2013. december 4., szerda

Ahoj!!! ;)

Nagyon örülök,hogy ilyen sokan olvassátok a blogom és ráadásul tetszik is nektek!Ez nagy szó és rengeteget jelent nekem.Viszont észrevettem,hogy az előző rész magasan kiemelkedett a többi közül.Eddig az nyerte el legjobban a tetszéseteket.:) A blog alaptörténete nem épült ennyi..hogy is mondjam..pikáns részre,de mivel láttam hogy szerettétek,úgy döntöttem,hogy feltuningolom a részeket,így lesz mivel foglalatoskodjatok! Többet kaptok Harryből!!.:D Remélem örülni fog neki mindenki! :P

A másik pedig a szavazás,amit elindítottam az előző résznél!Még csak négyen szavaztatok,amiből 3an arra,hogy legyen címe az adott résznek! A szavazást még nem zárom le a következő részig! Addig tessék rányomni az egyik gombra(igen vagy nem) :D Segítsetek eldönteni!.:)

Sajnálom,hogy ilyen hosszú lett az írói előszó,de muszáj volt közölnöm a legfrissebb híreket.A következő részt 5db komment után fogom hozni!!!Jó olvasást Drága Olvasóim!! :) <3

15.fejezet

2014.Február.1 (Szombat)
10:24

*Becky szemszöge*

Reggel furcsa volt felkelni.....vagyis nem felkelni!Louis nem volt sehol,pedig már tíz óra is elmúlt.Ilyenkor nem kelt fel,amikor felkészülök rá!Tegnap,mikor lefeküdtem az ágyam mellé tettem egy vizes palackot,hogy le tudjam locsolni,ha megint humorosan akarna felébreszteni.De nem volt szükség a titkos fegyveremre.Biztos voltam benne,hogy még alszik.De aki éjjel legény az legyen nappal is!

Fáradtan pislogtam körbe a szobán,és láttam,hogy Polly fekszik mellettem.Nem tudom miért,de azt hittem Harry mellett fogok ébredni.Valószínűleg az álmom miatt volt az egész..De a göndörke bókjai és zavarba ejtő megjegyzései után nem csoda,ha ilyeneket álmodok!

Liam szobájában aludtunk,ő meg a kanapén.Nem mondom,hogy nem aludtam jól,de Harry ágya valahogy kényelmesebb számomra.Óvatosan szálltam ki Polly mellől és úgy ahogy voltam,elindultam kifelé.A folyosón van egy egész alakos tükör,amiben vetettem magamra egy pillantást.Háátt.....láttátok már,hogy a filmekben,hogy néznek ki a lányok,mikor felkelnek?Ők olyan szexisek...na én nem hasonlítottam rájuk!A kócos hajammal és nyúzott arckifejezésemmel körülbelül úgy nézhettem ki,mint garfield.
De egyáltalán nem érdekelt a kinézetem,mert úgy voltam vele,hogy aki szeret,az ilyen állapotban is szeretni fog!Azt hittem én vagyok fent egyedül,de kellemes csalódás ért,amikor rájöttem,hogy mégsem.Liam már a konyhában ült és a kávéját iszogatta,a mai újságok tanulmányozása közben.
-Jó reggelt!Hogy aludtál??-kérdezte mosolyogva,mikor beléptem a helységbe.
-Jó reggelt!Jól...bár egy kicsit hiányoltam Louis ébresztőjét.-nevettem.-És neked milyen volt az éjszakád az ágyad nélkül?
-Egész jó!Nem is tudtam,hogy a kanapénk ilyen kényelmes!-állapította meg jókedvűen.Beszélgetés közben megéheztünk,így csináltam salátát és pirítóst.Niall persze rögtön az ajtóban termett!Nem tudom,hogy bírja mindig megérezni a kaja szagot.Szupermen repülni tud,pókember hálót lő ki a csuklójából...Niall Horan meg kaja radarral lett ellátva,amikor a szuper képességeket osztogatták! :D A szőkeség után többiek is szépen lassan lejöttek,kivéve Harryt.Louis persze "udvariasan" felajánlotta,hogy felkelti az ő,idézem "virágszálát".De mondtam,hogy ő csak az evéssel foglalkozzon,majd én felmegyek.

Az ajtó előtt megálltam és bekopogtam...nem jött válasz,tehát még mindig húzza a lóbőrt.AHA!!!EGY FRÁSZT!!! Benyitottam és amit láttam egyenlő volt egy gyors halállal.Azzal a lendülettel fordultam ki a szobából,ahogy ránéztem.Levörösödve sprinteltem a konyháig,ahol levágtam magam az egyik székre és elrejtettem az arcomat a tenyerembe.Úgy gondoltam,így nem látják majd meg,hogy az arcom egy élénk piros paradicsom színében pompázik.Tévedtem!!
-Na...azt hiszem Hazza felkelt!Igaz Becky??-kérdezte Louis.Ki más?!
-H-hát...úgy is mondhatjuk!-dadogtam zavartságomban.Jesszusom..meghaltam..ez égő!!
-Mit csiná...-de Zayn nem tudta befejezni,mert Haz nagy,önelégült vigyorral az arcán lépett be a konyhába,ahol mi is voltunk.
-Semmit nem csináltam!Ez csak a meglepődöttség miatt van!-jelentette ki a göndörke büszkeséggel a hangjában.Én meg sem nyikkantam csak nevettem.
-Jujj....Becky először látott pucéran!!-ugrándozott Niall.Csak tudnám,ő ennek miért örült annyira?!!-Szokj hozzá kislány!-veregette meg a vállamat,majd örvendezett tovább.Úgy csinált,mintha most nyertem volna meg a főnyereményt a lottón.o.O :D
-Mi?Niall,ne már!!-szaladtam fel Liam szobájába még mindig nevetve és talpig levörösödve.

Harry látványa...ráadásul ruha nélkül(!!) beleégett a memóriámba.Mostmár,ha lesz rajta ruha,akkor is tudni fogom mi van alatta.De miért is gondolok én ilyenekre?!!Ezt abba kell hagynom és elfelejteni azt a csodát,amit pár perccel ezelőtt láttam.A kidolgozott felsőteste,a tetoválások és a formás kis feneke..óh jajj!Azt hiszem meg fogok tőle őrülni!:D Magam győzködése közben Harry óvatosan benyitott a szobába,ahová "menekültem". Magam is furcsának találtam,de én kezdtem bele a mondókámba.Még mindig kínosan éreztem magam és ezért is próbáltam kerülni tekintetét.

*Harry szemszöge*

Békésen öltöztem..és hát nem mondhatjuk,hogy elsiettem,mert szeretem,ha nincs rajtam ruha.Egyszer nyílik az ajtó és Becky belépett.Amilyen gyorsan jött,olyan gyorsan is ment.A konyhában láttam rajta,hogy zavarban érzi magát,ezért mikor elszaladt,úgy döntöttem,hogy utána megyek és megbeszélem vele a dolgokat.Mikor benyitottam Liam szobájába,az ágyon ült és azonnal beszélni kezdett,ahogy meglátott.
-Én nagyon sajnálom,hogy rád nyitottam.Én nem akartam.Kopogtam csak nem szóltál,én meg azt hittem,hogy még alszol.Louis azt mondta,hogy majd felkelt ő,de mondtam neki,hogy ő egyen majd én felkeltelek.Én tényleg nem..-úgy hadart,hogy a felét nem lehetett érteni,így közbe vágtam.
-Becky!Nyugi!Nincs belőle semmi.Mint első számú,privát rajongónk biztos tudod,hogy nem vagyok az a szégyenlős alkat.Azért nem szóltam,mert nem hallottam,hogy kopogtál.
-Ah..de ez akkor is kínos szituáció nekem.-takarta el arcát,de azért mosolygott.
-Tudod te,hogy milyen jól áll neked ez a piros szín?És már megint te kértél bocsánatot tőlem...feleslegesen-fűztem hozzá halkan.-Pont úgy,mint amikor először találkoztunk.Ne aggodalmaskodj ennyit!Vedd úgy,hogy volt VIP jegyed a Harry Styeles előadásra.-kacsintottam.Az előadás alatt a pucérkodási jelenetemet értettem.
-Hülye!!-vert hátba,miközben jót nevetett a humoros megjegyzésemen.

17:20

*Becky szemszöge*

A délután nagy részét pihenéssel,beszélgetéssel és filmezéssel töltöttük.Polly is nagyon jól összeismerkedett a srácokkal és már ő sem izgul annyira a közelükben.Ráadásul kitalálták,hogy körbe vezetik barátnőmet a városon,mivel még soha nem járt Londonban.Nekem nem sok kedvem volt menni,mert már mindent ismertem a városból és az eső is szemerkélt.Harry hősiesen felajánlotta,hogy itt marad velem,így a többiek elindultak.Mióta elmentek megnéztük a kedvenc filmjét,az Igazából Szerelem című,romantikus vígjátékot.Valamint 3 teljes részt a Spongya Bob-ból,amin ő nagyon jól szórakozott.Én meg rajta nevettem,ahogy minden másodpercben felkacag.Olyan volt,mint egy kisgyerek.:)

Mikor meguntam az agysejt romboló mese nézését,kikapcsoltam a Tv-t.
-Naaaaaa!!!-háborodott fel,amin elnevettem magam.Megfogtam a kezét és behúztam a konyhába.Szegény olyan érdekes fejet vágott,mintha éppen megölni készültem volna.Vicces volt!! :D Elkezdtem kutakodni a szekrényekben.
-Öhm..mit keresel??Talán én tudok segíteni.-szólt közbe egy perc múlva.
-Ezt!!!-kiáltottam győzelemittas hangon és a magasba emeltem a két kötényt,meg a kukta sapkákat,amiket az egyik fiókból halásztam elő.Odaléptem Harry elé és ráaggattam a kötényt.-Fordulj meg!-utasítottam,majd
megkötöttem a madzagot és a fejébe húztam a sapkát.Igazán engedelmes volt.Még csak megszökni sem próbált! :D
-És mit főzünk?-kérdezte,míg engem is felöltöztetett.Egyszer a keze hozzáért az oldalamhoz,amitől a hideg kirázott...persze csakis jó értelemben.
-Vadast fogunk csinálni!-jelentettem ki.
-Akkor szolgálatra jelentkezem!-tette a fakanalat a homlokához,és tisztelgett vele.Nevetnem kellett az esetlen próbálkozásán,mert egyáltalán nem úgy nézett kii,mint egy katona.

Harry hámozta a répát,de közben azt használta mikrofonnak is...elénekeltünk az összes slágerüket.Főzés közben tiszta retek lett minden,mert jó mókának találta,hogy reszelt répával és liszttel dobál engem.Én meg nem hagytam magam,így a konyha úgy nézett ki,mint ahol bombát robbantottak.Gyorsan megterítettünk és elmosogattunk magunk után.Mosogatás közben összekent egy adag habbal...vagyis habbal,vízzel és minden mással,ami a kezébe került.Ezt gondoltam ki bosszúnak a répa dobálása miatt,de visszafelé sült el a dolog.A kis csatánk végére úgy néztünk ki,mint a disznók!Felmentünk lefürödni és átöltözni,mielőtt a többiek vissza nem jönnek.Ő Louis szobájába ment,én pedig az övébe!Ne kérdezzétek,miért nem Liamébe!

Mikor végeztem felvettem egy pólót,meg egy bugyit és kimentem a szobájába.Megálltam a tükör előtt és fésülni kezdtem a hajamat,amikor kopogtak.
-Ki az??-én hülye!Hát ki lenne,mikor csak ketten vagyunk az egész házban?!!
-Csak ÉN!-nevetett.Gondolom neki is feltűnt,hogy az előbb hülyeséget kérdeztem.-Bemehetek??
-Gyere..-nem gondoltam végig a válaszomat,csak rávágtam.Harry abban a pillanatban nyitotta is az ajtót és már bent is volt.Rajta sem volt túl sok minden...csak egy szabadidőnadrág.Persze azonnal eszembe jutott a reggel történt "balesetünk" Óhh..az a kinézet,valami isteni!! :D
-Öhm..izé!-itt elhallgatott.-Oké akkor még egyszer  megpróbálom!-nevetett.-Csak egy pólóért jöttem.-nyögte ki.-Te túl jó hatással vagy rám!
-Mi?Miért??-kérdeztem értetlenül.
-Mert ..mert én nem szoktam zavarba jönni,ha egy szál bugyiban látok egy lányt!Most meg hirtelen köpni nyelni nem tudtam.De tény..hogy jól nézel ki.Sűrűbben is hordhatnád ezt a szerelést!-vigyorgott.Mondanom sem kell,hogy megint levörösödtem és elszégyelltem magam,hogy így lát.A végén leültünk és beszélgetni kezdtünk.Igen,úgy félig felöltözve!Éppen az egyik csínytevését mesélte,amikor az ajtó kicsapódott.Úgy megijedtem,hogy beugrottam Harry ölébe.Miután kimásztam Harry karjai közül Louist pillantottam meg és körülötte a többieket,ahogy tágra nyílt szemekkel néznek ránk.El tudom képzelni mit gondolhattak,ugyanis elég félreérthető helyzetben voltunk.Szinte egy szál semmiben,egymás karjaiban.De Isten a tanúm rá,hogy nem történt semmi OLYAN!!
-Louis..de hülye vagy!A szívbaj hoztad rám!!-szidtam le.
-Az egy dolog!De TI mégis mit csináltok??-felhúzta a szemöldökét és felváltva nézett ránk.Egyszer Harryre..egyszer rám...
-Semmit Louis!Beszélgettünk...volna,ha nem rontasz be!-szerencsére Harry gyorsan kapcsolt és válaszolt Louis kérdésére.Szerintem egy cseppet ő is megijedt,mert egy istenért nem akart elengedni!A lényeg az,hogy Louis megint jót szórakozott.
-Aha!Hiszem,ha látom...vagyis,ha nem látom.-nevetve szólt be utoljára,majd mind kimentek.Ahogy becsukódott az ajtó,úgy kezdtünk el mi is nevetni Harryvel.
-Na ezt se most mossuk le magunkról!-már szinte sírt a nevetéstől...de én sem voltam jobb állapotban.Gyorsan összeszedtük magunkat,majd lementünk a srácok után.Niallel az élen,már nagyban falták a vacsit,amit csináltunk.Polly nagyon lelkesen és gyorsan hadarta el,hogy mi történt a város nézés közben.
-Becky,ez isteni volt!-nyomott puszit a homlokomra Nialler.
-Egészségedre!-mondtam mosolyogva.
-Khm-Khm.-köszörülte meg a torkát Harry.-Én is segítettem ám...és engem meg sem dicsértek!!-játszotta a sértődöttet.Ennek a vége az lett,hogy elkezdték egymást csikizni a földön,amibe később Liam,Louis és Zayn is beszállt.A konyha kellős közepén birkózó One Directionös fiúk száját elég érdekes kiáltások hagyták el.Mint "hé oda ne nyúlj!"....meg " ne piszkáld a répámat"..elég jót nevettem megint.El,Polly és én elhatároztuk,hogy megörökítjük ezt a vicces pillanatot,így előkaptuk a telefonunkat,lefényképeztük őket és gyorsan posztoltuk twitterre:" Kicsi a rakás,nagyobbat kíván!Megint jót nevettünk!.;) xx"-írtuk a képhez.

8 megjegyzés:

  1. Ejejej..:DD
    Harry egyre rosszabb, vagy mindig is ilyen volt? :D Mindenesetre igazad volt, imádjuk a "pikáns" részeket. Remélem Harry továbbra sem fog szégyenlősködni. muhaha
    Legyenek minél többet a fiúkkal, imádom a közös fejezeteket. :) Szuper vagy, írói tehetséged nem ismer határokat. ;) xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó ez az eddigi kedvenc részem a sok hülyéskedés meg egymásranyitás köviiit! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó...Hozd hamar a kövit... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett mint mindig imádom és várom mi fog történni...Az pedig hogy Becky rányitott Herryre.....OMG :)))) Siess nagyon <3

    VálaszTörlés
  5. Szia..... en edig csak ojan blogokat olvastam ameket mar be fejesztek......Ahogy olvastam a komikat es nem ertetem hogy az olvasok hogy lehetek anyira turelmetlenek....... Ez az elso blog ameket akor olvasom amikor irodik.... Mar ra jotem hogy mier voltak anyira turelmetlenek....Ez a blog a legjob ameket olvastam....imadom....HOZD A KOVIT!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm.:) örülök,hogy mindenkinek tetszett és,hogy egy új olvasót köszönthetek a köreinkben :) vasárnap vagy szombaton jön a következő rész.:) <3

    VálaszTörlés
  7. szia. elég sok blogot olvasok de a tied már kezdd a szívemhez nőni :) <3 nagyon teccenek a vicceid és hogy Harry néha ilyen kis pimasz :D mikor hozod a kövit? :)

    VálaszTörlés