2014. január 15., szerda

CSCSCS mindenki!..:D

Újból itt vagyok,immár a 25.fejezettel!El sem tudjátok képzelni,hogy milyen boldog vagyok most!Az oldalmegjelenítés már 6400 felett jár,szóval szépen haladunk a 7000(!!!) felé.Van 12 rendszeres olvasóm,127 hozzászólás és 10 országból vannak olvasóim!Amikor elindítottam a blogot nem gondoltam,hogy ekkora sikere lesz...Na,de most abbahagyom,mert még a végén azt hiszitek,hogy a záró részt hoztam.:'D Jó olvasást mindenkinek!.:) Következő rész 8 komment/10 pipa után!!.:) <3

25.fejezet

 Szőke herceg vs. Harry Styles


2014. Június.30. (Hétfő)
11:09

*Becky szemszöge*

Az egész éjszakám gondolkozással telt."Te vagy az!"De mi???Hiába törtem a fejemet,nem tudtam rájönni,hogy mire gondolt.Csak 3 rövid szócska és mégis mennyi gondolkodást igényel!Amíg törtem a fejemet végig Harryt néztem,hátha letudom olvasni róla a megfejtést...ami természetesen nem jött össze!De,volt időm kiélvezni a pillanatot.....Harry,miután a fülembe súgta azokat a szavakat,szinte azonnal elaludt.Ellentétben velem!A gondolat,hogy ott van tőlem 2 cm-re nem hagyott nyugodni.Megintcsak eszembe jutott, milyen szerencsés vagyok,hogy velük lehetek!De az,hogy most a göndör hajú kaszanova fekszik az ágyamban,már minden álmomat felülmúlja!Ha egyszer is megmozdultam,vagy vettem egy nagyobb levegőt,Harry szorosabban fogott és próbált egyre közelebb húzni magához.Alig egy fél órája viszont megfordult a másik oldalára és elengedett.Furcsa volt,hogy nincs a közvetlen közelemben,de nem sokáig érezhettem ezt.Megfordult,terpeszbe tette a lábát,így az egyik rajtam kötött ki.Ami nem is lett volna baj,de a következő pillanatban már az egész súlyával rajtam feküdt.Olyan hirtelen fordult át,hogy elgurulni sem bírtam előle.
-Harold Edward Styles!Szállj le rólam,most rögtön!Agyon nyomsz te hülye!-löktem le magamról nevetve.Elképesztő,hányféle ébresztésben részesülhet az ember,ha a One Direction valamelyik tagja a közelében van!Jobbnál jobbak,komolyan!.:D
-Mi??-nézett....vagyis az túlzás,mert csukva volt a szeme és közben hatalmasakat ásított.
-Rám feküdtél!-tájékoztattam mosolyogva a történtekről.
-Óh...-pattant ki a szeme.-Hát igen..általában én szoktam felül lenni.De,ha nem volt így jó,legközelebb fordítva is kipróbálhatjuk.Én nem vagyok semmi jónak az elrontója!-húzgálta a szemöldökét,majd nyújtózott egy nagyot.Azt hittem,hogy bocsánatot kér,de ez nem az volt!Természetesen azonnal elvörösödtem és meg sem bírtam mukkanni,de egy jól irányzott dobással,az egyik párnámat az arcába vágtam.Ez volt az én válaszom!-Áúúúú!Milyen erőszakos vagy reggelente...-vigyorgott.
-Igen..erőszakos vagyok,mert nem szeretem,ha arra kelek,hogy összenyomnak!-háborodtam fel,de azért mosolyogtam.
-Fogadjunk,hogy én tudom úgy is csinálni,hogy tetszen!-hajolt közelebb és rátette a kezét a combomra.
-Öhmm..pisilnem kell!-pattantam fel hirtelen és bevágtattam a fürdőbe.Megint bepánikoltam,pedig,most tényleg tök cuki volt...meg ravasz!Micsoda eszközöket vet be ellenem!Nem lehet neki ellenállni!És,még mindig nehezen hiszem el,hogy mellette ébredtem!


Míg Harry lustálkodott én rendbe szedtem magam.Egy lenge,igazán nyári viselet mellett döntöttem,hiszen száz ágra sütött odakint a nap.Mikor végeztem,kimentem és Harryvel bevetettük az ágyamat,
de előtte még lenyomtunk egy laza párnacsatát,aminek eredményeképp a hajam olyan összekócolódott.
-Hé...te hova mész?-kérdezte Harry,amikor felálltam az ágyról,őt otthagyva.
-Fésülködni,mert így olyan a hajam,mint egy szénakazal!-mondtam és már indultam is befelé.
-Állj!-ugrott elém.-Majd én meg csinálom!-jelentette ki.Mielőtt tiltakozni tudtam volna kezeivel beletúrt a hajamba és még jobban össze kócolta azt.-Így ni!Kész is van!-lépett hátra egy lépést,hogy megcsodálja művét.
-Nem vagy százas!-nevettem.Harry vigyorogva pillantott rám és láttam a szemében,hogy most megint valami hülyeséget akar csinálni,ezért futásnak eredtem.Sajnos vagy nem sajnos,de nem jutottam messzire.Felugrottam az ágyra,ő megfordult,hogy háttal álljon nekem,megfogta a combomat és egy gyors mozdulattal a hátára emelt.-Harry Styles fuvarszolgálat!-mondtam neki nevetve,amikor elindult velem.Erősen szorítottam a nyakát,nehogy megpróbáljon ledobni magáról.


Amikor kinyitottuk az ajtót,Louis kilépett a szemben lévő szobából.Kerek szemekkel nézett minket és azt hiszem még nyelni is elfelejtett.Szerintem ő is most kelt és eddig nem tűnt fel neki,hogy az ő tubicája nem aludt mellette.:D
-HARRY??TE MEGCSALTÁL ENGEM???-sipítozott,majd a szívére kapta a kezét.Olyan jól adta elő az egészet,hogy egy pillanatra megijedtem,hogy tényleg féltékeny,de mivel Harry elnevette magát,megnyugodtam.
 -Nem Lou!Honnan veszed?-kérdezte az éppen aktuális taxim.Louis sokat sejtető pillantással nézett végig Harryn.Hupsz!Harryn nem volt más,csak az alsógatyája,mert akkor indult volna öltözni,amikor neki kezdtünk párnacsatázni.De én sem voltam jobb állapotban!A pólóm tiszta gyűrött volt,a hajam pedig a kócosnál is kócosabban állt szét.Egy csöppet tényleg félreérthetően néztünk ki...


Louis drámaian hátra csapta a haját,majd vette egy éles 180 fokos fordulatot és elszelelt.Nem igazán tudtam hová tenni a dolgot.Most akkor Louis tényleg haragszik rám?!!-Ne törődj vele,csak szívat.-mondta Harry,mintha a fejembe látott volna.Bementünk a vendégszobába,odaállt az ágy elé,én meg lemásztam a hátáról.Közben sikerült néhány pillantást vetnem izmos felsőtestére.És büszkén állítom,hogy napról napra jobban néz ki,pedig az ember azt hinné,hogy az ő esetében az már lehetetlen!!
-Mondtam,hogy félre fogják érteni!-mondtam,amikor sikerült elterelnem a piszkos gondolataimat,amiket pusztán Harry háta is ki tudott váltani belőlem.
-Én meg mondtam,hogy nem érdekel!-pillantott rám,majd a a fotelhoz indult,ahol a ruhái voltak.Igaza van,tényleg megmondta.-Elmegyek letusolok.-tájékoztatott.-Te nem tartasz velem??-nézett rám a fürdőajtóból és közben csábosan vigyorgott.
-Nem!-vágtam rá.
-Oké...majd legközelebb!-tette hozzá,majd becsukta maga mögött az ajtót.Szóval szerinte mi fogunk együtt fürödni??Hmmm....meglehetősen csábító ötlet,de még nem most!

Úgy döntöttem,hogy nem várom meg,amíg elkészül,így egyedül indultam le a konyhába.Legjobb barátnőmmel egyszerre értünk a lépcsőhöz,így utunkat együtt folytattuk az igen távoli konyhánkba.:D
-Te tényleg lefeküdtél Harryvel??-kérdezte meg hirtelen.
-Mi?Nem!!Dehogy is!!Honnan veszel ilyeneket??-reagáltam rá azonnal,majd a kérdésemre a válasz magamtól is eszembe jutott.-LOUIS!!!-kiabáltam és a maradék lépcsőfokokat szinte átrepültem,úgy szaladtam lefelé.Végül a konyhában találtam rá és éppen répát hámozott.Reggelire?!! o.O
-Most meghalsz Répakirály!!!-mutattam rá.Kijelentésemre azonnal futni kezdett,de a répáját egy istenért nem engedte volna el!
-Állj!Répám van és nem félek használni!!-tartotta felém a hegyes zöldséget.Már mind a ketten röhögtünk,de nem álltunk meg.Szorosan a nyomában voltam,egészen addig,míg az egyik kanyart el nem számoltam.Ahogy fordultam belerúgtam az ebédlőasztal lábába és azonnal seggre ültem a konyha közepén.
-Ó,hogy a fene egye meg ezt a...!!Nem lehet igaz!!!A lábam!!-mérgelődtem.
-Minden oké?Jól vagy?-szaladtak oda hozzám a többiek.A fájdalomtól nem bírtam megszólalni sem,helyette lelkiismeretesen szorongattam a lábujjaimat,hátha elmúlik.
-Megnézhetem?-térdelt le mellém Niall.Csak egy bólintásra volt időm,mert már el is kezdte rólam lehámozni a zoknit.-Bocsi,próbálok vigyázni!-mondta,amikor felszisszentem.Óvatosan forgatta a lábfejem jobbról balra,balról jobbra.Hosszasan tanulmányozta minden szegletét.Olyan arcot vágott,hogy kezdtem azt hinni nagyon komoly bajom van.Közben Louis is rájött,hogy nem csak szimulálok annak érdekében,hogy elkaphassam,így ő is mellém guggolt.
-Nem tudtad,hogy nem asztalokkal szoktak focizni?!-nézett rám vigyorogva.Hiába fájt a lában istentelenül,muszáj volt mosolyognom rajta.Olyan cukin próbálta elterelni a figyelmemet.Még a hátamat is simogatta.:)
-Srácok,öltözzetek!Szerintem ripityára zúzta az összes lábujját!Be kell vinnünk a sürgősségire!-szólalt meg végre Niall.-De előbb ültessük fel ide!-mutatott az egyik székre.Louis elhajította a répáját(!),felvett az ölébe és már ültem is.
-Ez....ez olyan megható!Eldobtad értem a répádat!-színleltem szipogást.
-Hííínye!!A répám!-kapott a szája elé,majd szaladt,felvette,megfujkálta és rágcsálni kezdte.
-Ne ökörködjetek már!Haladjunk!Polly,ezt tedd rá a lábára!-parancsolta Nialler és barátnőm kezébe nyomott egy zacskó fagyasztott borsót.Mind az öten futva indultak el és egymást lökdösve mentek fel a lépcsőn.Azon sem csodálkoztam volna,ha ők is eltörik valamilyüket.Bolond társaság!!..:D
-Áuuu....-haraptam be a számat,amikor Polly rátette a lábamra a jeges zacskót.Azt hittem,leszakad a lábam!Míg a többiek öltöztek,Poll segített felvenni a másik lábamra a sarumat.

*Harry szemszöge*

Feldobva és boldogan énekelgettem a vendégszobában,miközben öltöztem.Nem tudom,hogy miért,de úgy érzem,mintha feltöltöttek volna.Becky mellett olyan nyugodtan aludtam,mint még soha,így most nagyon kipihentnek érzem magam.Ma senki nem ronthatja el a kedvem!Azt hiszem,hogy most jöttem rá,hogy nekem rá van szükségem.Minden nap arra akarok kelni,hogy lelök magáról,mert álmomban ráfeküdtem.Minden reggel párnacsatázni akarok vele és a hátamon fuvarozni körbe az egész házon.Csak boldog akarok lenni az év minden napjában és azt hiszem,hogy vele az lehetnék!
-Jesszusom!Mit csináltok megint?-kérdeztem ijedtemben,mert a srácok a szívbajt hozták rám,amikor egyszerre rontottak be a szobába,szinte az ajtót is betörve.
-Beckyt,be kell vinni a sürgősségire,mert.....-kezdett bele Zayn,de ahogy meghallottam,a "sürgősségi" szót,már nem volt értelme tovább hallgatnom.El sem tudtam képzelni,hogy mi lett vele alig pár perc alatt.Most döntöttem el,hogy vele akarok leni,erre baja esik?!Ez nem igazságos!!

Azt sem tudtam,hogy szaladjak le a konyhába.Azt kívántam,bárcsak szuperhős lennék,mert akkor letudnék teleportálni hozzá.Bár lehet az is lassúnak tűnt volna!Amikor leértem,Polly éppen a cipőjét csatolta be.
-Mi történt?-ugrottam oda mellé.Van rá esély,hogy egy ici-picit megijesztettem őket!Úgy néztek rám,mint akik szellemet látnak,de egyik pillanatról a másikra hangos nevetésben törtek ki.Tényleg nem értettem semmit.
-Nyugi Hazzus!Nem haltam meg!-nevetett Becky,éppen akkor,amikor kezdtem azt hinni,hogy csak a srácok szívatnak.-De valószínű,hogy eltört a lábujjam..vagy lábujjaim...nem tudom!-magyarázta.És tényleg!Ahogy odanéztem,csak azt láttam,hogy egy másik székre polcolta fel,rajta volt egy zacskó borsó(?) és már most fel volt dagadva és lilás színben játszott.Gondolkodás nélkül vettem az ölembe és már indultam is kifelé vele.Felkaptam a kocsikulcsot az asztalról és sietősen téptem fel az ajtót.Egy darabig nem szólt semmit,sem ő,sem pedig Polly.-Harry!!Tudok én magamtól is menni!-háborodott fel és fészkelődni kezdett.
-Nem érdekel!De ha mocorogsz le foglak ejteni!Inkább kapaszkodj,mert tudod,hogy úgy sem foglak letenni!-mondtam komolyan.Sóhajtott egy nagyot,majd a nyakamba kapaszkodott.Mire betettem a kocsiba,már a fiúk és Polly is ott voltak.Még jó,hogy az én kocsimmal jöttünk,mert abba legalább befért mindenki.Szerencsére a kórház csak pár percre van a háztól,így hamar oda fogunk érni!

12:03

*Becky szemszöge*

Úgy szaladtak velem,mint aki terhes és bármelyik percben megszülhet a konyha padlóján,vagy éppen a kocsiban!.:D A 7-8 perces út alatt Louis folyamatosan próbálta elvonni a figyelmemet,ami nagyrészt sikerült is neki...csakhogy a nagy figyelemelterelés közepette 3x megrúgta a lábamat.Igaz,hogy csillagokat láttam a fájdalomtól,de nevetnem kellett,amikor kétségbeesetten a bocsánatomért esedezett.Harry percenként nézett bele a tükörbe és kérdezte meg,hogy minden rendben van-e velem hátul.Niall csokival kínálgatott,amit megjegyzem fogalmam sincs,hogy honnan szerzett,de volt neki.Zayn nagyon aranyosan tartotta a borsós zacskót a lábfejemre,míg Liam többnyire azzal volt elfoglalva,hogy kordában tartsa  többieket.Polly pedig végig nevette az egészet.Ő már tudja,hogy mikor mit kell kérdezzen tőlem,és tudja,hogy nekem az is megnyugtató,ha ott van velem az ilyen eseteknél.Szóval kész káosz volt az egész!Nagyon aggódtak értem!!

A kórházat egyszerre heten rohamoztuk meg!Először mindenki azt hitte,hogy valami nagyon súlyos sérültet visznek,de amikor meglátták a lábamat,csak szimplán hülyének néztek!Liam lerendezte a papírjaimat,meg amit kellett.Megröntgeneztek és kaptam egy csinos kis gipszet.....ami nem is volt annyira kicsi,mivel majdnem a térdemig ért.De legalább járógipsz,így nem kell egész nap az ágyat nyomnom.A doki azt mondta,hogy este már felállhatok benne.Szóval kibírható lesz...legalábbis remélem.

13:26

Mivel Niall megéhezett a nagy aggódásba,meg kellett állnunk venni valami harapnivalót,így csak most értünk haza.Harry is nagyon jól tudja,hogy lábra állhatok,de ragaszkodott hozzá,hogy felvigyen a lépcsőn.
-Oké..ha ennyire cipekedni akarsz!-egyeztem bele végül.Igazából tényleg semmi kedvem nem volt felráncigálni magam,ezért nem kellett sokáig győzködnie.
-Szerintem a gipsz nehezebb,mint te!Kapaszkodj!-mosolygott rám,majd kezeit a hátamhoz és a térdhajlatomba tette és felemelt.Ahogy a fejemet a vállába fúrtam,mélyen magamba szívtam az illatát....de sikerült túl feltűnően csinálnom.-Úgy látom tetszik a parfümöm.Ha gondolod néha kölcsön adom!-vigyorgott és rám nézett.
-Harry!-csaptam rá a hátára nevetve.
-Harry???-nézett rám kérdően.-És hol marad a "Hazzus"??-kacsintott.
-Mi van?-kérdeztem értetlenül,mert nem tudtam,hogy miért mondja ezt.
-Lent,a konyhában,amikor lementem hozzátok,"Hazzus"-nak szólítottál.-magyarázta.Azt sem tudtam,hogy hova bújjak el!Szokás szerint talpig levörösödtem és hebegni meg habogni kezdtem.Közben beértünk a szobámba és óvatosan letett az ágyra.-Nem azért mondtam,mert zavar.Sőt...nagyon...cuki!-nevetett.-De csak te szólíthatsz így!Más szájából nem lenne olyan jó. -tette hozzá.
-Oké!-nevettem és zavaromban eltakartam az arcomat.Harry levette a lábamról a sarut és betakargatott.Louis futtában bekiabálta,hogy "Így jár az,aki el akarja kapni Louis Tomlinsont!!":D Megint csak sikerült megnevettetnie..ma már sokadjára. :)

Harry becsukta az ajtót,majd leült mellém az ágyra.
-Nagyon fáj?-kérdezte és fejével a lábam felé bökött.
-Nem annyira!Egész tűrhető így,hogy elkényeztetsz!-mosolyogtam rá.
-Na akkor itt a lehetőség,hogy megháláld!-vigyorgott-Lehet,hogy nem a legjobbkor,de kérdezni szeretnék valamit...-itt elhallgatott én pedig kíváncsian vártam.Remélem nem valami hülyeséggel áll elő!!-Eljönnél velem vacsorázni ma este?-nézett rám és aranyosan mosolygott.
-Persze,egy baráttal bármikor,bárhova.Főleg,ha így törődik velem!-vágtam rá azonnal.
-Jah...de én..nem úgy gondoltam.Hanem,mint egy randit....Eljönnél velem randizni??-kérdezte újból,immár nagyobb mosollyal az arcán.
-Oké Becky!Nyugi!!Harry egy normális srác és nem számít,hogy totál bele vagy zúgva!Csak természetesen!-nyugtattam meg magam,majd végre megszólaltam.-Igen..szívesen elmegyek!-szerintem fülig ért a szám.
-Tényleg??De jó!!-ugrott fel mellőlem.-Úgy értem...khm...oké.Akkor nyolcra érted jövök.Addig meg pihend ki magad.-mondta,majd lehajolt,nyomott egy puszit a homlokomra és elindult kifelé.
-Harry!-szóltam utána.-Felküldenéd Pollyt?-kérdeztem még mindig mosolyogva.Ő csak bólintott,majd ki is ment.

Barátnőm perceken belül jött is.
-Mi a baj??-kérdezte,mikor becsukta maga mögött az ajtót.
-Polly!Mint legjobb barátnőm,légy oly' kedves és tegyél meg valamit.Légyszi ugráljj helyettem,mert Harry most hívott el randizni!!!-mondtam boldogan.Igyekeztem halkan mondani,hogy a srácok véletlen se hallják meg,de nem nagyon ment!.:D
-Mi???De jóó!!Gratulálok!-örvendezett Polly is.Elmeséltem neki a tegnap történteket,azt hogy együtt aludtunk és a mai elhívását is.Meg úgy mindent,amit ki kellett beszélnem magamból.Polly legalább annyira örült,mint én.:)

19:46

Polly segített megfürödni!Háát...elég érdekesen ment!Legalább annyira,mint amikor én fürdettem őt a törött lábfeje miatt.Hiába!A legjobb barátok a rosszban is egymás mellett vannak! <3 Egész délután arra vártam,hogy végre elkezdhessek készülődni!Nehéz volt ennyire izgatott állapotban nyugodtan feküdni és pihenni akár egy percet is!Fürdés után azonnal felöltöztem,bár elég furcsán nézhettem ki begipszelt lábbal és miniruhában!Polly kivasalta a hajamat és amikor végzett,segített lemenni a nappaliba.Készen vártam a lovagomat,akire mindig is vágytam!Nekem nem kell szőke herceg fehér lovon!Tökéletes a barna,göndör hajú fiú Range Roverrel is!!! <3

7 megjegyzés:

  1. Több részre kell, hogy tagoljam, amit mondani szeretnék. :D
    Először is: sok szeretettel nyújtom át ezt a... öm, nézd csak meg (fejezet végén): http://foreverinyourhand.blogspot.hu/2014/01/38-resz.html
    Már rég megérdemelted volna!
    Másodszor: már megint?!?!? Hogy lehet folyamatosan ilyen jó részekkel bombázni minket? Louis hatalmas karakter, imádok nevetni a poénjain.
    "Így jár az,aki el akarja kapni Louis Tomlinsont!!" :D:D:D
    A répa mániája, az, hogy eldobta Becky-ért... Mind az író érdeme, a legjobb karaktereket alkotod. :))
    Mikor lesz a következő rész? Remélem legalább hétvégén. :D
    Lebetűzzem, hogy imádom? Mert úgy van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azt betűzöm le,hogy I M Á D L A K !!! :D és nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat!!.:) vasárnap lesz rész és ott válaszolok.:) <3

      Törlés
  2. Jaj de jó rész lett ;) imádom <33 gyorsaan a köviit ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett és remélem a következő rész extra hosszú lesz :) már alig várom

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon imádom olyan jó hogy minden karakter ki van dolgozva hozd nagyon hamar a kövit!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Szia.eddig nem kommenteltem ,de ez az egyik kedvenc blogom.imádom !! Várom a következő részt.. xx Àgii

    VálaszTörlés
  6. Szüksége van egy sürgős hitel vagy pénzügyi szolgáltatást? Forduljon financialdepartment.online@gmail.com / http://charitycorporation.gnbo.com.ng

    VálaszTörlés