2013. november 2., szombat

Halihóóó Manócskák..*.*

Örömmel vettem,hogy 2 feliratkozóm is van már,akik mindig megajándékoznak egy-két kedves kommenttel.Nagyon szépen köszönöm..sokat jelentenek a visszajelzéseitek. De másoknak is ugyanígy örülnék.:P szóval tessék kommentelni és feliratkozni rendszeres olvasónak.:P
Hoztam nektek az új részt,ami megint hosszúra sikerült...:) Már közeledünk egy fontos naphoz a történetben,amikor minden meg fog változni..lehet pozitív,de lehet negatív irányban...Majd megtudjátok.:) Jó olvasást a részhez!<3

UI.: Emelem a tétet,mert a következő fejezetet 3 komment után hoznám.:P

3.fejezet

2013.Szeptember.27. (Péntek)
22:05

*Becky szemszöge*

Nem érdekelt,hány óra van,de meg kellett tudjam,hogy mehetek-e vagy sem.Ugrálva rángattam barátnőmet anyáék szobájába,hiába ellenkezett.Szinte betörtem az ajtót,mikor odaértünk.Azt hiszem a szüleim már szunyókáltak.Szegényekre biztos vagy vagyok benne,hogy ráhoztam a frászt...:D
-Na???Baj van??-ugrott fel kómásan apa az ágyban.
-Apa!Apa!Apa!El sem fogjátok hinni,mi történt!-szinte visítottam örömömben.
-Ne mondd!Talán Harry Potter(?) megkérte a kezed?-kérdezte.Apa mindig "Potter"-t mond "Styles" helyett,hogy idegesítsen vele.Nem érti,hogy tudok ennyire szeretni egy elérhetetlen szupersztárt!Hát...ez van drága apukám!
-Nagyon vicces!Nem...de majdnem.Úúúúú....az milyen jó is lett volna...-anya nem engedte,hogy folytassam az álmodozást és közbe vágott.
-Mondd már a lényeget kislányom!
-Oké.Na szóval...Újra vetítik a This Is Us-t!!!!-itt tartottam egy fél perces hatásszünetet.-Igaz,hogy Londonban,de az nincs olyan messze.Egy nap alatt megjárjuk oda-vissza.És....a legjobb,hogy karácsonykor lesz,így nem kell kihagynom a suliból egy fél napot sem.Plusz!Meg lesz a karácsonyi ajándékom....egyik fele.-nevettem.-Na???Mehetek???-tettem fel a nagy kérdést.Szüleim nagyon gondolkoztak,így újra megszólaltam.-Csak tájékoztatlak benneteket,hogy ha nem engedtek el,én akkor is elmegyek!-vigyorogtam.

Anya mosolyogva nézett apára.Már tudtam,hogy nyert ügyünk van és meg sem várva,hogy kimondják az "ítéletet", bevetettem magam közéjük az ágyra.
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm,köszönöm!
-De!-emelte fel mutató ujját apa.-Csak akkor,ha tényleg nagyon vigyáztok magatokra!-mondta.Pollyval heves bólogatásba kezdtünk és kirohantunk a szobából.Barátnőmnek nagyon tetszett a műsor,amit levágtam és azt mondta,hogy ezt jó lesz,ha ő is megtanulja.Kiváló tanára lesz...:D

22:48

Egy kevés beszélgetés után Polly hatalmas ásítások közepette javasolta,hogy aludjunk.Azt mondta,hogy nagyon fáradt a sok izgalom és az iskola miatt.Szerintem csak elege lett a folytonos beszélésemből.Tényleg egy percre sem hagytam abba a szövegelést,mert úgy felpörögtem.Nagy nehezen rátudott venni,hogy én is feküdjek le,de sokáig csak forgolódtam az ágyban.Azon gondolkoztam,hogy milyen nagy szerencse,hogy mégis megnézhetem a filmjüket.Annyi oldalon láttam,hogy rajongók ezrei áradoznak róla......tényleg szomorú voltam,hogy nem nézhettem meg.De mostmár nem számít,hiszem annyira örültem neki,hogy azt el sem tudom mondani.Pedig ez csak egy film....mi lenne,ha ott állnának előttem?!!Nehezen,de sikerült elaludjak.Már cak azt remélem,hogy Polly is jöhet velem.

/Több,mint 1 hónappal később!!/
2013.November.9 (Szombat)
11:00

*Polly szemszöge*

Ma van Becky születésnapja!Sokat gondolkoztam,hogy mit is adjak neki.A végső választásom egy bulira esett,méghozzá egy meglepetés partyra.

Igaz,hogy a buli csak este nyolckor fog kezdődni,de addig még rengeteg dolgom van,mint házigazdának.Még meg kell vennem a díszítéseket,amik különböző színben pompázó léggömbök,szallagok és konfettik lesznek.Miután végeztem a házunk díszítésével(mert ott tartom,hogy ne sejtsen semmit),el kell mennem a tortáért is.Valamint az ajándékot is be kell csomagoljam a délután folyamán.Rengeteg dolgom van,szóval ma biztosan nem fogok unatkozni!Csak készen legyek,mire a vendégek megérkeznek!!

*Becky szemszöge*

Anyáék hajnalban berontottak hozzám,hogy felköszöntsenek.Aranyosak nagyon,hogy még a szülinapomon sem hagynak aludni!Mikor megkérdeztem,hogy "Ez mire volt jó?",apának annyi volt a válasza,hogy egyszer lesz az ember 19 éves!Nagyon kreatív választ kaptam nem??.

19:49

A napom nagy része az Sms-ek és hívások fogadásából állt.Mindenkinek eszébe jutottam,aki számít.Nagyon jól estek a születésnapi jókívánságok.De barátnőm csak most hívott fel,hogy ugorjak át,mert ő sajnos nem tud jönni,de mindenképpen fel szeretne köszönteni.Háát oké....kicsit furcsa,de már indulok is!Ilyenkor adok hálát az égnek,hogy letettem a jogsit.Nem igazán szeretek este járkálni az utcán..kitudja milyen erőszakos emberek vannak kint.Szóval beültem a kormány mögé és elindultam Pollyhoz.

10 perces autóút után már barátnőmék háza előtt parkoltam és láttam,hogy a konyhában ég a villany.Kiszálltam az autóból és becsengettem.Nem telt bele fél pillanat,az ajtó kicsapódott és egy hatalmas kiáltás fogadott.
-MEGLEPETÉÉÉÉS!!!!-Polly az arcomba vágott egy marék konfettit és megölelt.
-Boldog születésnapot drága barátnőm!

Polly után sorban jötek oda hozám a barátok,ismerősök.Nagyon meg voltam illetődve,mert még soha nem csináltak nekem ilyen meglepetésbulikat.

21:56

Az este nagyon jó hangulatban telt,sokat táncoltunk,énekeltünk és nevettünk.Barátnőm hirtelen kikapcsolta a zenét és a konyhába szaladt.Egy hatalmas,kocka alakú tortával jött vissza.Mikor megláttam,hogy a One Direction tagjai mosolyognak vissza róla,elnevettem magam.Elfújtam a gyertyákat és azt kívántam,bárcsak teljesülnének az álmaim!





2013.November.10. (Vasárnap)
12:37

*Becky szemszöge*

Mivel a tegnapi bulizás hajnalig tartott,itt maradtam Pollynál.Meg..ittam is egy kicsit..tényleg csak egy pár pohárral az alkalom kedvéért,de úgy nem kartam a vezetni.Nem vagyok az az "igyuk le magunkat a sárga földig" típus!

Reggel(?)a telefonom csengőhangja keltett.Nehezen,de sikerült elvennem a készüléket az éjjeliszekrényről és megnéztem a képernyőjét.A nagybátyjám volt az.
-Hallo?...Szia! Köszönöm szépen!..Aha,akkor lesz...Szuper,köszi szépen......Oké,akkor majd addig még hívlak.Szia!-majd letettem és visszadőltem a párnák közé.Polly kérdően ráncolta a homlokát.Gondoltam arra várt,hogy elmondjam neki ki volt az és miért ébresztett fel minket.Mondtam,hogy Daniel bácsikám hívott,hogy ott aludhatunk nála,ha megyünk a moziba.A hírnek,hogy az ő ellátása alatt leszünk,barátnőm is nagyon örült,hiszen ő is ismeri kedvenc rokonomat.

Daniel bácsi,már legalább 10 éve Londonban éli napjait.Akkor költözött oda,mikor jobb álláslehetőséget kapott az egyik cégtől.Nagyon szoros volt a kapcsolatunk,míg itt élt.Sok időt töltöttünk el együtt.Mindig elvitt vásárolni és a cirkusz csodáit is vele élhettem át már számtalanszor.Akármit kértem tőle,az úgy volt.Szabadjára engedett,már 5-6 évesen is,ezért is örültem annak,hogy ott lehetünk nála egy ideig.És persze már nagyon hiányzott,hiszen nem látttam a nyár óta.


Barátnőm hirtelen a homlokához kapta kezeit,egy "De hülye vagyok!" megjegyzéssel társítva.Én csak néztem nagy szemekkel,míg ő felpattant és elkezdett kotorászni a szekrénye legmélyebb zugában és egy kis dobozt vett elő,ami pink szalaggal volt átkötve.Odajött hozzám és a kezembe nyomta az ízléses dobozkát.
-Tessék!A nagy bulizás közben kiment a fejemből!Remélem tetszeni fog!-mosolygott és leült mellém az ágyra.
-Óóóó!Nem kellett volna...már a meglepetés buli is épp elég volt...de azért köszönöm!-ahogy kinyitottam az ajándékomat,egy nyakláncot pillantottam meg.Végtelen nyolcast formázott és bele volt írva,hogy "Directioner".Nagyon tetszett,mert mindig akartam egy ilyet,de soha nem találtam egy boltban sem.Boldogan öleltem át barátnőmet.
-Köszönöm!Te vagy a világ legeslegjobb barátnője!-áradoztam mosolyogva.
-Ennek a nyakláncnak is hogy örülsz!Elárulom,mi volt az igazi tervem...eredetileg Harry-t akartam neked elhozni,de ő most PONT nem ért rá..-mondta és huncutul mosolygott.Megböktem a vállát és jót nevettem.

Elkezdtünk a moziról beszélni és,mint kiderült már mindketten be voltunk zsongva.De még 45 napot várnunk kell,míg megpillanthatjuk hőseinket a vásznon!

/45 nap múlva/
2013.December.24. (Kedd)
05:30

*Becky szemszöge*

♫Circles, we going in circles
Dizzy's all it makes us
We know where it takes us we've been before
Closer, maybe looking closer
There's more to discover
Find that what went wrong without blaming each other♫

Harry mézédes hangja.....Imádok erre a zenére ébredni,mert olyankor jól kezdődik a napom.És most jól is fog végződni,ugyanis ma van a NAGY nap!!Ma nézzük meg a This Is Us-t.
Iszonyatosan felpörögve mentem be a fürdőbe,hogy rendbe tegyem magam,pedig még csak fél hat volt.Nagyon csodáltam,hogy az energia szintem az egekben volt,mivel tegnap este az izgalom miatt alig tudtam elaludni.Nem lepődtem meg,hiszen erre a napra várok 3 hónapja!!Fogat és arcot mostam,sminkeltem és felvettem egy csinos ruhámat,valamint a kedvenc sapkámat.Imádom azt a fejfedőt,mert hasonlít Harry satyekjára.

Úgy döntöttem,hogy a téliszünetet a bácsikámnál töltöm el,így a bepakolt bőröndömet felkapva szaladtam le a földszintre.Apa már a kocsiban várt,mikor elköszöntem anyától.

06:35

Az út nagyon hosszúnak tűnt a reptérig.Mikor kiszálltam,rögtön elkezdtem keresni Pollyt.Nem láttam sehol,pedig megbeszéltük,hogy a bejárat előtt találkozunk fél hétkor.Már 35 volt,mivel pár percet eltöltöttünk a reggeli dugóban,de mégsem volt sehol.Bepötyögtem a számát a telefonomba és rányomtam a zöld ikonra.Három csengés után ijedten kapta fel a telefont.

*Polly szemszöge*

"Csörög a telefonom.Ki a fene az 06:35-kor?!!"-tettem fel magamnak a költői kérdést.-"Uram atyám!Én hülye!"-kaptam fel a telefont.
-Bocsi,bocsi,bocsi!Elaludtam,de sietek,ahogy tudok.-már fél lábbal a nadrágomban voltam,amikor Becky beleszólt.
-De Polly...10 perc és indul a gép!!!-aggódott.
-Igaz.Annyi idő alatt nem érek oda.-rogytam le az ágyamra.
-Akkor most mi a francot csináljak???-kicsit mérges volt a hangja....Kicsit???Inkább nagyon!
-Figyelj!Ülj fel a gépre,én meg megyek a következővel.Talán még úgy is odaérek.
-Nem!Az ki van csukva,hogy nélküled menjek!-szögezte le.
-De Becky!Az én hülyeségem miatt,nehogy már lemaradj a filmről.Elmész és kész!-parancsoltam.Nehezen,de végül sikerült meggyőznöm,hogy engem hátra hagyva induljon el Londonba.-A következő gép 12:25-kor indul...az út durván 1,5 óra....akkor az délután kettőkor landol.Szuper,mert akkor még odaérek a 14:45-ös vetítésre.-összegeztem barátnőmnek,majd elköszöntünk és letettük a telefont.Azt hiszem már most kimegyek a reptérre,hogy le ne késsem azt a járatot is!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Szia nagyon siess a kövi részel :)

    VálaszTörlés
  2. Naaaaagyon szuper, izgalmas, lendületes, imádom! :D Nincs több és jobb szó rá...:)) Várom a következőt, legközelebb kukoricát is pattogatok ki, azt hiszem szükséges lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm köszönöm köszönöm..:)) igen...a pattogatott kukorica elengedhetetlen lesz a következő részhez..;) :DD

      Törlés