2014. március 3., hétfő

Sziasztok!!..:))

Először is nagyon de nagyon happy vagyok miattatok!!!Kaptam 10 komit és egy újabb rendszeres olvasót köszönthetek a köreinkben!.:)) A komik között volt egy,aki finoman szólva leblamálta az egész blogot,amivel semmi bajom nincsen,csak annyit kérdeznék meg,hogy miért nem szereti?Úgy talán még jobbá tehetem!Viszont,nagy örömmel fogadtam,hogy a drága olvasóim cáfolták az állítását!Szóval nagy köszi nektek,imádlak benneteket!!<3

A másik....láttam,hogy páran az eljegyzéses dolog miatt aggódtatok.Akkor most elmondom,hogy nem lesz még vége a blognak,hiszen az elején is úgy kezdtem,hogy olyan 100 fejezet körül lesz,amit még most is tartok!.:) Tehát nyugalom,még messze a vége,élvezzétek a részeket!.:) Jó olvasást,puszi!.<3


38.fejezet

"Ha szeretünk valakit,csak magunknak akarjuk!"


2014.Július.29. (Kedd)
15:22

*Becky szemszöge*

-Nekem sajnos mennem kell.Még próbálunk egyet,aztán meg készülünk a koncertre.Eleanorék érted jönnek este nyolcra,addigra legyél kész.Én pedig már alig várom,hogy lássalak az új ruhádban!-suttogta a fülembe Harry,mielőtt megcsókolt volna.-Szia,szeretlek!-mondta,majd kilépett az ajtón,beült a Range Roverébe és már el is ment.Nagyokat sóhajtozva csuktam be az ajtót,majd a konyhába vettem az irányt,ahol Polly ügyködött valami ebéden.
-Elment?Azt hittem marad kajálni!-mondta meglepődve Polly,amikor leültem vele szemben az asztalhoz.
-Igen,elment.De csak azért,mert még próbálniuk kell.-motyogtam halkan és szomorúan.
-Ne legyél már ilyen!Egy pár óra múlva újra láthatod!-vigasztalt barátnőm.
-Jah,utána meg 2 hétig távol lesz!Gőzöm sincs,hogy fogom kibírni nélküle!-panaszkodtam.
-Majd én lefoglallak!Nekem sem lesz itt az én haspókom,mégsem fogom fel úgy,mintha meghalt volna!Örülök,mert azt csinálja,amit igazán szeret.Persze,nekem is hiányozni fog,de gondolj csak bele!Kibírtunk 18 évet nélkülük,ráadásul úgy,hogy nem beszéltünk velük.Ennél most jobb a helyzet!Beszélhetünk telefonon,sőt még kamerán is láthatjuk őket.Két hét múlva pedig megint együtt lehetünk egy kicsit!Ez így kibírható!Amúgy meg itt vagyok én,és majd lefoglallak,pont úgy,ahogy 13 éve mindig!-hadarta el.-Szóval ne szomorkodj,hanem egyél!-vigyorgott rám és letett elém egy tányért.Elmosolyodtam,ahogy visszagondoltam az elmúlt évekre,és rájöttem,hogy igaza volt.Mi mindig ott leszünk egymásnak,akármi legyen is!Ezt hívják igaz,sírig tartó barátságnak!!!


A kaja sült csirkemell és saláta volt.Az egyetlen dolog,amitől féltem a Pollyval való összeköltözésemet illetően,az az ételekbeli megegyezés volt,ugyanis barátnőm zöldség párti,míg én inkább hús imádónak mondanám magam.Ettől függetlenül persze megeszem a zöldségeket is,de jobban szeretem a laktató
s kajákat.De,amint látszik,ezt is sikerült megoldanunk!A menüben mindig van egy kis ilyen,egy kis olyan,így tökéletes mind a kettőnknek!:)

19:58

-Kész vagy már?!!Itt vannak Eleanorék és csak rád várunk!!-kiabált az előszobából Poll.Igazából nem éreztem magam "késznek"!A hajamat begöndörítettük és felvettem azt a ruhaszettet,amit délelőtt vettünk Louval.



Már vagy negyed órája a tükör előtt álltam és igazgattam magam,mert semmi sem volt jó!Úgy éreztem,hogy a hajam nem illik a ruhámhoz.Hogy a sminkem túl sötét lett,hogy túl nagy a cipőm sarka,vagy éppen,hogy nem elég fehér a fogam.Valami hibát mindig észre vettem magamon!De talán nem is a kinézetemmel volt baj,hanem azzal,hogy nem állt mögöttem a megszokott fiú,göndör hajával és a gödröcskés mosolyával.Nem  suttogta a fülembe,hogy mennyire jól áll a ruha,de még jobban tetszene neki,ha levennénk.Igen,ez hiányzott!De mivel El és a többiek vártak,felkaptam a táskámat és leszaladtam a lépcsőn.-Na végre!!!Majd én zárok,csak menjünk már!-lökött ki nevetve barátnőm az ajtón,majd a kulcsával kezdett matatni az ajtó zárjában.

-Sziasztok!!-köszöntünk egyszerre barátnőmmel,miközben beszálltunk az autóba.
-Helóka!!-puszilt körbe bennünket Pezz.
-Hogy vagytok??Már nem találkoztunk..........régóta!-mosolygott Dani,miközben megölelgettük egymást.
-Mi nagyon jól vagyunk!És..képzeljétek.....Polly is 1D barátnő lett!!!!-dicsekedtem boldogan.Amikor Pollyra néztem,csak mosolyogva megrázta a fejét,amolyan "Nem bírtad ki,mi??!" nézéssel.
-Aha!!!Én úgy tudtam!!Már megmondtam akkor,amikor először kísérted el Niallt!!-vágta rá Dani vigyorogva.

Az út további részében nem volt időm a kinézetemmel foglalkozni,vagy azzal,hogy a srácok pár óra múlva elmennek a világ másik felére,ugyanis folyamatosan beszélgettünk.A lányok felvilágosítást adtak arról,hogy mi vár ránk ma este.Elmeséltek egy csomó vicces koncert pillanatot,amit amúgy már láttunk youtube-on,de megint jót nevettünk rajtuk.Egy jó negyed óra múlva El leparkolt a Webley Stadium VIP parkolójában.


Amikor a bejárathoz értünk sokkoló látvány fogadott!!Sikítozó lányok tömkelege rohant le minket és bombáztak a kérdéseikkel.Volt egy-két lány,aki nagyon kedvesnek tűnt,de nem mondtam nekik semmit egy "Szia"-n és egy " Oké,átadom"-on kívül,mert amit Perrie mondott a kocsiban egy csöppet megfélemlített!Mesélte,hogy a fanok többsége rajtuk keresztül akar a fiúk közelébe férkőzni és rendszerint ezért mindent meg is tesznek!Szerinte nem szabad túl hiszékenynek lennünk Pollyval,elég,ha integetünk és mosolygunk.A többit majd a srácok elintézik,hiszen mégis csak az ő rajongóik!Egyetértettem Pezz gondolkodásával,de nem bírtam megállni,hogy ne szóljak a fanokhoz.Tudom,hogy milyen érzés,amikor mindent megadna az ember,hogy akár csak egy szót váltson valakivel,aki közel áll a bálványához.De természetesen nagyon odafigyeltem,hogy mit mondok,mert nem szerettem volna bajt okozni.

20:49

Nagy nehezen,de sikerül áttörnünk a falat,amit a rajongók alkottak.Volt,aki megkért minket,hogy írjuk alá a pólóját,sapkáját,poszterét vagy miegymást,mondván,hogy mi vagyunk az egyedülálló One direction barátnők.Ezeken jót nevettem,de azért megcsináltam.Viszont,mivel sokáig tartott a bejutás,már nem volt időnk az öltözőkhöz menni,ahol a fiúk készülődtek.Pedig én szerencsét akartam kívánni nekik és "Sok sikert!" csókot adni az én göndör hajú félistenemnek.De,ha nem lehet,hát nem lehet.

21:00

Pontban 9 órakor kezdetét vette életem első One Direction koncertje!!A zene elindult és az 5 fiú énekelve szaladt be a színpadra.Innentől kezdve az idő szinte repült,a dalok gyorsan váltották egymást,ők pedig végig hülyéskedték az egészet.Szegény Liam kétszer esett seggre,ahogy jött le a feslő színpadról.Mondjuk nem is csodálom,mert Hazza legalább 2 liter vizet szétlocsolt és még lehet keveset is mondok.Nem értem,hogy miért jó,ha az egész színpad csúszik!!És azt az ivási technikát is látni kellett volna.Az én szívszerelmem a lecsavarta a kupakot,a szájához emelte az üveget,jól láthatóan csücsürített,majd érzékien bekapta az üveg száját.És mindebben az a poén,hogy egy fél kortynál többet nem ivott és megint csinálta az egészet elölről!..:D


Amikor éppen nem Harry akcióitól ájuldoztam,természetesen énekeltem.A lányokkal kívülről fújtuk az összes dal szövegét és nagy hangerővel kornyikáltunk.Amikor szünetet tartottak,valamelyikőjük tartotta szóval a közönséget,mi pedig úgy figyeltünk,mintha először hallanánk őket megszólalni.Az utolsó ilyen szünetnél Harryre esett a sor.


-Helló London!!!!Jól érzitek magatokat????-kiabálta a mikrofonba,majd felemelte mindkét kezét és úgy ösztönözte a közönséget a még hangosabb sikításra.Fanok ezrei,beleértve minket is,tették pontosan azt,amit kért.Ha az lett volna az óhaja,hogy mindenki ugorjon bele egy kútba,mindenki kérdések nélkül  megtette volna!Elképesztő,hogy milyen hatással vannak a rajongókra!-Oké,oké!!De elég,mert nem szeretnénk,ha totál elmenne a hangotok!!-nevetett Harry.-Köszönjük,hogy eljöttetek,nélkületek mi sem lennénk sehol.Mindenkit szeretünk,habár sajnos nem tudunk mindenkivel külön-külön megismerkedni.Reméljük,hogy a mostani turné is legalább olyan sok örömet fog okozni nektek és nekünk is,mint az előző!-mondta,amire a közönség még jobban felmordult.A mellettünk ülő lányok,akik szerintem észre sem vették,hogy 2 cm-re vagyunk tőlük,hangos áradozásba kezdtek,hogy Harry milyen cuki,édes és aranyos,hogy ilyeneket mondd.-Tudtátok,hogy van itt két lány,akik még soha nem voltak egy koncertünkön sem,pedig közel állnak hozzánk??-kérdezte "felháborodva".
-NAAAAAAGYON közel!!!-szólt bele Niall,Harry mikijébe.
-Menj már!!Most én beszélek!!-lökte arrébb nevetve az ír fiút,aki elvesztette az egyensúlyát és eltaknyolt a színpadon.A közönségre egy másodpercnyi néma csend ült és feszülten várták,hogy mi történt kedvencükkel.

De amikor Niall hirtelen egy szexi pózba vágta magát,ezzel próbálva orvosolni a kínos helyzetet,hatalmas sikítások töltötték be a stadiont.A szőkeség vigyorogva ment el Liamig,majd leült mellé.Daddy directioner egy vállba veregetéssel dicsérte meg,miközben Harry folytatta a monológját.-Mit szólnátok hozzá,ha megkérdeznénk tőlük,hogy érzik magukat?-dobta fel az ötletet,mire egy kamera ránk szegeződött és hirtelen nagy képernyőn láttam magunkat a színpad mögötti kivetítőn.Míg én egyszerűen integetésbe kezdtek,Polly reflex szerűen bújt el a hátam mögé,mivel nem szereti az ilyesfajta dolgokat.A tömeg,velem együtt,nevetésben tört ki a reakcióján.-Édesem!Hogy tetszik a te egyetlen,csodálatos,fenomenális,szexi,csábító szerelmed és barátaid koncertje??-kérdezte vigyorogva.Nevetve ráztam meg a fejemet és felmutattam a hüvelykujjamat,plusz dobtam neki egy csókot.-Úgy látom élvezitek!!-nyugtázta le,miután látványosan kapott a képzeletbeli csókom után.-Polly előjöhetsz!!Leállt a 3-as kamera!-tette hozzá nevetve.Nem bírta megállni,hogy ne szóljon be!-A best song ever!!!!-kiabálta és a zene már el is indult.

21:51

Harry magán akciója után,volt még 4 dal.Legutoljára hagyták a What makes you beautiful-t,amit már nagyon vártam,mert közben mindig csinálnak Harryvel valamit.Bíztam benne,hogy most sem okoznak nekem csalódást és tényleg nem is tették.Harry szólója közben Liam mögé állt,és egy egyszerű mozdulattal lerántotta a nadrágját.





Azt hittem,hogy a rajongók ott helyben kapnak szívrohamot!!A mellettünk ülő lányok azt kezdték el ecsetelni,hogy mi mekkora,(már ha értitek mire gondolok),meg hogy mennyire izmos.A meglepő számomra mégsem a ő reakciójuk volt,hanem az enyém!Arra számítottam,hogy majd hatalmas nevetésben török ki,de nem!Az arcom elvörösödött és egy kicsit mérges is voltam.Egy furcsa érzés kerített hatalmába,majd rájöttem,hogy mi a baj!Most nem úgy tekintek erre az egészre,hogy Harry Styles alsónadrágját csodálja az egész stadium,hanem úgy,hogy az ÉN barátomét!Sőt,nem is csak a stadiumban lévők,hanem az egész világ olyat lát,ami tulajdonképpen rajtam és az anyukáján kívül nem tartozik senkire!!

-Nem is mondtad,hogy Harry ilyen jól néz ki!!-hajolt oda hozzám nevetve Polly.
-Polly!!-szóltam rá szúrós tekintettel,pedig tudtam,hogy csak viccel.-Tudom,hogy nem vagyok normális,de azt hiszem féltékeny vagyok.Szóval,ha lehet az ilyen beszólásokat most hanyagoljuk!!-magyaráztam meg,amin barátnőm nagyon jól szórakozott.

Tisztában voltam azzal,hogy hülyeség a féltékenység,hiszen Harry mégcsak okot sem adott rá,de nem tudtam vele mit tenni.Ha szeretünk valakit,csak magunknak akarjuk!Ezzel én is így voltam,csak én nehezebb helyzetbe kerültem,mert lányok milliói vágynak arra,amire én is.Persze emiatt nem fogom Harryt rövid pórázon tartani,mert nincs rá jogom.El kell fogadnom,hogy más lányok is elolvadnak tőle!És ezzel nincsen semmi baj,csak kell egy kis idő,amíg megszokom!

A bónusz számot követően a fiúk elbúcsúztak,majd levonultak a színpadról.Mi is azonnal felálltunk és az öltözők felé vettük az irányt,mielőtt az a sok ember el nem állja az utunkat.

22:46

Kiderült,hogy felesleges volt annyira sietni,hogy az öltözőbe jussunk,mivel a fiúk még autogrammot osztogattak.Már majdnem egy órája ücsörögtünk az elkerített szobában,amikor a nagyra becsült One Direction tagok röhögve beestek az ajtón.
-Cukorrépám!!-szaladt oda Louis barátnőjéhez.Máris nevettünk,pedig épphogy csak átlépték a küszöböt!
-Azt hiszem,hogy szólnom kell a biztonságiaknak,hogy erősítsék meg az őrséget az öltözőnk bejárata előtt.Most is csak úgy beengedtek benneteket!Mi van,ha csak a barátnőinknek mondjátok magatokat,de amúgy őrült rajongók vagytok?!!-állt elém vigyorogva Harry.
-Aha!Szóval úgy gondolod,hogy őrült fanok vagyunk?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel,mire Harry csak bólintott egy nagyot.-Nos,akkor jogunkban áll elkobozni valamilyen személyes tárgyatokat,hogy legyen mire emlékeznünk!-vágtam rá.-Mit javasolnál,mi legyen az??-kérdeztem vigyorogva,miközben átöleltem Harry derekát.
-Hmmm...nem is tudom!Személyes tárgy?...Hmm...mondjuk ez??-kérdezte viccesen,majd egy heves csókot nyomott ajkaimra.-Na??Mit gondolsz?Elég emlékezetes volt??-incselkedett,miután elhúzódott tőlem.
-Igen,azt hiszem!-nevettem el magam.
-És,hogy tetszettünk???-tudakolta meg Niall tőlem is.Aranyos volt,ahogy Pollyt ölelgette,mintha egymáshoz nőttek volna!.:D
-Nagyon jó volt,de Liam lassan leszokhatna mások vetkőztetéséről!!-pillantottam Daddy Directioner felé.
-Bocsi!-rántotta meg nevetve a vállát az említett illető.-Mindig elfelejtem,hogy Harry egy komoly kapcsolatban él!Ritka az ilyen!Még hozzá kell szoknom!-magyarázta.-De amúgy a tényen ez sem változtat!A lányaink szeretik a Calvin Clein-os boxereket!!-nevette el magát.
-Hallod bébi??Az alsónadrágom növeli a népszerűségünket,szóval SAJNOS nem lehet abbahagyni!-mondta a göndörke,a "sajnos" szót jól kihangsúlyozva.
-Jó,jó!Én kérek elnézést!-nevetve emeltem fel a kezeimet védekezőleg.-Na gyere,te félisten!Menjünk készülni az afterpartira,mielőtt rá nem beszélitek,hogy a kampányolás legjobb módja,ha pucéran állsz ki a színpadra!-húztam arrébb Harryt,félig sírva a nevetéstől.
-Hah!!!!Hallottátok???Azt mondta,hogy félisten vagyok!!!!-kiabálta vissza a többieknek,ami megint nevetésre késztetett.Hogy lehet valaki ennyire egoista??!!..:DD

23:29

*Harry szemszöge*

Ahogy az afterpati helyszínén kiszálltunk a kocsiból,a fotósok azonnal kattogtatni kezdtek.Úgy tűnt,hogy jobban lekötötték őket az új One Direction barátnők,gondolok itt Pollra és Beckre,mint mi magunk!Azt hiszem,most először állt ki Niall és Polly a nyilvánosság elé,szóval biztos nagy címlap sztori lesz belőlük.

Miután egy rakat képet csináltak rólunk,úgy gondoltuk,hogy ideje bemenni.A klub már tömve volt a vendégekkel,ami miatt elég nehezen sikerült megtalálnunk a számunkra lefoglalt helyet.A zene pont tökéletes hangerőn szólt,és a fények is hangulatosak voltak.
-A világ legszebb,legokosabb és legaranyosabb barátnőjét felkérhetem egy táncra??-kérdeztem Beckyt mosolyogva.
-Hát,nem is tudom.....-gondolkodott el.-Na jó!De csak azért,mert ilyen szép dolgokat mondtál rólam!-egyezett bele végül.A mosolyából mindent ki lehetett következtetni,így tudtam,hogy csak viccel.Megfogtam a kezét és behúztam a táncparkettre,majd elkezdtünk lassúzni.
-Tisztában vagy azzal,hogy milyen büszke vagyok rád??-kérdeztem,miközben elsepertem egy tincset az arcából.
-Mert??Mit csináltam??-kérdezte mosolyogva.Hangjából hallható volt,hogy mennyire meglepődött a furcsa kérdésemen.
-Azt csináltad,hogy megszülettél!Itt vagy nekem,amikor szükségem van rád!És...olyan ügyesen álltad a fotósok tekintetét,mint egy profi.Én sem csinálhattam volna jobban.Úgy látszik,te arra születtél,hogy velem legyél...-súgtam halkan a fülébe,majd megcsókoltam.-Szeretlek!-mondtam,amikor elváltak ajkaink.-És gyönyörű vagy!!-tettem még hozzá gyorsan.Mondjuk a kocsiban már vagy 5x biztos elmondtam neki,hogy milyen jól áll neki ez a ruha.A fekete kifejezetten kiemelte a dekoltázsát,a rózsaszín szoknya pedig megmutatta,hogy mennyire kecsesek,és hosszúak a lábai.Habár nekem egy ici-picit TÚL zárt volt!.:D


Igen,voltak már hosszabb kapcsolataim annál,aminél most tartunk Beckyvel.A mi kis 18 napunkat egyenlőre nem nehéz felülmúlni!De Becky mindenki másnál intenzívebb érzelmeket vált ki belőlem!Nem tudom,hogyan lehetséges ilyen rövid idő alatt,ennyire hozzánőni valakihez!!Akárha ezer éve ismernénk egymást!És most olyan,mintha a másik felemet hagynám itthon....De még nem akarom az utazással együtt járó stresszel terhelni.Nem neki való az még...elég,ha én idegeskedem a koncertek miatt,nem kell még neki is.

02:19

-Nagyon szeretlek,ezt ne felejtsd el!!Ígérem,hogy minden nap beszélni fogunk.Sőt,egy nyugodt perced sem lesz miattam!-vigasztaltam barátnőmet keserű mosollyal az arcomon.Igyekeztem rábeszélni,hogy hagyja abba a pityergést,mert nem örökre megyek el.-Na,ne csináld már!Nem foglak elfelejteni!Hogyan is tenném,amikor te vagy a fény a szívemben!Nélküled korom sötét lenne odabenn!-mondtam,miközben felemeltem az állát.-Oké,ez nagyon nyálas volt!!-nevettem el magam,ami végre az ő arcára is mosolyt csalt.Igaz,hogy egy szomorú mosoly volt,de ott volt.-Szeretlek!
-Én is szeretlek!Vigyázz magadra!-csókolt meg most ő.Az elmúlt 5 percben szinte el sem váltunk egymástól,mintha összeragasztottak volna minket!
-Harold!!!Ha nem jössz azonnal,én magam rángatlak fel a gépre!!!-kiabált Paul,a repülő lépcsőjén állva.
-Mennem kell!!-csókoltam meg utoljára,majd a gép felé kezdtem kocogni.
-Vigyázz Louisra is!!!!!-kiabált utánam Eleanor.Elvigyorodtam,és hátra mutattam a hüvelykujjamat,de nem fordultam meg.Féltem,ha megint meglátom Beckyt nem fogom tudni itt hagyni,így inkább felszálltam a repülőre és leültem a helyemre,ami Louis és Zayn mellett,valamint Liammel és Niallel szemben volt.
-Azt mondták,hogy vigyázzak rád!!-közöltem Louissal,miután a magasba emelkedtünk.Kijelentésem hallatán mindenkiből előtört a nevetés.Tisztában voltunk azzal,hogy Louisra nem lehet vigyázni!Rosszabb,mint egy kisgyerek!De eddig is hazahoztuk,most is menni fog!Mondjuk az jó,hogy velünk van Paul is.Valahogy jobban biztonságban érzem magam.

Mostmár csak az kellene,hogy Becky is mellettem legyen!Tudom,hogy nem fogok más nőre nézni,mégcsak gondolni sem,de féltem ezt a kapcsolatot.A távolságot nem mindenki bírja ki.Mi lesz,ha megunja azt,hogy folyton rám kell várnia?Hogyha közben talál valaki mást,akinek több a szabadideje?Akkor mi lesz....VELEM???Mert én azt hiszem,hogy Becky az a lány,aki Anne és Des fiába szeretett bele,és nem Harry Stylesba,a One direction énekesébe!Neki kell lenni annak,aki kitölti a szívem!!!! 



#DÍJ5


A díjat köszönöm szépen Bo S.-nek!!!..:)))) <3 <3 

Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról.
Válaszolj 11 kérdésre.
Írj 11 kérdést.
Küldd tovább 11 embernek.


11 dolog magamról:

1.Szeretem Christina Perri,Human című számát.
2.Túl vagyok az egyik legjobb hétvégémen.
3.Nem bírom a buszt.
4.Egyszer szeretném felvenni,ahogy One direction dalokat gitározok.
5.Londonban szeretnék lakni.
6.Izomlázam van!!..XD
7.A lektorunk amerikai és szereti a One direction-t!
8.Az egyik mamámra is ráragasztottam a "directioner kór"-t
9.Van két ismerősöm,aki nevezett az idei Csillag Születik-be.
10.Meg van a következő blogom címe és cselekmény vázlata.
11.Ezen a héten egy csomó dolgozatot írok..:SS


11 válasz:

1. Honnan jönnek az ihleteid a bloghoz?
Lényegében a fejemből!.:D De,ha meghallgatok egy zenét,az is sokat segíthet,ha úgy van!.:) 

2. Kedvenc zeneszámod?
Hm...több is van!.:D A One direction Half a heart-ja,Ed sheeran wayfaring stranger-je és I need xou but you don't need me-je..:P
 
3. Hogy képzeled el magad 5 év múlva?
Londonban lakok,a legjobb barátnőmmel egy albérlettel,miközben egy nagyon jó iskolában tanulok riporternek.:P 
 
4. Szereted az iskoládat, ahova jársz?
Igen,szeretem.:D Habár van egy-két dolog,amin változtatnék.
 
5. Melyik az a dal, amely könnyet szokott csalni a szemedbe, amikor meghallgatod?
Ez a hangulatomtól függ és attól,hogy mitől vagyok szomorú.Például amikor a legjobb barátnőm kórházba került,Miley Cyrus true friendjén is tudtam sírni,mert olyan emlékeket hozott fel.Szóval ez változó nálam.
 
6. Hány blogod van?
Jelenleg ez az egy,de már készülőben van a következő!..:D :$$
 
7. Kik a legfontosabb személyek az életedben?
A szüleim,a testvérem,a nagyszüleim és az igaz barátaim.És ha naiv akarok lenni,akkor Niall,Harry,Louis,Liam és Zayn is ebbe a csoportba tatoznak.Fontos szerepet játszanak a mindennapjaimban!!.:)
 
8. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
A Vukk!!!.:D Még most is imádom,és majdnem fújom kívülről az egészet!.:D
 
9. Van kedvenc gyerekkori játékod?
Még kislányként kaptam egy babát,aminek szőke,befonható haja és sárga ruhácskája van.Még most is,17 éves fejjel,megölelgetem és gondosan őrzöm a szekrényemen.:P
 
10. Szereted az One Directiont?
Hát hogy a bűnbe ne szeretném?!! XD Már 3 éve!.:) <3 
 
11. Tudsz korcsolyázni?
Nem,és nem is sok esélyt látok arra,hogy valaha is kifogom próbálni.A sima talajon is képes vagyok eltaknyolni..:D Mi lenne a jégen???!o.O :D :P XD
 
 
11 kérdés:

1.Ki a példaképed?
2.Voltál már szerelmes?
3.Olvasol blogokat?Ha igen,miért?
4.Félsz a horror filmektől?
5.Mit csinálsz szabadidődben?
6.Ki a kedvenc műsorvezetőd?
7.Mi leszel ha nagy leszel?.:P
8.Lovagoltál már?
9.Melyik volt a kedvenc napod az elmúlt 10 nap során?És miért?
10.Ha olvasod a blogomat,mi tetszik benne?
11.Szerinted milyen egy igazi sláger?

11 ember akiknek továbbküldöm.

1.http://saverhu.blogspot.hu/
2.http://btwworkingandlovetogether.blogspot.hu/2014/03/30-resz.html
3.http://love-hate-friend-and-love-again.blogspot.hu/2014/03/15-sajnalom-el-sem-tudod-hinni-hogy.html?m=0
4.http://dontletmedown1d.blogspot.hu/2014/03/19-fejezet.html

5.http://crazyfriendsandcrazylove.blogspot.hu/
6. http://muvesz-gimi-1d.blogspot.hu/2014/02/16resz-meglepetes.html
7.http://surviveitallwithyou.blogspot.hu/
8.http://szellemekkelsuttogoharrystyles.blogspot.hu/2014/02/egy-kis-szunet.html
9.http://fatedtofallinlovewithyou.blogspot.hu/
10.http://felelemesszerelemmikoraketszivegyesul.blogspot.hu/2014/03/14chapter.html
11.http://1dsinfulife.blogspot.hu/


..:)) Köszönöm még egyszer!.:)) <3

9 megjegyzés:

  1. "Úgy látszik,te arra születtél,hogy velem legyél...-súgtam halkan a fülébe,majd megcsókoltam."
    Ez gyönyörű volt. Nincsenek szavak az én elérzékenyülésemre.:)
    Na meg, amikor ivott Harry... Jobban nem is írhattad volna körül. :P Beindult a fantáziánk. :DD
    A kommentelőt abszolút nem értem. Milyen jogon írja ezt? Hogy ócsárol olyat, aki munkát fektetett bele a történetébe, ellenben magával, aki még egy normális indokot se tudna felhozni? Kitűnő író vagy, izgalmas a történeted, szexik a szereplőid és alig várom a folytatást! <3

    VálaszTörlés
  2. Komolyan mondom hogy írónak születtél <333 Nem csodálkoznék ha író lenne belőled:))Olyan gyönyörűen írsz hogy majdnem elbögtem magam.Persze a boldogságtól.Hamar hozd a következőt

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól írsz szuper lett mint mindig. Egyet értek az előttem szólókkal és igen, egy őstehetség vagy. Nagy kincs van a kezedben, a te írásaid az egyik legjobbak amit valaha olvastam. Írónak születtél használd ki ezt az adottságot. Végül pedig csak annyit mondanék, hogy érdemes lenne megkeresni egy kiadót a történeteiddel mert akár még olyan sikereket is elérhetnél mint Meg Cabot vagy Leiner Laura. :) I love your story <3

    VálaszTörlés
  4. Chein & Petra - Ezt még szívod kis ribanc.2014. március 5. 10:50

    Tiszta szar a blog. És Ok rá: Szar nyálas sztori ami minden józan NORMÁLIS embert a rohadásba visz. ;) Egyébként te kis VIOLET BEGONIE VAGY KI A FASZOM KUSSOLJÀ MER NEM A TE DOLGPD TE KIS NAGYKÉPÜ PŐCSARC TUDOM HOL LAKSZ ÉS HA NEKEM ÍGY POFÁZOL BEMEGYEK A ROHADT HÀZADBA OSZT SZÉTRUGOM AZT A SZAROS SEGGED. Egyébként szarul írsz. És tudom h Chein nem tud erről hogy őt is kiírtam amikor nincs köze
    hozzá de te kis pöcsarc ribanc ne fojtassá itt semmi geciséget!!!
    Kibaszott Petra ;) Örvendtem!

    VálaszTörlés
  5. Ha vmi nem tetszik Drága Petra akkor el lehet húzni a francba mert senki nem kíváncsi a véleményedre és ha nem teszik ez a blog akkor NE OLVASD!! Ezt a blogot olyanok olvassák akik szeretik szóval inkább keress vagy írj egy olyan blogot ami neked teszik és ne itt szitkozódjál! Mert könnyű más munkáját ócsárolni. Szerintem inkább írj sajátot és ezt pedig HAGYD BÉKÉN!! Valószínű hogy ez sok más blogolvasó véleménye is szóval csókollak azt csá! :*

    VálaszTörlés
  6. Egyetertek az elottrm szoloval ha tudsz jobbat irni akkor hajra! :-* de ezt a blogot hagyd beken!! En imadon minden reszt elolvasok es nagyon varom a kovetkezot :-) annyira jol irsz mindig aterzem azt ami tortenik <3 mikorra hozod a kovit? :-D

    VálaszTörlés
  7. Szia. Szerintem is perfect lett! :) És te Petra. Más munkáját könnyen leszarozod, csak tudod többen vannak akik szeretik ezt a blogot. Azonkívül ne fenyegesd az olvasókat!!

    VálaszTörlés
  8. Mi a faszom ir mindenki arrol hogy ez hu de jo blog. Es szerintem Petranak igaza van! Annyira bekepzelt mind hogy beszaras. Es joggal szarozzuk az oldalt. Ha tobb lesz resz kitorlom a blogot. Mert ugyanis en ilyenekkel foglalkozom feltoron a dolgokat. Es remelem mind felfogta. By: Folen

    VálaszTörlés
  9. Aazert dicserjuk a blogot mert nekunk tetszik es ezert olvassuk :-) nemtudom mert jo nektek ha fenyegetitek az irot es az olvasokat a lenyeg hogy a blogfeltores egyfajta bunnek szamit szoval ahogy gondolod de az nem egy egyszeru dolog. Mas munkajat konnyu "leszarozni" de csinalj jobbat es akkor irj ilyen velemenyt :-)

    VálaszTörlés