2014. július 23., szerda

Heyho Bananas!.:)

Tudom,hogy most a csapból is ez folyik....de a NAGYON NAGYON SOK BOLDOG 4. SZÜLETÉSNAPOT A ONE DIRECTION-nek!!! <3

Eredetileg úgy gondoltam,hogy új résszel ünnepeljük meg,de sajnos nem jutott rá elég idő..:( viszont itt van néhány kép,ami szerintem mindent elmond!Annyira,de annyira büszke vagyok rájuk,mint még soha senkire!Az,hogy 4 év alatt mekkora sikereket értek el,mekkora tömeget hódítottak meg,és mennyi embernek változtatták meg az életét,már-már csoda számba megy!!Mert nem minden banda jut el idáig!!De nekik sikerült!Elvesztették az x-faktort,de megnyerték az egész világot!!A mai napom végig róluk szólt,és most,hogy itt vagyok,ráeszméltem valamire....nem tudnék nélkülük meglenni!Annyira sok időt töltök el olyan dolgokkal,ami valamilyen módon hozzájuk kapcsolódik....a blogolás,a zene hallgatás,a vicces videók,az álmok,a rajzok....mind-mind olyan dolog,amivel lekötöm magam,de ha ezek nem lennéknek....bizony nagy gondban lennék! De a lényeg,hogy csodálatos 4 évet tudhatnak maguk mögött és velük együtt mi is!Szívből gratulálok a srácainknak és remélem,hogy a következő egy év is hasonlóan emlékezetes és eseménydús lesz,mint az elmúltak 4! <3 <3 :'))

És jól gondolta!!!! :)

4 év együtt! <3

Zayn mindig tudja,mit kell mondania....talán egy jós?! :O :D

A kezdetek kezdetén ..:P aww...<3

Ezt csak azért,mert olyan kis hülyék!.:P

Zayniee...*.*

"I work in a bakery!" :') ennél a mondatnál  figyeltem fel rá! <3

hát igen..már ekkor is ő volt a legcukibb!! .:P O:)

az a BIZONYOS előadás,ami annyira,de annyira el lett rontva-szerinte-de nekünk akkor is tetszett! <3

Megérte a második próbálkozást!!!! :)

Amikor minden elkezdődött!!! thank you! <3

Ez a kép mindent elmond! 

THANK YOU ONE DIRECTION!! <3

3 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyet értek veled. Nekem is a napom a srácokról szólt és amikor a rádióban ment a Torn, még boldogabb lettem. Nem tudom szavakba önteni mennyire büszke vagyok és mennyire boldoggá tudnak tenni. Ma még a twitterem is csak róluk szólt, de megérdemlik. Ők az örök kedvenceim. Te is szoktál velük ámodni? :D Nincs jobb annál amikor arra kel fel az ember, hogy a kedvenceivel ámodt :)
    Ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!Rendszeresen belemásznak az álmaimba,és én pedig hülye lennék őket kiűzni onnan!.:) egyébként...ennek a történetnek is az alapötlete egy álomból született meg..plusz még az égbe törő fantáziám és tádá!kész a SIMH!.:P örülök,hogy nem vagyok vele egyedül!.:) sok sok puszi!.<3

      Törlés
  2. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

    Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

    Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



    VálaszTörlés