2014. január 22., szerda

Sziasztok!.:)

Meghoztam a következő részt,ami nagyon remélem,hogy tetszeni fog nektek!.:) Ha elolvastátok,legyetek kedvesek leírni a véleményeteket,hogy tudjak még fejlődni.:) vagy pipáljatok,mert nekem az is elég.:) Jó olvasást!!.:) <3

27.fejezet

Egy újabb csodálatos nap


2014.Július.1 (Kedd)
14:13

*Becky szemszöge*

"Szia!Háromkor ott vagyok érted.Nem kell kiöltöznöd,az a lényeg,hogy kényelmes legyen!.:P -Harry xxx ;)"-olvastam el magamban az Sms-t,majd rögtön az órára pillantottam,ami az íróasztalom feletti falon lógott.-Remek,van 45 percem,hogy puccba vágjam magam!Köszi Harry!-motyogtam.-POLLY!!!!!!-kiabáltam olyan hangosan,ahogy csak tudtam.Barátnőm úgy szaladt be a szobámba,mint akit kergetnek.
-Tessék??-kérdezte kíváncsian,mikor látta,hogy nincsen semmi bajom.Gondolom attól félt,hogy elestem!A világon ő tudja a legjobban,hogy milyen kétballábas vagyok!Begipszelt lábbal meg főleg!!.:D
-Segíts kérlek!Háromkor itt van értem Harry...megint elvisz valahova,de csak most szólt.Azt mondta,hogy kényelmes ruhát vegyek fel.De mit??Azt sem tudom,hogy hova megyünk!!-pánikoltam és kivágtam a szekrényem ajtaját.
-Nyugi!-jött oda mellém Polly.-Ha tényleg kényelmesen kell felöltöznöd,akkor majd én válaszotok neked valamit.Abban nagyon jó vagyok!-mosolygott,miközben visszatolt az ágyhoz.Teljesen eltűnt a szekrényben,de nem tartott sokáig megtalálnia a keresett darabokat.-Na...ez tökéletes lesz szerintem!-adta oda nekem.


-Hmmm....-vizsgáltam meg az élénk színű nadrágot és a fekete felsőt.-Igazad van!!Köszönöm!-mosolyogtam rá,majd bementem a fürdőbe,hogy fogat mossak.Polly segített felráncigálni a gipszes lábamra a nadrágot.Teljesen elfáradtunk,mire sikerült!!Naná,hogy nekem is most kell csőszárú nadrágban mennem!!.:D Feltettem egy alap sminket és begöndörítettem a hajamat,már amennyire azt lehet 10 perc alatt!

Amikor csengettek már készen voltam,de még a szobámban ácsorogtam.Felkaptam a táskámat és nagy lendülettel elindultam.
-Megyek és kinyitom,amíg lecammogsz,mert szerintem Harry belehalna a várakozásba.Lassabb vagy,mint egy csiga!!-nevetett barátnőm,majd el is ment.
-Na köszi!-kiabáltam utána nevetve.-Jajjj!Elfelejtettem eltenni a mobilomat!Most mehetek vissza!-mérgelődtem halkan,mivel már a lépcső előtt álltam.Megfordultam és igyekeztem minél gyorsabban menni a szobám felé.Mikor beértem felkaptam a telefonomat az éjjeliszekrényről,belevágtam a táskámba és már fordultam is meg.
-Hohóó!Megvagy!-kapott fel Harry.
-Már megint megijesztettél!-jelentettem ki mosolyogva.Gőzöm sem volt hogy,hogy került a hátam mögé,olyan halkan csinálta.Lehet,hogy nem is énekes,hanem egy kém?!..o.O-Mit csinálsz itt?-kérdeztem.
-Azt hittem,hogy randira viszlek...Vagy talán nem?Lehet,hogy másnak csinosítottad így ki magad??-kérdezte mosolyogva.
-Köszönöm!-mondtam egyből.Ekkor értünk a lépcsőhöz.Kezeimmel a nyakát fontam át,ő pedig a derekamnál és a térdhajlatomnál tartott.
-Mit is?-pislogott.
-Hát ez egy bók volt.Nem?-néztem rá érdekesen.
-Hát persze,hogy az volt.-nevetett.-Szia Polly!Elmentünk!-kiáltott Harry és már ment is ki az ajtón,velem a karjaiban.Tisztára,mint a friss házasok,csak éppen mi kifelé mentünk.:D
-Nem kellett volna idáig cipelned!-mondtam mosolyogva,amikor letett az kocsi előtt.
-Nem kellett volna,de én akartam.Nem szeretném,hogy miattam megfájduljon a lábad.-magyarázta.Kinyitotta az ajtót,megvárta míg beszállok,visszacsukta,majd az autót megkerülve beült ő is.

15:16

Nem volt hosszú az út,de arra épp elég volt,hogy jó alaposan szemügyre vegyen Harryt.Na,nem mintha nem azt csinálnám folyamatosan!.:D Úgy vettem észre,hogy nagyon bele van merülve a vezetésbe,ezért nem szóltam egy szót sem,csak bámultam.A karjain az izmok megfeszültek,ahogy a kormányt markolta.Az imádott tetoválásai is látszódtak a karján.A szempillái pedig hatalmasnak tűntek,ahogy a nyári napfény rásütött.Olyan..istenien nézett ki.
-Mostmár csak megkérdezem!-fordította felém a fejét,amikor megállította a kocsit.-Mi olyan érdekes rajtam?-mosolygott.
-Mi?Jah...semmi,csak...elbambultam!-hazudtam egy kicsit.Nem nagyot,mert tényleg elbambultam..igaz,hogy azon,hogy milyen jól néz ki,de erről nem kell tudnia.
-Aha...és min,ha szabad megkérdeznem?Talán azon tűnődtél,hogy milyen szexi vagyok??-húzgálta a szemöldökét.Azonnal kitört belőlem a nevetés.-Azért ennyire nincs jó humorom.-mondta ő is vigyorogva.

Ahogy kiszálltunk az autóból,egyből megnéztem,hogy hova hozott Harry.Egy hatalmas,sárgás színű épületet pillantotta meg,amire nagy,világító betűkkel ki volt írva,hogy "BOWLING".
-Harry!-húzgáltam meg a pulcsiját,hogy rám figyeljen.-Én még soha nem bowlingoztam.-közöltem vele a tényt.
-Na akkor éppen itt az ideje!-válaszolt.
-A többiek is itt vannak?-faggattam,amíg kinyitotta nekem a bejárati ajtót.
-Nem...-rázta meg a fejét.-Tudod....még nem mondtam meg nekik,hogy randizunk.Nem akartam,hogy piszkáljanak minket.De,ha szeretnéd,felőlem elmondhatjuk nekik,mert én nem azért nem tettem,mert....-kezdett el mentegetőzni.Aranyos volt,ahogy próbálta kimagyarázni magát.
-Nem!-szólaltam meg gyorsan,hogy ne fojtassa.-Semmi baj!Nem hiányzik Louis kombinálása!-nevettem el magam.Ő is elmosolyodott és boldogan,amiért nem haragszom rá,elment kérni két pár cipőt.Egyenesen odament a pálya széléhez és megfogott két narancssárga golyót.Vigyorogva megállt és arra várt,hogy oda érjek.Villám sebességgel előkotortam a telefonomat a táskám aljáról és lefényképeztem.


-Aha!!Te lesifotós vagy!-mondta gyanakvást tettetve.
-Jujj!Lebuktam!-kaptam a kezemet a szám elé,mit aki megijedt.
-Akkor csak azért hálóztál be,hogy anyagot gyűjthess rólam és a fiúkról.-kezdett el magyarázni,miközben letette maga mellé a két golyót.Odasétált hozzám és átkarolta a derekamat.-De mi van,ha minden a visszájára sül el,drága fényképész kisasszony?-kérdezte mókásan.
-Nem tudom,kedves sztár úr.-mentem bele a játékba.Gyengéden elsöpört egy tincset az arcomból és hüvelyujjával megsimította a bőrömet.A szívem hatalmasakat dobbant a közelsége miatt és a lábaim is remegni kezdtek
-De....azt hiszem,hogy nagyon is tudod.Be kell ismerned,hogy nagyobb hatással vagyok rád,mint eddig bárki más.-suttogta a fülembe.Amikor elhajolt,hogy megfigyelhesse a reakciómat,arcán egy kaján vigyort véltem felfedezni.
-Öhhm....hát én...-dadogtam,mire felnevetett.-Nem kezdhetnénk a játékot?-csattantam fel én is nevetve.
-Óó,dehogy nem!!-lelkesedett Harry.Kézen fogva oda húzott a pálya elejéhez és a kezembe nyomta az egyik golyót.-Na,akkor mutatom,hogy kell csinálni!-mondta.Beállt a hátam mögé,megfogta a kezemet és beállította úgy a golyón,hogy az jó legyen.Minden testrészünk összeért.Azt hiszem,ha eddig nem voltam olyan vörös,mint egy érett paradicsom,akkor most biztos!A gondolatok,amik átfutottak a fejemen,nem éppen voltak tisztességesek...Harry valahogy mindig képes felforrósítani az egész lényemet!.-Kicsit hajlítsd be a lábadat.-magyarázta miközben enyhén beletérdelt a térdhajlatomba.-Na most jó!Nagyot lendítesz a hátad mögé és mehet!-mondta,majd egy lépéssel hátrébb állt.Minden erőmet összegyűjtöttem és szinte eldobtam a golyót,de az egy méterrel arrébb hangos puffanással ért földet.Aki az épületben tartózkodott,mindenki rám nézett és a nevetéstől fuldokló randipartneremre.
-B-bocsi!-fújta ki a levegőt.-Próbáljuk meg még egyszer.-állt vissza újra mögém.


17:41

Az időnk jócskán letelt,mire sikerült rendesen elgurítanom a golyót.Annyira örültem,amikor eltaláltam egy bábut,hogy Harry nyakába ugrottam!Már amennyire azt lehet begipszelt lábbal!
-Te egyet sem gurítottál.-mondtam,amikor a cipőnket vettük le.
-Nem baj,legalább téged sikerült megtanítanom!És hidd el...ez a tapizós rész nekem sokkal jobban tetszett.-kacsintott rám egy vigyor kíséretében.A fejem megint rák vörös lett,ma már sokadjára.Hogy tud mindig zavarba hozni???!o.O

-Csá Dave!!-pacsizott a sráccal,akinek a cipőket adtuk le.Megfordult,kézen fogott és elindult kifelé.Lenéztem a kezünkre,aminek hatására kihúzta az övét,az enyémből.
-Bocsi,csak reflex volt!Nem akartam behatolni a magánszf...-kezdett bele,de nem engedtem,hogy befejezze,mert visszahúztam a kezét és ujjainkat újra összefűztem.-Vagyis...phhh....direkt csináltam ám!-mondta nevetve.Próbálta kimagyarázni az előbbi esetlen mentegetőzését.Aranyos volt nagyon...:)

Alig mentünk 2 lépést,megint elengedte a kezemet.
-Mi van már?Most én kérjek tőle elnézést?Vagy mi?-kérdeztem magamtól,de elég fura fejet vághattam,mert Harry azonnal megszólalt.
-Nem azért,mert nem szeretném!-vigyorgott.-Csak tele van az utca újságírókkal.-mutatott a kijárat felé.-Nem akarom,hogy a sajtó olyat írjon,amit még mi sem döntöttünk el.-mondta mosolyogva,én pedig egyetértően bólogattam.Ahogy kiléptünk az ajtón,a fotósok úgy megrohamoztak minket,mint a ragadozó állatok az áldozataikat.Úgy is éreztem magam,mint egy áldozat!A begipszelt lábamat minden másodpercben húzgáltam fel,nehogy valaki megtapossa.Harry ezt észre vette,ezért elém állt és csinált nekem utat az emberek között.
-Miss Morris!Ön Harry legújabb barátnője??-kérdezte az egyik férfi.-"A legújabb??!!Barátnő??!"
-Mióta vagytok együtt??-jött a következő."Nem is vagyunk együtt!!"
-Nem félsz,hogy Harry megcsal??-hallottam magam mögül."Mivan???Miért csalna meg,mikor nem is vagyunk együtt??"

-Mi a francot gondolnak ezek??-csattantam fel,amikor mind a ketten beültünk a kocsiba.-Miért akarnak mindenből világhírt csinálni??És egyáltalán,hogy lehetnek ilyen bunkók???Valakinek jól móresre kellene tanítania őket!!-mérgelődtem.
-Tetszik ez az akaratos éned!-jelentette ki Harry nevetve.-Jól vagy?-kérdezte.
 -Igen,persze!Csak jól felidegesítettek a bugyuta kérdéseikkel!És olyan sokan voltak!!-puffogtam tovább.
-Nem is!Majd ha találkozol a rajongókkal te is így fogod gondolni.-mondta mosolyogva.
-Velük nincsen semmi bajom!Én is az vagyok és mégis tudok normálisan viselkedni!Addig nincs gond,amíg nem nyúlnak ahhoz,ami az enyém!-csúszott ki a számon.Nem akartam kimondani,mégis sikerült..
-Igazán?És mégis mi a tiéd?Vagy inkább kérdezzem úgy,hogy ki??-vigyorgott Harry.-Ha nem mondod el is tudom,hogy rám gondoltál.-szólalt meg 1-2 perc csend után.Nem válaszoltam,csak elmosolyodtam.Örültem,hogy nem nekem kellett kimondanom!

2014.Július.13. (Vasárnap) /12 nappal később!!/
17:23

*Harry szemszöge*

-Megint azzal a lánnyal mész valahová?-kérdezte Liam az ajtónak támaszkodva.Éppen a parfümömet fújtam magamra.Azt,aminek Becky annyira szereti az illatát.:)
-Igen!-adtam a tömör és egyszerű választ.
-És mikor tudhatom meg,hogy kire vagyok féltékeny napok óta??-termett a szobámban Louis.Karba tett kézzel állt meg előttem és próbált a nézésével "megfélemlíteni",hátha kicsikar belőlem valamit.
-Nem sokára,Tommo!Olyan hamar,hogy ma segítetek nekem vele kapcsolatban.-mondtam.Louis örömében ugrálni kezdett és közben azt kiabálta,hogy "végre,végre,végre".A nagy hangzavarra a többiek is bejöttek,így elmondhattam a tervemet,de azt egyenlőre még nem árultam el,hogy Beckyről van szó.Louis le is vágott miatta egy gyors hiszit,mert állította,hogy ő estig nem bírja ki!-Ha eddig kibírtad,most is menni fog!-mondtam nevetve.-Na akkor majd jövök!-indultam el kifelé.Szerencsére belementek a dologba,amit kieszeltem,bár egy kis győzködést igényelt.De sebaj!Az a lényeg,hogy sínen vagyok!:D

Az utóbbi napokban minden percben Becky járt a fejemben.Majdnem minden nap elvittem valahova és közben sokat beszélgettünk.Lehet sokan azt gondoljátok,hogy minek ez a sok ismerkedés,de én ezt éreztem jónak.Meg kellett bizonyosodnom a vele kapcsolatos érzéseimről.Nem mehettem megint csak úgy bele egy rövidtávú kapcsolatba.Hiába tudtam már az első perctől fogva,hogy oda van értem,azt akartam,hogy megismerje az igazi énem!Erre a pár napra mind a kettőnknek szüksége volt,bárki bármit is mondd!

17:45

*Becky szemszöge*

-Szia Poll,majd jövök.-kukucskáltam be a nappaliba,ahol barátnőm az éppen aktuális kedvenc könyvét olvasgatta.J.R dos Santos:Az isteni formula című könyve teljesen a hatalmába kerítette.Nagyon tetszik neki benne az,hogy Einstein életét említi meg.Polly már több éve könyvrajongó.A könyvtárban lévő összes könyvet elolvasta már.Mindenfélét,ami csak létezik.:D
-Oké...jó szórakozást.-motyogta,majd csinált valami integetés félét.Fel sem nézett a könyvből!!Biztos most van a legérdekesebb rész..:)
-Szia Harry.-öleltem meg az ajtóban ácsorgó fiút.
-Nagyon csinos vagy.Mintha valami nagy eseményre mennénk..pedig csak mozizunk.-dicsért meg mosolyogva.,majd segített beszállni az autóba.

-Mi a baj?-kérdezte meg hirtelen.Gondolom észrevette,hogy nagyon csendes vagyok amióta elindultunk.-Nem érzed jól magad?Visszaforduljunk??
-Ne..nem kell!Jól vagyok!-mosolyogtam,bár nem sikerült a legőszintébbre.
-Oké...de valami akkor is van.Na...ki vele!!Bennem megbízhatsz!-fogta meg a kezemet és az övével együtt tette a sebváltóra.Az érintései mindig mosolyt csalnak ki belőlem.Az elmúlt napokban pedig rengetegszer voltak ilyen pillanataink.Két nappal ezelőtt a Nando's-ban ebédeltünk a többiekkel.Harry és én egymás mellé ültünk.Amikor senki nem figyelt,az asztal alatt megfogta a kezemet és olyan ellenállhatatlanul mosolygott rám,hogy azt hittem rosszul leszek és leesek a székről.Szerencsére senki nem vette észre..vagyis nem úgy tűnt.:P
-Polly...-nyögtem ki végül.-Amióta eljárok veled,rá nem jut annyi időm.És bár nem mondja,tudom,hogy unatkozik egyedül.Szóval most lelkifurkám van. /lelkifurdalás szerk,megj./ -húztam le a számat.
-Óh..hát ezért szomorúnak sem kellett volna lenned,mert ez egy könnyen megoldható probléma.Legközelebb átküldöm Niallt,hogy legyen társasága.-mosolygott rám édesen.
-Miért pont Niallt?-kérdeztem gyanakodva.
-Hupsz!!Hát ez elvileg titok lett volna.....de elmondom,mert megbízom benned.Niall úgy érzi,hogy tetszik neki Polly,csak még nem biztos magában.De ha több időt töltenek együtt,akkor biztos rájön.
-Óóóóóó!!Ez de jóóóóó!Én végig tudtam!!Éreztem közöttük a kémiát!!-örvendeztem.Szinte ugráltam az ülésben,mint egy két éves kisgyerek!

20:11

Harryvel megnéztünk egy romantikus vígjátékot az egyik moziban.Végig fogta a kezemet és együtt nevettünk a vicces részeknél.Hol ő tömött engem popcornnal,hol én tömtem őt gumicukorral.Vettünk 1 pohár extra nagy kólát és abból ittunk együtt....egy szívószállal..:D
-Harry,várj!-kiabáltam utána.Ő szinte visszarohant az autótól a bejárati ajtónkig,ahol ácsorogtam.-Majdnem elfelejtettem,hogy kérdezni akartam valamit.-mondtam neki,amikor megállt előttem.
-Te meg a memóriád.-jegyezte meg nevetve.Azt hiszem ezalatt a pár nap alatt sikerült rájönnie arra,hogy soha nem jegyzek meg semmit,ha mégis,akkor tuti,hogy elfelejtem.-Mit szeretnél?
-Azt hogy holnap elkísérj engem és Pollyt a kórházba.Holnap kell levenni ezt a valamit a lábamról,mert letelt a két hét.-mondtam mosolyogva.
-Hát persze,hogy elkísérlek!-vágta rá rögtön.-Akkor reggel nyolcra itt vagyok értetek.-mondta.

-Mire vársz??-kérdeztem meg tőle mikor láttam,hogy nem szándékozik elmenni.
-Hogy megkapjam a búcsú puszimat.-jelentette ki.
-De az előbb már kaptál.-válaszoltam felhúzott szemöldökkel.Nem mintha nem akarnám megpuszilni és megölelni!!
-De azóta vissza kellett jönnöm,mert szóltál.Szóval most megint kijár!-magyarázta és a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
-Oké.-mondtam nevetve,majd megkapta a második adag arcra(!!!) pusziját.Még mindig arra a megfelelő pillanatra vártunk,hogy elcsattanjon az első csókunk.Részemről miden pillanat tökéletes lett volna rá az elmúlt fél évben,amióta megismertem.Már majd megepedtem érte!!Biztos vagyok benne,hogy direkt húzza az időt!!.:D -Szia!-integettem neki egy utolsót,majd bementem aludni.Egy újabb csodálatos nap....VELE!! <3

2014.Július.14. (Hétfő)
01:16

*Harry szemszöge*

-Gyertek már!Srácok,ébresztő!Indulhatunk!!-keltegettem bandatársaimat.Szegények nem akartak,de mégis bealudtak a kanapén,ráadásul ruhástól,mert nem akartak átöltözni.
-Fent vagyok!Nem aludtam!!-pattant fel Lou.
-Nem...-ásított Niall.-Csak a szemhéjunkat tanulmányoztuk...belülről!-okoskodott.Elmosolyodtam rajtuk,majd indultunk is.


Lassan,de végre oda értünk Beckyék házához.Láttam az arcukon a meglepődést.
-A lányok is segítenek?-kérdezte Liam.
-Nem!-válaszoltam mosolyogva,miközben kipakoltam a gyertyákat a kocsiból.
-Hát akkor meg mi.......-kezdett bele Zay,de úgy tűnt magától is rájött a válaszra.-Na neeeee!Te Beckybe vagy szerelmes...és,és,és,és....de jóóó!Gratulálok!-szorongatott meg,ahogy a többiek is.
-Oké-oké!Azzal még ráértek!-mondtam.Abban a pillanatban izgultam és boldog voltam egyszerre!

 (ZENE)
*Becky szemszöge*

-Mi a franc ez???Melyik részeg emberre jött rá éppen most az énekelhetnék??-húztam durcásan a fejemre a párnámat.Aztán jobban megfigyeltem a kintről szűrődő hangokat és a dallam ismerős lett.-Ez a little things!-pattantam ki az ágyból és egyenesem az ablakomhoz mentem.
-Becky!!Miért vannak itt a srácok??-rontott be a szobámba barátnőm.
-Fogalmam sincs!-húztam el a függönyt és nyitottam ki az ablakot.Mind az öten ott álltak a kocsifelhajtón,egy hatalmas szívecskében,ami gyertyákból volt kirakva.Harry állt legelöl és mindent beleadva énekelte a szólóját.Mikor végzett vele,a többiek halkan folytatták,ő pedig felkiáltott.
-Rebecca Jane Morris!Megtisztelnél azzal,hogy a barátnőm leszel???

7 megjegyzés:

  1. Szia!:))
    Nagyon jó rész lett!
    Siess a következővel! ;)
    Đ .xx

    VálaszTörlés
  2. Te jó Isten!Ez hihetetlen...Harry végre lépett :) siess nagyon a kövivel :)

    VálaszTörlés
  3. Imádtam.♥ siesss légysziii :0 :3

    VálaszTörlés
  4. istenem *-* ez annyira édes és végig csak mosolyogtam :) mikor hozod a kövit?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm..*.* örülök,hogy tetszik nektek..:) a következő rész vasárnapra várható,de ha úgy jön össze akkor lehet felteszem szombaton.:)

      Törlés
  5. Ahw, végre. :)) Nagyon örülök nekik... és a bowlingozás :DDD:D összesimulás stb:D hát, szerencsés lány Becky, az egyszer biztos:D Harry "lánykérése" (fogalmazzunk így) nagyon perfect volt. Álmaink ne továbbja. Sok olvasó szívét nyerte meg, ahogyan te is. :))
    Folytatást mihamarabb!

    VálaszTörlés
  6. huuuu!:) imádom ahogy írsz, zseniálisan bánsz a szavakkal, komolyan! már várom a kövit, de addig is benne lennél esetleg egy linkcserében?:)

    VálaszTörlés