2014. január 5., vasárnap

Halihó Manócskák!..:)

Röstellem,hogy ilyen sokára hozom a részt...de a számítógépem csak nem volt jó..:/ Kedden érkezik az új gép,de addig kölcsön kértem egy másikat,mert már nem bírtam tovább nélkületek és a blog nélkül!Szóval most itt vagyok a résszel!Remélem mindenki követi továbbra is a blogot.Olyan 3-4 részel maradtam le és úgy döntöttem,hogy be is pótolom.:) szóval keddtől számítva két naponként hozok részt!!!Köszönöm az eddigi türelmeteket és kitartásotokat!Szeretlek benneteket!.:) <3 Jó olvasást mindenkinek!..:)

UI.: Innentől lesz izgalmasabb a történet!Legyetek résen!.:) :*

21.fejezet

"Boldog és nyugodt voltam"


2014.Június.26. (Csütörtök)/1 hónappal később/
10:26

 *Becky szemszöge*

 Holnap lesz a ballagás!Keser-édes pillanat ez a számomra,hiszen jó,hogy végre megszabadulhatok az itteni idiótáktól,de mégis hiányozni fog.Annyi emlék köt ehhez az iskolához...barátokat és tapasztalatokat szerezhettem.Emlékszem,hogy régen a szüleim mindig azt mondogatták,hogy a középiskolás évek a legszebbek az életünkben.Akkor még kinevettem őket,mert nem értettem,hogyan is lehetne az iskola szép?!De mára már tudom,hogy miért mondták és teljesen egyet értek velük.Azt hiszem soha nem fogom elfelejteni az elmúlt 5 évemet.De azért örülök,hogy elmehetek.Végre új dolgokat tapasztalhatok meg és saját,önálló életet kezdhetek.Méghozzá Londonban!!!!Bizony!Valami csoda folytán sikerült rávennem anyáékat,hogy elköltözzek és ott kezdjem el a főiskolát.Szerencsére Polly anyukája is belement a dologba,így nem leszek egyedül.Ami amúgy is képtelenség lenne,hiszen ott vannak a srácok és a barátnőik,valamint Paul,aki apánm helyett apám lehetne.Megbeszéltük Pollyval,hogy bérelünk egy közös lakást közel a fősulihoz,de valószínűleg az eltart majd egy darabig,így amíg nem találjuk meg a megfelelőt,a One Direction házban fogunk lakni.A fiúk szinte ragaszkodtak hozzá,így nem is bánom!

Ha már a srácoknál tartunk...a kapcsolatunk egyre szorosabbá válik.Harryvel azóta sem történt semmi változás,így barátok maradtunk....nagyon szoros barátok!.:P De a távolság miatt már azt sem, tudom,hogy mit érzek...Viszont,ezalatt az egy hónap alatt Niallel nagyon jóban lettünk.Rengetegszer beszéltünk SKYPE-on úgy,hogy a többiek nem voltak ott.Úgy egy héttel ezelőtt megkérdezte,hogy a ballagás előtti nap nem e jöhetne el és segíthetne e készülődni.Természetesen azonnal rávágtam,hogy jöhet,bár egy kicsit meglepődtem,hogy nem Harry ajánlotta fel,de Niallnek is ugyanúgy örülök!.:)A gépe délután érkezik,de Zayn,Liam,Harry,Louis és Eleanor csak holnap érkezik,közvetlenül az ünnepség előtt.Szerintem ez lesz az iskolám leghíresebb ballagása,hiszen igazi sztárok teszik be oda a lábukat! :DD

13:20

*Niall szemszöge*

 10 perc múlva száll le a gépem Párizsban.Becky azt mondta,hogy kijön elém és hazavisz.Nagyon megkedveltem,amióta megismertem.Persze csak,mint barátot.Úgy érzem,hogy bármit elmondhatok neki,mert a titkaim biztonságban vannak nála.A humora egyenesen fenomenális és pont olyan sokat eszik,mint én!! :D Kedves lány és szerintem Harryvel alakul közöttük valami,amit nem bánok,hiszen Becky az eddigi legnormálisabb lány,akivel Harry valaha is találkozott.Már nagyon be vagyok zsongva,hogy lássam,mert hiányzott.:)

13:35

*Becky szemszöge*

Láttam,ahogy Niall gépe leszállt,így azonnal elkezdtem keresni.A szőke haja csak úgy virított az embertömegben,így nem volt nehéz dolgom.Hál' Istennek nem voltak kint fotósok,vagy újságírók,így gond nélkül odaszaladhattam hozzá.
-Becky!!Szia!!-ölelt meg mosolyogva.
-Sziaa!Úgy vártam,hogy itt legyél!Hiányoztál!-szorítottam meg még jobban.-Mizujs?
-Én is nagyon vártam már a mai napot!Ha tudnád mennyire!Amúgy meg jól vagyok...csak egy kicsit éhes!-simogatta meg a hasát.
-Mikor ettél utoljára??-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Mielőtt felszálltam...na jó!A gépen....Oké...30 perce!De az igenis régen volt!!-nevetett.
-Nem tudom,hogy miért engedtem meg,hogy nálam szállásold el magad...Ki fogsz enni a vagyonomból!!-nevettem én is.

Mivel Párizs nem a Nando's éttermekről híres,így Niallnek be kellett érnie egy Strackburgsel.De nem nagyon zavartatta magát,mert úgy tömte be a hamburgert,mintha otthon lenne.A kajálás miatt három órakor értünk haza.Szerencsére apa nincs itthon,mert munkamegbeszélésre kellett mennie és csak holnap délelőtt ér haza.És mivel anya nem bánja,hogyha Niallel alszok egy szobában,így a szőkeségnek nem kell az öcsém ágyában nyomorognia,mint Harrynek.

Hazaérve,rögtön az emeletre mentünk és bevittem Niallt a szobámba.
-Tényleg szép lett a szobád.Harry mesélte,hogy megcsináltátok,amikor itt volt.És ez a poszter kifejezetten tetszik!-jelentette ki,majd beállt a saját képe mellé és felvette ugyanazt a vigyort,mint ami a poszteren volt.Hát igen....tényleg Niall a legnagyobb Niall Horan rajpngó!Ehhez kétség sem férhet!:D -És én hol fogok aludni?-kérdezte.
-Hát itt!-vágtam rá.A szemei tágra nyíltak,mintha olyan különös dolgot mondtam volna.-A földön persze...de ebben a szobában.Apa nincs itthon,anyát meg nem zavarja.-tettem hozzá.A furcsa arckifejezés eltűnt az arcáról és nevetni kezdett.-Mi olyan vicces?-kérdeztem mosolyogva.
-Harry!Gutaütést fog kapni,ha megtudja.Nekem engeditek,hogy veled aludjak egy szobában...de neki az öcsét ágyában kellett éjszakáznia.Féltékeny lesz,ugye tudod?-kérdezte még mindig nevetve.
-Nem érdekel!Ez történik azokkal a fiúkkal,akik nőcsábász hírében állnak!-utaltam ezzel Harryre és félre is tettük ezt a témát.

18:10

Anya megkért minket,hogy segítsünk a sütésben,mert neki el kell mennie a ballagási csokrokért.Mivel már csak a Brownie  volt hátra,így az maradt nekünk.Miután belekezdtünk a sütésbe,rögtön sikerült megállapítanom,hogy Niallel nem lehet ilyeneket csinálni!!:D Rábíztam,hogy kevergesse a csokis tésztát,de ő minden második kavarásnál lenyalta a fakanalat.
-Niall!Ne edd meg,mert nem marad,mit kisütni!-nevetve szóltam rá,majd a fakanál után kaptam.Ám ő gyorsan elrántotta előlem és lecsapta a kakaós masszával a falat.
-Upsz!!Véletlen volt!-bámult rám.-De ez amúgy is a te hibád,mert ha nem akarod elvenni a kanalat,nem rántom el!-védekezett az ír fiú.Mint a kisgyerekek elrejtettük a nyomokat egy konyharuhával,mintha mi sem történt volna.Mikor anya hazaért,mi röhögve szaladtunk fel a szobámba.
-Szerinted észre fogja venni??-kérdezte nevetve Niall.
-Hát..nem is tudom....IGEN!!Egy konyharuha tixóval a falra ragasztva elég feltűnő!!-nevettem én is.
-Becky!!!!!!-kiabált anya pillanatokkal később.
-Azt hiszem,lebuktunk!!!-röhögött Niall és vele én is.

21:16

Mikor mind a ketten végeztünk a fürdéssel,pizsamában ültünk az ágyon és beszélgettünk.
-Becky?Kérdezhetek valamit??-kérdezte félénken Niall.
-Persze,csak nyugodtan!-mosolyogtam rá kedvesen.
-Mi van köztetek Harryvel?-tért a lényegre.A kérdés hallatán a számban lévő kakaót majdnem kiköptem.Hogy jön ide Harry??o.O
-Nem tudom...miért??
-Hát mert...na jó,elmondom,de ígérd meg,hogy nem mondod el Harrynek,hogy elmondtam.-kérte.Bólintottam,ő meg folytatta.-Harry nem tud másról beszélni,csak rólad!Amióta haza jött tőled,naponta legalább 10x jutsz eszébe és azóta minden lányt hozzád hasonlít."Beckynek hosszabb a haja....Beckynek szebb a mosolya...Becky nagyobbakat lép...Becky így..Becky úgy.."-utánozta Harryt,amin elnevettem magam.-És amikor az az újságíró betört hozzátok,úgy aggódott érted,mint még soha senki másért.És 2 órás élménybeszámolót tartott az itt töltött napjairól.Mindent elmesélt az anyukáddal való beszélgetésétől...a szájra pusziig!-vigyorgott.Teljesen belepirultam,mert nem igazán számítottam rá,hogy felhozza a témát.És azok amiket Harryről mondott rátettek még egy lapáttal.De úgy éreztem,hogy elmondhatom neki az érzéseimet.
-Hát igen...Mikor a reptéren búcsúzkodtunk adott egy puszit a szám sarkára.Hazudnék,ha azt mondanám,hogy nem volt jó.Mielőtt barátok lettünk is ő volt a kedvencem,de lehet,hogy másnál is ezt érezném...nem tudom.-mikor befejeztem felnéztem és láttam,hogy Niall lehajtotta a fejét.-Mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi...csak tudod a rajongóink nagy része Harryért van oda.Azzal jöhetne össze,akivel csak akarna...erre itt vagyok én,akinek már ezer éve nem volt egy normális kapcsolata.És..néha úgy érzem,hogy engem nem szeretnek annyira.-halkult el a mondata végére.
-Mi??Ez butaság!!-törtem ki.-Most elmondok valamit,mint rajongó és kérlek jól figyelj rám!Téged mindenki ugyanúgy szeret.Te vagy a legaranyosabb,legsegítőkészebb,legcukibb és legőszintébb fiú a bandában.Harryt a rosszfiús imidzse miatt kedvelik,téged meg pont azért,mert jófiú vagy!Szóval ezt irtó gyorsan felejtsd el!Oké??-kérdeztem,amikor megöleltem.
-Oké...-nevetett.-És köszönöm,hogy ezt megosztottad velem...de...Tényleg cuki vagyok??-kérdezte,miközben oldalra döntötte a fejét és hatalmasakat pislogott egy mosollyal a száján.
-Igen!Az vagy!!És én ezért nagyon szeretlek te kis ír manó!
-Én is téged Becky!-ölelt meg megint.-Azt hiszem van egy ötletem,hogyan deríthetnénk ki,hogy mit jelentett neked az a szájra puszi.-mondta,miután elhúzódott.
-Igen?És mi lenne az??-kérdeztem kíváncsian.
-Most ne érts félre...de az előbb azt mondtad,hogy lehet másnál is ugyanazt éreznéd,ha megcsókol,mint Harrynél.Ha benne vagy...én....nos...megcsókolhatnálak,hogy legyen mivel összehasonlítsd.De kizárólag úgy,mint egy barát!!!-tette hozzá.Először nem tudtam,hogy mit szóljak hozzá,hiszen egy csók az mégiscsak egy csók,akár baráti,akár nem.
-Öhm..nem akarlak kihasználni Niall..-szólaltam meg végre.
-Nem!Ne viccelj,én ajánlottam fel!Persze nem erőszakolom rád..de én ebből nem csinálok nagy ügyet.Te a barátom vagy és én mindent megteszek érted!-jelentette ki mosolyogva.-Na??-türelmetlenkedett.Kis gondolkodás után elhatároztam magam.Hirtelen felálltam és bezártam az ajtót,hiszem elég kellemetlen lenne,ha anya vagy Rick ránk nyitna.Niall minden lépésemet követte,mígnem leültem mellé és felhúztam a lábaimat törökülésbe.
-Mehet??-kérdezte,miután szembe fordult velem.Vettem egy nagy levegőt,majd bólintottam egyet,mire közeledni kezdett.És most,hogy így közelről megnézem gyönyörű kékek a szemei.Óvatosan megfogta az állam és ajkait az enyémekre nyomta.Nem tartott csak pár másodpercig,mégis úgy éreztem magam,mint eg
y óvodás,aki az óvónénitől elbújva az egyik mászóka mögött titokban arcon puszil egy kisfiút.A szemeimet csak akkor nyitottam ki,amikor elhúzódott.
-Na?Milyen volt?-kíváncsiskodott.Megnyaltam a számat,hátha érzek még valami utóízt,majd válaszoltam.
-Hát...olyan furcsa!És...azt hiszem...semleges.-mosolyogtam.
-Aha!!!!-felugrott az ágyra és rám mutatott.-Tudtam!!!Te szereted Harryt!!!-kiabálta ugrálva.
-Shh!!!-álltam fel nevetve és igyekeztem befogni a száját.Jobban örült,mint én!!!.:D

2014.Június.27.(Péntek)
11:20

*Niall szemszöge*

Ma reggel korán keltünk,mert Beckynek időpontja volt a fodrásznál és a sminkesnél.Én is furcsálltam,de élveztem az egészet.A fodrásznál találkoztam egy pár rajongóval,így beszélgettünk egy keveset és az egyik hajmester megtanította,hogy kell parasztfonást csinálni.Nagyon büszke vagyok magamra!Ha haza megyek,majd Harry haján gyakorlok! xD

-Becky..gyönyörű vagy!Harry el fog ájulni,ha meglát!-dicsértem meg,amikor már a ballagós egyenruhája is rákerült.
-Köszönöm,de légyszíves ne hangoztasd,hogy Harry....tudod!-mondta és megint elpirult.Nagyon aranyos volt,csak tudnám,hogy mitől jött zavarba! :D Szerencsére a tegnap esti "tesztcsók" nem okozott változásokat a viselkedésünkben.Egyikőnk sem zavartatja magát miatta és ez így jó!.:)

12:55

*Becky szemszöge*

-5 perc múlva kezdődik az ünnepség és a srácok még nincsenek sehol!Remélem...-kezdtem el aggodalmaskodni,de mire befejezhettem volna a mondatom Pollyhoz,belépett az ajtón a díszes társaság.Louis már a második lépésénél majdnem felbukott egy vezetékben,de szerencsére sikerült megtartania az egyensúlyát és nem esett el.Az iskola összes tanulója nevetésben tört ki az esetlensége láttán.
-No para!Jól vagyok!-jelentette ki kiabálva,hogy mindenki hallja.Egy gyors üdvözlés után kezdetét vette az utolsó egy órám a középiskolában....

14:02

-És még egyszer sok sikert az életben!-mondta az igazgatónő,amikor elengedtünk a lufikat.Benyomtak valami szomorú zenét,amire persze én rögtön elérzékenyültem.És mivel Liam folyamatosan kattogtatta a
fényképezőgépet,így gondolom azt is lencsevégre kapta,ahogy bőgve ölelgetem az osztálytársaimat.

Harry csokra :)
A műsort követte a virágok átadása.Először a szüleimen volt a sor,csak utánuk következtek a többiek.Polly és én a fiúktól külön-külön kaptunk csokrot.Egyik szebb volt,mint a másik!Louis megint nagyon humorosnak bizonyult a répás csokrával,de nekem Harryé tetszett a legjobban.Mivel ő adta oda utoljára volt elég ideje.Lassan odahajolt hozzám és arcon puszilt,majd a fülemhez hajolt.
-Gratulálok!-súgta és forró lehelete szinte égette a bőröm.És az a csábos mosoly ami az arcán volt...elég,ha annyit mondok,hogy majdnem összeestem?!!

 03:47

Ma bemutattam a fiúkat és Eleanort a rokonoknak,rengeteget beszélgettünk,ettünk és nevetgéltünk.Tehát összességében csodálatos napom volt.Hajnalig tartott az ünneplés,amit őszintén szólva egy kicsit hosszúnak találtam,mert holnap már indulunk Londonba Harryékkel.És még be is kell csomagoljunk,hiszen költözünk,de az eltart egy darabig!

Mindenki haza ment,kivéve Harry,Zayn,Liam,Louis,Niall és Eleanor.Ők a nappaliban kaptak helyet maguknak.Amikor fürdés után fáradtam bevonultam a szobámba azt hittem,hogy már mindenki alszik.De rájöttem,hogy tévedtem,mert valaki kopogott.
-Tessék!-szóltam álmosan,miközben a hajamat fésültem.
-Szia!-köszönt Harry,miután becsukta az ajtómat.
-Hát te??-néztem rá kíváncsian.
-Nem tudok aludni...Annyi ember között klausztrofóbiám van!-jelentette ki.
-Ezt te sem gondolhatod komolyan!-nevettem.-Te egy híresség vagy,akit emberek ezrei vesznek körül nap,mint nap!Köztük nem vagy klausztrofóbiás,de az 5 legjobb barátod között igen?!-vontam kérdőre,majd visszafordultam a tükör felé és fésülködtem tovább.Harry közelebb jött,majd megfogta a kezemet és felhúzott a székből.Lassan az ágyhoz vezetett,majd leültetett és kivette a kezemből a hajkefémet.-M-mit csinálsz??-kérdeztem meglepődve,mikor fésülni kezdett.
-Megfésüllek.-adta az egyszerű választ.-És tényleg igazad van.Nincs klausztrofóbiám....csak egy ürügy volt,de igazából más miatt jöttem.-mondta,majd letette a fésűt az éjjeliszekrényemre és maga felé fordított.
-És mi az a más??-kérdeztem halkan és félénken.
-TE!Nagyon hiányoztál!-húzott magához.Az illata,mint mindig most is férfias volt és nem volt rajta póló,így minden tetoválását láthattam.Ahogy magához szorított minden izma megfeszült és beleszagolt a hajamba.-Még mindig a barackos sampont használod...-jegyezte meg halkan.-Tudod...nagyon tetszett nekem az a múltkori játék,amit játszottunk...de valami elmaradt.-vigyorgott.Én azt hittem,hogy már elfelejtette...
-Mi?M-milyen játék?-pattantam fel.Nem tehetek róla,de bepánikoltam,amin Harry csak nevetni tudott.
-Máris elfelejtetted?!-állt fel.Pont háttal álltam neki,de éreztem,ahogy mögém áll.Megfogta a hajamat és óvatosan áttette az egyik vállamról a másikra és egy nedves csókot nyomott az újonnan felfedezett terültre.-Ha akarod újból játszatunk...-motyogta.
-N-nem akarom....már emlékszem.-próbáltam kibújni az érintése alól,hiszen már így is remegett a lábam.
-Biztos??-kérdezte,mikor megfordított,így szemben voltam vele.A szeme csak úgy csillogott és szorosan,de mégis gyengéden húzott magához.Így utólag belegondolva jó is,hogy tartott,mert anélkül összeestem volna!!
-Igen,biztos!De most aludni szeretnék...hosszú napom volt..-indultam el az ágy felé egy nagyobb lendülettel.Gyorsan leoltottam a villanyt és magamra húztam a takarót,remélve,hogy komolyan vesz és elmegy.De nem így történt!Egy pillanat múlva éreztem,ahogy benyomódik mellettem az ágy,tehát befeküdt mellém.
-Harry!Ha apa..-kezdtem bele,de belém szorult a szó.Megragadta a derekamat és oda
húzott magához.A hátam szorosan nyomódott a mellkasához,a keze pedig a csípőmön pihent.Egyszerűen képtelen voltam tiltakozni.
-Jó éjszakát Becky!-mondta,majd beletemette az arcát a hajamba.Minden lélegzetvételét éreztem és a teste melege az enyémet is felmelegítette.
-Jó éjszakát...-suttogtam.Olyan boldog és nyugodt voltam,mint még soha....

4 megjegyzés:

  1. Annyira jól sikerült hogy az valami hihetetlen :) Alig várom a kövi részt és jó hogy most több részt fogsz hozni :) Juhuuuuu!!!:P Imádlak és a blogot is :D

    VálaszTörlés
  2. "-Szerinted észre fogja venni??-kérdezte nevetve Niall.
    -Hát..nem is tudom....IGEN!!Egy konyharuha tixóval a falra ragasztva elég feltűnő!!-nevettem én is.
    -Becky!!!!!!-kiabált anya pillanatokkal később.
    -Azt hiszem,lebuktunk!!!-röhögött Niall és vele én is."
    Olyat nevettem, ne tudd meg :D:D:D
    A család többi tagjának tényleg kellemes lehet, hogy az éjszaka közepén ilyeneken vihogtam. De nagyon imádom a humorodat és a történetet is. :)
    Most már kapjunk aztán bónusz részeket. :P

    VálaszTörlés
  3. uhhu nagyon jó már hiányzott a blog :) hozd hamar a bónuszrészeket :)

    VálaszTörlés