2014. július 7., hétfő

68.fejezet

"Még jobban megismerhettem a Styles családot..."


Sziasztok!
Tudom,hogy egy kicsit megcsúsztam az új részt illetően,de egy hét után most végre itt vagyok!.:) Képzeljétek felvettek egy iskolába,ahol a riporterkedés alapjait tanulom meg,és onnan megyek majd tovább!.:)Na,de visszatérve a részhez....a komikban írtátok egy páran,hogy tetszik nektek Gemma karaktere...és ennek én nagyon örülök!.:) Azt hiszem minden blogoló nevében mondhatom,hogy nehéz,amikor új szereplőket kell belevinni a történetbe!.:) De nem is húzom tovább az időt,jó olvasást nektek és várom a komikat!És gyerünk gyerekek!Legyen legalább 10 hozzászólásom!.:P <3  Köszönöm..:)


2014.December.26. (Péntek)
09:41

*Becky szemszöge*

Anne és én éppen a reggelit készítettük míg Gemma terített.Ez ám a tökéletes triumvirátus!
-GEMMMMAA!!!!!!!-hallottuk meg Harry üvöltését, aki pár pillanat alatt a konyhában termett.-Mi a franc ez?-mutatta nővére felé a telefonját.A képernyőn az a videó virított,amit nem rég posztoltunk ki Gemmával.
-A bosszúm a tegnap reggeli ébresztőd miatt.-mondta nyugodtan Gemma, miközben elhelyezte a késeket a tányérok mellett.
-És van fogalmad róla,hogy ez milyen hatással van rám?Leégettél a rajongóim előtt!Ráadásul most már azt is tudják,hogy együtt vagyok Beckyvel,amit történetesen én akartam bejelenteni.-őrjöngött Harry.
-Honnan tudnák?-kérdezett vissza Gemma.
-Onnan,hogy hallatszik a nevetése.-vágta rá,amin elmosolyodtam.
-És szerinted minden ember megismeri a te barátnőd nevetését?-érvelt Gem.
-Gemma!A rajongóink nem hülyék csak...rajongók!-háborgott Harry.
-Hupsz!-húzta el a száját Gem.
-Hupsz!?Csak ennyit tudsz mondani?!!!-kiabált mérgesen Harry.Azt sem tudtam, hogy kire figyeljek, csak kapkodtam a fejemet.Harry...Gemma...Harry....Gemma...Úgy döntöttem, jobb lesz ha lecsendesítem őket.
-Harry, kérlek nyugodj meg!Ez az egész nem éri....-kezdetem el lenyugtatni, de félbe szakított.
-Te most hagyjál!Segítettél neki ebben az egészben.Mind a kettőtökre mérges vagyok!-közölte velünk, azzal megfordult és kirohant konyhából.Letettem a konyharuhát és utána indultam.
-Harry, ne cirkuszolj már!-szóltam rá.
-Ez nem cirkuszolás!Én nem vagyok egy hétköznapi ember.Nekem igenis gondolnom kell arra, hogy mit csinálok és mit nem.Jó lenne, ha néha ti is gondolkodnátok, mielőtt ilyen marhaságokat találtok ki!-rivallt rám, miközben felvette a cipőjét és a kabátját.Felkapta a kulcsait és már el is ment.

19:28

Miután Harry elment, visszamentem Gemmához a konyhába és előadtam neki az "én megmondtam" szöveget.Tudtam én,hogy baj lesz belőle,de miért is hallgatott volna rám?!A bajt önmagában nem az okozta,hogy összevesztünk, hanem, hogy Harry szőrén-lábán eltűnt.Egy egész egyedül töltött nap után eldöntöttem,hogy megkeresem.
-Anne,elmegyek,majd jövök!-szóltam be neki a nappaliba.
-Hová mész?-nézett rám kérdően.
-Öhm...megkeresem Harryt.Már kezdek érte aggódni.-magyaráztam.
-Ó, szerintem, nem szükséges.Amikor gyerek volt, akkor is csinált ilyeneket.Biztos nincs semmi baja.-mosolygott rám Anne.
-Nem baj, én azért előkerítem.Nem szeretem, ha a dolgok csak úgy a levegőben lógnak.Jobb mielőbb megbeszélni a problémát, mintsem a szőnyeg alá söpörni.-húztam meg a vállam.
-Igen,ezt megértem-helyeselt.-Akkor egy jó tanács.Először nézd meg a pékségben.Mindig oda megy ha valami nyomasztja.-ajánlotta.
-Rendben köszi.Akkor majd jövünk.Szia!-köszöntem és már mentem is.

19:40


Eltartott egy darabig,míg megtaláltam a pékséget révén,hogy nem jártam még Holmes Chapelben.Viszont,amikor beléptem az ajtón,nagyon jó illatok csapták meg az orromat.Végigfuttattam a szemem a polcokon és azonnal Niall-re gondoltam.Milyen jót enne ezekből?!A finomságok után megláttam a saját desszertemet.:D Harry épp egy középkorú nőt szolgált ki.Piros kötényben volt és egy fekete sapka takarta el göndör fürtjeit.


Nagyon bele volt merülve a munkába, észre se vette,hogy én jöttem be.Ide-oda szaladgált a sütő és a pult között.

-Jó estét, mit adhatok?-kérdezett anélkül,hogy felnézett volna.
-Hmm...nem is tudom.Azok a lekváros kiflik jól néznek ki,de leginkább a pult mögött álló személyt kóstolnám meg.-mondtam mosolyogva.
-Mi?!Becky?!-fordult meg olyan hirtelen, hogy sikerült levernie az asztal szélén lévő tálat.Pillanatok alatt borult be minden liszttel.-Ó, hogy az a ...-káromkodta el majdnem magát,majd gyorsan a seprűért nyúlt,de mielőtt nekikezdett volna feltakarítani a piszkot,rájött, hogy én még mindig ott állok.-Mit csinálsz te itt?-kérdezte.
-Éhes voltam valami péksütire,így eljöttem hogy vegyek magamnak.-vágtam rá.-És..talán...egy ici-picit hiányoztál.-mutattam ujjaimmal.Elmosolyodtam,megkerültem a pultot és odaálltam Harry mellé.Először csak nézte, hogy mit csinálok, de utána letette a seprűt és felém fordult.
-Ide csak dolgozók léphetnek be.-jelentette ki mosolyogva.
-Hmm..akkor...-kezdtem hangosan gondolkodni,majd hirtelen eszembe ötlött egy jó ötlet.Felkaptam egy habverőt és a legközelebbi tálat amiben valami rózsaszín krém virított.Mosolyogva Harryre néztem, felmutattam a habverőt és látványosan kevergetni kezdtem a meggyes tölteléket.-Tessék,dolgozom.-közöltem vele.Egy-null Beckynek!!.:D
-Aha, milyen kis ravasz!Azt hiszem, akkor már nem lehet több ellenvetésem.-vigyorgott és magához húzott.

-Mérges vagy még?-kérdeztem, miközben nyakába dobtam a kezem.
-Nem...de!Elárultál és ezért még ki kell engesztelj!-mondta komolyan.
-És milyen "kiengesztelésre" gondolt,Mr Styles?Mondjuk ilyesmire?-tettem fel a költői kérdést és óvatos puszikat leheltem az állára.
-Hm...igen, azt hiszem, ráéreztél a lényegre-magyarázta csukott szemmel.
-Nagyon örülök.-csókoltam meg.Harry megragadta a csípőmet és egy váratlan mozdulattal felrakott a pult tetejére.-Harry!-szóltam rá nevetve.
-Na?-kérdezett vissza ugyancsak jókedvűen.Nem is törődött azzal,hogy rászóltam,előrébb húzott és hátradöntött.
-Mégis mit csinálsz?Megláthatnak!-tornáztam magam vissza ülő helyzetbe.
-Ugyan már...nincs...itt...senki.-motyogta,miközben a nyakamat csókolgatta.
-De még jöhet bárki.-okoskodtam.
-Hát ezen könnye segíthetünk.Várj egy pillanatot!-vigyorgott és gyors léptekkel az ajtó felé indult.Kikukucskált,megnézte, hogy nem-e jön valaki,majd becsukta az ajtót,elfordította a "nyitva" táblát,így most már az emberek a "zárva" feliratot olvashatták.Kivett a zsebéből egy kulcscsomót,bezárta az ajtót, végül lehúzta a reluxákat.-Na, kész is.-tájékoztatott és elindult visszafelé.Azalatt az öt méter alatt,ami elválasztott tőle,sikerült lehámoznia magáról a kötényét és kigombolnia három gombot az ingén.
-Igazán figyelmes tőled,hogy védelmi rendszert alakítottál ki a pékségből...-nevettem-...de egy valamit nem értek.Most ki engesztel ki kit?
-Hát te engem.-vágta rá.
-Akkor mi ez a rögtönzött sztriptíz bemutató?-kérdeztem pajkosan.
-Hát gondoltam megkönnyítem a dolgod.-vigyorgott.-De ha szeretnéd, visszagombolom és te újra kigombolhatod.-húzgálta a szemöldökét csábosan.
-Hm, nem rossz ajánlat.-incselkedtem.Harry egyetértően bólogatni kezdett,majd száját az enyémre tapasztotta.Belemosolyogtam a csókunkba, amikor a kezeimet bedugtam az inge alá.Ujjaim lassan futtattam végig puha bőrén:először a derekán,utána az oldalán,egészen fel a hátáig.Kirázta a hideg az érintésem nyomán és halk morgás tört fel belőle.Úgy döntöttem,ideje megszabadítanom a felesleges ruhadarabtól.Kigomboltam a maradék négy gombot és lecsúsztattam a vállán az inget.Szokásos rituálémhoz híven végigsimogattam az összes mintát a testén.Sorban...fentről lefelé...Reflexből nyúltam az öv csatjához,de nem engedte, hogy kicsatoljam.
-A-a! Most te jössz.-mosolygott huncutul.Nem szóltam semmit csak megadóan hátrébb hajoltam, hogy legyen rálátása a dolgokra.-Milyen segítőkész vagy.Ez tetszik!-jegyezte meg vigyorogva,majd egy forró csókot adott.

Már éppen kezdtem elfelejteni, hogy hol vagyunk,amikor kulcs zörgést hallottam az ajtó felől.
-Harry, jön valaki.-mondtam neki és igyekeztem eltolni magamtól,de ha ő egyszer elkezd valamit...
-Butaság!Én nem hallottam semmit.-motyogta a nyakamba.
-De én hallottam!Hagyd abba!-szóltam rá megint és óvatosan,de határozottan arrébb löktem.Már éppen meg akart szólalni, hogy biztos az én fülemmel van baj,amikor határozottan hallhatóvá vált, hogy valaki motoszkál a zárban.-Hallod?!-vetettem felé egy jelentőségteljes pillantást és felvettem a blúzomat a földről.
-Jó-jó, bocs.-emelte fel védekezően a kezeit.Gyorsan belebújtunk a ruháinkba és megigazítottuk a hajunkat.Éppen készen lettünk,mielőtt az ajtó kinyílt.Másodpercek választottak el a totális égéstől!
-Harry, drágám, te vagy az?-tette fel a kérdést egy női hang.
-Khm...igen Barbara...én vagyok.-mosolygott Harry mellettem.
-Miért zártad be a...-fordult meg Barbara, majd rögtön megakadt a szeme rajtam.-Óh,szervusz.-mosolygott rám.
-Öhm...jó estét!A nevem Rebecca Morris.Én vagyok Harry barátnője.-indultam el felé, hogy kezet foghassunk.-Nagyon örülök, hogy megismerhetem.-mosolyogtam rá.
-Én is, én is.Már sokat hallottam rólad.-mondta kedvesen.Tekintetét fürkészően végigfuttatta a bolton,leellenőrizte, hogy minden meg van-e.
-Izé...mi nem csináltunk semmit csak..öhm...Harry!-fordultam felé egy segélykérő pillantást vetve rá.De ahelyett, hogy kimentett volna minket, kitört belőle a nevetés.
-Szükségtelen magyarázkodnotok!-nevetett Barbara is.-Azon kívül Harry fordítva vette fel az ingét,neked pedig lisztes a hátad.-kacsintott.
-Oh....-nyögtem ki és kezembe temettem arcomat, mivel fülig elpirultam.Harry ezen persze jót szórakozott.Mit is gondoltam?!Harry az egyetlen olyan ember,akit ismerek,aki egyáltalán nem szégyenlős!
-Na jól van,borítsunk rá fátylat.Menjünk beszélgetni.-zárta le Barbara kínos szituációt.Kézen ragadott és az egyik asztalhoz húzott,ahol aztán leültünk.

2014.December.27.(Szombat)
10:21

*Harry szemszöge*

Tegnap,miután majdnem lebuktunk Barbara előtt,végig beszélgettük az éjszakát.Egyáltalán nem haragudott,hogy a pékségben enyelegtünk,helyette nevetett velünk.Vagyis csak velem,mert Becky annyira zavarban volt,hogy alig mert felnézni ránk.Viszont egy óra elteltével úgy társalogtak,mintha mindig is ismerték volna egymást.Barbara mindennél jobban örült,hogy végre megismerhette a barátnőmet,és alig akart elengedni minket.A végén éjfél után estünk haza.Nagyon örültem,hogy végre aludhatok,mert rendesen elfáradtam!Az éneklés is fárasztó...főleg,amikor turnén vagyunk,mert akkor fellépés fellépést követ és nincs időnk a pihenésre.Emiatt néha hajlamos vagyok elfelejteni,hogy a hétköznapi munkák is lehetnek ugyanolyan kimerítőek.Mint például a pékségben dolgozni.Tegnap egész nap tésztát gyúrtam és szaladgáltam,hogy mindenkit kiszolgáljak.Nagyon oda kellett figyelnem,nehogy összekeverjem a vevők kéréseit.

-ÉBRESZTŐŐŐŐ!-vágódott ki a szobám ajtaja és Gemma visítva ugrott közénk az ágyba.
-Na?!Mi a fene van?!Hagyjál már aludni!!-nyavajogtam és a fejemre tettem a kispárnámat,hátha vissza tudok aludni.Becky is hasonlóan reagált:nyöszörögve odabújt hozzám és a fejünkre rántotta a takarót.
-Ne csináljátok már!!!-kezdte el leráncigálni rólunk Gem a takarót.-Mindjárt fél 11 és ti még mindig az ágyban lopjátok a napot!Ma mentek vissza Londonba és én még szeretnék elmenni vásárolni Beckyvel!!-jelentette ki.Az én drága nővéremnek,aki néha úgy viselkedik,mint egy 5 éves,abban teljesen igaza volt,hogy ma van itthon az utolsó napunk.Holnap lesz egy koncertünk a srácokkal és hajnalban indulunk,így muszáj mennünk.De,hogy vásárlással töltsék a napot?!Nem hiszem,hogy Beckynek lenne kedve hozzá...
-Ez egy jó ötlet!!-ült fel hirtelen barátnőm.-Adj 10 percet,hogy elkészüljek és már mehetünk is!!-pattant ki az ágyból..Kitörő jókedvvel vonult be a fürdőmbe,ezzel magamra hagyva a nővéremmel,aki egy jól irányzott ugrással vetette rám magát.
-Ahh....Gemma,szállj le rólam,mert agyon nyomsz!-nyögtem alatta.
-Jajj!Annyira csak nem vagyok nehéz!-mondta durcásan,majd legurult rólam és mellém feküdt.-Ugye már nem haragszol a tegnapi miatt?-kérdezte végül.Tudtam én,hogy lelkiismeret furdalása lesz!Úgy kell neki!Viszont nem vagyok az a haragtartó típus a tulajdon testvéremmel szemben,és Becky tegnap olyan jól kiengesztelt,hogy a dühöm szertefoszlott.
-Nem is tudom....talán nem.-adtam a kétes választ.
-Na,akkor ezt egy határozott "nem"-nek veszem!-szűrte le.-És egyébként is...ha úgy nézzünk,én tettem szívességet neked!-bökte meg a mellkasomat.-A rajongóid oda vannak érted meg vissza.Pillanatok alatt hatalmas nézettségre tettél szert és az összes kommentben téged istenítenek!"Oh,Harrynek milyen izmos a háta!"."Jajj,bárcsak én simogatnám azt a puha bőrt,Becky helyett!!","Jesszus...menten rosszul leszek!Milyen szexi!"-utánozta a lányokat,amin elnevettem magam.-Észre sem vették,hogy megtréfáltalak!Elvakította őket a meztelen felsőtested látványa.Amit megjegyzem nem értek!Mi nagy szám van benne?!Jajj..nem is akarom tudni!Az én kisöcsém nem szexi és kívánatos,hanem aranyos és csintalan!-mondta kissé bosszúsan.Soha nem volt kíváncsi a nő ügyeimre.Neki mindig az a kisgyerek maradok,aki ellopta a csokiját a hűtőből,vagy összefirkálta a naplóját.
-Jól,van fátylat rá!-nevettem el magam.-De,ha lehet máskor ne a világhálón állj bosszút!-öleltem meg.
-Kösz!-szorított magához.-Most viszont megyek készülődni.-ugrott ki az ágyból és,mint aki jól végezte a dolgát,kiment a szobából.
-Ma reggel mindenki kiszalad az ágyamból.-állapítottam meg magamban,majd felálltam és a fürdő felé vettem az irányt.

Gondolkodás nélkül nyitottam be,nem törődve vele,hogy Becky bent van.
-Hé!És kopogni ki fog?-kérdezte mosolyogva.
-Hát nem én!Nincs olyan,amit ne láthatnék!-közöltem vele,majd odaálltam elé és megcsókoltam.-Nem baj,ha fogat mosok,amíg készülődsz?-kérdeztem,miközben arrébb toltam egy tincset a szeméből.
-Nem,dehogy!-mosolygott.Felpipiskedett,adott egy puszit az arcomra,majd elindult megfésülni a haját.
-Biztos vagy benne,hogy elmész Gemmával vásárolni?-böktem ki végül.-Néha nagyon fárasztó tud lenni az én kedvenc nővérem!-magyaráztam,amíg fogkrémet nyomtam a fogkefémre.
-Pont úgy,mint Te!Mégis itt vagyok veled és nem panaszkodok!-mondta nevetve.
-Hé!Ez övön aluli volt!-kaptam a szívemhez és igyekeztem fájdalmas arckifejezést magamra ölteni.Mondjuk fogkefével a számban ez elég nehéz feladatnak bizonyult.


-Tudod,hogy szeretlek!-mosolygott,majd mögém állt és egy nedves csókot adott a nyakamra.Valószínűleg azért oda,mert a szám éppen foglalt volt!Még utoljára bele nézett a tükörbe,és leellenőrizte,hogy néz ki,majd kiszökdécselt a fürdőből és magamra hagyott.
-Én is sejetlek!!-kiabáltam utána fogkrémmel teli szájjal.

16:44

*Becky szemszöge*

-Gemma!!Lassíts kérlek!Már nem érzem a lábaimat!-kiabáltam utána nevetve.-És a kezeimet sem!-tettem hozzá.Már több,mint 6 órája 'shoppingolunk' és egy rakat ruhát vettünk.Harry azzal a feltétellel engedett el,hogy költsek annyit,amennyit csak szeretnék.Természetesen nem tettem így!Közel sem vettem meg mindent,amit szerettem volna...és még így is volt nálam vagy 8 szatyor.És atyám!Ki gondolta volna,hogy egy aprócska városban ennyi bolt van?!Gemma egész nap pörgött,mint akit felhúztak én meg nem győztem szaladni utána!-Tényleg nagyon jól érzem magam,de most már ideje lenne haza menni!-vetettem fel az ötletet,amikor sikerült utolérjem.-Mit nézel annyira??-kérdeztem amikor lecövekelt egy kirakat előtt.
-Nézd milyen szépek!!-ámuldozott.


Kíváncsian kukkantottam be az ablakon,és elakadt a lélegzetem,amikor végig futtattam a szememet a bolton.Odabent szebbnél-szebb,habosabbnál-habosabb ruhák voltak.
-Tényleg gyönyörűek!-érettem egyet.
-Én már annyira várom az esküvőtöket!!Tudod már,hogy milyen ruhát szeretnél viselni?Bár szerintem mindegy,mert Harry mindegyikben csinosnak lát!És nekem is az a véleményem,hogy neked bármelyik jól állna,mert....
-Hé-hé!Várj!-vágtam a szavába.-Honnan veszed,hogy Harry el fog venni feleségül??-húzgáltam gyanakvóan a szemöldökömet.Lehidalok,ha kiderült,hogy Gemma véletlen elszólta magát Harry terveiről!!!
-Hát...a vak is látja,hogy benneteket egymásnak teremtettek.Te vagy az első lány,akit Harry haza hozott,hogy hivatalosan bemutasson.Pedig elképzelheted,hány barátnője volt már!!Te vagy az egyetlen,akit enged az ágyában aludni...Rajtam kívül persze!-fűzte hozzá nevetve.-És tulajdonképpen ez az első komoly kapcsolta és ha csak a neved szóba jön,már fülig ér a szája.Fülig szerelmes beléd!Beléd esett,mint vak ló a gödörbe!-ezen nevetnem kellett.Micsoda hasonlat!!-Szóval hidd el nekem,hogy ti együtt fogtok megöregedni!-mosolygott rám.
-Gondolod??-tűrtem szégyenlősen egy tincset a fülem mögé.
-Nem gondolom,hanem tudom!Meg sem engedném Harrynek,hogy elengedjen!Nálad jobb sógornőt keresve sem találnék!-ölelt meg.-Csak egy valamit ígérj meg!-tartotta fel a mutató ujját.-Ha oda kerül az idő,vigyél magaddal menyasszonyi ruhát vásárolni!Élek-halok az ilyen csajos cuccokért és feltétlenül ott akarok lenni veled!-kért meg.
-Öhm..oké!-nevettem el magam.Nem konkrétan arról volt szó,hogy Harry már tervezi az esküvőnket,de talán ez annál még jobb volt.Az,hogy Harry családja elfogadott és szeretnék,ha mindig Harry mellett lennék,melegséggel tölti meg a szívemet.

20:19

-Ó,de cuki!!-mosolyogtam az egyik fénykép láttán.Anne kitalálta,hogy megmutatja nekem az összes családi fotót,amit én egy cseppet sem bántam.Örültem,hogy még jobban megismerhetem Harry gyerekkorát.


-Nézd!Itt evett először spagettit.-mutatta a következőt Anne.Harry olyan 1 éves lehetett rajta és az egész arcát beborította a piros szósz.-Annyira tetszett neki a hosszú tészta,hogy az egész konyhát kidekorálta vele!-mesélte.

-Még jó,hogy ezt a szokását már kinőtte!Takaríthatnék utána!-jegyeztem meg nevetve.
-Haha!!-fűzte hozzá Harry mosolyogva.Mondanom sem kell,hogy eleinte abszolút nem pártolta ezt a fénykép nézegetősdit,de a végén bele bent.Ott ült mellettem és ő is figyelte a fotókat,szerintem arra ügyelt,hogy a kínos darabokat Anne ne mutassa meg nekem.De nem tudta megakadályozni!:D


 -Édes istenem,de aranyos voltál!!-mondtam fülig érő mosollyal.Harry és a plüssállatok kitűnő párosítás.
-Miért,most nem vagyok aranyos?!-háborodott fel.
-De,de az vagy!-pusziltam arcon.-De venni fogok neked egy macit és csinálok rólad egy ugyanilyen képet!A fanok oda lennének érte!-dobtam fel az ötletet.
-Felőlem!De ezt a macit is használhatjuk,hogy pont egyforma legyen a két kép.-jegyezte meg,mire furcsán néztem rá.Már majdnem 20 év telt el a kép készítése óta..és neki még mindig meg van a macija?!-Mi van?!Az volt a kedvenc játékom!Hozzám nőtt!-magyarázta meg,amin mind nevetni kezdtünk.
-Ez végtelenül cuki!!-öleltem meg.


-Hát ez meg mi?!!-néztem kerek szemekkel.Harry téli sapkában,kesztyűben és egy szál pelenkában ácsorgott az udvar kellős közepén.A nap száz ágra sütött és nagyon menő rózsaszín-sárga motorbicikli  "parkolt" mellette.-Milyen évszakban készült ez a kép?Télen,vagy nyáron??-kérdeztem nevetve.

-Ez nyáron volt!Átpakoltam az összes ruhásszekrényt,mert selejteztem.Harry megtalálta a téli ruháit és addig hisztizett,amíg rá nem adtam.Amikor rajta volt az összes,fogta magát és kiment játszani.-mesélte jó kedvűen Anne.


-Hát igen!Már ekkor is tudtam mi a jó!!-jegyezte meg nevetve Harry,egy másik kép láttán,amin éppen felpróbálta Anne melltartóját.A huncut tekintete semmit nem változott azóta!
-Mindig az én ruháimban járkált!Felpróbálta a magassarkúmat,magára vette a ruháimat..mindent!-mesélte Anne.
-Jujj...a ferde hajlamok!-röhögtem ki.Azt hittem Harry mérges lesz,de nem!Helyette elvigyorodott és oda hajolt a fülemhez.
-Csak legyen egy kis kettesben töltött időnk és megmutatom,hogy mennyire egyenesek a hajlamaim!-súgta a fülembe.A leheletétől kirázott a hideg,és beharaptam a számat.
-Harry!-csaptam rá a kezére,miközben megint elpirultam.


Mindenki jókat nevetett a régi emlékeken,még Harry is.Néha,egy-egy kép láttán eszébe jutottak a régi barátai és emlékei,amiket aztán boldogan megosztott velem is.Annyira jó volt nézni,ahogy önfeledten mesél!Iszonyatosan élveztem,hogy beleképzelhettem magam a múltba, és hogy még jobban megismerhettem a Styles családot.Volt,amikor azon kaptam magam,hogy elképzelem,amint a Harryvel közös gyerekeinkről készítek hasonló fényképeket.Úgy tűnt,Gemmának sikerült bele ültetni az agyamba a gondolatot,miszerint Harryvel együtt fogunk élni.Nem lehettem biztos benne,hogy Harry mellettem akar-e megöregedni,de én nem lennék ellene a dolognak!Lehetne egy saját kis életünk.Egy házunk,amiben a gyerekeinket neveljük a legjobb tudásunk szerint...lehetnének macskáink,akiket attól óvunk nehogy a gyerekek letépjék a farkukat.Minden reggel mellette ébredhetnék....


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész!!!
    Harry nagyon cuki *-*
    És ők tökéletesek együtt <3
    Hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

      Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

      Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

      E-mail: progresiveloan@yahoo.com
      Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



      Törlés
  2. Nagyon jó lett mint mindig!! :) Siess a következővel :)

    VálaszTörlés
  3. "-Jujj...a ferde hajlamok!-röhögtem ki.Azt hittem Harry mérges lesz,de nem!Helyette elvigyorodott és oda hajolt a fülemhez.
    -Csak legyen egy kis kettesben töltött időnk és megmutatom,hogy mennyire egyenesek a hajlamaim!-súgta a fülembe."
    NA EZ...NA EZ!!! :D Lehet erre mit mondani?:DDDD
    Tudtad biztos, hogy ez lesz a favorit, de nem baj, muszáj volt kimásolnom. Nagyon imádom, hogy minden visszaállt a régi kerékvágásba. Nagyon hiányzott már! Annyira boldogok együtt, összeillenek,de igazán, és ez engem is mindig megmosolyogtat. :))
    Nagyon cuki rész lett, legyen még ilyen sok. És a duzzogás is... Kellett oda, hogy végül elmenjen a pékségbe Becky. :P Azt a részt is imádtam! Mondjuk Harryre se biztos, hogy rá kellene bízni az üzletet kulcsostól! :P :DD
    Remélem hamar hozod az új részt, mert izgatottan várom! <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!! Nem részletezem: EGYSZERŰEN ZSENIÁLIS!!! IMÁDTAM!!:D És megérdemelsz te több mint 10 komit!!:D Olyan jó,hogy már végre minden egész és hát..és hát,annyira egymásnak vannak teremtve!<3 AK: /Jót röhögtem:P/

    VálaszTörlés
  5. szia :) jajj de imádom ezt a történetet <3 annyira tökéletesen fogalmazol :) Gemma karaktere is maga a tökély :D mikorra várható az új rész? és mikortól teszed fel a fordításos fanfictiont? már nagyon kíváncsi vagyok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.:) Köszönöm szépen ezeket a szép szavakat,igazén jól esnek,amikor ilyet olvasok!.:) <3 A következő rész hétfő/kedd körül várható,mert most éppen vendégem van!.:P Le vagyok kötve!!.XD A fordítás pedig még ebben a hónapban megnyitja a kapuit,de még jó pár dolog van,amit el kell intéznem!.:) Viszont amikor konkrétat fogok tudni,azonnal kiírom ide is!.:)

      Törlés