2014. július 28., hétfő

73.fejezet

"Azt hiszi...."


Halihó!!..:D
Mostanában egyre jobban nehezemre esik kitenni az új részt,mert én már nagyon érzem a végét..:/ Viszont annyira kíváncsi vagyok a véleményetekre,hogy muszáj sietnem vele!.:P Szóval megint itt vagyok!Igaz,hogy nem érkezett túl sok komim,de átléptük a 36 000 oldalmegtekintést!!!!Nagyon nagy öröm ez számomra,szóval köszönöm! <3 Imádlak Titeket!.:) Valamint megjegyezném,hogy pont ma 9 hónapja indult el a blog!. Elképesztő,hogy telik az idő! <3 Jó olvasást!



2014.December.31.(Kedd)
21:45


*Becky szemszöge*


-Nem mehetnénk még egy kört??-kérdeztem sóvárogva,miközben átöleltem az ülést.A limuzin belseje egyenesen csodálatos volt!!Minden kékes-lila és fehér színben pompázott,volt benne egy bár és a hatalmas ülőhelyeken kényelmesen el lehetett nyúlni.Olyan volt,mint egy mozgó luxus nappali és nem nagyon akartam kiszállni belőle,mert kitudja mikor ülhetek megint egy ilyenben.Bár még mindig nem sikerült rájönnöm,hogy miért kell egy szilveszteri buliba limuzinnal mennünk?!Mondjuk....mi vagyunk a "híres" 1D barátnők!Azonkívül biztos rengeteg fotós lesz,szóval nagy hírverést kell csapnunk.
-Nem!Hidd el nekem,jobb,ha bemegyünk!-vigyorgott rám Gemma.
-De olyan szép...és kényelmes...és....IMÁDOM A LIMUZINOKAT!!-jelentettem ki,amin persze mindenki nevetni kezdett.Ebben a pillanatban legördült az az aprócska ablak,ami a vezetőt elválasztotta az utasoktól.
-Megérkeztünk hölgyeim!-szólt udvariasan a sofőr,Geoff.Leállította a motort,kiszállt és ajtót nyitott nekünk.-Parancsoljanak!-intett a kezeivel,hogy szálljunk ki.
-Micsoda királyi bánásmód!Köszönjük Geoff!-mosolyogtam rá.
-Remélem emlékezetes lesz az éjszakájuk!-bólintott,majd visszaszállt és elhajtott.


A lányokkal egy hatalmas épület előtt álltunk,amelynek minden szegletét színes égők díszítették és a bejárat felett egy "HappyNewYear!"feliratú világító tábla fogadta a vendégeket.Azonnal tudtam,hogy bent rengetegen lesznek,hiszen már idekint is hosszú sor állt.
-Úúúú!Azok ott a barátnőik!!Eleanor!!!-kiabált valaki oldalról.Mindannyian odafordultunk,hogy megnézzük,ki felől jött a hang.Amikor észrevettünk egy csapat lányt,azonnal feléjük indultunk.Nem voltak sokan,talán hatan-heten lehettek.Bizonyára sok időbe telt,mire kifitették,hogy hol lesz a buli és,hogy itt lesznek a srácok is.Tisztelet a kitartásukért és azért,hogy nem csődítették ide fél Nagy-Britanniát!
-Sziasztok!-köszönt nekik Pezz,majd mindenkit megölelt.A lányok kértek közös fényképet és kérdezgettek minket a fiúkról.Mégsem voltak tolakodóak,vagy túlságosan kíváncsiak,sőt...egész kedvesnek tűntek.Olyan normális rajongók voltak és kész!Miután elköszöntünk tőlük,ők is odébb álltak,mi pedig végre elindultunk befelé.

Odabent hangosan dübörgött a zene és minden négyzetcentimétert emberek foglaltak el.
-Becky!!De jó újra látni!Hogy vagy?-jött oda hozzám Ed Sheeran.Bizony!Az az Ed!Amióta Harryvel vagyok találkoztunk párszor és mondhatni,hogy összebarátkoztunk.
-Ed!Szia!-öleltem meg.-Köszönöm,én jól vagyok...Csak most éppen haragszom Harryre,mert minden idejét ennek a bulinak szentelte és faképnél hagyott délelőtt!-magyaráztam.
-Ó,értem.De ezen igazán nem érdemes mérgelődni!Nem kell vele törődni!És ezt most szó szerint mondom!Ha egy napig nem szenteled neki 100%-osan a figyelmedet,nem csókolod meg,amikor Ő akarja,ki fog készülni!Harry barátom a világ legtörődésigényesebb embere!-tanácsolta nevetve.
-Igen,erre már én is rájöttem!-mosolyogtam.
-Na látod!Most viszont megyek!Gondolom még úgy is összefutunk!De addig is jó szórakozást!-mondta,majd egy szempillantás alatt ott hagyott.
-Mehe...tünk!-lepődtem meg,mert mire hátra néztem,a csajok már nem voltak sehol.Ott hagytak a tömeg kellős közepén.-Szuper!-adtam hangot a nem tetszésemnek,majd egy nagyobb sóhaj után elindultam megkeresni őket.Figyelmesen pásztáztam a körülöttem lévő embereket,de semmi!Nyomuk sem volt!Ráadásul az sem segített,hogy nem ismertem a helyet,ahol a buli volt....és az eberek többségét sem!Nem tudtam,merre induljak!

*Polly szemszöge*

-Sziasztok!-léptünk be egy kisebb terembe a lányokkal,ahol a kedves szülők és a One Direction tagok ültek...enyhe túlzással,ugyanis Harry fel s alá járkált,miközben a szövegét próbálta.
-Úgy érzem,hogy az életem........nem!Ez túl elcsépelt!Legyen akkor úgy,hogy.....Nem szeretném leélni nélküled az...........ez sem jó!Olyan hétköznapi,hogy az már fáj!-mérgelődött Harry,majd tovább törte a fejét.



A szájával érdekesen csücsörített és egy pillanatra sem hagyta abba a járkálást.A lányokkal egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
-Most meg mi van?-lőtt felénk Harry egy szúrós pillantást,majd folytatta a gondolkodást.Egyszer csak megállt és hirtelen hátra fordult.-JESSZUS!Ti itt vagytok!-állapította meg,amitől még nagyobb lett a hahota.-Hol van Beck?Ugye eljött?-kérdezte ijedten.Látszott rajta,hogy fontos neki ez az este és emiatt nagyon izgult.Még annál is jobban,mint amikor nekem kell kiálljak a nagy közönség elé.Pedig én tényleg NAAAAAGYON izgulós típus vagyok!Na,de Harry?!Az,aki emberek százezrei előtt szerepel minden nap?!Érdekes,hogy így reagál,de azért megértem!
-Nyugi Rómeó!Csak megállt beszélgetni Ed-el,mi meg addig elosontunk hozzátok,hogy tudjunk még beszélni.-magyaráztam,miután elmúlt a röhögőgörcsöm.-Hogy álltok?Minden flottul megy?-kérdeztem kíváncsian.
-Hát....fogjuk rá.A srácok tudják,mit kell tenniük.Mindkettőnk szülei itt vannak,és szerencsére Becky is ideért.Jah,meg Liam is elhozta a gyűrűt.Az ingem,és a többi cuccom is itt van.....-sorolta Harry,miközben sorban nyitotta ki az ujjait. Minden dolognál egyet.
-Khm...Harry.-szólt óvatosan Liam.
-Hmm?-fordult felé a göndörke.
-Azt hiszem,hogy van egy aprócska...-mutatta Liam az ujjaival,milyen pici.-....probléma.
-Ne!Milyen probléma??!-nézett rá ijedten Harry.
-Hát az,hogy...izé...otthonhagytamagyűrűt!-hadarta el,és rögtön maga elé kapta a kezeit,hogy védje magát,ha Harry támad.
-HOGY MIT CSINÁLTÁL?!!!-ugrott feljebb Harry hangja,az arca vörös lett a méregtől.
-Sajnálom!A nagy kapkodásban egyszerűen kiment a fejemből.-érvelt Liam.
-De én direkt rád bíztam,az ég szerelmére!Te vagy a legmegbízhatóbb közülünk!Most meg nincs mit az ujjára húznom!-pánikolt Harry.
-Nyugi Galambom!-pattant fel Louis a helyéről.-Semmi pánik!Majd én megoldom!Addig te ülj csak le ide!-nyomta le az egyik székbe.-És relaxálj egy keveset!El,drágám!Legyél kedves addig masszírozni,amíg visszaérek!-adta ki ukázba,majd Eleanor kezét rátette Harry vállaira.Nyomott egy puszit barátnője arcára,és már szaladt is el.
-Ebből már nem lesz gyűrű!-röhögött Niall,miközben a hátam mögé állt és átkarolt.Én is elnevettem magam,mert értettem,hogy gondolta.Louis amúgy is felelőtlen és nem ajánlatos rábízni egy hajszálat sem,nemhogy egy méreg drága gyémánt gyűrűt!
-Itt hagytam a kulcsomat!-jelent meg újra Louis,majd elsuhant mellettem és megint elviharzott.
-Jesszus!-csaptam a homlokomra nevetve.-Ez a Louis!
-Ha nem lesz gyűrű,én nem is tudom,hogy mit csinálok!-hajtotta a tenyerébe az arcát a leendő vőlegény.
-Csak azt teszed,amit akartál!Semmi mást!Megkéred a kezét gyűrű nélkül és kész!Úgyis "igen"-t mondana,ha egy befőttes gumit húznál az ujjára.Már évek óta erről a napról álmodozik!Oda van érted,meg vissza és nagyon szeret!Ne görcsölj rá ennyire!-nyugtattam meg Harryt.El sem hiszem,hogy ezt én mondtam!

22:01

*Louis szemszöge*

Tudom jól,hogy mindenki azt gondolja rólam,hogy felelőtlen vagyok.....és ezzel nincs is semmi baj,mert tényleg az vagyok!Nem szeretem túl izgulni a dolgokat.A bajok úgyis megoldódnak valahogy!De most Harryről van szó,és nem hagyhatom,hogy pórul járjon.Azért is megmutatom nekik,hogy tudok felnőttként is viselkedni és elhozom azt a francos gyűrűt!Szegény Galambom képes lenne elhalasztani a lánykérést,amiért nincs mit Becky ujjára húznia.Már pedig én nem vagyok hajlandó még egyszer végigcsinálni ezt a hajcihőt!Éjfél után Harry vőlegény lesz,Becky pedig menyasszony!!!

-Louis!Itt vagyok!Hahó!-hallottam meg egy ismerős hangot.Mikor oldalra fordultam,csak azt láttam,hogy Becky minden útjába kerülő embert félre lök és egyenesen felém tart.
-Jajj,csak ezt ne!-csaptam a homlokomra.-Csá,Dave!Mizu?-köszöntem a hozzám legközelebb álló ismerősnek,majd egy hirtelen mozdulattal beugrottam a háta mögé és leguggoltam,hátha nem vesz észre Becky.Tévedtem!!
-Louis!Hiába szólok,te rám sem bagózol!-állt meg mellettem.
-Óh...Becky!Szia!Észre sem vettelek!-bújtam ki a rejtekhelyemről.
-Mindegy!Csak azt akartam kér....-kezdett bele,de félbeszakítottam.
-Bocsi,de most nincs időm beszélgetni.Sietek,mert Liam otthon hagyta a gyű....a gyű...az izé....A gyűszűjét!Igen azt!-bólogattam büszkén,hogy sikerült kitalálnom valamit.
-A gyűszűjét?!-kérdezett vissza felvont szemöldökkel.
-Igen,mert lesz egy.....játék!Éjfél után...és ahhoz kell.-magyaráztam.-De bocs,most tényleg rohanok!Hellóka!-fordultam meg,majd olyan gyorsan haladtam a kijárat felé,ahogy csak tudtam.Majdnem elszóltam magam!Phúú,de hülye lettem volna!Na meg halott is,mert Harry tutira kinyírt volna,ha én leplezem le a nagy meglepit!Jesszuska!

*Becky szemszöge*

-Gyűszű?!-kérdeztem magamtól,miközben néztem Louist,ahogy átvág a tömegen,célirányosan a kijárat felé.Tudom,hogy néha érthetetlen vagyok,de azért mégsem kell hülyének nézni!Louis meg nem tud hazudni!Egyszóval biztosra veszem,hogy terveznek valamit!Most már csak azt kell kiderítenem,hogy mi is az pontosan!A srácok mellett úgy érzem magam,mint valami magán nyomozó.Mindig azon kell agyalnom,hogy miben sántikálnak!-Milyen szó kezdődik úgy,hogy "gyű"??-elmélkedtem magamban.-Gyűlés,gyűrődés,gyűrű......EZ AZ!Gyűrű!Úristen!Liam megkéri Danielle kezét!-kaptam a szám elé a kezemet.Ahogy a gondolat megformálódott a fejemben,megláttam a barátnőimet és azonnal elindultam feléjük.-LÁNYOK!!-kiabáltam olyan hangosan,ahogy csak tudtam.A kezeimet a magasba dobtam és őrült tempóban kezdtem kalimpálni,hátha észrevesznek.Egy fehér ajtó előtt álltak,ami azon nyomban becsukódott,amint a közelbe értem.-Úgy ott hagytatok Ed-el,mint eb a szarát!-szidtam le őket kissé viccesen.Nem haragudtam,de azért megjegyeztem ezt a húzásukat.
-Öhm...bocsi!Azt hittük,hogy hosszú beszélgetés lesz.-húzta meg a vállát Polly.
-Oké,fátylat rá!De ilyet még egyszer ne csináljatok!-mosolyogtam rájuk.-Itt mi van?-nyúltam kíváncsian a kilincs után.
-Semmi!-vágták rá egyszerre és elrántották onnan a kezemet.
-Aha....szóval semmi.-húzgáltam a szemöldökömet.
-Igen,semmi!Csak plusz tányérok,kaja,pia!Semmiség!-legyintett Perrie.Nem szóltam egy szót sem,csak bámultam a fehér ajtót.Milyen érdekes,hogy a tiltott dolgok mindig kívánatosabbak.Úgy értem,hogy ha azt mondják valamire,hogy nem szabad,azért is megakarja tenni az ember.Mint most az,hogy nem mehetek be az ajtón....meghalnék,csak egy pillantásért a mögötte lévő terembe!
-Hú!!Mindjárt bepisilek!Becky,elkísérsz?-húzott maga után El.Tiltakozni sem volt időm,olyan gyorsan elrántott.Szinte egy pillantás alatt a női mosdóban termettünk,Eleanor azonnal bement az egyik Wc-be és magára csukta az ajtót.Én csak vártam rá,és pislogtam,mint béka a tó fenekén!-Hát.....ez életmentő volt!-jött ki sóhajtozva.Megigazította a ruháját és a csaphoz lépett.
-Most lehet,hülyének fogsz nézni,de szerintem a srácok készülnek valamire.-hoztam fel a témát,ha már egyszer kettesben maradtunk.Megragadtam az alkalmat,mert muszáj volt valakinek elmondanom az elméletemet.
-Igen?Mégis mire?-kérdezte hebegve,miközben megtörölte a kezét.
-Eljegyzésre!-vágtam rá.El rám meredt,és még a nyálát is félre nyelte meglepődésében.
-Hogy micsoda?!Honnan tudod?!-kérdezte,amikor végre szóhoz bírt jutni.Megpaskoltam a hátát,csak azután válaszoltam.
-Louistól!Amikor benneteket kerestelek összefutottam vele és megkérdeztem,hova szalad annyira.Erre ő elkezdett össze-vissza beszélni és végül kinyögte,hogy Liam otthon hagyta a gyűszűjét és azért megy.De mivel én sem most jöttem le a falvédőről,rájöttem mindenre!!-meséltem el neki.
-Mindenre rájöttél!-visszhangozta El.
-Bizony!Danielle milyen boldog lesz!-mosolyogtam.

*Eleanor szemszöge*

Amikor Beck bejelentette,hogy szerinte a fiúk eljegyzésre készülnek,majdnem szívrohamot kaptam,ott helyben.Utána fal fehér lettem,amikor elmesélte,hogy mi volt Louissal.Viszont amikor elkezdett áradozni arról,hogy Dani milyen boldog lesz,már tényleg nem értettem semmit.
-Állj!Miért is örülne Danielle?-kérdeztem összezavarodva.
-Hát miért ne tenné,amikor ma este Liam megkéri a kezét?!!-háborodott fel.Egy pillanatig hallgattam,majd végig futott rajtam a megkönnyebbülés.
-Jah!Hogy úgy!-csaptam a homlokomra.Rájöttem,hogy Becky azt hiszi,ma este Daniból lesz menyasszony és nem belőle!És,ha már így gondolja,kovácsolok belőle magunknak előnyt.-Igen,ezért nem mehettél be azon az ajtón.Ott vannak a fiúk és ha te bemész,minden bizonnyal Danielle is kíváncsi lesz és követ.És akkor oda a meglepetés!
-Értem!Szóval távol kell onnan tartani!-összesített Becky.
-Pontosan!-bólogattam mosolyogva,de ekkor már vissza is értünk a többiekhez.Becky azonnal beszélgetni kezdett,én meg úgy gondoltam,jobb,ha Perriet,Pollyt és Daniellet is beavatom.-Bocsi,hogy félbeszakítalak,de kezdek szomjas lenni.Nem hoznál valami ihatót?-pislogtam Beckyre.
-De,persze!Mindjárt jövök,el ne tűnjetek!-indult el nevetve.Amikor hallótávolságon kívülre került,belekezdtem.
-Oké,szóval az a helyzet,hogy Louis elszólta magát a gyűrűvel a kapcsolatban.-a többiek arcára kiült az ijedség,de mielőtt felsikolthattak volna,folytattam.-Ám aggodalomra semmi ok,mert azt hiszi,hogy téged jegyeznek el Dani!-mutattam barátnőmre.Kissé zavarodott arcot vágtak,de megkönnyebbültek,hogy a terv nem ment fuccsba!Szerencsére!



Hát akkor ennyi volna!.:P Remélem mindenkinek csaltam mosolyt az arcára.A következő rész már maga az eljegyzés lesz,szóval lehet gondolkodni rajta,hogy mit talált ki Hazza!.:P <3 .*.* A véleményeket komiban várom!!!



8 megjegyzés:

  1. Tyűha!!Hát én modt fogok szívrohamot kapni.Szegény Louis annyira próbált érett lenni erre puff.Még jó hogy ott volt Elenor és megoldott mindent. ;) Kiváncsi vagyok Beck reakciójára mikor rájön az igazságra. :) Harry meg...ha annyit mászkál fel alá akkor kikopik a padló. :D Még jó hogy ott van Polly és a többiek hogy lenyugtassák.Alig várom a következő részt :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

      Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

      Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

      E-mail: progresiveloan@yahoo.com
      Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm




      Törlés
  2. Végre jön az eljegyzés már alig várom :D
    A rész csudajó lett. :D
    Annyira imádom az összes szereplőt. <3 Siess a kövivel mert már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  3. Nahát! :) Mindig meg tudsz lepni, nem számítottam ezekre a fordulatokra. Sem Liam gyűrűelhagyására, sem hogy Louis vállalja magára a feladatot és így elszúrja, de arra sem,hogy Becky ilyen kíváncsi és nyughatatlan! :D Mintha Harryt látnám női alakban. Na és ha már szóba jött... Harry! Hát kívánna az ember ennél aranyosabb barátot magának? Mondjuk kíváncsi lennék a szülők szemszögére, amikor Harry már a háromszázezredik körét teszi. Szerintem nem csak a barátok sokalltak be! Kíváncsi vagyok, hogy mit fog tenni és mondani. Abban biztos vagyok, hogy nem lesz közhelyes és szívből jön majd. Csak menjen minden jól! Várom a folytatást, mert agyonizguljuk magunkat addig! :) <3

    VálaszTörlés
  4. Hogy ez a Louis mennyire felelőtlen :D Majdnem elmondta az egész tervet.Szegény Liam hogy megijedt :DD Siess a következővel

    VálaszTörlés
  5. Lilla Kőhalmi (Purplle K. White)2014. július 29. 12:09

    Juj!:D Hát,először én is megdermedtem,hogy Becky mindent tud!:D De mégsem,szóval kíváncsi vagyok milesz.De ne közeledjen már annyira a vége! Egyébként,ne csináld olyan tömörre..vagy gondoltál a Legény-és Leánybúcsúra?:D Mindegy akkor is bravo!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Vár rád egy meglepetés nálam:) http://mybestfriendharrystylesforever.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen,hogy gondoltál rám!.:) aranyos vagy!.:)) :* <3

      Törlés