2013. december 1., vasárnap

Halihó Manók.:)

Sajnálattal láttam,hogy egy kicsit leeresztettetek...az előző részhez csak egy komit kaptam(amit mellékesen imádtam) ...nagyon örülnék,neki,ha ehhez többen írnátok véleményt.Amúgy meg iszonyatosan boldog vagyok,hiszen egyre többen és többen vagytok itt Beckyvel!.:) Szóval azért köszönöm.:) Lenne egy kérdésem!Mit szólnátok hozzá,ha minden résznek adnék címet?Komiba a választ!!.:) Jó olvasást!! :)

14.fejezet

2014.Január.31 (Péntek)
22:41

*Harry szemszöge*

Amikor az ember azt hiszi,hogy már nem érheti több meglepetés,rá kell jönnie,hogy mégis!Louistól és a többiektől szebbnél szebb ajándékokat kaptam,amiknek nagyon örültem.Azt hittem azoknál már nem is kaphattam volna jobbat...de tévedtem!Az a rengeteg ember,aki ott volt,velem együtt fordult arra,amerre Lou mutatott.Először nem tudtam,mit kell nézni a konyha ajtóban...aztán kilépett Becky!!Alig hittem a szememnek!Meglepődöttségemben még a szám is nyitva maradt és úgy néztem Louisra,majd levakarhatatlan mosoly került arcomra.Alaposan végig mértem és megállapítottam,hogy gyönyörű!Az a kékes ruha tökéletesen illett hozzá.Félénken sétált felénk,hiába biztatták a vendégek nagy tapssal.Louis valószínűleg megelégelte,hogy nem haladunk semerre,mert "finoman" meglökött,hogy induljak el én is.

*Becky szemszöge*

A lábaim remegtek,a szívem majd kiugrott a helyéből,hol melegem volt,hol fáztam.Ráadásul iszonyat bénának éreztem magam a masnival a fejemen.Hiába gondoltam arra,hogy a színe megy a ruhámhoz,meg hogy ez mégiscsak jobb mint a csomagoló papír,sehogy sem éreztem jobban magam.Harry felé így is elég lassan közeledtem,de amikor ő határozott léptekkel indult el felém,a lábaim a földbe gyökereztek.Hosszú lábaival pillanatok alatt átszelte a kettőnk között lévő távolságot.Szinte észre sem fettem,már ott volt előttem.Hatalmas tenyereit a derekam köré fonta,én a kezeimet a nyakába dobtam és úgy öleltük egymást.Úgy tűnik túl sokáig,mert Louis belekrákogott a mikrofonba.Nevetve váltunk el,majd odaléptünk Lou mellé.A tömeg elcsendesedett,mikor Louis Harry kezébe nyomta a mikrofont.
-Öhm...háát nem is tudom,mit mondjak.Igazából lesokkolódtam.-nevetett Ő és a "közönsége" is.-Nagyon jó érzés,hogy mindenki itt van,aki fontos nekem.-itt rám nézett és mosolygott.-És ezt mind Louisnak
köszönhetem.Szóval nagyon szépen köszönöm!Szeretlek!-Lou a göndörke nyakába vetette magát.Mikor elengedték egymást,ő folytatta tovább.
-Még meghatódok itt!-törölgette le mű könnyeit.Ezen persze mindenki nevetni kezdett,engem is beleértve.-Most pedig...INDULJON A BULIIIIII!!!!-kiabálta a mikrofonba.A zene elindult,az emberek pedig táncolni kezdtek.Én azt gondoltam,mi is megyünk ropni,ezért is lepődtem meg,amikor Harry a táncparkettel ellenkező irányba kezdett húzni.Kimentünk a konyhában lévő hátsóajtón,majd leültünk a kertben lévő hintára.

*Harry szemszöge*

Imádom Louist,amiért elrendezte,hogy ma Becky is itt legyen velem!!!Úgy éreztem,muszáj vele beszélgetnem egy kicsit,mert már több,mint egy hónapja nem láttam csak kamerán.Kíváncsi voltam arra,hogy még mindig ugyan olyan,vagy változott valamit.Abban reménykedtem,hogy a hátsókertben lesz egy kis nyugtunk,ezért kivittem oda.
-Jajj Becky...-öleltem meg megint.-már úgy hiányoztál!-nem tudom mi ütött belém,hogy ennyire szorongatom szegényt..de amikor átöleltem éreztem,ahogy feltöltődök energiával.
-Te is nekem Harry!-mosolygott.-De megfojtasz!
-Bocsi!-nevettem.-De hogy kerülsz Te ide?A szüleid tudják,hogy itt vagy?-vigyorogva,felhúzott szemöldökkel kértem számon.-És nem fogsz lemaradni a suliban miattam??
-Persze,hogy tudják!Amúgy meg honnan veszed,hogy miattad jöttem?!-incselkedett velem.Tetszett ez az ényje...nem is kicsit!
-Ó...szóval így állunk?!!Akkor legyél oly' kedves,hogy megosztod velem látogatásod okát!
-Hát...én csak...-hezitált.
-Aha!!-vágtam bele és rámutattam.-Lebukott kisasszony!
-Ez nem ér!!Nem is engedted,hogy befejezzem!-háborgott.
-Nem,mert hezitáltál és az a hazugság egyik jele!-okoskodtam.
-Értem...szóval te ilyen sűrűn hazudozol???-vonta fel a szemöldökét.
-Én..nem..csak..-erre meg mit mondjak?!!
-Lebuktál Styles!!-erre a kijelentésére,már szabályosan sírtam a nevetéstől.A saját csapdámba estem bele! :D Még beszélgettünk egy keveset,majd bementünk.Odabent bemutatott a barátnőjének,akit már igazából ismertem a SKYPE-olás miatt.Polly nagyon aranyos lány,de tiszta ellentéte Beckynek.Az ő esetükben is igaz,hogy az ellentétek vonzzák egymást.A fiúkkal is cseverésztünk egy kicsit,de láttam,hogy Beck kezd unatkozni,így kézen fogtam és behúztam a tömegbe.
-Harry!Mit csinálsz??-alig hallottam meg a hangos zene miatt,amit nehéz volt túlkiabálni.
-Megyünk táncolni!-jelentettem ki nemes egyszerűséggel.
-De én nem tudok!
-Nem baj!!-állítottam meg a táncparkett kellős közepén,majd a füléhez hajoltam,hogy hallja amit mondok.-Te az én ajándékom vagy,így azt csinálok veled,amit akarok.-a sötétben is kivehető volt az arcán megjelenő pír.Azt hiszem mind a ketten másra gondoltunk...Hajh,az a piszkos fantáziám! :D -Még ki sem csomagoltalak.-gyorsan levettem a masnit a fejéről és odaadtam az egyik pincérnek,aki épp arra járt.Érezni lehetett,hogy megkönnyebbült.Nem tudom...de szerintem a kicsomagolás alatt ő a levetkőztetést értette.De én nem vagyok olyan!!....legalábbis ennyi ember előtt nem lennék olyan galád! :D Mosolyogva vontam magamhoz, és már táncoltunk is.Megállapítottam,hogy hazudott arról,hogy nem tud táncolni...nagyon is jól ment neki!

01:37

*Becky szemszöge*
Már szétment a lábam a cipőmben a sok táncolástól!Mióta Harry feljött velem egy percre sem hagytuk abba.És közben olyan dolgokat mond nekem,amitől szinte rosszul voltam.Az mondta,hogy ma azt csinál velem,amit akar,mert az ő ajándéka vagyok...meg,hogy kicsomagol..meg még azt is,hogy nagyon szexi vagyok,amikor táncolok és kifejezettem imádja,ha hozzá is érek közben.Az a csábító mosoly,ami az arcán volt..hát..lehet jobb lett volna csukott szemmel táncolnom.Akkor talán nem vörösödtem volna el minden pillantásától.

Az este folyamán sikerült becsípnie,amit nem is csodálok,mert minden ember követelte,hogy koccintson vele,hiszem mégiscsak ő a szülinapos!Polly végig a fiúkkal volt és nagyon jól szórakozott...nem hiányoztam neki túlságosan.Ami végül is érthető,hiszen a One Direction fiúk mellett labdába sem rúghatok!.:D

04:12

Már hajnali 4 is elmúlt és már csak egy-két ember maradt.Ők is csak azért,mert annyira be voltak rúgva,hogy azt sem tudták hol vannak.Polly,Liam,Eleanor és én,úgy döntöttünk,hogy ideje hazamenni.Még jó,hogy elindultunk,mert Niall,Zayn,Louis és Harry alig álltak a lábukon.Ők is rendesen bepiáltak a nagy bulizás közepette.

04:46

A One Direction rezidencia csak egy sarokra volt,de egy fél órába telt,mire hazaértünk!!Az utcán mentünk...
nem!Az túlzás,hogy mentünk!Inkább a mászás a megfelelő szó rá,mivel a srácok nem bírtak megállni a lábukon.A részeges báránykáink énekelni kezdtek jó kedvükben,ami kivételesen borzalmasra sikeredett.Az összes villany oszlopra megpróbáltak felmászni.Louis még egy bokrot belülről is megvizsgált.Az bejárati ajtón meg szó szerint be kellett lökni őket,mert nem voltak képesek átlépni a 3cm magas küszöböt.

Mikor végre sikerült becsukni magunk mögött az ajtót,Liam,mint az egyetlen józan férfi a társaságban kiosztotta az utasításokat.
-Eleanor,a tiéd természetesen Louis!-kezdte.El sóhajtott egyet,majd győzködni kezdte barátját,hogy menjenek fel lefeküdni.-Polly,te menj Niallel,mert ő a legkönnyebb eset.Csak előtte etesd meg,mert úgyis éhes lesz.-Niall egy hatalmas bólintással akarta jelezni,hogy Liamnek igaza van,de mivel nem állt stabil lábakon,a földön kötött ki. Barátnőm nevetve állította fel és cipelte ki a konyhába.
-És ránk ki fog vigyázni??-kérdezte Harry türelmetlenül,majd megpróbált átölelni,de sikertelenül,mert mellém nyúlt és elborult.Már annyira nevettem rajtuk,hogy szinte sírtam.
-Oké...arra gondoltam,hogy én leszek Harry bébiszettere,de ha ennyire veled akar menni,akkor a tiéd lehet.Az enyém meg marad Zayn.-Liam vigyorogva indult el Zayn felé.

Valahogy olyan érzésem volt,hogy nekem jutott a legnehezebb feladat.Életemben nem "dajkáltam" még részeg embert.Főleg nem egy sztárt,aki józanul is képes furcsa dolgokat csinálni.De lesz ami lesz,gyerünk!Odaléptem Harry elé és magabiztosan szóltam hozzá.Gondoltam,akkor hátha komolyan vesz.
-Gyere nagyfiú,menjünk lefeküdni!-parancsoltam.Ő csak bólintott egyet és elindult a lépcső felé.Nevetnem
kellett rajta,mert úgy ment,mint egy kis zsiráf,aki most teszi meg első lépéseit.
-Nem kell kinevetni!!Tudod te,hogy mennyire forog ez a lépcső???-az utolsó szónál elcsuklott a hangja és erősen markolta a korlátot a falon.Elfojtottam egy mosolyt és segítőkészen megfogtam az alkarját.-Nem kell segíteni!Tudok én menni magamtól is!!!-háborodott fel.Kirántotta a kezét az enyémből és egy nagy lendülettel felsprintelt a lépcsőn,viszonylag egyenesen.Mikor végre beért a szobájába,azonnal leült az ágyra.Elkezdtem levenni a cipőit,mire ő huncut mosolyt varázsolt arcára.
-Tudtad,hogy szeretem,ha a lányok kezdeményeznek??De nem gondolod,hogy ez egy kicsit gyors?..na persze nem nekem..de neked lehet.-vigyorgott.
-Harry,az a piszkos fantáziád!Vetkőzz és irány aludni!-parancsoltam mosolyogva.Az volt a furcsa,hogy az ő gondolatai miatt én pirultam el!
-És mi lenne,ha te segítenéd le a ruhákat rólam?-állt fel.Olyan hirtelen lépett elém,hogy nem volt időm hátrálni.Megfogta a hajamat és hátra söpörte.
-Nem lehet!-eszméltem fel mikor közeledni kezdett.
-És ha előbb én vetkőztetnélek le téged??-nyúlt a ruhám hátulján lévő cipzár felé.
-Harry!-álltam arrébb egy lépéssel.-Itt mindenki saját magát fogja csak levetkőztetni!-vágtam rá,kicsit meggondolatlanul,mert ezt is félre tudta értelmezni.
-Nekem úgy is jó!A lényeg ugyanaz marad...végül nem lesz rajtad semmi!-mért végig,miközben a szájába harapott.
-Az előbb te magad mondtad,hogy ez nekem még korai!Egyetértünk,szóval inkább feküdj le aludni!-próbáltam magam kihúzni ebből az igen furcsa beszélgetésből.
-Nem!-meglepődtem,mert azt hittem még mindig az ellen tiltakozik ennyire,hogy nem vetkőzünk le.-Előbb megfürdök!-jelentette ki,amitől megnyugodtam.A fürdő ajtóban kicsit megingott,mire én odarohantam,hogy elkapjam,hogyha esik.Bár..így utólag belegondolva elég hülye ötlet volt,mert max ő nyomott volna agyon engem.-Na???Meggondoltad magad??Te is velem tartasz??-vigyorgott kajánul.
-Mi??Nem!!Na húzzál befelé!-tereltem be az ajtón,amit utána is rácsuktam.Remélem nem dönt úgy,hogy pucéran jön ki,mert én helyben össze esnék!!

Miután bement leültem az ágyára és szétnéztem.Ruhák,zoknik és bőröndök hevertek szanaszét.Olyan volt,mintha bombát robbantottak volna a szekrényében,a ruhái meg amiatt repültek volna szét.Úgy döntöttem rendet teszek egy kicsit,de a nagy pakolás közben meghallottam Eleanor sikítását,ezért a kezemben az összehajtott ruhákkal szaladtam ki.Mikor kinyitottam az ajtót,annyit láttam,hogy Louis barátnőjével a hátán szaladgál a folyosón.Szegény lányt sajnáltam,de azért jót nevettem rajtuk.
-Niall!Nem mondom még egyszer,hogy add ide!!!Az már az 5.lenne!-barátnőm éppen a szőkeséget győzködte,hogy váljon meg a szendvicsétől,ami már nem az első.
-Nem,mert az alkohol éhes!!-kiabálta Niall és úgy szorította a kenyeret,mintha az élete múlt volna rajta.
-Ez aztán az ütős érv,gratulálok!-fűztem hozzá nevetve,de a szőkeség rám sem hederített.Mikor már mentem volna vissza a szobába, észre vettem,hogy kinyílik a mellettem lévő ajtó.Zayn szobájából Liam lépett ki legalább 6(!!!)fésűvel a kezében,ami miatt értetlenül néztem rá.
-Ha nem hozom ki tőle,egész éjjel a haját igazgatja.-magyarázta meg.Mosolyogva nyugtáztam magamban,hogy nekem elég könnyű dolgom van Harryvel.Ő eddig nem csinált semmit..a megjegyzésein kívül persze.Miután visszamentem a szobába,becsuktam magam mögött az ajtót.Amikor megfordultam Harry állt előttem.Vízcseppek díszítették kidolgozott mellkasát,haja vizesen tapadt az arcához és nem volt rajta más,csak egy fekete boxszer.Hiába nem akartam megbámulni,de a szemem megakadt kidolgozott felső testén.Nagy önmegtartóztatást igényelt,hogy ne teperjem le ott helyben!!Amúgy is részeg és holnapra mindent elfelejtene!Végül kivertem a piszkos gondolataimat a fejemből és sikerült türtőztetnem magamon.Bátran elém állt,kitette az összehajtott ruhákat a kezemből egy székre és mélyen a szemembe nézett."Kitartás Becky!Erős vagy!Nem gyengülsz el!"-biztattam magam.
-Köszönöm!-nyomott egy puszit az arcomra.Az illata elkábított,a kinézete meg egyenesen elvette az eszemet.Úgy éreztem,hogy muszáj megérintsem ezért a kezemet a mellkasára tettem.Ő is rögtön lépett...a derekamnál fogva húzott magához és megölelt.Sokkal józanabb volt,mint én abban a kiszolgáltatott pillanatomban.Mondjuk a tusolás is kitisztíthatta a fejét egy kicsit.Elengedett és bebújt az ágyába.Ott álltam megfagyva és még mindig remegtem az érintésétől.
-Jól vagy??-nevetett ki.Hirtelen leesett,hogy milyen hülyén és feltűnően viselkedek,ezért megembereltem magam és leültem mellé az ágyra.
-Szívesen!Máskor is rendet teszek,de azért megtanulhatnád te is.-mosolyogtam rá.Nagyon örültem magamnak,hogy sikerült kinyögjek egy épkézláb mondatot,de a lelkesedésem hamar letörte a mellettem fekvő fiú.
-Nem azt!-nevetett ki megint.-Azt,hogy eljöttél miattam.El sem hiszed,hogy mennyire jó,hogy itt vagy!Már nagyon hiányzott az én kis első számú rajongóm.-mosolygott.Ezután a mondata után becsukta a szemét és már aludt is.....

4 megjegyzés:

  1. Ez eddig a kedvenc részem, az egyszer biztos. Annyit tudok most így csak kinyögni, hogy "omg". Harry és az ő incselkedései. Ahw. Odamennék és olyankor én is leteperném. Becky még így is elképesztően erős lány... Hogy lehet eddig bírni mellette? Az hogy ki milyen részegen, már csak hab volt a tortán. Niall és az evés "az alkohol éhes"... Zayn és a fésűk - nem csalódtam... Na és Louis. Szerintem ő nem is részeg, csak tetteti... Amúgy is ilyen bolondgomba. :D Egyszóval imádtam. Tuti Harry-vel fogok álmodni ma, ahogy te is mondtad. Csak győzzem kiverni ezeket a gondolatokat a fejemből. Te miattad van!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó ötlet címet adni a részeknek és nekem is ez volt a kedvenc részem eddig...hatalmas WOW imádom ahogy írsz :) köszönöm hogy ennyi időt áldozol a blogra :) alig várom a kövit SIESS!! :*

    VálaszTörlés
  3. nekem pedig ezek a kedvenc kommentjeim!! Köszönöm,hogy mindig írtok véleményt és azt,hogy kitartó olvasóim vagytok.:) Ígérem mostmár több ehhez hasonló rész lesz,mivel látom,hogy elnyerte a tetszéseteket.:) <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon siess a kövivel. <333 Nagyon jól írsz.

    VálaszTörlés