:) 2 naponta teszek újat!!.:)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett!! *-*
    Siess a kövivel!! *-* :) <3

    VálaszTörlés