2013. december 7., szombat

Hi Guys! :P

Már megint itt vagyok!.:P Az előző részhez megkaptam a kért kommentjeimet és mindennél jobban örültem nekik.Lehet butaságnak tartjátok,hogy mindig hálálkodok és egy egész regényt írok a részek elé,de ez nekem nagyon sokat jelent.Az hogy van 11 rendszeres olvasóm,akik részről-részre követik az eseményeket boldogsággal tölt el,szóval köszönöm!!.:) <3

Egy újabb dologgal gazdagodott a blog.Innentől kezdve,a részek alatt már nem csak kommentelni,hanem pipálni is tudtok,hiszen készítettem hozzá TETSZIK és NEM TETSZIK gombokat.Tudom,hogy nem mindenki tud kommentelni,ezért mostmár pipálni is lehet!.:) A következő részt 3 komment és 5 pipa után hozom!!!Jó olvasást drága olvasóim!.:)

16.fejezet

2014.Február.2. (Vasárnap)
00:23

*Harry szemszöge*

Vacsora után,úgy döntöttünk,hogy filmezünk....megint!Szerintem a mai nap sikerült megdöntenem a filmnézési rekordomat,ugyanis ez már a 6. volt.Mindenki leült a nappaliban:Liam,Eleanor és Louis a nagy kanapén,Niall és Zayn egy-egy fotelban,én pedig Pollyval és Beckyvel lecsücsültem a földön elhelyezett párnakupacra.Polly időközben felköltözött a kanapéra és Liam vállán elaludt.A többiek sem voltak valami éberek...sőt, elég hangosan szuszogtak.Tehát csak Becky maradt fent velem,de már rajta is láttam,hogy majd elalszik.
-Gyere!Menjünk fel aludni!-nyújtottam felé a kezem,de nem fogadta el.
-Nem...-ásított.-...Jó lesz ez itt is.Legalább a közeletekben lehetek,mert holnap megyünk haza.Te felmész??-kérdezte kicsit szomorúan.
-Miért?Menjek?-kérdeztem vissza mosolyogva.
-Neee..maradj itt te is!-csukott szemmel paskolta meg maga mellett az üres helyet,ahonnan pár másodperce álltam fel.Kikapcsoltam a tévét és lefeküdtem mellé a földre.Magunkra húztam egy vékony takarót és becsuktam a szemem.Nem bírtam sokáig csukva tartani....valamiféle késztetés éreztem arra,hogy figyeljem.Annyira aranyos volt és olyan ártatlanul feküdt mellettem.És jobban belegondolva én még ilyet nem is tapasztaltam.A lányok általában rajtam,vagy alattam fekszenek..és egy cseppet sem ártatlanok.Furcsa érzés volt nem arra gondolni,hogy miket tudnánk művelni...khm..ÚGY értve!De csak nézni ahogy csendesen veszi a levegőt és a szempillái megrebbennek minden mozdulatánál,most mindennél jobban esett.Olyan békés és nyugodt volt...látszott rajta,hogy biztonságban érzi magát......mellettem!
-Harry?Fent vagy még?-szólalt meg suttogva,de én majdnem szívrohamot kaptam,mert azt hittem már régen alszik.
-Nem,már alszom!-viccelődtem félálomban.-Mi a baj?
-Baj az nincs....-kicsit elhallgatott.-Boldog szülinapot!-mondta,majd lassan odahajolt az arcomhoz és megpuszilt.-Jó éjszakát.-feküdt le újra,ezúttal nekem háttal.
-Köszönöm....nagyon boldog volt.-tettem hozzá halkan.A második mondatot inkább magamnak mondtam,mintsem neki.Az édes puszija után,mélyen a gondolataimba merülve aludtam el ...

08:16

*Polly szemszöge*

Álmosan nyitottam ki a szemem arra,hogy valaki nagyon hangosan horkol.Tapogatni kezdtem magam mellett.Amikor megfogtam valakit,aki nem Becky,kicsit meglepődtem.Résnyire nyitottam a szemem,hogy megnézzem,ki mellett fekszem.Nyugtáztam magamban,hogy nincs semmi gond,mert "CSAK" Liam Payne vállán aludtam el,a One Direction kanapéján.Ez nem baj,de még mindig boldogsággal tölt el,amikor rájövök,hogy a barátaimnak tudhatom őket.Ezalatt a kevés idő alatt is sikerült olyan benyomást tenniük rám,aminek köszönhetően elfelejtettem,hogy ők valójában világsztárok.Olyanok,mint a normál 20 évesek,csak többen ismerik őket.Teljesen normálisak...mondjuk egy átlag emberben nincs ennyi humorérzék,mint bennük..de ezt is csak pozitívumként tudom felfogni.Mellettük nem lehet soha,senki szomorú! :D

Visszatérve a horkolásra.....Azt hittem,hogy valamelyik fiú az,ami érhető lett volna,hiszen ők öten voltak,mi meg csak hárman..meg a fiúk amúgy is horkolósabbak,mint a lányok.Hát tévedtem,mert Becky volt az!!! :D Ő nagyon ritkán üti ki magát annyira,hogy horkoljon,de ha sikerül neki,akkor eget rengetően csinálja.Rendes barátnőhöz méltóan nem hagyhattam,hogy leégesse magát a fiúk előtt,így megböktem a vállát,aminek hatására barátnőm megfogta Harry pólóját...gondolom a takarót kereste.Úgy elkezdtem nevetni,hogy a többiek is felkeltek miatta.És mivel Becky még mindig Harry pólóját húzgálta,rájuk is rátört a nevethetnék.A göndörke ijedten nyitotta ki a szemét,mikor a lány rántott rajta egyet.Az első meglepődést követően belőle is kitört a nevetés.
-Most mit csinál??.o.O -nézett rám kérdően.
-P-próbál...v-veled betakarózni!!-a nevetéstől alig bírtam egy értelmes mondatot kinyögni.Harry csak megrázta a fejét,majd betakarta barátnőmet a pléddel,amit valószínűleg az éjszaka rugdosott le magáról.Becky azonnal elengedte a pólót és megfordult.
-Hát ez vicces volt...-röhögött még mindig Zayn.
-De a horkolást legalább abbahagyta!-tettem hozzá már szinte sírva.
-Akkor ő volt az???Azt hittem Harry csinálta azt a nagy zajt!-jegyezte meg Eleanor és lepacsizott Louissal.Gondolom ezzel fejezték ki egyetértésüket..Becky egy hatalmas ásítás után felült a földön.Mondjuk nem is csoda,hogy felébredt!Ekkora röhögésre még csipkerózsika is felkelne! :D
-Na?Mi ez a kitörő jókedv korán reggel?-kérdezte,míg nyújtózkodott egyet.-Harry,te mit csináltál a pólóddal???-húzta fel a szemöldökét,mert észre vette a gyűrődéseket.Erre a kérdésére,már szabályosan sírtunk a nevetéstől.Szegény Becky biztos komplett idiótának nézett minket. :D-Mi van?Beszívtatok?Mondjátok mér el nekem is!Én is nevetéssel akarom kezdeni a napot!-türelmetlenkedett.
-T-te voltál!-nyögtem ki nehezen.
-Mi voltam én??-értetlenkedett.
-T-te gyűr-ted össze Harry p-pólóját!-röhögött Louis.
-Mi??-amikor felkel mindig ilyen.Minden szót a szájába kell rágni,mert nem ért meg semmit.:D
-Meg m-markoltad,és húztad magadra,mint egy takarót.-válaszolt végül Liam.
-Jól van na..a földön nincs valami jó idő!Csak fáztam!-nevetett immár ő is.
-Legközelebb csak bújj oda hozzám,én majd átölellek és nem fogsz fázni.De ha esetleg nem válna be ez a módszer,tudok még jobbat is arra,hogy kellően felmelegedj!-kacsintott rá Harry,majd hirtelen magához húzta egy ölelés erejéig.
-Nem lesz legközelebb,mert kinevetettek!-mondta Becky kicsit piros arccal,majd "ellökte" magától a göndör hajú kaszanovát és felment a szobába.Én is utána szaladtam,így egyszerre öltöztünk át.

*Becky szemszöge*

-Ez nagyon égő volt!-jelentettem ki,mikor Polly utánam jött.
-Kicsit.-nevetett.-De mindenki jól szórakozott rajta.-Miután kitárgyaltuk,hogy milyen hangosan horkoltam és mennyire elpirultam Harry felmelegedéssel kapcsolatos ajánlatától,valamint sikeresen emberi külsőt varázsoltunk magunknak,lementünk a konyhába.Mikor beléptem az ajtón,Louis éppen Niallön mutatta be,hogy tekergettem Harry pólóját és hozzá érdekesebbnél érdekesebb hangokat adott ki.Mivel háttal állt nekem,óvatosan mögé lopóztam,felkaptam a konyhapultról egy pohár vizet,majd a nyakába locsoltam.
-Naaaaaa!!Ez hideg!!-fordult meg visítva.
-Kellett neked kiparodizálni!-röhögtem.

09:42

Az ír manó javaslatára a reggelizést egy Nando's-ban ejtettük meg.Niall és én csirkecombot rendeltünk,amin mindenki felháborodott.Nem értették,hogyan tudunk ilyen megterhelő kaját enni a nap első étkezésére.Nem nagyon érdekelt a véleményük,így jóízűen betermeltem a két csirkecombot.Mikor végeztem vele,a kezem már nem kicsit ragadt a páctól,ami rajta volt.
-Megyek kezet mosok!-jelentettem ki,majd felálltam és a mosdó felé indultam.Mikor bekanyarodtam a folyosóra,egy erős kéz ragadta meg a karomat.-Mit csinálsz te itt?
-Jöttem kezet mosni!-vigyorgott.
-Harry..a te kezed nem ragadhat egy pulykasalátától!-vádoltam meg.
-Azt honnan tudod?-kérdezett vissza.
-Mert látom!-nyújtottam ki rá a nyelvemet.-De ha mindenképpen ragadni akarsz...-gyorsan megfogtam a  kezeit,ezzel összekenve őt is.
-Héééé!!-háborodott fel.-Nesze!-kent össze ő is..csak éppen az arcomon.Én sem hagytam magam,így az orrára mázoltam egy hosszabb csíkot.-Áh..ha harc hát legyen harc!-csillant fel a szeme.Hirtelen megfordult és az éppen mellettünk elhaladó pincérnő tálcájáról levette az egyik mártásos dobozkát,majd újra felém nézett.-Fuss az életedért!-tanácsolta.
-Harry...Harry..ne merd!-szóltam rá,miközben lassan hátráltam.Láttam rajta,hogy nem szándékozik abbahagyni,így inkább "menekülni" kezdtem előle.Egyenesen a női WC-be mentem....de nem kellett hozzá sok idő és már be is rontott.
-Elnézést,mi csak..-kezdtem el a bocsánat kérést,mert bent volt két másik csaj is,akik felháborodva néztek ránk.
-Mi csak játszunk.-fejezte be a mondatomat Harry.-Viszlát!-tolta ki a hölgyeket.-Gyere csak ide!!-hívogatott a mutató ujjával.Mivel én nem mentem,jött ő és jó alaposan összekent a mártással.
-Bolond vagy!És goromba!Most mit gondolhatnak rólunk azok a lányok?!!!-háborodtam fel,de azért mosolyogtam.Míg a válaszára vártam megfordultam és elkezdtem lemosni magamról a paprikás cuccot.
-Valószínűleg azt,hogy mi együtt vagyunk és most éppen NAGYON érdekes dolgot csinálunk itt,a női mosdóban.-a "nagyon" szónál huncut vigyor termett arcán és egy lépést közelebb lépett.Még jó,hogy fogtam a mosdókagylót,mert lehet elájultam volna.Nemsokára mindenki azt fogja hinni,hogy Harry Styles-al kamatyoltam egy Nando's női Wc-jében!!Jézus isten!
-Az nem jó!Inkább menj ki!-próbáltam kitolni az ajtón,de hasztalanul,hiszen mit ér az én erőm az övével szemben??!!
-Nem!Megvárlak itt!Amúgy megint elpirultál!-fogta meg az állam,miközben folyamatosan vigyorgott.
-Kösz,hogy felhívod rá a figyelmem!Észre vettem magamtól is!De látom neked ez a szituáció nagyon tetszik.-húztam fel a szemöldököm felháborodásom jeléül.
-Igen!Nagyon aranyos voltál reggel is,ahogy húzgáltad a pólómat.-jött még közelebb.Már 10 cm se volt közöttünk.-És nem tudom neked feltűnt e....de máshogy keltünk fel reggel,mint ahogy lefeküdtünk!-jegyezte meg,míg kisimított egy tincset az arcomból.Jobban belegondolva tényleg igaza volt.Tisztán emlékszem,hogy Harry jobb oldalán aludtam el,de a bal oldalán keltem fel.
-Tényleg!De hogy fordultunk meg??-nevettem.
-Éjszaka szó szerint rám feküdtél.Mikor leakartalak tenni magamról,még jobban szorítottál,így inkább hagytalak.-közel hajolt a fülemhez,majd folytatta.-Rajtam aludtál majdnem egész éjszaka.-súgta.Forró lehelete égette az érzékeny felületet a fülem mögött.Az arcom megint vörös lett,sőt még levegőt is elfelejtettem venni.
-É-én nagyon sajnálom..nem akartam,csak...-kezdtem volna el magyarázkodni,de nem engedte.
-Semmi baj...egész élvezetesen volt.Kényelmes voltam?-kérdezte,miközben végig a szemembe nézett.A lábam remegett,a szívem úgy vert,hogy attól féltem kiesik a mellkasomból.-Nekem nem volt szükségem takaróra,mert te kellően felmelegítettél.-harapott alsó ajkába.Azért imádkoztam,hogy hagyja abba,amit csinál,mert már csak egy hajszál választott el attól,hogy elgyengüljek és megcsókoljam.Már teljesen rosszul voltam,amikor Polly benyitott.
-Upsz!Bocsi!-nevetve fordult ki az ajtón.Gyorsan utána szaladtam,hogy kimagyarázzam magam.Mire utolértem,már az asztalnál mesélte a látottakat a fiúknak.Mikor óészrevettek hangos "úúúú"-zásba kezdtek.
-Mielőtt még bárki megszólalna..nem történt semmi!Nem kell túl reagálni a dolgot.Csak összekent mártással és segített lemosni az arcomat!-találtam ki valamit..de ha azt nézzük,nem hazudtam nagyot,mert tényleg összekent.Pár perc múlva Harry vigyorogva jött oda hozzánk,majd elindultunk a kajáldából.Örültem,hogy nem lovagolnak a témán.

A következő állomáshelyünk Daniel bácsi háza volt.Szegény nagyon meglepődött,hogy Londonban vagyok,de azért jót beszélgettünk.

16:22

Bácsikámnál tett látogatásunk után visszamentünk a One Direction házba,mert még össze kellett pakolnunk.A reptér felé menet,a kocsiban megbeszéltük a srácokkal,hogy a nyarat náluk töltjük majd.Előre érzem,hogy hosszú 5 hónapnak nézünk elébe.Már most hiányoznak,pedig el sem mentem!!De legalább SKYPE-on és TWITTER-er továbbra is tarthatjuk a kapcsolatot.

17:16

A reptéren sokáig búcsúzkodtunk,hiába voltak ott a paparazzik.Nem érdekelt hány ölelgetős,puszilgatós fényképet csinálnak rólunk,vagy hogy kivel hoznak össze a következő órákban.Csak magamba akartam szívni az illatukat,érezni akartam ahogy magukhoz szorítanak,mert 5 hónapig nem lesz rá lehetőségem.Miután felszállok a gépre,újra elfog majd a hiányérzet...hiányérzet miattuk.Azok iránt,akiket mára már mindennél jobban megszerettem....

5 megjegyzés:

  1. Az a "majdnem csókjelenet".... Kikészítesz.
    "-Éjszaka szó szerint rám feküdtél.Mikor leakartalak tenni magamról,még jobban szorítottál,így inkább hagytalak.-közel hajolt a fülemhez,majd folytatta.-Rajtam aludtál majdnem egész éjszaka.-súgta.Forró lehelete égette az érzékeny felületet a fülem mögött."
    megmeg
    "-Semmi baj...egész élvezetesen volt.Kényelmes voltam?-kérdezte,miközben végig a szemembe nézett.A lábam remegett,a szívem úgy vert,hogy attól féltem kiesik a mellkasomból.-Nekem nem volt szükségem takaróra,mert te kellően felmelegítettél.-harapott alsó ajkába."

    Idézhetnék még bekezdéseket, mert mind nagyon tetszett... De szerintem tudod, melyik volt a kedvenc részem. ;) Ahw, erre nincs jobb szó.

    VálaszTörlés
  2. istenem :) ezt nem bírom nagyon jó :D miért ment be polly? ha nem meny be lehet h lett volna valami :)) köviit! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik!!<3:)
    Hozd hamar a kövit!!<3:)

    VálaszTörlés
  4. Polly és az időzítés...:) alig várom a kövi részt ;)

    VálaszTörlés
  5. Ha más emberekkel vagyunk körülvéve gyakran megesik,hogy valaki rosszkor megy be valahova.:) reméljük a következő ilyen "majdnem alkalom"-nál senki nem nyit be sehova...;) legkésőbb szerdán jön az új rész.:)

    VálaszTörlés