2014. július 24., csütörtök

72.fejezet


"Ha így halad,ki fogok borulni!"


Sziasztok!.:)

Túl vagyunk a 4.évfordulón,ami elég forgalmasan és boldogan telt!.:) Imádom,hogy ennyire összetart a fandomunk!.<3 Na,de akkor itt is van a 72.fejezet!Jó olvasást,komizzatok,mert egy kicsit ellustultatok..:P Szeretnék 10 komit!.:P Írjátok le,mit gondoltok az eljegyzésről!.:) előre is köszönöm! <3

2014.December.30.(Kedd)
13:46

*Susanne szemszöge(Becky anyukája)*

-Hogy mi?!-kérdeztem azonnal,miután Harry száját elhagyták AZOK A BIZONYOS szavak!!!
-Szó sem lehet róla!-vágta rá James.Végig sem gondolta...
-James!Nem kell rögtön elutasítani!-szóltam rá mérgesen.Kezdett elegem lenni a gyerekes viselkedéséből!-Valóban biztos vagy az érzéseidben?-fordultam Harry felé.
-Igen!Azt hiszem,már az első perctől fogva tudtam,hogy Becky a nekem való lány.Mindig megértő,megnevettet,vigyáz rám,és mindent megad,amire valaha szükségem lehet.Nem érdekli,hogy világhírű énekes vagyok,akinek nem sok a szabadideje.Nem panaszkodik...velem van,amikor csak lehet!Úgy szeret,ahogy vagyok és ezzel én is így vagyok.Tökéletes,ahogy van!-magyarázta el Harry mosolyogva.
-De cukiiiiiii vagy!-szólalt meg Louis elérzékenyült hangon,amin elnevettem magam.
-És honnan tudjam,hogy évek múlva is így fogsz érezni iránta?-tette fel férjem a kérdést.Harry válaszolni akart,de James feltartotta a kezét és ezzel belé fojtotta a szót.-Mi van,ha összevesztek?Mi van,ha jön egy elbűvölő rajongó?Mondjuk egy olyan,mint Hannah....Mi van,ha elveszi az eszedet a buta ígéreteivel?Ha majd kialszik benned a szikra az idő múlásával?Höh?Akkor mi lesz Beckyvel?-faggatta tovább.James mindig is úgy védte a lányunkat,mintha a legkisebb fuvallattól összetörne.De Becky nem ilyen...Mindig büszke volt és okos.Ha ő beleszeret valakibe,az nem a véletlen műve!
-Semmi!-vágta rá Harry gondolkodás nélkül.A válasz olyan egyszerű volt,hogy James nem tudott szóhoz jutni.-Semmi,ugyanis olyan nem lesz!Az érzéseim atom biztosak iránta és kizárt,hogy van a Földön olyan rajongó,aki megrendíthetné őket.-magyarázta büszkén a göndör hajú fiú.Itt lettem benne biztos,hogy tényleg őszintén mondott mindent.Én eddig is mellettük álltam,de most...
-Hát nem látod,mennyire szereti Beckyt?És nem tagadhatod,hogy a lányunk is szereti Őt!Ugye tudod,hogy ha most "nem"-et mondunk neki,akkor is megházasodnak?Talán elszökteti a Bahamákra,aztán fújhatjuk!-győzködtem férjemet.Harry elmosolyodott és láttam rajta,hogy nem mondtam hülyeséget.-Én már pedig ott leszek a saját lányom esküvőjén!-jelentettem ki.James keresztbe tette a kezét a mellkasa előtt,összehúzta a szemöldökét és gondolkodni kezdett.Én közben Harryt tanulmányoztam.Tisztán látszottak rajta az izgalom ,és a félelem jelei.Olyan volt,mint aki most várja a halálos ítéletét,de közben valami meghatározatlan nyugodtságot is felfedeztem az arcán.Talán a 4 legjobb barátja küldte neki az energiát!Ott álltak a háta mögött,mintha ők lennének a nehéz tüzérség!Ha James "nem"-et mondd,képesek a földre teríteni!
-Jó!-törte meg a csendet a büszke apuka.-Legyen!Kérd meg a kezét,de ha elbaltázod, és fájdalmat okozol neki,a saját két kezemmel tekerem ki a nyakadat.És más értékes testrészeidet is!-mondta komolyan,majd felállt és kiment a konyhából.

-Akkor ez most egy "igen"?-kérdezett rá zavartan Zayn.Szegény nem tudta követni az eseményeket.
-Igen,az!Áldásunk rátok!-mondtam Harrynek nevetve.A káosz,egyik percről a másikra uralkodott el a konyhában.
-EZ AZ!!-pattant fel Harry.-Köszönöm,köszönöm,köszönöm!-szorongatott meg fülig érő szájjal.Amikor elengedett,Louis megindult felé és egyenesen a nyakába ugrott,Harry meg felkapta és megpörgette.Ezután meg Zayn,Liam és Niall is megrohamozták és együtt örvendeztek tovább.A nagy ugrálásban majdnem sikerült leverniük a fedőkészletet a falra akasztott tartóval együtt.Nevetve kaptam utána,de nem szóltam rájuk.Jó volt nézni,hogy mennyire örülnek Harry sikereinek!

Miután lenyugodtak egy kicsit,Harry beavatott a részletekbe és elmondott mindent,amit tudnunk kell.
-James miért van annyira ellenem?Tettem valamit,amit nem kellett volna?-kérdezte meg váratlanul.
-Nem,nem dehogy is!Nincs ellened!Csak kapuzárási pánikban szenved!Nem képes felfogni,hogy az ő kicsi lánya,már nem is olyan kicsi!Idő kell neki,mire hozzászokik a gondolathoz,hogy Beckynek saját családja lesz.És ahogy öregszik,James egyre zsémbesebb!Borzalmas lesz 60 évesen!-nevettem el magam,ami Harry arcára is mosolyt csalt.-Figyeld meg,ha meglátja Becky boldog arcát,amikor ráhúzod az ujjára a gyűrűt,elfelejti minden kétségét és úgy fog szeretni,mintha a saját fia lennél.-nyugtattam tovább.
-Remélem,hogy igazad van!-mondta Harry.-Örülök,hogy Te leszel az anyósom!-ölelt meg mosolyogva.
-Te most hízelegsz nekem?-toltam el magamtól egy pillanatra.
-Mi?!Én?!Miért,úgy tűnik?-nézett rám ártatlanul.Ezen csak nevettem egy jót és szorosan megöleltem.Az új családtagunk Harry Styles!Akinek a szemében tisztán látszott az a fajta csillogás,ami akkor tűnik fel,ha mérhetetlenül szeretünk valakit.És az a valaki,akit Harry mérhetetlenül szeret,nem más,mint Becky!

2014.December.31.(Kedd)
10:29

*Becky szemszöge*

-Nagyon vigyázzatok egymásra,és hívj,ha történik valami!És ezt nem csak a rossz dolgokra értettem!Lehet,hogy olyan dolog lesz,ami annyira feldob engem is,mint téged!Úgy értem,hogy....-hadarta mosolyogva anyukám.
-Khm...Susan!Mikor is indul a gépetek?-szólt közbe Harry.
-Öhm...Nemsokára...jó,hogy szólsz!Már megyünk is!Szeretlek kislányom!-ölelt magához anya.
-Én is téged anya!-pusziltam arcon.-Csá öcsi!-szorongattam meg egyetlen testvéremet.-Szia apa!-pusziltam meg őt is,de mintha nem örült volna annyira.Én sem voltam túl boldog,hiszen alig maradtak pár napot.Mégis,apa valamiért nagyon csípős hangulatban volt az elmúlt 2 napban.Hiába kérdeztem mindenkit,hogy mi baja,senki nem árulta el.A végén már ráhagytam.
-Jó utat!-kiáltotta utánuk Harry,amikor a kocsi elindult.A hátam mögött állt,átkarolta a derekamat,állát a vállamon pihentette,úgy integettünk anyáéknak.Csak akkor mentünk be a házba,amikor az autó teljesen eltűnt a szemünk elől.

-Köszönöm!-csókoltam meg Harryt,miután becsuktam magam mögött a bejárati ajtót.
-Mégis mit?-nézett rám nagy,kerek szemekkel,miután elhúzódtunk egymástól.Kezét még mindig a derekamon nyugtatta.
-Hát azt,hogy elhívtad anyuékat!Igaz,hogy váratlanul ért,amikor apa megjelent az ajtódban,de örültem neki...miután túl tettem magam a kínos részen!-nevettem el magam,ami Harry arcára is mosolyt csalt.-De a lényeg,hogy Te vagy a legjobb a világon!Sze-ret-lek!!!-mondtam úgy,hogy minden szótag után egy csókot leheltem a nyakára.
-Hmm....ez tetszik!-vigyorgott,majd egy szenvedélyes csókot nyomott a számra.Egyik kezével a csípőmnél fogva húzott szorosan magához,a másikkal meg az arcomat simogatta.Egyszerre volt követelőző és gyengéd.És én ezt annyira szerettem!Éppen közölni akartam vele,hogy mennyire imádom,hogy így bánik velem,amikor egy hirtelen mozdulattal felkapott.
-Mit csinálsz?-kérdeztem nevetve,egy halk sikítás után,ami ijedtemben csúszott ki a számon.
-Úgy gondoltam....-kezdett bele,majd megint megcsókolt.-....lefoglallak az év utolsó délelőttjén.-közölte vigyorogva.Közben elcipelt a nappaliig,ahol aztán velem az ölében leült a kanapéra.
-Igen....határozottan tetszik az ötlet!-motyogtam,majd újból nekiestem a nyakának.Jóízűen hümmögött, és nyögdécselt,miközben a hátamat simogatta.Úgy éreztem kevés a szabad bőrfelület,ezért elkezdtem kigombolni az ingét.Minden gomb után csókot nyomtam az újonnan felfedezett területre,így haladva egyre lejjebb és lejjebb.Már csak két gomb maradt,amikor megcsörrent a telefonja.-Ne vedd fel!-kértem.A kezemet végig futtattam a derekán,le a fenekére,majd becsúsztattam a kezemet a zsebébe és kivettem a telefonját.Megcsókoltam,majd folytattam az ing kigombolását,de nem maradt nyugton,folyamatosan a telefont leste,ami egy istenért nem hagyta abba a hangos rikácsolást.
-Bocsi,de ez fontos!-jelentette ki.Nyomott egy gyors csókot a számra,letett az öléből a kanapéra,felkapta a telefonját és hatalmas léptekkel a konyhába ment.Egy pillanatig csak ültem ott,egy magam és néztem ki a fejemből.Még éreztem puha bőrének ízét a számon,de hirtelen rám tört a düh.Kezdtem begurulni,mert ma ez volt az ötödik "fontos" hívása,ami nem tűrt halasztást!Sőt,amióta anyáék megjöttek alig találkoztam vele,mert ide-oda szaladgált és éppen csak ebédelni jött haza.Amikor meg megkérdeztem tőle,hogy hol volt,hülyeségeket mondott és hebegett össze-vissza.Gőzöm sincs,hogy mit csinál,de ha így halad,ki fogok borulni!
-Bocsi,Kincsem,de most el kell mennem!-jött vissza a nappaliba 3 perc csevej után.Éppen az ingét gombolta vissza.-Sajnos estig nem érek vissza,de a buliba mehetsz a lányokkal,hogy ne kelljen egyedül menned.Majd ott találkozunk,nekem addig még van egy-két elintéznivalóm.És ígérem,hogy az előbbit még befejezzük!-kacsintott rám csábosan.-Szeretlek!-hajolt le hozzám,hogy adjon egy gyors puszit a számra,és már ment is.

Az ablakból néztem,ahogy beszáll az autójába és sietősen elhajt.Igazán nem tudtam hová tenni a dolgot!Az egyik percben még a nyakát csókolgatom,a másikban meg egyedül bámulok utána az ablakból.Nem tudom....lehet velem van a baj....DE NEM ÉRTEM A FÉRFIAK GONDOLKODÁSÁT!Jó formán én "kértem meg" Harryt,hogy feküdjünk le,erre fogja magát és elrohan!Pont Ő,aki soha nem bír ellenállni a kísértésnek?!
-Nem értem!-indultam fel a lépcsőn duzzogva.-Harry Styles,lesheted mikor gombolom megint le rólad azt az inget önszántamból!-motyogtam.Tudtam,hogy senki nem hallja,de jó volt kiadni magamból a frusztrációm okát.Jó lett volna Pollynak elpanaszolni Harry furcsa viselkedését,de mostanában ő sem olyan,mint volt.Pár napja mindenki meg van bolondulva körülöttem.Még a bulizástól is elvették a kedvem!Pedig egyszer van egy évben szilveszter!

18:47

-Halihó!!-ölelt meg Perrie,miután ajtót nyitott nekem.-Már kezdtem azt hinni,hogy tényleg nem jössz el!
-Csak azért vagyok itt,mert megfenyegettél!-böktem meg nevetve.Körülbelül egy órája felhívott és mindenfélével próbált meggyőzni,amikor bejelentettem,hogy nem megyek a partira.Addig-addig mondta a magáét,hogy beadtam a derekamat.
-A lényeg az,hogy itt vagy!-húzta meg mosolyogva a vállát.-Gyerünk fel az emeletre,mert sietnünk kell!-kezdett el tolni maga előtt,egészen a szobájáig.El,Dani és Polly már nagyban sminkeltek,a hajuk pedig rég kész volt.
-Azt hiszem,egy kicsit lemaradtam!-jegyeztem meg jó kedvűen.
-Igen,ezért veszlek máris kezelésbe!-intett Pezz a sminkasztala felé,ahol egy szék állt.Leültem és kezdetét vette a készülődés.

20:51

Kicsivel több,mint két óra piperézés után,már mindenki kész volt,és rólam is csak a ruha hiányzott.Féltem,hogy megint belőlem csinálnak próbababát,mint a múltkor,de most mintha külön készültek volna.Egyébként meg elmeséltem nekik,hogy Harry faképnél hagyott délelőtt,mire mind a négyen foggal-körömmel védeni kezdték.Biztosítottak róla,hogy Harry nem csinál semmi hülyeséget,és hogy nagyon szeret engem.És többször elhangzott a "szegény Harry" szókapcsolat,mint a "szegény Becky".Pedig engem hagytak ott!!És váltig állították,hogy " tényleg fontos dolga volt!"Csak azt tudnám,hogy ők ezt honnan tudják?!De nem ez volt az egyetlen furcsa dolog a mai estében!Úgy kicsinosítottak,hogy alig ismertem magamra!!Nem tudom,hogy miért mindig engem vesznek kezelésbe egy-egy nyilvános megjelenés előtt....de kezdem azt hinni,hogy nem vagyok elég szép,és Harry kéri meg őket rá...ők meg nem árulják el,nehogy megbántsanak!


-Tádá!!-ugrott ki Perrie a gardróbjából,kezében egy koktélruhával.A szoknyarésze habos,fekete tűlből állt, míg a felső része fehér színű,selymes anyagú volt.A szív alakú dekoltázs széleit fekete csipke díszítette.
-Na?Hogy tetszik?-türelmetlenkedett El.
-Hát....nagyon szép,de nem lesz egy csöppet túl ünnepélyes egy szilveszteri bulira?-kérdeztem és még egyszer végig mértem a darabot.Tényleg tetszett,de nem tűnt az alkalomhoz illőnek.
-Ó nem!Bízz bennünk!Ez lesz a tökéletes!-vigyorgott Polly.
-Jól van,legyen!-egyeztem bele,majd a ruhával a fürdőbe vonult
 

Álltam a fürdőben és nézegettem magam a tükörben.Még mindig nem éreztem úgy,hogy ez a megfelelő darab!Pollyn(1) egy sötétkék,mellrésznél szinte már fekete ruha volt,ami tökéletesen illett hozzá.Eleanor(6) egy szűkebb fazonú világos rózsaszín és türkizkék ruhát választott,ami kiemelte az alakját.Danielle(2) egy tüzes vörös miniruhában feszített,míg Perrie(5) egy rózsaszín és fekete,habos ruhát viselt,masnival megkötve a derekán.Az én fekete-fehér darabom valahogy nem illett a képbe....De bízom bennünk,hiszen a legjobb barátaim és csak nem hagynák,hogy annyi ember előtt leégjek!Ha azt mondják,hogy jó lesz,akkor az úgy is van!
-Na??Hogy áll?Nem túl rövid?-kérdeztem,ahogy kiléptem a fürdőből.
-Drágám,azt kell mondjam,hogy Harry elfog tőled ájulni!-szólalt meg egy jó kedvű,mosolygós hang.
-Gemma?!!-kaptam fel a fejemet,és nagy léptekkel indultam meg felé.Amíg nem szólalt meg,észre sem vettem,mert le volt hajtva a fejem.A ruhám alját piszkáltam,igyekeztem lejjebb húzni,mert féltem,hogy kilátszik a bugyim.
-MEGLEPETÉS!-kiáltotta el magát,majd széttárta a karját,én pedig szorosan megöleltem.-Tényleg nagyon csinos vagy!-jegyezte meg még egyszer.


-Te sem panaszkodhatsz!-néztem meg alaposabban.Egy lilás színű ruhát viselt,aminek a derekán és a mellrészén gyöngy díszítés volt.Tényleg nagyon jól állt neki!-De hogy kerülsz te ide?-kérdeztem rá jó kedvűen.
-Miért?Tán' zavarok??-kérdezett vissza,amin mind nevetni kezdtünk.
-Dehogy,nagyon örülök,hogy itt vagy.Már hiányoztál!Csak...-kezdtem volna megint neki,de Polly a szavamba vágott.
-Ideje indulni!-jelentette ki sokat sejtetően.Nem kaptam választ a kérdésemre,de már nem volt időm faggatózni.El kellett indulnunk szilveszterezni!

21:37

*Zayn szemszöge*

-Oké,szóval még egyszer vegyük át a forgatókönyvet!-pattant fel Harry a helyéről.-Zayn,te vagy a felelős a fényekért.Amikor Becky az "x"-en áll,te ránk világítasz.Niall,a te dolgod,hogy odacsalod a megfelelő helyre.De pontosan akkor,amikorra megbeszéltük!Nem előtte,nem utána!Világos?-nézett fontoskodva a szőkeségre.-Niall!Te nem is figyelsz!-háborodott fel,majd mérgében odament hozzá és kitépte a kezéből a pizzaszeletet.
-NA!!!-ugrott fel Niall a székéből,majd egy hirtelen és ügyes mozdulattal visszaszerezte a finomságot Harrytől.-Nem kellene ennyire túl reagálni!-szólt be neki.
-Mi?!Én nem reagálom túl!-pöffeszkedett Harry.-Csak kicsit ideges vagyok.Végül is csak a szerelmemet készülök megkérni arra,hogy maradjon velem egy életen át!Ami egyedüli alkalom!-magyarázta.
-Ha minden jól megy!-szólalt meg Louis.Mi jót nevettünk a viccen,de Harry csak egy bosszús pillantással jutalmazta.-Hé haver!Tudod,hogy csak vicceltem!-védekezett Louis nevetve.Harry olyan csúnyán nézett rá,hogy még én is megijedtem!
-Pedig ez abszolút nem volt vicces!-mérgelődött tovább.-Na,hol is tartottam?Jajj!Annyit beszéltetek,hogy elfelejtettem!Most kezdhetem elölről!Zayn,te leszel a....
-HARRY!-szóltunk rá egyszerre.
-Mi van?!-nézett fel a papírjaiból,amire minden fontos dolgot leírt.
-Már legalább 26x elmondtad!Ha álmukból felkeltenénk őket,akkor is tudnák!-állt Anne nevetve a "kisfia" mellé.Harry elhívta a szüleit és a nővérét is,hogy itt lehessenek a nemes eseményen.Sőt,igazából Becky szülei sem mentek el,csak átköltöztek egy szállodába,ahol Harry vett ki nekik egy egész lakosztályt.Őszintén szólva nem értem,hogy minek ez a nagy felhajtás!Perrie nekem is "igen"-t mondott,pedig én csak egyszerűen letérdeltem és megkérdeztem.Semmi cécó,mégis sikerrel jártam!De ha Harry így szeretné,akkor ő tudja!Remélem minden jól fog menni!
-De anya....-kezdett volna bele Harry,de anyukája közbe vágott.
-Semmi de!Bízz bennük,és nyugodj le egy kicsit.-mondta Anne,és leültette Harryt az egyik székbe.-A lányok 5 perc múlva itt lesznek és nem lenne jó,ha....
-5 PERC??!!!-ugrott fel Hazza.-Nekem át kell öltöznöm!Zayn!Gyere és segíts!-ragadta meg a csuklómat és maga után húzott a mosdóba.A csapok mellett megálltunk,Harry pedig lóhalálában kapkodta le magáról a ruháit.Meg ne kérdezzétek,hogy miért,de az alsógatyáját is lecserélte!Nem a lányok szoktak olyat csinálni,hogy a ruhájukhoz illő bugyit vesznek fel?!Ami érthető is,hiszen a mini ruha elég....mini,és még ki is látszódhat alóla.De hogy Harry fekete,csőszárú farmerja alól mi látszódhat ki?!Ez számomra rejtély!
-Harry!-szóltam neki,mire azonnal felkapta a fejét.-Baj van!
-Mi?!Mi van???Itt vannak a lányok???-ijedezett,de annyira,hogy majdnem hasra esett,ahogy a farmerját rángatta magára.
-Nem!Viszont az egyik zoknidat feljebb húztad,mint a másikat!-mondtam komolyan.Úgy gondoltam itt az ideje egy kicsit megviccelni az én drága kebelbarátomat.
-Ha ha ha!-mondta gúnyosan,majd a biztonság kedvéért leellenőrizte a zoknijait is.Még egy-két hajrázás,3 kg dezodor,még egy plusz hajigazítás és már készen is volt.Alig tartott 4 percbe,és puccba vágta magát!Gratula a gyorsaságáért,mert ez nekem soha nem menne!

Fontos tudnivaló,hogy még nem az elegáns öltözékét vette fel.Nem,azt majd közvetlenül a nagy pillanat előtt átveszi!Úgy szeretné,hogy Becky ne sejtsen semmit,és szerinte,ha túl elegánsan öltözik fel,az feltűnő lesz.Ezzel én totál egyet értek,csakhogy Beckynek meg egy fekete-fehér ruhát vett,ami egyáltalán nem olyan,mint a többi lányé.Ráadásul Gemmát is odaküldte,hogy együtt jöjjenek és nem mással,mint egy limuzinnal!Attól félek,hogy Becky nem hülye!Szerintem már rég sejti,hogy valami készülőben van!De sebaj...amíg Harry nem kap ideg összeroppanást,addig sínen vagyunk!!




Hát akkor ennyi!Én nagyon imádom az izgulós Harryt,nem tudom,ti hogy vagytok vele!.:P Bár engem ugrálna így körül,az a göndör hajú félisten!.^.^ aww....remélem tetszett és sikerült megnevettetnem benneteket az egyes részeknél  :) A véleményeket komiban várom!!!!!




8 megjegyzés:

  1. Imádtam!!! :) nagyon aranyos Harry h ennyire túlizgulja… már kíváncsi vagyok h hogyan fog történni pontosan a leánykérés!! Siess a következő résszel!!! Mikorra várható? By:Rozi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

      Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

      Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

      E-mail: progresiveloan@yahoo.com
      Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



      Törlés
  2. Nagyon jó rész volt...
    Harry imádni való, és az egész olyan.....zseniális.
    Már nem tudok mit írni a részekhez mert mindegyik olyan iszonyatosan jó.
    Nagyon várom a kövi részt.
    Remélem akkor már végre elhangzik A kérdés

    VálaszTörlés
  3. Teeee!!! Ilyet tenni velünk, itt abbahagyni. Már én is elkezdtem Harryvel izgulni, szegény. Annyira aranyos és totál elképzeltem, hogy tényleg leellenőrzi még a zokniját is. Fuha, ha a következő részre sokat kell várni, szerintem először az olvasóid őrülnek bele! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a terve Harrynek, hogy kéri meg a kezét. Téged és a fantáziád ismerve nem lesz egy hétköznapi letérdelés. Vagy, ha igen, akkor is biztos, úgy írod le, hogy érdemes lesz előtte kikészítenünk a százas papírzsepit! Nagyon várom már komolyan! Csak egyedül attól tartok, hogy egyre közelebb a történet vége... Rettenetesen fog hiányozni! :( <3

    VálaszTörlés
  4. Neee....hát hogy lehet itt abbahagyni??Szívrohamot fogok kapni annyira izgultam.Harry annyira cuki volt.Annyit tepert hogy minden tökéletes legyen.Amikor meg Anne csitítgatta...nevetnem kellett ahogy elképzeltem.Alig várom a következő részt.Remélem gyorsan hozod ;)

    VálaszTörlés
  5. Ez...ZSENIÁLIS lett!!!! Az eggyik kedvenc részem:)Harry annyira cuki,remélem minden jól fog menni! Nagyon siess a kövivel!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Lilla Kőhalmi (Purplle K. White)2014. július 25. 12:20

    Szia!:) Imádtam,és várom már az esküvőt!!:D Cuki,hogy Harry ennyire tökéletesnek akarja tudni a leánykérést,de ha már most ennyire izgul,milesz az esküvőnél??:D A
    következő részeknél hagyom a kekszet,meg a mentost,mert a kukoricától még érdekesebb:D És izgibb..mindenesetre,egy pár zsepit is kikészítek!!:) Jó,lett,így tovább:) Köviit

    VálaszTörlés
  7. Helló.Remek a blogod,jól összehoztad! Csak azért Beck selythetne egy ici-picit:D De így is jó!! Harry pedig olyan édi! Hajrá Berry!!

    VálaszTörlés