2014. február 22., szombat

Helló helló!!..:D

És megint itt vagyok!.:D Egyre jobban belelendülök az írásba és kezd teljesen magával ragadni a történet is!Egyre több és több olvasóm van,aminek nagyon örülök és a kommenteket is mindig nagy örömmel fogadom.Néha nehéz elhinnem,hogy ennyien olvassátok és szeretitek.:) Szóval köszönöm!! <3 Remélem ez a rész is tetszeni fog nektek.Koizzatok,pipáljatok és iratkozzatok fel rendszeres olvasónak!Jó olvasást! <3 <3

UI.:Niall és Polly rajongók figyeljenek!!!!!..:D ;)

36.fejezet

"Téged nem hagylak el,hogy a könnyebb utat válasszam!"


2014.Július.26. (Szombat)
10:14

*Polly szemszöge*

A tegnap este valami fenomenálisra sikerült!!Ian és én rengeteget beszélgettünk és azt hiszem,hogy egész jóban lettünk.Valamint mostmár biztosan tudom,hogy a valóságban is kedves és nem csak a média előtt teszi magát.Nagyon szimpatikus nekem és,ha nem lenne Niall,aki igazából nekem csak jó barátom egyenlőre,akkor lehet megkérném,hogy ismerkedjünk meg jobban.De mivel jelen pillanatban a szőke fiú teljesen leköti a gondolataimat,nem éreztem helyénvalónak,így csak boldogan beszélgettem vele,amíg el nem ment.Nem sok ember van,amikért odavagyok meg vissza,de Ian Somerhalder biztosan közéjük tartozik,és ez soha nem fog megváltozni.Imádom őt magát és a filmjeit is.A vámpír karaktert,amit a Vámpírnaplók című sorozatban játszott,kifejezetten csodálatos volt.Teljesen beleélte magát,a megfélemlítő,magát kemény szívűnek mutató vámpír szerepébe,aki valójában csak szeretetre és szerelemre vágyik.Nagyszerű sorozat!!Szóval az egész este lehengerlő volt,bár nem tudom,hogyan rendezte el Becky és Harry,de nagyon hálás vagyok érte!Az eddigi 20 szülinapom közül ez volt a legjobb!
-Hahó!!!Polly figyelsz?-kérdezte Niall és meglengette a kezét a szemem előtt.
-Figyelek!!-kaptam fel a fejemet és pislogtam egy nagyot,mert a bambulástól kiszáradt a szemem.
-Látom!-nevetett.-Na mindegy!Azt kérdeztem,hogy azt megeszed-e még?-mutatott az előttem lévő tortaszeletre.
-Nem,edd csak meg!-toltam elé nevetve a tányéromat.Fülig érő szájjal fogott neki az édességnek,ami a tegnapi buliból maradt meg és közben hálás pillantásokat küldött felém.Kezdem egyre jobban megkedvelni...

*Niall szemszöge*

Míg a sütimet,vagyis a Polly sütijét tömtem be,azon gondolkoztam,hogyan hívjam el megint randizni és,hogy hová vigyem.Az utolsó alkalom,amikor kiruccantunk még az utazása előtt volt.
-Niall!!!!-szólt rám nevetve.-És még én nem figyelek!!Már 5x szóltam !!
-Csak összpontosítottam az evésre!-jelentettem ki mosolyogva.-Mi az?
-Ha nincs ma dolgod,elmehetnénk futni.De csak akkor,ha van kedved!-tette hozzá gyorsan.
-Már hogyne lenne!-vágtam rá.Szegény éppen befejezte a mondatot,én meg talán egy kicsit túl izgatott lettem.-Úgy értem....Ma pont nincs semmi dolgom!-helyesbítettem.Polly nevetve rázta meg a fejét,majd felállt és felment a szobámba.Mielőtt még azt hinnétek,hogy együtt aludtunk,tévedtek!Vagyis együtt aludtunk csak én a földön,ő meg az ágyamon.Tegnap a buli után a srácokkal és a barátnőikkel idejöttünk és beszélgettünk,de elég sokáig,így mindenki itt maradt éjszakára.És mivel rajtam és Pollyn kívül mindenkinek meg volt a saját hálótársa,így mi kerültünk egy szobába.Pontosabban az enyémbe,mert nem hagytam,hogy a nappali kanapéján aludjon.És ő sem,hogy én,így ott maradtam a földön!Jó volt tudni,hogy a közelemben van,mert megnyugtatott a tudat,hogy megvédhetem,ha kell.Hiába mutatja magát erősnek,igenis szüksége van valakire.És az a valaki ÉN szeretnék lenni!!!

13:26

*Becky szemszöge*

-Harry!A telefonom nálad van???-kiabáltam a szobából,mert sehol sem találtam az apró készüléket.Emlékszem,hogy este a kezébe nyomtam,mert volt egy kis elintéznivalóm a tortával,de utána nem emlékszem,hogy használtam volna.
-Igen,az öltönyöm jobb zsebében!Vedd ki nyugodtan!-hallottam barátom válaszát a fürdőből.Nem igazán tudom,hogy minek kiabáltunk mivel a szobájához van a fürdő,amitől éppen csak egy ajtó választott el és ráadásul nyitva volt! :D

Odasétáltam a szekrényhez,amin egy vállfára felakasztva lógott a fekete ruhadarab.Benyúltam a zsebébe,de a kezembe nem a telefonom akadt,hanem valami más.Akarva-akaratlanul,de kihúztam a papírt és jól szemügyre vettem.Ahogy láttam egy programterv volt,amin rengeteg város neve és dátum sorakozott.
-Megvan?-kérdezte Harry,mikor belépett a szobába.Gyorsan kivettem a telefonomat a zsebből,de a papírt nem tettem vissza,hanem azzal együtt fordultam felé.Szemei azonnal kiszúrták a színes lapokat a kezemben.-Mit találtál??-mosolygott rám kedvesen és odalépett elém.Azt hittem,hogy felkapja a vizet,amiért nyúlkáltam és kíváncsiskodtam,de teljesen nyugodtnak tűnt.
-Bocsi,nem akartam kutakodni,csak ez akadt a kezembe a telefonom helyett.Már vissza is teszem!-fordultam volna,de elkapta a csuklómat.
-Nem kell!Semmi baj!Nincsenek titkaim előtted!-húzott magához.-Amúgy is elakartam mondani,csak nem tudtam hogyan.De így most megkönnyítetted a dolgomat!-puszilta meg a homlokomat mosolyogva.
-Annak nagyon örülök,de mi is ez pontosan??-lebegtettem meg előtte a papírokat.
-A következő turnénk helyszínei és időpontjai.Látod?? 29.én kezdünk itt,Londonban!-mutatott a táblázat első sorára.-És természetesen te is megvagy hívva!-vigyorgott rám.Én is rámosolyogtam,de nem volt valami őszinte.Kezdődik a turné....Teljesen kiment a fejemből,hogy ők világhírű énekesek....A One Direction!És a rajongóik várnak rájuk,ahogy én is vártam cirka 8 hónappal ezelőtt.Persze,örülök,hogy ennyire sokan szeretik őket és sikeresek.De most itt kell hagynia,kitudja meddig...-Haragszol,hogy nem mondtam el?-törte meg a csendet,miközben az államnál fogva felemelte a fejemet.
-Nem...dehogy is!Csak elgondolkoztam.-ráztam a fejemet.
-Akkor jó,de azt tudnod kell,hogy csak azért nem mondtam el....mert...nos azért,mert még soha nem kellett itthon hagynom egyik barátnőmet sem.Egyikőjüket sem szerettem annyira,így jobbnak láttam szakítani velük.Nincs barátnő,nincsenek felesleges problémák!-magyarázta.-De te más vagy!Téged nem hagylak el,hogy a könnyebb utat válasszam!Nagyon fogsz hiányozni,de majd megoldjuk,hogy láthassuk egymást.Ígérem!Szeretlek!-csókolt meg.Megint megbizonyosodtam arról,hogy csókja minden helyzetben más és más.
-Én is szeretlek!-öleltem meg,miután elváltak ajkaink.-Szóval....végre azt is megérem,hogy eljutok egy One Direction koncertre!-mondtam mosolyogva.Tényleg feldobott a tudat,hogy láthatom őket a színpadon.
-Látod,milyen jó,ha Harry Styles a pasid?!!-mondta vigyorogva.Játékosan a hátára vertem,majd megint megcsókoltam.Úgy érzem,hogy soha nem fogom megunni az érintéseit...

19:47

*Zayn szemszöge*

-Elmentem!!-kiáltott Niall,amíg leszaladt a lépcsőn.Mi a többiekkel a nappaliban néztünk valami "agysejtgyilkoló" mesét,amit Harry és Louis választott ki.Louis felpattant és Niall elé ugrott,mire leléphetett volna az utolsó lépcsőfokról.
-Hova,hova??-vigyorgott Lou és beráncigálta Niallt oda,ahol mi gubbasztottunk.
-Pollyhoz!Elmegyünk futni!-dicsekedd a szőkeség mosolyogva.
-És??Ma megkérdezed??-löktem vállba bátorításképp.
-Hát...nem is tudom...-húzta el a száját.Nagyon bizonytalannak tűnt.....és szerelmesnek!
-Na!!Gyerünk!!Milyen zsír lenne,ha te Pollyt vennéd el,én meg Beckyt!Gondolj csak bele!!-ugrándozott körbe-körbe Harry.Mindenki lefagyott,meglepődött,sokkos állapotba került.Csak ültünk a kényelmes kanapén és nem szóltunk egy árva szót sem.Kellett egy kis idő,mire eljutott az agyunkig,amit Harry mondott.
-Te ennyire komolynak érzed a kapcsolatodat Beckkel??Meg akarsz házasodni??-szólalt meg végül Liam,hatalmas mosollyal az arcán.
-Ő más,mint a többi lány..-mondta halkan Harry.-De most nem rólam van szó,hanem Niallról és Pollyról!-terelte a témát,amit csak akkor szokott,ha zavarba jön.-Gyere,elkísérlek!-tolta ki Niallt az előszobába.Felkapta a lakáskulcsát és a papucsát,és már mentek is.Menekül!!Nem akarja az esküvő témát boncolgatni,így elmegy!Tipikus Harry-féle viselkedés!De úgyis beszélgetünk még erről,nem ússza meg ennyivel.Mert ha Harrynek akárcsak a fejében is megfordult ez a gondolat,akkor nekünk is tudnunk kell róla!! :D

20:31

*Niall szemszöge*


Egy fél órája indultunk el futni Pollyval,Harry meg ott maradt Beckyvel.Még mindig le van esve az állam Harry mondatán,miszerint tök zsír lenne,ha együtt lenne az esküvőnk.Szerintem megőrült!És ez mostmár végleges!!.:D
-Na jó,én nem bírom tovább!Álljunk meg,mert le kell üljek!-terültem el az egyik padon,mivel éppen az egyik parkban voltunk.
-Ennyi?-ült le mellém mosolyogva Polly.-Azt hittem,hogy az énekeseknek jobb a kondijuk!
-Jól hitted!...De én most éppen civilben vagyok!-viccelődtem vele.
-Jah!Hát így már érthető!-nevetett.-De akkor is gyere!Legalább sétáljunk!Futás után nem jó leülni,mert izomlázad lesz!-magyarázta és sietősen felhúzott a kényelmes helyről.

Örültem,hogy sötét van,hiszen így senki nem ismer meg.Nem kell a szokásos bujkálás,hogy legyen egy kis nyugtom.És,mivel senki nem volt a közelben,úgy döntöttem,hogy megmutatom Pollynak,hogyan kell gyors gyalogolni.Mikor megláttam az arcán gyönyörű mosolyát,majd hallottam felcsendülni csilingelő nevetését,én is boldog lettem.Rájöttem,hogy nekem igenis szükségem van rá!Elhatároztam magam,nagy levegőt vettem és belekezdtem.
-Polly?-szóltam utána,mert egy méterrel előttem kocogott.Fejét azonnal felém kapta,megállt és várta,hogy folytassam.-Nah...remélem,hogy nem akadsz ki nagyon,de én azért csak megkérdezném megint.Úgy gondolom,hogy már elég régóta randizgatunk....Szóval...lennél a barátnőm??-böktem ki.Igyekeztem a lehető legellenállhatatlanabb arcomat felvenni,de még így is látszódhatott,hogy mennyire izgultam.Meglepett pillantásokkal nézett felém és egy szót sem szólt....

20:46

*Becky szemszöge*

Harry meglehetősen furcsán viselkedik.Először is,beállít hozzám azzal az ürüggyel,hogy ÚGY hiányoztam neki.Ennek természetesen örültem,hiszen ez is azt bizonyítja,hogy szeret.De amióta Niall és Polly elmentek,csak ücsörög a nappaliban és bámulja a Tv-t.Nem számít hányszor sétálok el előtte,rám sem bagózik!
-Harry...Mi a baj??-ültem az ölébe.Nem bírtam tovább tűrni a beállt csendet.
-Semmi!-vágta rá durcásan.
-Mit csináltam??-kérdeztem rá.Kezdtem komolyan ideges lenni!
-Semmit!-ismételte magát.
-Mitől lettél ilyen bőbeszédű???!Ne kelljen már minden szót harapófogóval kihúzni belőled!!!-rivalltam rá,de nem szálltam ki az öléből.
-Bocsi!Csak a fiúk felmérgeltek!-nyögte ki.Aha!Én tudtam,hogy van valami!! De legalább nem én vagyok a hibás!-Mondtam valamit velünk kapcsolatban,amit túlreagáltak!-folytatta.Vagy talán mégis benne vagyok én is??
-És elmondod,mi volt az??-kérdeztem kedvesen és végig simítottam az állkapcsát,mire egy kisebb sóhaj tört ki belőle.
-De csak akkor,ha nem nevetsz ki!-kérte mosolyogva,én pedig bólintottam egyet.-Ma,amikor Niallt biztattuk,hogy kérdezze már meg végre Pollytól,hogy lesz-e a barátnője vagy sem,én is biztatni akartam..és..és azt mondtam,hogy milyen jó lenne,ha ő Pollyt venné el,én meg...nos én pedig Téged.A srácok meg nem bírtak békén hagyni...így inkább eljöttem hozzád.-fejezte be.Hát az biztos,hogy nem nevettem,mert szerintem még levegő is elfelejtettem venni szavai hallatán!Velem képzeli el a jövőjét,el akar venni és tőlem akar gyerekeket.Vagyis gondolom,hogy azt is szeretne majd!Mivel megszólalni nem igen tudtam,ő meg várta a reakciómat,csak megcsókoltam.Úgy éreztem ezzel tökéletesen elmondtam mindent,amit abban a percben éreztem a testemben,a lelkemben,és a szívemben....

Halk ajtócsapódásra lettünk figyelmesek,ezért elváltam Harrytől és a nappali ajtó felé fordítottam a fejemet,aminek amúgy pont háttal ültem.Niall és Polly pont akkor léptek be a helyiségbe....KÉZENFOGVA!!!!Amikor megláttam az összekulcsolt ujjaikat,hatalmas vigyor terült el az arcomon és kipattantam barátom öléből.
-Wáááááá!!De jóóóóóóóóó!!!!Istenem,de örülök!!Én tudtam!Egyszerűen éreztem,hogy ebből lesz valami!-szorongattam mindkettőjüket,és közben még ugráltam is.
-Becky!Megfojtassz!-szólt rám mosolyogva Niall és lefejtette a kezemet a nyakáról.
-Nyugodj le,Beck!-szólt szintén mosolyogva barátnőm.Harry lassan odajött mellém és a derekamnál fogva tett arrébb.
-Szívem,ha kiugráltad magad,akkor gratulálnék!-mosolygott rám,majd az ifjú szerelmesek felé fordult.-Gratulálunk mind a ketten!-mondta és megölelte őket.Hupsz!A nagy öröm hevében mindent csináltam,csak nem gratuláltam!.:D

22:11

*Polly szemszöge*

-Sziasztok!-köszönt el Becky a két fiútól.Szegények éppen,hogy kiléptek az ajtón,barátnőm azonnal rájuk vágta az ajtót.Ezután kézen fogott és felcitált a szobámba.-Azt hittem,már soha nem mennek el!Mesélj!-huppant le az ágyamra.Úgy fel volt pörögve,mint egy duracelnyuszi!És szerintem jobban örült,mint én magam!:D
 -Mit meséljek?-kérdeztem,miközben én is leültem az ágyra.
-Hogy hogy mit??Mindent!Az elejétől a végéig!!-mondta vigyorogva,majd magához ölelte az egyik párnámat és izgatottan várta,hogy beszélni kezdjek.
-Nem volt semmi különös,bár nagyon aranyos volt.Azt hitte,hogy megint "nem"-et mondok neki és nagyon izgult,amit próbált leplezni.Csak nem nagyon ment neki!-nevettem el magam.-A lényeg az,hogy úgy döntöttem,adjunk egy esélyt ennek a kapcsolatnak!-mosolyogtam rá.Becky tapsikolni kezdett és a nyakamba borult.-Na és veled mizujs??Sikerült kiderítened,hogy miért jött Harry?-kérdeztem rá.
-Igen!És készülj,mert duplaesküvőnk lesz!!!-jelentette ki vigyorogva.Abszolút nem értettem egy mukott sem,ezért elmesélte,hogy mit mondott neki Harry.Hát...hogy őszinte legyek,nem gondoltam volna,hogy pont Becky lesz az,aki elővarázsolja a felelősségteljes Harryt.Áldásom rájuk,de nem hiszem,hogy Niall gondolkozik azon,hogy elvegyen!.:D

2014.Július.29.(Kedd) /3 nappal később!!/
06:45

*Harry szemszöge*

Egyszerűen nem tudok aludni,ha itt fekszik mellettem!Valamiféle késztetést érzek arra,hogy bámuljam,megérintsen,megcsókoljam.Amikor alszik,olyan mint egy angyal.Selymes haja szépen terül el a párnán,gyönyörű arca nyugodt és békésen szuszog.Hosszú lábait rendszeresen kidugja a takaró alól,ezzel megmutatva formás idomait,mivel a vékony takaró lecsúszik róla.És persze én ezt egy cseppet sem bánom!.:D

Úgy döntöttem,hogy kimegyek inni,így óvatosan felültem és lassan elsétáltam az ajtóig.
-Csak nem megpróbálsz elszökni előlem?-szólalt meg abban a pillanatban,ahogy hozzáértem a kilincshez.
-A-a!!Azt nem!Semmi pénzért nem hagynálak itt!-fordultam meg mosolyogva és visszabújtam mellé.-Jó reggelt Napfény!-pusziltam szájon.
-Jó reggelt!-köszönt vissza.-Hova mész?-kérdezte meg,amikor megint felálltam.
-A konyhába,de mindjárt jövök!-mondtam és már kint is voltam a folyosón.

07:12

*Becky szemszöge*

Harry már jó ideje elment,így úgy döntöttem,hogy utána nézek merre van és mit csinál.De amikor ültem volna fel,az ajtó kinyílt és Ő lépett be rajta.
-Remélem éhes vagy!-ült le mellém mosolyogva és az ölembe adott egy tálcát.Volt rajta eper,szívecske alakú főtt tojás és pirítós,valamint meleg tea és egy szél rózsa.
-Köszönöm!-csókoltam meg boldogan.-De miért kapom?
-Mert szeretlek!És...mert a turnéról nem foglak tudni ilyenekkel meglepni....-hajtotta le a fejét.Arrébb tettem a tálcát és közelebb ültem hozzá.
-Nagyon hiányozni fogsz!-öleltem magamhoz,ő pedig a fejét a vállamba fúrta.A ma esti koncert után elmegy,de ha minden jól megy kéthetente együtt lehetünk 3 napot...Nem sok,de a semminél több.És ha ezt az időszakot kibírja a kapcsolatunk,akkor mindent ki fog!
-Ne szomorkodj kérlek!-puszilta meg a homlokomat,majd elmosolyodott,ami rám is hatással volt.-Inkább együnk,mert utána elviszlek valahova!
-Ó,igazán?És mégis hová??-kíváncsiskodtam,miközben beleharaptam az egyik pirítósba.


-Majd megtudod!-vigyorgott és a szám elé tartott egy epret,hogy kóstoljam meg.Szerintem direkt csinálja!Először felkelti az érdeklődésemet,hogy  elvisz valahová,de utána nem mondja meg,hogy hová!Ezzel egyszer megőrjít!.:D

07:49

-Ha nem mondod meg,hová megyünk,honnan tudjam,hogy mit vegyek fel?!-kérdeztem Harryt,aki éppen a fekete farmerjába bújt bele.A gondolataim ilyenkor mindig elkalandoznak!Miért néz ki ilyen jól??!!! XD
Lassan odajött mellém,kinyitotta a szekrényem ajtaját  és kutakodni kezdett.



-Ez jó lesz!-mutatott felém egy ruhát.Próbálkoztam,hátha elárulná a meglepit,de ő annál cselesebbnek bizonyult.Így tehát kénytelen vagyok kivárni,amíg oda nem érünk....

9 megjegyzés:

  1. Aaaa,nagyon tetszett az uj bejegyzes!!:3 meg mindegyik!:))annyira jokat irsz:o ebbol meg regeny is lehetne*-* nagyon ugyes vagy,grat:* csak igy tovabb!alug varom a kovetkezo reszt:3 gyorsan ird meg <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Remélem a turné előtti búcsú este Harry végre meg lesz lepve. No meg egyáltalán hova viszi Beckyt? Kíváncsian várom. De egyre több románc van kialakulóban úgy látom. Szurkolok Nialléknek,hogy helyén legyen a kapcsolatuk és szeressék úgy egymást, mint a mi főhős szerelmes gerlicepárunk.:)) Azt hiszem amúgy romantikázásnak nézünk elé. Alig várom Harry meglepetését! Olyan izgatott vagyok, akárcsak Becky lehet. :D Folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Polly és Niall járnak *o* Nagyon teccet:)Hamar hozd a kövit <33

    VálaszTörlés
  4. Imááádom és egyszerűen nagyoooooooon tutiiiiii :D A fogalmazásodba lassan szerelmes leszek ahogy a blogba is :DDD Tudom így furán hangzik de ez ez már durva... Nem is értem. Miért nem lesz ebből könyv? xD Na de teljesen belemerülök és eléred, hogy átérezzem teljesen Becky helyzeteit :D Imádom!! :) Siess kövivel mert megöllek és egyben én is meghalok a kíváncsiságtól!!!! xD Szóval PLS!! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia :) itt egy díj tőlem :)
    http://www.i-would-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/2014/02/1dijam.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj...^^ Nagyon szépen köszönöm,hogy gondoltál rám!.:) <3 Ennek örömére ma teszek ki egy részt...:'D :))

      Törlés
  6. Szia, díj nálam!
    http://elounorfanfiction.blogspot.hu/2014/02/award-2_26.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mai nap már a második!..:) Köszönöm szépen!!..:) <3 <3 <3

      Törlés