2014. január 18., szombat

 Halihó Manócskák! :)

Úgy döntöttem,hogy ma hozom nektek az új részt!Igaz,hogy nem lett meg a kért komment/pipa,de lett három újabb rendszeres olvasóm!! És a nézettség is hatalmasat ugrott nagyon kevés idő alatt.*.* Szóval repesek a boldogságtól..:P Jó olvasást és írjatok véleményt!.:) <3

26.fejezet



2014.Június.30. (Hétfő)
19:51

*Louis szemszöge*
Éppen lent ültünk a konyhában és az előttünk álló turnéról beszélgettünk.
-Én legjobban Los Angeles-t várom.Ott olyan szép minden!-vallotta be Niall.
-Igen..a napsütéses LA...-sóhajtottam egy nagyot.Imádtam azt a várost,mert ott mindig jó az idő.
-Szerintem mindenhol jó lesz!A rajongók mindenhol csodálatosak...nem is tudnám megmondani,hogy melyik hely a kedvencem...talán...-gondolkozott el Liam.
-Én annak is örülök,hogy megint lesznek olyan állomások,ahol Perrie-ék is fellépnek,így tudunk találkozni.-mosolygott Zayn.
-Jah..néha én is úgy érzem,hogy magamhoz kellene ragasszam Elt,hogy mindig velem legyen.-bólogattam én is.
-Na jó...Én már nem bírom tovább!Mentem öltözni!-tette le Harry a kezében lévő sótartót,amit babrált már egy ideje. Felállt,majd gyors léptekkel az emeletre ment.Amióta haza jöttünk Beckyéktől,Harry fütyörészve és énekelve járkált fel s alá az egész házban.Most meg türelmetlenül,mintha valami sürgős dolga lenne,faképnél hagy minket.
-Mi van Harryvel?-nézett rám Liam értetlenül.Ezek szerint nem csak nekem tűnt fel!
-És hova megy??-kérdezte Niall.
-És kivel?-folytatta Zayn
-Nem tudom,nem tudom és még mindig nem tudom.-válaszoltam mind három kérdésre.-Az az egy biztos,hogy jó kedve van..-rántottam meg a vállamat.

20:00

-Harry!Jól vagy úgy,ahogy vagy,csak menj már,mert elkésel...bárhová is mész.-néztem rá gyanakodva.Akárhányszor kérdeztem az elmúlt 1 óra folyamán,hogy hova indul,mindig kitért a rendes válaszadás alól.Olyanokat mondott,hogy "el megy,majd jön",meg,hogy"megyek ufót vadászni",meg ezekhez hasonló hülyeségeket.-El fogsz késni!!-szóltam rá megint,mert már tényleg meguntam a tollászkodását.
-De Louis,még nem vagyok kész!-nyafogott és tovább igazgatta a haját.-Jó ez így??-nézett rám és lehajtotta a fejét.Akárhogy néztem nem láttam semmi változást a frizurájában.Olyan volt,mint máskor,de neki ezt nem mondhattam meg,mert akkor újabb perceket töltene a tükör előtt.
-Igen!Egyenesen nagyszerű!Ennél jobb még sose volt!-vigyorogtam rá.
-Miért vigyorogsz így??Foltos az ingem??-nézett le a ruhadarabra és kétségbeesetten kutatta a foltokat.
-Nem!!Azért nevetek,hogy ne sírjak!Jobb,ha mész!-löktem ki az ajtón.-Sok sikert galambom!!-kiabáltam,amíg beszállt az autójába.

Soha nem láttam még így izgulni egy randija előtt sem...vagyis feltételezem,hogy az lesz..bár nem lehet tudni,mivel nem mondta meg.Szerintem azzal a csajjal megy valahova,akibe "állítólag" szerelmes.Egy biztos:nagyon túlreagálta!Legalább hat féle ruhát próbált fel,amiből a végén a legelső lett a befutó.Hajat mosott,majd egy csomószor megfésülte.Még azon is elgondolkozott,hogy tegyen-e bele zselét!!!Eddig a gondolattól is kirázta a hideg,hogy az ő értékes fürtjeit bekenjék azzal a ragacsos valamivel.Eddig elég volt egy hajrázás és már kész is volt az extra laza séró.Eddig azt mondta,hogy ő mindenben,mindenhogy és mindig jól néz ki.Akkor most mégis mi történt??!Ki lehet az a csaj,aki ezt hozza ki belőle??

*Becky szemszöge*

A gyomron liftezett és majd megsültem.Nem bírtam megülni a fenekem egy percnél tovább,miközben Harryre vártam.Nagyon ideges voltam,amire őszintén szólva nem számítottam.Harry már több,mint egy fél éve a baráti társaságom oszlopos tagja,ismerem már minden apró mozdulatát és gesztusát.Láttam már másnaposan,kócos hajjal és gyűrött arccal és ő is látott engem szakadt,itthoni pólókban és elfojt sminkkel.Most mégis úgy készülődtem,mintha ez lenne az első találkozónk.És,ha úgy nézzük ez igaz is!Ez lesz az első HIVATALOS olyan esténk,amit férfiként és nőként töltünk KETTESBEN.És ez egy teljesen más szituáció!!!

-Csengettek!Végre itt van!Eljött az a pillanat,amiről azóta álmodozok,hogy megpillantottam Harryt a tévében.-örvendeztem,miközben megkíséreltem felállni a nappali kanapéjáról.
-Igen!-mosolygott Polly,majd elindultunk.-Sok sikert!Ha haza jöttél mindent el kell majd mesélned.-mondta az ajtóban állva.Valójában mondania sem kellett volna,hiszem már kisiskolás korom óta mindent megosztok vele.Még a totál lényegtelen dolgokat is,és ez pedig eléggé lényeges!
-Hát hogy ne mesélném!-vágtam rá vigyorogva,majd Polly kinyitotta az ajtót.
-Szia Harry!-mosolygott a göndör hajú fiúra barátnőm.Amikor megláttam a szívem egy hatalmasat dobbant és levegőt sem vettem egy pillanatra.Olyan elegáns volt,mint még soha!Fehér ing,fekete zakóval,nyakkendővel és nadrággal.A zakója mellzsebébe egy szál fehér rózsa volt tűzve.A haja ugyanolyan szexin kócos volt,de most
mégis másképp állt neki.-Khm..azt hiszem akkor én bemegyek.Isten ments,hogy megzavarjam valamelyikőtöket a másik bámulásában.Csak pislogni el ne felejtsetek,mert kiszárad a szemetek!-nevetett barátnőm.-Jó szórakozást,aztán vigyázz rá nagyon!Mert,ha valami baja lesz megnyúzlak!-mondta Harrynek,aki csak bólintott.Polly mosolyogva rázta meg a fejét Harry reakcióján,majd bement és becsukta maga mögött az ajtót

-Eszméletlenül gyönyörű vagy!-dicsért meg rögtön Harry,amikor magunkra maradtunk az ajtóban ácsorogva.Egy percre sem vette le rólam a szemét és jó alaposan végig mért tetőtől talpig.
-Jah..eltudom képzelni,milyen jól mutat a gipszem.-mosolyogtam és hátra sepertem egy hajtincset,ami a szemembe lógott.
-Most miért mondod ezt??Megy a színe az ingemhez!-mondta nevetve.-És engem egyáltalán nem zavar.Meg amúgy sem randiztam még olyan lánnyal,akinek be van gipszelve valamije.-tette hozzá.
-Akkor jó.-nevettem zavartan.
-És én hogy nézek ki??-vigyorgott rám,majd megigazította a gallérját.
-Hátt...-húztam a számat.-Egész jól.-mondtam végül és próbáltam komoly lenni.Természetesen észvesztően helyes volt,de ha ezt így megmondom neki,az egója a holdig fog érni. :D
-EGÉSZ JÓL??-háborodott fel,amin elnevettem magam.Bevette!..:D-Áh...szóval csak vicceltél!Értem én!De ezt még visszakapod!-mutogatott rám ujjaival,amin még jobban nevettem.-Na jó...Mehetünk?-kérdezte.
-Persze!Furcsa lenne az ajtónkban randizni.-magyaráztam.Harry nevetett egyet,majd az egyik kezét a derekamra tette,a másikkal pedig megfogta a csuklómat és segített elbicegni az autóig.Kinyitotta nekem az ajtót,majd be is csukta utánam,miután beszálltam.Csak ekkor jöttem rá,hogy nem a Range Roverrel jött.Most valami fehér gyönyörűségben csücsültem,aminek szinte még "újkocsi" illata volt.Az egész belső berendezés lenyűgöző volt.
-Látom tetszik!-röhögött Harry,mert amikor beszállt mellém én éppen az üléssel ölelkeztem.Nem bírtam megállni,hogy ne simogassam meg a huzatot,ami nagyon puha és selymes volt.
-Igen!Jó puha!-nevettem én is.Ilyen hülyeségeket is csak én csinálhatok az első randin!! :D

Harry beindította az autót és már indultunk is.
-Polly egy kicsit aggódó típus!Már másodjára fenyegetett meg!-szólalt meg megint.
-Hát igen...-bólogattam.-És az egészben az a legviccesebb,hogy komolyan is gondolja.Szóval jobb,ha vigyázol!-figyelmeztettem.Az arca komoly lett,de utána hangos nevetésben tört ki.
-Köszi!Észben fogom tartani!-szólalt meg,miután kinevette magát.

20:24

Nem kellett sok idő,hogy odaérjünk a célhelyhez,ahol bizonyára vacsorázni fogunk.Egy hangulatos,nyugodt és meghitt étterem előtt állította le az autót.Kiszálltunk és elindultunk a bejárat felé.Harryt rögtön felismerték,vagy csak tudták,hogy jövünk,mert egy pincér azonnal elénk ugrott.
-Erre parancsoljanak!-mondta hivatalosan,majd elindult előre.Az étterembe lépve nagy meglepetés ért,mert rajtunk kívül nem volt bent senki.Sántikálva,Harrybe kapszkodva vonultunk át a hatalmas téren,amíg oda nem értünk az asztalhoz,ami az terem kellős közepén állt.Randipartnerem kihúzta nekem a széket,majd helyet foglaltunk.-A vacsora 20 percen belül készen lesz!Szóljanak,ha szükségük van valamire!-mondta a pincér,majd hátat fordított és elment.Én pedig azonnal nevetésben törtem ki.
-Mi olyan vicces?-nézett rám mosolyogva Harry.
-Olyan,mint egy pingvin!-röhögtem tovább.
-Ha nem tetszik mehetünk máshová is..-mondta.
-Nem!Dehogy is,csak tudod én nem vagyok hozzá szokva az ilyenekhez.-magyaráztam.-Tényleg nagyon gyönyörű itt minden.-mosolyogtam.
-Akkor jó..Azt hittem,hogy nyálasnak fogod tartani...-mosolygott rám.
-Nem...Mindig is vágytam egy ilyen romantikus vacsorára.-mondtam.
-Akkor máris teljesítettem az egyik kívánságodat.-vigyorgott rám.Nem akartam mondani,hogy nem csak eget!Egy másik az volt,hogy vele lehessek!...


22:21

Végig beszélgettük az egész estét és még több dolgot tudtam meg Harryről.De nem volt semmi olyan,amit ne szeretnék,sőt....egyre jobban belehabarodok!Amikor nevet előbújnak a gödröcskéi,a szemei pedig élénkebben csillognak.A már jól megszokott hajrázása,most sokkal jobban lenyűgözött,mint szokott.Valahogy olyan más volt minden.....más szemmel néztem rá...úgy ahogy mindig is reméltem,hogy nézhetek.
-Eljönne velem ropni egyet,kisasszony?-kérdezte vigyorogva,miután felállt és a kezét nyújtotta felém.
-Törött lábbal?!Gipszben nem hiszem,hogy menni fog...-hezitáltam.
-Azzal ne törődj!Kreatív vagyok és megoldom!-mosolygott.-Na?Jössz már,vagy felkapjalak és én vigyelek fel a táncparkettre?-kérdezte mosolyogva.Jobban átgondoltam a dolgot és úgy voltam vele,hogy "miért is ne?".
-Oké.-mosolyogtam.Segített felállni és megálltunk az asztal mellett pár méterre.Elnézett a konyha felé,majd bólintott egyet,mire lekapcsolódott minden fény.-Mi folyik itt?-kérdeztem rá és egy kicsit közelebb bújtam hozzá.Furcsa volt a teljes sötétségben lenni,egy tök idegen helyen.
-Nyugi!Csak nézz fel!-mondta.Hangjában hallani lehetett,hogy mosolyog.Kérésére felemeltem a fejemet.
-Ez csodálatos!-ámuldoztam.Most vettem csak észre,hogy az étterem tetőablakokkal van tele.Minden egyes apró csillag és a Hold is tökéletesen kivehető volt a fekete égbolton.(ZENE)/várjátok meg míg elindul és csak utána kezdjétek el olvasni szerk.megj./ Egyszer csak felcsendült egy gyönyörű szám.Megfogta a derekamat és óvatosan,de mégis határozottan ráemelt a cipőjére.
-Jó így?-kérdezte.
-Igen..-suttogtam.Szorosabban magához húzott,én pedig mindkét kezemmel átkaroltam a nyakát.Lassan lépkedni kezdtünk és a zene ütemére dülöngéltünk.Hiába volt teljes sötétség,olyan,hogy az orrom hegyét sem láttam,de tudtam,hogy egymás szemébe nézünk.Olyan,mintha valami mágia áldozata lennék.Mintha Harry lenne a másik felem,akinek minden mozdulatát érzem.Haboztam egy keveset,de végül a fejemet a mellkasára hajtottam.Éreztem minden lélegzetvételét,hallottam,ahogy dobog a szíve és jó mélyen magamba szívtam az illatát.Nem bírtam elhinni,hogy ez mind velem történik meg.Az egész olyan volt,mint egy álom,amiből bármelyik pillanatban felébredhetek,ezért is próbáltam a lehető legközelebb tartani magamhoz.Féltem,hogy eltűnik és magamra hagy a sötétben az álmaimmal együtt.De annyi hűhó után,most itt vagyok vele...Azzal a fiúval,akibe halálosan beleszerettem....Vele lassúzok a csillagos ég alatt...Minden születésnapomon azt kívántam,hogy "bárcsak egyszer vele lehetnék".Tudtam,hogy nem sok rá az esélyem,de soha nem adtam fel.És tessék!Itt vagyok!És ha Isten is úgy akarja,akkor vele maradhatok...örökké!

Miután a zene véget ért,Harry egy nedves csókot lehelt a homlokomra.A szememet becsuktam és kirázott a hideg.Ezután a fények újból felgyúltak.A világosságtól majdnem megvakultam,így muszáj volt hunyorognom,amin Harry elmosolyodott.Visszamentünk az asztalhoz és leültünk.Reflexszerűen kaptam a törött lábamhoz,hiszen az már sajgott a sok járkálástól.
-Fáj?-nézett rám Harry aggódva.
-Kicsit...de tűrhető!-nyugtattam meg.

 22:58

Beszélgettünk még egy keveset,bár én annyira elvoltam varázsolva a tánc miatt,hogy a felére nem is figyeltem annak,amit mondott.
-Hahó!-kalimpált a szemem előtt.
-Mi?-pislogtam.-Bocsi...nem figyeltem.-vallottam be.
-Rájöttem!Nem gondoltam,hogy ennyire elkápráztatlak azzal a tánccal..-húzgálta a szemöldökét.
-Honnan veszel ilyet?!-legyintettem elvörösödött arccal.-Mit kérdeztél?-tereltem vissza a beszélgetést a rendes kerékvágásba.
-Azt,hogy indulhatunk e haza?-ismételte meg már kitudja hanyadjára.
-Igen..mehetünk!-mosolyogtam.Megint csak udvariasan viselkedett:kihúzta a székemet,kinyitotta a kocsiajtót és besegített.Olyan máshogy viselkedik...Tetszik nekem ez a Harry is..:P

23:11

-Nagyon jól éreztem magam!-mosolyogtam immár az ajtónk előtt állva.-Köszönöm!
-Én is jól éreztem magam!Mi volna..ha holnap megismételnénk??-vetette fel az ötletet.
-Még a mairól sem értem haza rendesen!-mondtam nevetve.-De legyen!Most viszont megyek,mert lefárasztottál.-mondtam mosolyogva.
-Igen??Foglak én még jobban is lefárasztani,ha te is benne vagy!-vigyorgott.
-Szia Harry!-köszöntem el mosolyogva és elpirulva.Adtam két puszit az arcára,amitől diadalittas mosolyt festett arcára.-Jó éjszakát!-öleltem meg.
-Jó éjszakát!-fordult meg és elindult a kocsija felé.-Becky!-fordult vissza.-Segítsek felmenni a lépcsőn?-kérdezte.
-Nem kell,köszi.Polly még úgy is fent van!-válaszoltam.
-Oké.Légyszíves mondd meg neki,hogy nincs semmi bajod!Nehogy elkapjon az egyik este és "megnyúzzon",ahogy ő fogalmazott!-mondta mókásan,majd elindult hátra felé,curikkolva,de majdnem nekiment a postaládánknak.
-Jó,megmondom!-nevettem.-Szia!-köszöntem utoljára.Megvártam,amíg elhajt,majd bementem a házba.-Megjöttem!!!-kiáltottam el magam.Nem különösebben érdekelt,hogy már 11 óra elmúlt.Ez az előnye a saját életnek!Nem kell vigyáznom,hogy kit keltek fel.Azt meg úgy is tudtam,hogy Polly fent van még!

23:29

*Harry szemszöge*

-Megjöttem!!-kiabáltam el magam,amikor beléptem az ajtón.A kulcsomat a szokásos helyre akasztottam,majd fütyörészve indultam fel az emeletre.Dúdolgattam,miközben elkezdtem levenni a zakómat,amin még mindig érezni lehetett Becky finom illatát.Jó mélyen bele szagoltam és elmosolyodtam.
-Csáááá!-csapódott ki hirtelen a szobám ajtaja.Mind a négyen kényelembe helyezték magukat,ki az ágyon,ki a földön.
-Na??Milyen volt??-kíváncsiskodott Niall.
-Micsoda??-kérdeztem vissza,úgy mintha nem tudnám miről kérdeznek.
-Hát a randid!!-vágta rá Zayn.-Jó volt??
-Ühüm!-bólintottam,majd megint elmosolyodtam.
-Oké,az szuper!Ha már ilyen jól sikerült,akkor miért nem mondod el,hogy kiről van szó??-nyafogott Louis.
-Mert még titok!!-válaszoltam egyszerűen.
-Jó..ha nem mondod el,hanem kitaláljuk,akkor az még titok marad!!Igazam van,vagy igazam van??-kérdezte Liam.Louis,Niall és Zayn egyetértően bólogattak.
-Na...Ismerjük??-tette fel az első kérdést Niall.
-Óh,de még mennyire!Jobban,mint gondolnátok!!-válaszoltam vigyorogva.
-Jó csaj??-kérdezte Louis.A többiek egyszerre verték hátba,amitől majdnem leesett az ágyról.
-Naná!!-vágtam rá,mire a többiek kiröhögtek.-És azon kívül okos,kedves,segítőkész,vicces,szép a mosolya meg a szemei is gyönyörűek...-kezdtem el áradozni.
-Hé-hé!Stop!!Ha mindent elmondasz,akkor nem marad mit kérdeznünk!!-nevetett ki Zayn.
-Hát...így jártatok!Majd megtudjátok,hogy kiről van szó,ha eljön az ideje!De mostmár hagyjatok,mert fáradt vagyok!-magyaráztam,miközben igyekeztem felráncigálni őket a földről és az ágyról.
-Óóóóóóó...Kifárasztott a kiscsaj,mi???-húzgálta a szemöldökét Louis,majd a szájával hangosan cuppogni kezdett.
-Na menjetek a pi....Kifelé!-löktem ki nevetve őket az ajtón.-Végre egy kis csend!-ültem le az ágyamra.

23:51

Egyszerűen nem bírom elfelejteni a randinkat!Félreértés ne essék,mert nem is akarom,csak túl sokat gondolok rá!Soha nem volt még ilyen,hogy minden pillanatát újra játsszam a fejemben az egyik randimnak.Most viszont pontosan ez az ami történik velem!Emlékszem,arra,ahogy egymást bámultuk az ajtójukban...arra,ahogy a kezembe kapaszkodott,én pedig a hátánál tartottam,amíg elsántikált az autómig...ahogy felcsillant a szeme,amikor meglátta az asztalt az étterem közepén..ahogy nevetett a vicceimen...arra a gyönyörű mosolyra....arra,ahogy hozzám bújt,amíg táncoltunk...még érzem az illatát és látom a mosolyát...Szóval minden pillanat kristály tisztán megmaradt!És furcsa,de máris hiányzik...

Gondoltam egyet,elővettem a telefonomat és írtam neki egy üzenetet.

"Szia!Alszol már??"

Rövid és tömör üzenet volt.Ha alszik akkor úgysem ír vissza,ha meg nem..nos..akkor gondolom visszaír.Nem telt bele 1 percbe,máris rezgett a telefon,amit a kezemben szorongattam.

"Szia..igen,alszom! :)"-olvastam,amikor megnyitottam.Nagyon humoros!.:D

"Akkor jó,mert én is!Vannak,akik alvajárnak,én alvaírok!.:D"

"Ennek aztán sok értelme van!.:D Miért írtál??"

"Csak...na jó..várj...inkább felhívlak! :P "-írtam vissza neki,majd már nyomtam is a hívás gombot.

-Haló?Ki az?-vette fel a telefont.Hangján hallani lehetett,hogy mosolyog.
-A ma esti csodálatos randipartnered.-mondtam.
-Csodálatos??Honnan veszed,hogy az volt,Harry?-kérdezte.Tudtam,hogy csak viccel,ezért bele mentem a játékba és folytattam az ökörködést.
-Honnan veszed,hogy Harry vagyok??-kérdeztem vissza nevetve.
-Mert megismerem a hangodat te hülye!-vádolt meg.
-Jah..tényleg...ez eszembe sem jutott!-erre aztán végképp kitört belőle a nevetés.
-Na..szóval miért is beszélgetünk mi ilyen későn??-tette fel megint az előbbi kérdést.
-Hát...-itt egy percre elgondolkoztam,hogy elmondjam e neki.De végülis mi baj lehetne belőle?!-....mert hiányzol!-böktem ki.
-Tényleg?-kérdezte meglepődve.
-Igen...legszívesebben most átosonnék hozzád,hogy megint veled lehessek.Ez furcsa nekem...nagyon furcsa,de így van...azt hiszem,hogy...jó dolgokat művelhetnénk mi együtt.-vigyorogtam.
-Harry!!-szólt rám.-Most inkább leteszem a telefont!Majd holnap találkozunk,addigra meg verd ki a piszkos gondolataidat a fejedből!-mondta nevetve.-Szia!Jó éjszakát!-tette le.

Nem is tudom,hogy miért mondtam el neki,hogy vele akarok lenni!Tudom nagyon jól,hogy ő nem az a könnyen kapható lány.Erre már az első pillanatban rájöttem.De úgy érzem,hogy rá megéri várni!Okos,türelmes,házias és szerintem a rajongók is kedvelnék.Valószínűleg,már rég sejtik,hogy össze fogunk jönni.A lányaink sokszor jobban tudják,hogy mit érzünk,mint mi magunk!..:D

#1DÍJ!!!

Megkaptam az első díjamat,amiért nagyon hálás vagyok Violet Begonie-nak.Nem gondoltam,hogy lehet ennyire örülni egy virtuális díjnak,de most rájöttem,hogy mindennél jobban lehet.Köszönöm!!Remélem a válaszaim alapján sikerül megismernetek egy kicsit jobban!.:) <3


 11 dolog magamról: /Írj magadról!/ 

1.Hatalmas nagy macska rajongó vagyok!Nem számít,hogy kicsi,vagy nagy...szőrös vagy....nem,azért szőre legyen..:D Jelenleg 4 cica boldog tulajdonosa vagyok.:P
2.Télen mindig zokniban alszom,mert állandóan jéghideg a lábam.
3.Az íráson kívül a körömfestés a másik nagy szenvedélyem.Egyszer szeretnék igazi műkörmös lenni,de most jelenleg csak otthon csinálom meg az ismerőseim körmét.
4.Szeretek ismerkedni és nagyon beszédes vagyok.
5.Az evésnél vannak rigolyáim.Pédául a túrórudiról először leeszem a csokit,majd a túrót és legvégül a lekvárt.Mamám borsóleveséből pedig először kieszem a répát,majd a borsót,egyenként szemezgetve,utána jön a galuska és a végén a leve.Tudom,hogy butaság,de legalább nem unatkozok!.:D 
6.A napom 2/3 részét a zenehallgatás teszi ki.Amiből persze sok sok sok One direction van.Elalvás előtt is őket hallgatom.:)
7.Harry kedvenc tetkója a lakat a csuklóján.Eldöntöttem,hogy nyáron megcsináltatom magamra is.
8.Télen,nyáron nyakig betakarózva alszom!Télen nem fázom,nyáron meg szaunázok..:P xD
9.Nyár óta 2 új barátnővel gazdagodtam.Az egyikőjükkel egy Zempléni nyaralás során találkoztam,a másikőjükkel pedig a One Directionnek köszönhetem a megismerkedést.Ő maga is nagy fan és blogíró,ezért is van az,hogy egyhúron pendülünk.khm..IE..<3 
10.Könnyen esek szerelembe,amit néha nagyon utálok magamban....
11.Mindig forróvízben fürdök és közben hangosan énekelek,nem törődve vele,hogy kit üldözök ki a világból.:D xD




 A feltett kérdések megválaszolása

1. Szoktál még meséket nézni?
 Igen,igen és igen!Hatalmas spongyabob rajongó vagyok,de imádom a régi klasszikusokat,mint például a hupikék törpikék,vagy a hófehérke.Miden hétvégén megnézünk egy mesét az öcsémmel,amitől újra gyereknek érezhetem magam.Hiába vagyok 17 éves még mindig egy nagyon gyereknek tartom magam!

2. Van olyan emberi rossz szokás, ami kifejezetten zavar? (pl. cigarettázás, körömrágás... apróságok)
 A körömrágás tényleg zavaró tud lenni,de nem különösebben veszem magamra az ilyeneket.Egyszerűen tájékoztatom az adott illetőt,hogy ez rossz,majd túllépek a témán és beszélgetek tovább.:) De a dohányzást nagyon nem szeretem és eldöntöttem,hogy soha nem fogok még csak egy szálra sem rágyújtani!!!

3. Szerinted mi a jó abban, ha valaki plüssökkel alszik?
Az,hogy az ember nem érzi magát egyedül.Jómagam is ezt alkalmazom minden éjszaka!:DMegnyugtatnak,hogy ott vannak velem és van mit átölelni,ha egyedül érzem magam,vagy rossz kedvem van.

4. Mennyire vagy előítéletes?
Soha nem ítélek el senki első látásra.Úgy gondolom,hogy az nem szép dolog,ha mondjuk egy szemüvegest,vagy egy mozgássérültet kicsúfolnak vagy éppen elkerülnek.Mindig én vagyok az,aki oda megy és beszélgetni kezd az emberekkel.Ha a későbbi társalgásaink során még mindig nem szimpi akkor nem erőltetem a dolgot tovább,de semmi képpen nem ítélem el.

5. Mi a legnagyobb dolog, amit kívánnál most?
Hm...Ez egy igazán nehéz kérdés!Ha önző akarnék lenni akkor azonnal rávágnám,hogy Harry Styles!:D Annyira szeretném megismerni őt és az egész bandát,mert kíváncsi vagyok,hogy milyenek a kamerák nélkül.De jelenleg azt kívánom,hogy az egyik osztálytársam,aki most készül átiratkozni egy másik iskolába,maradjon a mi osztályunkban,mert nagyon fog hiányozni!

6. Mennyire vagy babonás? Milyen szokásaid vannak ezzel kapcsolatban?
Ez vicces,mert soha nem gondoltam magam babonásnak,de a minap,ahogy jöttem haza a suliból átszaladt előttem egy fekete macsak és kirázott a hideg!.:D De amúgy nem hiszek túlságosan az ilyen dolgokban.

7. Miért szeretsz írni?
 Amikor írok egy teljesen más világba kerülök.Csak bedugom a fülest és csak írok és írok.Minden elrejtett érzelmemet papírra vethetem,ami bennem van.És olyankor teljesen Becky személyébe élem magam.Ha máshogy nem is,de legalább akkor,amikor írok,Harryvel lehetek!.:)

8. Ír valaki a családodban?
 Nem!Az én családom soha nem ragadott még "tollat".Sőt,még csak nem is azok az olvasós típusúak.Szerintük nincs értelme elképzelnem a dolgokat,mert a világban semmi nem egy habostorta...:/ De én nem foglalkozok az ilyen negatív véleménnyel!.:)

9. Mennyire vagy optimista? Szeretnél a hozzáállásodon változtatni?
Az összes barátom és ismerősöm azt állítja,hogy én vagyok a legoptimistább ember a földön!És igazuk is van!Mindig meglátom a rosszban a jót és nagyon kitartó vagyok.Ha van egy célom,akkor addig megyek,amíg meg nem valósítom!Szerintem ez nagyon jó,szóval nem szeretnék változtatni a hozzáállásomon.

10. Hova utaznál el szívesebben: egy tengerpartra vagy egy nyüzsgős koncertre?
Egy nyüzsgő koncertre,ami a tengerparton van!És természetesen One Direction koncert legyen..;)

11. Szerinted mit árul el az emberről a tanuláshoz való hozzáállása?
Nem tudom...ezt nehéz megmondani.Én jó tanuló vagyok,pedig nem tanulok sokat.Sokan azt mondják rólam,hogy stréber vagyok,de ez egyáltalán nem igaz!Eljárok bulizni,minden hülyeségben benne vagyok és ha elhívnak valahova azt választom a tanulás helyett.És ismerek olyan embert aki zenél és abban nagyon szorgalmas,de tanulni nem nagyon szokott.Szóval ezt embere válogatja!:)


/Kérdéseim: /Te általad feltett kérdések/
1.Mit gondolsz a legjobb barátságról?
2.Létezik szerelem első látásra?
3.Mit választanál:egy romantikus vacsit vagy mozizást?
4.Miért szeretsz blogokat olvasni?
5.Van olyan szokásod,amit viccesnek tartasz?Ha igen,mi az?.:)
6.Ha lehetőséged adódna elmenni egy One Direction koncertre,mit vennél fel?.:P
7.Mi volt az eddigi legjobb álmod,amiből nem akartál felébredni?
8.Melyik a kedvenc könyved?
9.Melyik állat lennél legszívesebben és miért?
10.Ki áll hozzád a legközelebb a családodban?
11.Jellemezd a 1D-s fiúkat saját szavaiddal!


Ő nekik szeretném továbbadni a díjat: /Akiknek te továbbadod/
-Promise to you
-Fool in love fanfic
-Deliberate love


5 megjegyzés:

  1. Nem is tudom néha, hogy mit írhatnék, mert semmi sem foglalja össze olyan jól az érzést, amit érzek egy részed elolvasása után! :) Le a kalappal!
    Annyira romantikus volt az egész, pont mint a filmekben (és az ábrándjainkban). Harry igazi gáláns lovag, de nem azt nyilatkozta egyszer, hogy az első randin mindig eljut a csókig? :P Harry, Harry, hozd be a lemaradásod! :DDD
    Várom a folytatást és a fiúk véleményét, amikor leesik nekik vagy megtudják, hogy ki a híres-neves randipartner. Nincs olyan részed, amit ne szeretnék!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon romantikusra sikeredett és ez nagyon jó alig várom a kövi részt és a fiúk reakcióját meg hogy mikor jönnek végre össze siess

    VálaszTörlés
  3. nem sok blogot olvasok de ez egyszerűen fenomenális!az elején azt hittem hogy egy sablon lesz de nem!!először kommentelek mert már ideje volt:D hamar a következőt!!:DD

    VálaszTörlés
  4. Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés