2014. január 26., vasárnap

Halihó!!..:D

Megjöttem a következő résszel!.:) Ezalatt a pár nap alatt majdnem elértük a 8000 (!!) oldalmegjelenítést és lett még egy rendszeres olvasóm,akit üdvözlök köreinkben.:)Remélem a mai rész is tetszeni fog.:)) Jó olvasást! <3 :)

28.fejezet

 Ez egy rablás!!


2014.Július 14. (Hétfő)
01:27

*Becky szemszöge*

Nem tudtam mit mondani....már a gondolatába is beleborzongtam....Harry...és én!!Én..és Harry!!Mindenhogy jól hangzik.Tudtam azt,hogy az én életemben is eljön egy ilyen pillanat,de eddig csak álmodni mertem arról,hogy Harry lesz az,akivel megélhetem.Vagyis...nagyon úgy tűnik.hogy ő lesz!.:)

Az a kérdés egyszerre keltett bennem boldogságot és félelmet.Boldog voltam,mert az tette fel,akire világ életemben vártam.És féltem,mert most egy ismeretlen dolog elé nézek.Nem tudhatom,hogy mi fog ezek után következni.Boldogok leszünk?Rövid életű kapcsolat lesz,vagy a sírig kitartunk majd egymás mellett?Igen...meg van annak is az esélye,hogy nagy csalódást fog nekem okozni ez a göndör hajú kaszanova,de ha nem próbáljuk meg,esélyünk sincs a boldog jövőre!Nem igaz?!

Csak egy szót kellett volna mondjak,de egyszerűen képtelen voltam megszólalni.Csak halk nyöszörgések szöktek ki a számon,miközben a többiek feszülten várják a válaszomat.A teljes meghatódottság és a meglepődés kevert érzései miatt elfelejtettem beszélni.Valahányszor megpróbáltam kinyögni a válaszomat,úgy éreztem,hogy összegabalyodik a nyelven,mint egy masni,így inkább visszanyeltem a szavakat.Miután a tizedik próbálkozásra sem ment,úgy döntöttem,hogy egy bólintás is megteszi.Még jó,hogy Polly ott állt mellettem,mert így tudta kommentálni az eseményeket! :D
-Bólogatott!!Szóval igen,szívesen lesz a barátnőd!!-kiabált le Poll.Louis,Zayn,Liam és Niall azonnal Harry nyakába ugrottak és hangos gratulációkkal bombázták.
-Felmehetek??-kiabált fel nekem Harry,miután a fiúk elengedték.Megint csak bólintottam,de úgy tűnt,hogy most észrevette,mert azonnal elindult befelé.
-Harry Styles barátnője lettél!!-rázott meg nevetve Polly,amitől végre magamhoz tértem...nagyjából!.:D-Megyek és beengedem őket!-jelentette ki és már el is tűnt a szemem elől.

Én nem mozdultam...ott álltam az ablakban és vigyorogtam.Szerintem,ha valaki most látna simán bevitetne a diliházba! :D De nem mindennap kérdezi meg az embert az álompasija,hogy lenne e a barátnője....ráadásul félig még aludtam!Csoda,ha nem hiszem el?!Gondolataimat halk kopogás szakította félbe.Hallottam,ahogy az ajtó kinyílt és Harry dugta be rajta a fejét.
-Bejöhetek az én drága BARÁTNŐMHÖZ??-vigyorgott és jól kihangsúlyozta a "barátnőmhöz" szót.Újból csak a  fejemmel jeleztem neki,hogy jöjjön be.-Megfog fájdulni a nyakad ennyi bólogatástól!A hangodat is hallani akarom.Vagy elvitte a cica a nyelvedet??-kérdezte tettetett félelemmel a hangjában.Közben egyre közelebb jött,míg végül a hátam mögé állt és szorosan megölelt.A kezeit a hasamnál összefonta,állát pedig a vállamon pihentette.Óvatos puszit adott a vállamra,én pedig megszorítottam a kezét és elmosolyodtam.Tetszett a gondolat,hogy mostmár akár mindennap kaphatok ilyen gyengéd puszikat...sőt,talán még mást is!.;)

Hirtelen,de mégis óvatosan maga felé fordított,így végre szembe kerülhettem vele és megcsodálhattam.Arcán olyan perverz vigyor ült,amit eddig még nem láttam.
-Hát....tudod...-simított ki egy hajtincset a szememből.-Én kifejezetten szeretem,ha egy lánynak van nyelve!Sok mindent lehet vele csinálni!-vigyorgott.
-Harry!!-szóltam rá nevetve,majd gyorsan elfordultam,mert talpig levörösödtem a megjegyzésétől.
-Most miért!?-kérdezte nevetve,majd visszahúzott magához.-Mondd azt,hogy nincs igazam!Tudom,hogy te az olyan dolgokban még nem vagy tapasztalt,de ígérem,hogy a legjobb tanárod leszek!-vigyorgott tovább.
-Egek!Mibe csöppentem?!-viccelődtem.
-Hát...ha gondolod,tarthatok egy bemutató órát.-húzgálta a szemöldökét.
-Oké...akkor ezt most meg sem hallottam!-nevettem tovább.Igazság szerint nem tartottam rossz ötletnek,sőt!De azért mégsem szabad beleugranunk a közepébe a kapcsolatunk első 10 percében!.:D

Gondoltam,egy gyors témaváltás majd jót fog tenni.Megigazítottam a csokornyakkendőjét és végig simítottam a mellkasán a puha öltönyt.-Nagyon elegáns vagy!-jegyeztem meg mosolyogva.Ám ekkor villámcsapás szerűen ugrott be,hogy én pizsamában vagyok,a hajam pedig egy szénakazal!-Ellentétben velem!-tettem hozzá nevetve.


Kijelentésemre jó alaposan végig mért,a száját pedig beharapta,amikor a mellkasomhoz ért."Nincs rajtam melltartó!"-sipítoztam magamban és a kezemet gyorsan magam elé kaptam.De hát ez nem meglepő!Éjszakára minek,vendégekre meg pont nem számoltam!
-Hmmmm...Érdekes,mert nekem kifejezettem tetszel!-jelentette ki vigyorogva,majd megint szorosan megölelt.A fejemet a mellkasába fúrtam és úgy próbáltam elrejteni előle,hogy megint zavarba jöttem.-Oké...mielőtt rosszul nem leszel a megjegyzéseim miatt....-kezdett bele.Hupsz!Úgy látszik,hogy lebuktam!.:D -...mit szólnál hozzá,ha lemennénk a többiekhez?-kérdezett rá.
-Jó,de előbb felveszem a köntösömet!-bújtam ki az öleléséből.
-Helyes!Mostantól csak én láthatlak így!-vágta rá azonnal.Kijelentésén elmosolyodtam,mert örültem,hogy ennyire birtokolni akar.Persze,csak normális kereteken belül,mert nem vagyok egy tárgy!

Mikor rajtam volt a köntös,összekulcsolta ujjainkat és együtt mentünk le a többiekhez.Mindenki még egyszer gratulált és Louis természetesen megjegyezte,hogy ő már hallotta Harryt akció közben és a hallottak alapján biztosan nagyon jó az ágyban,szóval készüljek fel a teljes extázisra.Hát...kösz a figyelmeztetést Louis! :D A csodálatos megjegyzés után már mentek is el,hiszen már hajnali kettő elmúlt,Harry pedig holnap...vagyis ma reggel nyolckor úgyis itt lesz értünk.

02:11

Ahogy letettem a fejemet a párnára azon gondolkoztam,hogy Harry vajon mit csinálhat.Jobb esetben neki is én járok a fejében.Bár már lehet el is aludt....nekem is azt kellene tennem,hiszen ez volt életem egyik legforgalmasabb éjszakája...amit egy cseppet sem bánok! <3

07:46

*Harry szemszöge*

-Jóóóóóóó reggelt!!!!-vágtattam be a konyhába,ahol a négy fiú már felöltözve reggelizett.-Ti is mentek ma valahova?-kérdeztem vigyorogva és fütyörészve,miközben elkezdtem megkenni egy pirítóst.Egy kicsit meg volt égetve a kenyér széle,amiért normál esetben legalább hisztirohamot kapok,de most annyira jó kedvem volt,hogy nem tudott érdekelni.
-Igen!Veled,Beckyvel és Pollyval a kórházba.-válaszolt Louis,majd belekortyolt a teájába.
-Mi?-kérdeztem meglepve.-Nem!Úgy volt,hogy csak ketten kísérjük el.Nem kell oda megint 7 ember!-kezdtem az ellenérvek felsorolásába,de sajnos hiába.Hajthatatlanok voltak,így rájuk hagytam.Bár nem tudom,hogy a lányok mit fognak szólni hozzá.

08:01

Már a lányok ajtaja előtt álltunk és arra vártunk,hogy valaki kinyissa.
-Szia.....sztok..Hát ti?Mit csináltok itt?-nézett meglepődve Becky.Gondolom arra számított,hogy egy embernek nyit ajtót,nem pedig ötnek!
-Nem engedhettük,hogy egy ilyen ijesztő pillanatban egyedül legyél!-vágta rá Louis,a többiek pedig egyetértően bólogattak.
-Lou!Egy:nem lennék egyedül,mert ott lett volna velem Polly és Harry.-itt rám nézett és elmosolyodott,majd folytatta.-Kettő:mi lenne olyan félelmetes??-húzta fel a szemöldökét még mindig mosolyogva.
-Levágják a lábadról azt az izét!!!!-sipítozott Louis és össze-vissza mutogatott Beck lábára.
-Oké,ha túlestetek ezen az igen értelmes beszélgetésen,mostmár megpuszilnám a barátnőmet.-löktem arrébb Lout.-Szia!-öleltem meg és arcon pusziltam.-Mehetünk?-kérdeztem.Mindenki kész volt,így végre elindultunk.

 09:13

Nem telt bele 30 perc és már le is szedték róla,így mehettünk is.Mivel Niall megint éhen akart halni,bementünk az egyik Nando's-ba.Becky olyan sok kaját betermelt,hogy kezdem aggódni amiatt,hogy esetleg terhes....de a gondolatot azonnal kis is zártam,mivel nem is voltunk még ÚGY együtt.Meg akkor Niall is terhes??!!
-Niall!Azt hiszem rájöttem,miért eszel ennyit!-szólaltam meg hirtelen.A többiek azonnal rám figyeltek és várták a megfigyelésemet.Próbáltam a lehető legkomolyabban előadni,ezért a kezemet a szőkeség vállára tettem.-Szerintem te terhes vagy!-böktem ki végül.Mindenki hangos nevetésbe kezdett,még Niall is.
-De hülye vagy!!-szólalt meg végül,majd ott folytatta az evést,ahol abba hagyta.Jelen esetben egy csirkecomb felénél.
-Az nem lehet,mert már túl régóta tartana ez a terhesség!-röhögött Zayn.

Miután letisztáztuk,hogy Niall nem lesz "anyuka" és mindenki megevett mindent,elindultunk haza.Először Pollyt és Beckyt tettem ki.Niall kiszállt velem,a többiek meg a kocsiba vártak.
-Polly!Holnap lesz egy...estély...vagy mi.Izé...eljönnél velem?-kérdezte meg végül Niall,miközben a hajába dúrt.Látszott rajta,hogy ideges,de alapjában véve elég jó volt.Mondjuk én azt az "izé"-t kihagytam volna!.:D
És azt is,hogy előre-hátra billegett.Rávertem a hátára,hogy legyen férfiasabb,mire úgy kihúzta magát,mint egy katona.Beckyn láttam,hogy egy hajszál választja el a nevetéstől,de azért erősen győzködte Pollyt,aki nagy nehezen "igen"-t mondott.Polly bement,Niall pedig fülig érő szájjal rohant vissza a kocsihoz,hogy elújságolja a nagy hírt a többieknek is.
-Ugye te pedig leszel az én kisérőm? -kérdeztem mosolyogva.
-Hát...nem is tudom....lehet,hogy van valami dolgom.-húzta az időt.
-Játszol velem!Ez tetszik!-jegyeztem meg nevetve.
-Persze,hogy elmegyek!-vágta rá,majd a nyakamba vetette magát és megölelt.
-Oké,akkor holnap este hétre itt vagyunk értetek!-pusziltam arcon.-Szia!-intettem és a kocsihoz mentem.
-Nem gondolod,hogy mostmár ideje lenne megcsókolnod??-kérdezte vigyorogva Liam,amikor beültem.
-Ó...dehogynem!De nem akarom elrontani!-válaszoltam mosolyogva,majd elindultam.

2014.Július.15. (Kedd)
17:26

*Polly szemszöge*

-Nem mehetnék inkább pólóban és nadrágban??-kérdeztem,miután Becky a hatodik ruhát aggatta rám.Szerinte mind jól állt,de én az összeset utáltam.Nem tehetek róla,hogy nem szeretem,ha kint van a lábam,vagy akár a vállam!Ezért nem járok én ilyen eseményekre!!
-Nem!!!Ezt így nem lehet tovább csinálni!!Majd én választok és azt veszed fel,mert pólóban meg szakadt farmerben nem jöhetsz el!!-háborodott fel,majd nézegetni kezdte a már felpróbált darabokat.
-És mi len
ne,ha nem mennék?Egyszerűen megmondod nekik,hogy nem éreztem jól magam és kész!-adtam az ötletet,ami úgy tűnt,hogy barátnőmnek nem igazán nyerte el a tetszését.
-Nem Polly!!Igenis eljössz,méghozzá ebben!-tartotta fel az egyik ruhát.-Reklamációt pedig nem fogadok el!-vágta rá,amikor észrevette,hogy ellenkezni akarok.-Most elmegyek lefürödni,de mire visszajövök,rajtad legyen!-viharzott ki a szobámból.Azt hiszem egy csöppet kiborítottam..:P Végül rávettem magam,hogy elinduljak készülődni.Egyszer csak kibírom!!

  
Polly ruhája :)

18:39

*Becky szemszöge*

Kicsivel több,mint egy órája hagytam ott Pollyt,hogy készüljön.Igazából nem hittem,hogy "szót fogad" ,hiszen egyenesen utálja az ilyen ruhákat és ő a legmakacsabb ember,akit valaha ismertem.De a remény hal meg utoljára,nem? :D

Megfürödtem és felvettem egy térdig érő,csupa rózsaszín ruhát.A hajamat begöndörítettem és a sminkemet is megcsináltam.Az én stílusom merőben eltérő volt Pollyétől,ami persze nem baj.Ettől függetlenül tökéletesen kiegészítjük és megértjük egymást és ez a lényeg!

Becky ruhája

Miután késznek nyilvánítottam magam átmentem barátnőmhöz,és csodák-csodájára haptákba vágta magát.
-Jéé!!És még élsz!!!-bökdöstem meg nevetve.
-Igen,de ha piszkálsz leveszem és itthon maradok!-mosolygott,de tudtam,hogy halál komolyan gondolja.ezért gyorsan bocsánatot kértem és igyekeztem nem szekálni.:P

18:58

Körülbelül 20 perc múlva a fiúk is megérkeztek,mint mindig most is időben.
-Sziasztok!-nyitottam ajtót,majd rögtön arcon pusziltam barátomat.-Megyek a táskámért és Pollyért,aztán jövünk is.Gyertek be addig!-invitáltam be Harryt és Niallt.-Polly!!Gyere,mert itt vannak a srácok!!-kiabáltam,miközben felfele szaladtam a lépcsőn.Már egyáltalán nem is éreztem,hogy elvoltak törve a lábujjaim...szerencsére!
-Biztos nem nézek ki röhejesen?-kérdezte,mikor kilépett a szobájából.Hogy miért rágja még mindig ezen magát?!!
-Igen,biztos!-sóhajtottam egyet mosolyogva.Polly az Polly marad,akár a One Directionnel megyünk,akár mással.-Nem engedném,hogy a legjobb barátnőm leégesse magát!Szóval nyugi és induljunk!-magyaráztam,majd elkezdtem a lépcső felé tolni.
-Húúú....Nagyon csinosak vagytok!-bókolt Harry,mihelyst leértünk.Niall azonnal heves bólogatásba kezdett,gondolom egyetértett Harryvel.-Mehetünk?
-Igen,persze.-válaszoltam mosolyogva,majd a kisérőm karjába karoltam.Polly is így tett,csak Niallel.-Szia Paul.-köszöntem az ideiglenes sofőrnek,amikor beültünk a kisbuszba.-Sziasztok fiúk!Hogy vagytok?-folytattam az üdvözlést.
-Óh!Hát tényleg együtt vagytok?-nézett rám Paul meglepődve.-Azt hittem csak vicceltél Louis!-fordult a répakirály felé.
-Hát szoktam én olyat csinálni??-háborodott fel Louis.
-IGEN!!-vágta rá egyszerre mindenki,majd hangos nevetésben törtünk ki.
-Most az egyszer nem viccelt.Becky tényleg a barátnőm!-húzott magához Harry mosolyogva és egy puszit nyomott a fejem tetejére.
-Hát akkor gratulálok!-mosolygott ránk Paul a visszapillantó tükörből.-És felvállaljátok?Mert most lesz egy csomó fotós,meg interjús.
-Mi?Fotósok?Interjúsok?Ebbe bele sem gondoltam még!!-csúszott ki a számon.
-Pedig ez csak rajtad áll Beck!Én nem tudom,de szerintem szeretnének.-magyarázta Harry.
-Biztos?-kérdeztem vissza,mire mindenki felháborodva nézett rám.-Mi van????
-Ha én elfogadtalak,mint Harry szerelme,akkor nekik is el kell!-okoskodott Louis.És,ha azt nézzük igaza van!.:D
-Végülis jobb,ha hamarabb tudják meg,mert hamarabb túl lesznek rajta.Szóval...tőlem mehet.-mondtam ki egy kevéske gondolkozás után.

Odafelé még felvettünk Perriet,Danit és Eleanort is.Bármilyen furcsa is,de eddig még csak Eleanorral találkoztam,amúgy meg természetesen tudom,hogy kik ők.
-Szia.Perrie Edwards vagyok,Zayn barátnője.-mosolygott rám a szőke lány.-Vagyis jegyese!-javította ki magát,miután Zayn jó hangosan megköszörülte a torkát.Ez a lány élőben még gyönyörűbb,mint a tévében!
-Én pedig Daniel Peazer vagyok,Liam szerencsés választottja!-ölelt meg.-De várj,hagy találjam ki!Te Harry barátnője lehetsz.De akkor te ki vagy?-nézett kíváncsian,de aranyosan Pollyra.
-Sziasztok!Igen,eltaláltad,Harry barátnője vagyok!Rebecca Morris,de szólítsatok nyugodtan Beckynek,vagy Becknek.-mosolyogtam rájuk kedvesen.
-Én pedig Polly Thomas vagyok.És igaz,hogy nem vagyok a barátnője,de Niallel jöttem.-mutatkozott be barátnőm,amin mindenki jót nevetett.Magamban megjegyeztem,hogy "Még nem vagy a barátnője!",hiszen én Harrytől tudtam,hogy tetszik Niallnek.
-Nos,akkor üdvözlünk a 1D barátnők között.Ha baj van,szólj nyugodtan!-mosolygott rám Pezz.
-Ezt úgy mondtad,mintha valami szektába lépett volna be!-szólt közbe Harry.
-Honnan tudod,hogy nincs e így??-kötözködött vele El.

19:41

Mivel végig beszélgettünk és nevettünk,nem tűnt olyan hosszúnak a több,mint fél órás út.Mikor az autó megállt,Harry összekulcsolta az ujjainkat.
-Mehet??-kérdezte.Mosolyogva bólintottam,majd kiszálltunk.Abban a pillanatban fotósok és interjúsok hada rohamozott le minket.Mindenki a kezünket fényképezte és kérdéseket tettek fel velünk kapcsolatban.Mi nem válaszoltunk egyikre sem,csak mosolyogtunk,integettünk és törtünk előre a tömegben.
-Megvagytok lányok?-kérdezett minket Liam.
-Igen....de félő,hogy klausztrofóbiám lesz ennyi embertől és úúúúútálom,ha lefényképeznek!-nyavajgott Polly,úgy hogy a mondat végébe beleborzongott.Ezen persze megint nevettünk,de utána bementünk.

Rengetegen voltak!!És senkit nem ismertünk!De ez szerencsére hamar megváltozott,mert a srácok jó pár vendégnek bemutattak.És,mivel minden ember szereti a pletykákat,rólam és Harryről kérdezgettek.

20:56

Az este nagy része beszélgetéssel és pezsgőzéssel telt.Komolyan mondom,én még életemben nem voltam ilyen unalmas eseményen!Ennél még az iskolai évnyitók is jobbak voltak!
-Unatkozol?-ölelt át Harry,amikor visszajött hozzám.Az egyik jól öltözött ürge,cirka 20 perce megkérdezte tőlem,hogy elrabolhatja e egy pillanatra.Udvariasságból elengedtem,de 20 perc az akkor sem egy pillanat!!!
-Igen!-vágtam rá.-Itt hagytál egyedül és ráadásul nem ismerek senkit!-panaszkodtam,miközben a vállára dőltem.
-De hát vagy 40 embernek mutattalak be!-húzta fel a szemöldökét.
-Igen,de velük én nem tudok beszélgetni!Nincs közös témánk.Niall meg elrángatta mellőlem Pollyt,szóval nincs aki szóval tartson!-magyaráztam tovább.
-Akkor valamit csinálnom kell,hogy az én drága barátnőm ne unatkozzon!Gyere velem!-fogta meg a kezem és vigyorogva húzott végig a hatalmas termen,majd megálltunk Paul előtt,aki látszólag valami nagyon fontos beszélgetés kellős közepén tartott.
-Khm....-köszörülte meg Harry a torkát,hogy Pual ránk figyeljen,ami be is vált.-Pauuuul!!Haza mehetnénk???Becky nagyon unatkozik!!-mosolygott,mit a tejbetök és mellé hatalmasakat pislogott.
-Nem!!Szó sem lehet róla!!-vágta rá.Biztos nagy tapasztalata van benne,de én nem tudtam volna ellenállni neki.-Nézd,ott van Eleanor,ő is unatkozik!-mutatott a bárpult mellett álló lányra.-Menj Becky és beszélgessetek!-adta az ötletet,majd folytatta a társalgást,amit megzavartunk.Harry durcásan,mint egy kisgyerek,csinált egy hátra arcot és elindultunk El felé.Amíg oda értünk,Harry motyogott még valamit az orra alatt,de semmit nem értettem belőle.
-Szia El!-köszöntem boldogan.Örültem,hogy lesz kivel csevegjek,amíg el nem megyünk.Ám mielőtt El visszaköszönhetett volna,Harry odahajolt a füléhez és súgott neki valamit.
-Persze!Menjetek csak!-mondta nevetve a barna hajú szépség.
-Mi??Hova megyünk??-értetlenkedtem.
-Haza!-vigyorgott Harry.-Szia El,majd találkozunk!És kösz még egyszer!-intett és már indult is.
-De Paul....-kezdtem el tiltakozni.
-Ne ellenkezz!Ez egy rablás!!Most elrabollak!!-fogta meg a kezem nevetve és szaladni kezdtünk.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett imádom csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nagyon szeretem a blogot! :-) siess a kövivel!! :)
    Puszi: Rozi

    VálaszTörlés
  3. Itt abbahagyni?!?! Ajj, de várom már, hogy mit tervelt ki Harry. :DDD Khm.. és valóban elcsattanhatna az első csók, nem győzzük kivárni!
    Amúgy Louis még mindig hatalmas forma... Ahányszor csak hozzáfűz valamit a dolgokhoz, nevethetnékem támad. Pedig sok mindent végig tudok ülni faarccal, de ezt a történetet semmikép sem! Ezért is hatalmas kedvencem! <3
    Harry pedig a rendszer kijátszója. Még Paul-t is sikerül... Ő maga a rendszer, so... :D
    Na, de folytatást...Most! :$ Na jó... Öt perc múlva is jó lesz, de aligha tudom kivárni! Tudod, hogy szeretlek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm.:) annyira aranyosak vagytok,hogy itt olvadozok.:) sietek..;) <3

      Törlés