2014. február 26., szerda

Hi Darlin's!! :))

Annyira,de annyira boldoggá tettetek a komikkal,amiket az előző részhez kaptam!Bevallom őszintén,hogy egy kicsit féltem a reakcióitoktól,de teljesen pozitív volt mindenki!Szóval köszönöm!.:) Mostmár Polly és Niall kapcsolata is többször meg lesz említve,de Harryt és Beckyt sem felejtjük el!Sőt,még csak most jönnek majd az érdekes pillanatok!..:P Na,de ennyit mára..:D Jó olvasást!..:) Komizzatok megint,hogy megint sokat mosolyogjak miattatok!..<3 :)

37.fejezet

"Abban a pillanatban,ott,együtt,elzárva a külvilágtól..."


2015.Július.29.(Kedd)
08:46

 *Becky szemszöge*

 -Megérkeztünk!-mosolygott rám Harry.Egy olyan épület előtt parkoltunk le,aminek rengeteg ablaka és egy hatalmas,üveg ajtaja volt.Sok ember rohangált jól megpakolt szatyrokkal a kezében,amiből azt szűrtem le,hogy valószínűleg egy bolt előtt állunk.Bár,még nem jártam London ezen részén.Lehet,azért,mert már a külvárosban van!

Harry összekulcsolta ujjainkat és bevezetett az ajtón.Mikor beléptünk nem hittem a szememnek!Ruha,cipő és táska minden mennyiségben,fajtában,színben és méretben!!Egy nőnek ez maga a mennyország!
-Hally!!!-hallottam egy vékonyka hangot a hátunk mögül,mire azonnal megfordultunk mind a ketten.A szőke kislány hatalmas lendülettel vetette magát barátomra,és nem kellett sok idő,hogy rájöjjek,ki is ő.Lux!!


-Sziaaa!-kapta fel Harry.-Hogy te mekkorát nőttél?!Lassan nem foglak elbírni!-puszilgatta meg.A látványuk annyira édes volt,hogy azonnal fülig érő mosoly terült szét az arcomon és nem bírtam levenni róluk a szemem.
-Sziasztok!-köszönt egy női hang.-Lux!Nem megmondtam,hogy ne szaladj el tőlem?!!-mondta a kislánynak.-Szia!Lou Teasdale,a fiúk stylistja.-nyújtotta nekem a kezét.
-Helló!Rebecca Morris,de szólíts nyugodtan Beckynek!És...Harry barátnője vagyok.Legalábbis eddig az voltam,de most  úgy látom,hogy vetélytársam akadt!-nevettem el magam és Lux felé böktem a fejemmel.Lou rám mosolygott és együtt néztük tovább a 3 méterrel arrébb lévő,elbűvölő párocskát.

*Harry szemszöge*

-Menjünk oda anyuékhoz.-mondtam és Luxxal a kezemben odaléptem Becky mellé.Láttam Lux arcán,hogy nagyon nem tudja hova tenni barátnőmet,így gondoltam teszek valamit az ügy érdekében.-Lux,ő itt Becky,a leendő keresztanyád!-vigyorogtam rájuk.Becky és Lou szemei tágra nyíltak a kijelentésem hallatán,ami engem jól szórakoztatott.
-És ő is olyan sokat fog vejem jáccani,mint te??-suttogta a fülembe Lux.
-Nem tudom!Megkérdezzem??-susogtam neki vissza.A leheletemtől kirázta a hideg és félénken bólogatott.-Kincsem!Lux arra kíváncsi,hogy te is olyan sokat fogsz-e vele játszani,mint ÉN??
-Óh...-gondolkodott el Beck.-Hát persze!!!Imádom a gyerekeket,ezért igen!Rengeteget fogunk együtt mókázni!-kapta ki a kezemből a kislányt,majd megpörgette és puszit nyomott az arcára.Luxnak valószínűleg elnyerte a tetszését,mert hangos kacajok közepette ölelte magához.
-Na szép!!?Máris elhagy az én kismadaram??!!-húztam le a számat,mintha teljesen szomorú lennék,mire Lux kinyújtotta mind a két karját felém és szinte átugrott hozzám.
-Akkor szerintem mi menjünk is és hagyjuk őket szórakozni.Jó legyél Lux!-puszilta meg Lou a kislányát.
-Jó legyél Becky!!-utánoztam Lout.Becky csak elmosolyodott és nyomott egy csókot az arcomra.
-Te is Harry!!Lux,légyszíves vigyázz rá!-simogatta meg a kislány lábát.
-Vidázok!!-bólogatott Lux és,mint aki mindentől megtud védeni,átkarolta a nyakamat.

*Becky szemszöge*

 -Az addig oké,hogy Harry Luxxal tölti az időt...De mi egész pontosan hová is megyünk??-kérdeztem rá Loutól,mivel még mindig nem tudtam,hogy minek vagyok egy pláza kellős közepén.
-Vásárolni!-vágta rá mosolyogva Lou.-Harry megkért,hogy keressünk két hozzád illő ruhát.Egyet a koncertre,egyet az afterpartira.-magyarázta meg.
-Aha!Így már értem!-bólogattam mosolyogva.Harry mindig gondol rám,hiába mondom neki,hogy van elég ruhám,mindig meglep egy-egy szép darabbal.Azt mondja,amíg van pénze,mindig én leszek az első,akire költeni fog!Nagyon aranyos és figyelmes,de én ezt tényleg nem várom el!Nem azért vagyok vele,hogy elhalmozzon szebbnél-szebb ajándékokkal!Én Őt szeretem és NEM a pénzét!!
-Na,akkor először menjünk be ide!-húzott be az egyik üzletbe Lou.Már most érzem,hogy egy hosszú napnak nézünk elébe!Főleg Harry nélkül....De hozzá kell szoknom,hogy nincs velem,hiszen mostmár egyre többször lesz így.Elmegy és kitudja,mikor jön vissza!!De egyenlőre megnyugtat a tudat,hogy még nem választ el tőle a fél világ,csak a pláza emeletei.

09:57

-És hogy érzed magad Harryvel?-kérdezte Lou kedvesen,miközben felhúzta a ruhámon a cipzárt,amit éppen próbáltam magamra erőszakolni.
-Nagyon jól,eddig minden a lehető legjobban ment.Az életem nem is lehetne ennél jobb!Úgy érzem szeret,és persze én is őt.Amikor először megláttam a Tv-ben,tudtam,hogy nekem Ő kell és senki más!De soha nem hittem,hogy együtt lehetek Vele.Mindig olyan távolinak tűnt és elérhetetlennek.Erre tessék!Itt vagyok veled,mert Harry megkért,hogy vegyünk nekem ruhát!A mindennapjaim hangosak,viccesek és boldogak a srácok közelében!Ennél többet nem is kívánhatnék!-áradoztam.-Csak azt nem tudom,hogy mi lesz velünk,ha elmegy....-szomorodtam el.-Mármint,ne érts félre!Én 100%-ban megbízok benne!Csak a távolságot nehéz kibírni.
-Tudom!-sóhajtott Lou.-De a ti kapcsolatotok nagyon erős.Legalábbis nekem,mint kívülállónak,úgy tűnik.És abban biztos lehetsz,hogy Harry szeret téged!Te vagy az első barátnője,akit "bemutatott" Luxnak!Ráadásul úgy,hogy"keresztanya"!!!Harry szájából ez mindennél többet jelent.-mosolygott rám.-Én nem tudom,hogy mit csinálsz,de ne hagyd abba!!!-fűzte hozzá,amikor a tükör felé fordított.Természetesen mind a ketten elnevettük magunkat,én pedig rögtön azon kezdtem agyalni,hogy mit is csinálok Harryvel?Abszolúte semmit!!Csak tiszta szívemből szeretem és úgy látszik,ez neki bőven elég is!-Ez valami csodás!Gyönyörűen áll!Ezt kell megvennünk az afterpartira!-mondta Lou.És azt hiszem igaza volt,mert ez a ruha tényleg jobban állt,mint a többi 100,amit ma felpróbáltam.És,ha egy stylist mondja,akkor biztosan úgy is van.

Amíg visszaöltöztem a saját ruháimba,Lou választott nekem egy olyan cipőt,ami illik a ruhához,majd fizettünk és távoztunk.Mivel minden meg volt,így elindultunk megkeresni Harryt és Luxot.
-Még soha nem vesztette el Luxot?-bukott ki belőlem váratlanul.Igazából nem terveztem,hogy megkérdezem,de már mindegy!-Hogy mersz rábízni egy gyereket?!-nevettem el magam.
-Hát ez egy jó kérdés!!-nevetett velem új ismerősöm is.-Még,ha nem is látszik,de Harry tud felnőttként viselkedni!-jelentette ki és abban a pillanatban láttuk meg őket egy fagyizóban.Lux,Harryt kergette egy asztal körül,aki egy óvatlan lépés következtében elterült a fagyizó padlóján.A kislány gyorsan ráült a hátára és pici,ragacsos kezeivel összekente.
-Tényleg felnőttes!!-mondtam már szinte sírva a nevetéstől.

Miután sikerült összeszednünk a két rosszcsontot,és lemostuk mind a kettőről a fagyi maradékokat,elbúcsúztunk és elindultunk haza.
-Milyen volt a vásárlás?Megnézhetem,hogy mit vettetek???-kérdezte Harry,már az autóban ülve.
-Jó volt,de fárasztó.És nem,nem nézheted meg!!Legyen meglepi!-vágtam oda neki,mire elhúzta a száját és mielőtt még előveszi a kiskutyaszemeit,tereltem a témát.-És ti hogy éreztétek magatokat?Mesélj!
-Nagyoooon jól!Először....-kezdett el mesélni,ahogy kértem tőle.Olyan lelkes volt,mint még soha!Az úton végig Luxról áradozott és mindent elmondott egészen a születése napjától,a mai napig.Az tisztán látható és csak a hülye nem veszi észre,hogy mennyire oda van a keresztlányáért.Azt hiszem bármit megtenne az aprócska szösziért,aminek nagyon örülök!Tetszik ez az apáskodó énje!.:P

11:02

-Oké.Harry,hová megyünk?Mert,hogy nem haza,az tuti!!-szólaltam meg végül.Már vagy fél órája biztos,hogy kocsikázunk és nem arra,amerre kellene.Már annyit mentünk,hogy egyáltalán nem ismertem a terepet.
-Mi az?Talán félsz tőlem??-kérdezte szórakozottam.-Nem foglak megölni,ha erre voltál kíváncsi!-nevetett ki.
-Hülye!Miért hinném azt,hogy meg akarsz ölni??!Nem vagy normális!-vertem finoman hátba.-Csak azt hittem,hogy elfelejtetted merre laksz!-vágtam vissza.-Vagy,hogy elaludtál vezetés közben!
-Nos akkor megnyugtatlak,nem aludtam el,és azt sem felejtettem el,hogy hol lakok.-vigyorgott rám.-Amúgy már meg is jöttünk.-jelentette ki és lekanyarodott egy földútra,majd leállította a motort.-Hölgyem!!-nyitotta ki nekem a kocsiajtót,miután villám sebességgel szárnyalt át az én oldalamra.
-Köszi!-mosolyogtam rám.-Nem szeretnéd elárulni,hogy miért vagyunk a semmi közepén??-pislogtam rá.
-Nem szeretném!Amúgy meg nem a semmi közepén vagyunk!-mondta,majd megfogta a vállaimat és megfordított.A szemem elé egy kisebb erdő gyönyörű látványa tárult.Nagyon meglepődtem,mert valahogy eddig még csak eszembe sem jutott,hogy London környékén van zöld terület a parkokon kívül!-Mehetünk?-kulcsolta össze ujjainkat.


Hát,még jó,hogy reggel nem magassarkút vettem fel,hanem egy kényelmes sarut!!Azt hiszem a nyakamat kitörtem volna,ha a 10 centis sarkakban próbálom meg átverekedni magam a gallyak,kövek és levelek sűrűjén!Néha még így is megbotlottam,de szerencsére Harry megfogott és nem hagyta,hogy seggre vágódjak.
-Akkor most csukd be a szemedet!-mondta nekem.
-Mi?Hogy kitörjem a nyakamat?!-rivalltam rá,de nem komolyan.
-Te csak csináld,én majd vigyázok rád!-duruzsolta a fülembe,ami miatt muszáj volt elmosolyodnom.Sóhajtottam egyet,majd behunytam szemeimet.-De nehogy lesni próbálj!
-Jó,jó!De ha elesek!!!-mondtam nevetve.-Harry!!!!-szóltam rá.Jó mókának találta,hogy az egyik lábát bedugja az enyémek közé,ezzel kibillentve engem az egyensúlyomból.
-Bocsika!!-mondta nevetve.Megráztam a fejemet,de nem nyitottam ki a szemeimet.Megbíztam benne,mert tudtam,nem engedné,hogy bármi bajom essen.Hiába ökörködik állandóan!

*Harry szemszöge*

 Ezt az egész vásárlásos sztorit azért találtam ki,hogy eltereljem Becky figyelmét,amíg a tényleges meglepetésem el nem készül.Úgy tűnik egész jól ment az elterelő hadjárat,mivel egészen addig,amíg le nem parkoltam a földút mellett nem sejtette semmit!Mosmár csak abban bízok,hogy Louis,Zayn,Niall és Liam nem rontottak el semmit és mindent pont úgy csináltak,ahogy azt mondtam!
 -Jó,azt hiszem,hogy kinyithatod!-állítottam meg.Beck elvette a kezét és kinyitotta a szemét.Komoly arccal nézett körbe egyszer,majd még egyszer.Minden kis részletet alaposan tanulmányozott,kicsit olyan volt,mintha nem hinné el,amit lát.Nem gondoltam,hogy ennyire meglepi a dolog,de nagyon örültem neki.Látni azt az örömöt az arcán,ami miattam van,mindennél felemelőbb érzés.Csak ne kellene hajnalban elmennem....
-Ez..ez egyszerűen...gyönyörű!-mondta halkan.-Köszönöm!-fordult meg hirtelen és a nyakamba vetette magát,majd megcsókolt.
-Hmmm....ha mindig ilyen csókokat kapok,akkor többször csinálok majd ilyeneket!-vigyorogtam rá.-Remélem,hogy éhes vagy,mert kész az ebéd!-toltam meg egy kicsit,hogy elinduljon végre.
-De ezt hogy csináltad,amikor végig a plázában voltál Luxxal??-pislogott rám értetlenül.
-Az maradjon az én titkom!-kacsintottam rá.-A lényeg az volt,hogy kettesben legyünk!És itt senki nem fog minket zavarni,akármit is...csinálunk!-súgtam a fülébe az utolsó szót,amitől végig futott a pír az arcán.



*Becky szemszöge*

Amikor megláttam a kisebb erődöt az erdő közepén,nem hittem a szememnek!Sejtettem,hogy Harry készül valamire,de hogy erre?!Lepedőkből volt felállítva egy sátorszerűség,amiben párnák és takarók voltak elrejtve.Az egész ki volt világítva narancssárga égősorokkal és kellemes illatok árasztották el a helyiséget.Ahogy beléptem átjárta minden porcikámat valami kellemes érzés,és tudtam,hogy csodálatos perceknek nézünk elébe!
-Leülsz,vagy állva óhajtod elfogyasztani az ebédet??-kérdezte mosolyogva,majd egy kicsit beljebb tolt,én pedig szófogadóan elhelyezkedtem az egyik párnakupac közepén.-Azért beszélni szabad!!-mondta nevetve.
-Tudom,csak..-kezdtem bele,de egyszerűen nem volt mit hozzá fűznöm.Az,hogy ezt az egészet megvalósította csak miattam,mindent elárult róla.
-Csak mi???-ült le mellém és végig simította a hajamat.
-Csak..-kezdtem bele megint,de most sem jutottam  sokkal tovább.-Nagyon szeretlek!-bújtam hozzá hirtelen.
-Én is téged!-mosolygott.-Remélem tudod,hogy semmi kedvem itt hagyni téged!Még soha nem voltam senkivel ilyen szoros kapcsolatban.Úgy érzem,hogy nem vagyok élő ember,ha nem vagy mellettem!Olyan ez,mint a halaknak az oxigén!Nem tudnak nélküle élni!-nézett mélyen a szemembe.Éreztem,ahogy a könnyek összegyűlnek a szememben,de próbáltam visszatartani.Nem szabad gyengének tűnnöm előtte!Végül is ez csak egy turné!Nem meghalni megy!!-Meglátod,hogy az a pár hónap hamar eltelik!És minden nap beszélünk Skype-on meg telefonon.Kéthetente pedig együtt is lehetünk!Tudom,hogy az nem olyan...de..mégis valami!Nem?-kérdezte aranyosan,de a szomorúság hallható volt a hangjában.Bánatosan bólogattam egyet,majd a földet kezdtem tanulmányozni.Azon járt az eszem,hogy mennyire fog hiányozni!Hiányozni fognak az érintései,a csókjai,a pimasz beszólásai,amiktől talpig képes vagyok levörösödni!Egyszerűen olyan része lett az életemnek,hogy azt hiszem,soha nem fog onnan eltűnni!-Na...ne sírj!-törölte le az egyik könnycseppemet,ami lassan folyt le arcomon.-Szeretlek!-mosolygott rám,majd lassan közel hajolt és megcsókolt.Csókja gyengéd volt és érzelmes.Mindent éreztem rajta,ami a szívében rejtőzött!Szerelem,bánat,odaadás,törődés és hiányérzet.Már most,pedig még el sem ment.-Mit szólnál.....ha a desszerttel kezdenénk??-vigyorgott rám.


-Hmmm...-gondolkodtam el,majd körbe néztem.Megláttam egy pezsgős üveget és epreket.-Ez egy kitűnő ötlet,szeretem az epret!-jelentettem ki.
-Öhm...nem éppen arra a desszertre gondoltam...-dörmögte a nyakamba.-De,ha gondolod azt is megehetjük közben.Várj egy kicsit!-tápászkodott fel.Felkapta a tálat,amiben az eper volt,majd visszaült elém.Kivett egy szem epret és lehúzta a ruhám pántját.
-Mit csinálsz??-kérdeztem mosolyogva,amikor megéreztem,ahogy végig húzza a vállamon a finom gyümölcsöt
-Elfogyasztom a desszertet!-vágta rá,majd bekapta az epret és mohón esett neki ajkaimnak.Boldogan markoltam bele göndör fürtjeibe,amik a szokásos kuszaságukban álltak szanaszét.Harry válasza egy mélyről jövő hang volt,miután óvatosan eldöntött.A párnák puhasága és Harry óvatossága miatt,olyan volt,mintha a fellegekben feküdnék.

A forróság egyre jobban érezhető volt körülöttünk,hiába nem volt rajtunk semmi.Minden érintése cirógató volt,amitől a mennyekben éreztem magam.Csókjai égették a bőrömet,és igyekeztem annyira közel húzni magamhoz,amennyire csak lehet.Talán azért,mert tudtam,hogy jó ideig ez az utolsó alkalom,hogy ilyesfajta kényeztetésben részesülök.Izzadságtól vizes haja a homlokára tapadt,és hangos nyögések hagyták el a száját,akárhányszor a hátába karmoltam.Valahogy muszáj volt kontrollálnom magam!
-Itt nem hallhat..senki sem..- mondta nyöszörögve,majd a nyakamba csókolt.Gondolom észrevette,hogy azon erőlködök,ne visítsam el magam az élvezet határán.-Most...-súgta,majd összeharapta a fülem mögötti vékony bőrt.Nekem sem kellett több....Abban a pillanatban,ott,együtt,elzárva a külvilágtól,megmutattuk,hogy mire képes az elsöprő vágy a másik iránt.Amikor azt érzed,hogy nincs megállás és mindig magad mellett akarsz tudni valakit.Amikor csak ketten vagytok,és senki más.Együtt léptek be a gyönyör mámoros kapuján és együtt értek vissza a talajra.A légzésetek egy emberként gyorsul,majd lassus.És végül egy olyan szoros ölelésben forrtok össze,amit semmi nem szakíthat szét...Pont,mint ÉN és HARRY!Igen,mostmár biztosan tudom!Ilyen a SZERELEM!!!


#DÍJ4!!!!

A díjat nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm Fru Reiter-nek!.:) <3 

 Szabályok:

-Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról.
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
-Pár embert meg kell jelölni,és linkelni.
-Nincs visszaadás,visszajelölés.
 11 dolog rólam:

1.Jó tanuló vagyok.
2.Nem szeretem a német órákat.
3.Bejönnek a rosszfiús pasik.
4.Londoban szeretnék élni.
5.Van 4 macskám.
6.A kedvenc számom az MM albumról a Half a heart.
7.Imádom az olvasóimat!!.<3
8.Éppen Becca Fitzpatrick:Silence című könyvét olvasom.
9.A legjobb barátnőmmel már 11 éve vagyunk barátok.
10.Jövőre szeretnék indulni az iskolai tehetségkutatón,gitározással.
11.A hétvégémet az egyik legjobb barátnőmnél töltöm,akit már nem láttam Június óta.


Válaszaim:


1.Mi a legnagyobb álmod?
 Hogy eljussak Londonba és ott éljem a mindennapjaimat.
2.Miért kezdtél el blogolni?
 Rengetegszer álmodtam a One Direction-nel,és annyi érdekes szituáció jött létre közben,hogy muszáj volt leírnom valahová.Úgy gondoltam,hogy megpróbálkozok vele..és most itt vagyok!.:)
3.Kedvenc napod az évben?
 Nincsen kedvenc napom.Mindig az,ami éppen van!.:P
4.Sportolsz valamit? Ha igen, akkor mit?
 Sajnos nem könnyű az élet 11.osztályos tanulóként,ráadásul most vagyok túl a nyelvvizsgámon,így nem sok szabadidőm marad.Ha pedig sikerül összehoznom pár órányi pihenést,inkább írok a blogomba,minthogy kint futkorásszak..;)
5.Hiszel a fiú-lány barátságban?
 Igen,teljes mértékben.A legjobb példának saját magamat tudom felhozni.Nekem 3-4 olyan fiú barátom is van,akiknek mindent elmondok és megbízok bennük,anélkül.hogy többet éreznék irántuk,mint barátság.És ők is így vannak velem!
6.Szereted Justin Bieber? Ha igen, akkor miért és ha nem, akkor miért?
 Igen,szeretem.Szerintem egyedi a hangszíne és a számai is olyan énekelhetőek,ami nekem nagyon bejön.
7.Mi a véleményed aróól, hogy Palvin Barbit és Niall Horan-t összeboronálták?
 A véleményemet azt hiszem ide nem szabad leírnom,mert túlságosan trágár kifejezéseket tartalmazna!De röviden és tömören...Szerintem a sajtó azt sem tudja,hogy mi,merre,hány méter...nem hogy azt,mi van Niall és Barbi között.Ez csak rájuk tartozik és ha komolyra válna a kapcsolatuk(ha van olyan)akkor úgyis elmondják egyszer.Én személy szerint örültem volna nekik.:)
8.Mi a célod a blog írással?
 Szeretném,ha az olvasóim egy kicsit megismernének általa és,ha megkérdezik tőlük,hogy "melyik a kedvenc blogod?",bátran feleljék,hogy "a sunshine in my heart!!"És kitudja?Talán még írónő leszek..:P
9.Melyik az az egzotikus hely ahová szívesen eljutnál?
 Úhh...az esőerdők annak számítanak??.:D Mert,ha igen,akkor oda!Ha meg nem,akkor megmaradok a szokásos Hawaii-szigeteknél..:D
10.Ki a kedvenc film színész/színész nő?
 Johnny Depp és Jennifer Aniston.
11.Melyik a kedvenc zeneszámod és miért?
 A kedvenc zeném az mindig a hangulatomtól függ..:D Most például nagyon boldog vagyok így a One Direction:Happily és Ed Sheeran:I need you..:D

11 kérdésem:
1.Mi a kedvenc virágod?
2.Voltál már külföldön??
3.Melyik a kedvenc számod a Midnight memories albumról?
4.Vannak posztereid a szobád falán?
5.Tisztaság vagy rendezett kupi?
6.Milyen a stílusod az öltözködést illetően?
7.Egy 1-10-es skálán hányast adsz a blogomnak??
8.Hányadikos vagy?
9.Játszol valamilyen hangszeren?
10.Mi okozott eddig nehézséget a blogírásba?
11.Miért indítottad a blogod?

Akiknek tovább küldöm:
1.http://saverhu.blogspot.hu/ (Saver)
2. http://fatedtofallinlovewithyou.blogspot.hu/ (Vonzódás)
3.http://foolinlovefanfiction.tumblr.com/ (Fool in love)

10 megjegyzés:

  1. Ohh úgy imádom a romantikus részeket *o* <33 Hamar hozd a kövit mert izgatott vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy imádom a romantikus részeket, ilyenkor kibontakozik a Barry imádatom. <3 Édesek együtt. :) Remélem, hogy túléli a kapcsolatuk ezt az egész turné időszakot... :( Vagy vigye magával a poggyászában Beckyt. Igen, határozottan erre szavazok! :D
    Amúgy Harry Luxos hadművelete olyan aranyos volt. Átjött az egész szelleme, na meg a kislány imádata... Mintha csak megtörtént volna. :)
    Barry forever <3

    VálaszTörlés
  3. Szia. Most fura ez a házasság dolog az előző részekből azért szerintem is Berr forever <3<3

    VálaszTörlés
  4. Sia. Elnesezt nem tusok magarol. Sereten az irasod esz tetzsik. Ig tovab

    VálaszTörlés
  5. Halii! :) Szeintem is minden tökéletes és mégis azthittem csak járni fognak, de lehet mostmár mondhatjuk majd lassacskán: " Rajongóbol feleség!" :D Azért már egy ilyen blogot hamarosan be is fejezel, ha ilyen események várhatóak, bár írtad, hogy kezdesz belelendülni. De lehet nekem csak azért ez a véleményem, mert elkezdtem egy csomó másféle blogot olvasni. Azonkívül én is megkezdtem a blogom, ami gördeszkás és egy olyan lányról szól aki keményből lesz lágy. A tiéd viszont az elejétől olyan mint amilyen az enyém csak 50 rész mulva valósul meg. Érted mire célzok?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett engem levett a lábamról :) a keresztanyus sztori meg egyenesen a kedvencem volt siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
  7. Chein & Petra *** MENTSD AZ ÉLETED.2014. február 28. 23:10

    Ne folytassad ezt a rohadt blogot mert szar. Ha folytatni mered akkor Március 3- án meghalsz. Üdv: Chein, Petra.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én nem értek egyet az előttem lévővel. Szerintem Kezd igazán izgalmassá válni, bár kicsit a vége.. hát tudod nem szeretem ezeket a részeket amikor ilyenekről írsz, de gondolom kell egy kis változás is. :) Azonkívül tetsziiik.

    VálaszTörlés
  9. Szia.Naggyon tetszik ez a rész is, úgy mint a többi.:)))Hamar kövit lécci.

    VálaszTörlés
  10. Imadom.imadom.imadom !!!!! <3 szerintem igy tokeletes :-D en nemertek egyet a parral elottem szoloval hogy "ne folytasd a blogot" mindenkepp folytasd :-) kivancsi vagyok mi lehet a folytatas hiszen most boldogok de valami biztos fog tortenni :-D amit mar nagyon varok <3 mikor hozod a kovi reszt??? :-D mar nem birom kivarni:-D

    VálaszTörlés