2014. február 11., kedd

Heyhóóóó!! :D

Amint azt ígértem itt van a rész!.:) Végre túl vagyok a nyelvvizsgán,mostmár csak várnom kell az eredményekre,de ez azt jelenti,hogy több időm lesz a blogra!.:) Még az is lehet,hogy megajándékozlak benneteket egy extra résszel!..:P Mindenkinek jó olvasást,és kitartás a héthez,már csak 3 napot kell kibírni!.:) <3

UI.:Kicsit +18 lett ez a rész,szóval úgy készüljetek!.:P

33.fejezet

Az első alkalom...


2014.Július.21. (Hétfő) /4 nappal később!/
13:39

*Becky szemszöge*

-Nagyon  vigyázz magadra,és puszilom az otthoniakat!-öleltem meg Pollyt,aki éppen egy Párizsba tartó járatra készült felszállni.Úgy döntött,hogy haza utazik,mivel 3 nap múlva itt a születésnapja és az anyukája is szeretné felköszönteni.De ez most éppen kapóra jön nekem,hiszen csak 25.-én jön vissza ,így lesz időm szervezkedni.Vagyis időnk!Niall ragaszkodik hozzá,hogy segít valamit összehozni barátnőmnek.Még nem járnak,de rengetegszer mennek el együtt "csak úgy" valahova.Szóval lassan,de biztosan haladnak.És kezdem észre venni Pollyn is,hogy már másként viszonyul a kapcsolatukhoz.Neki is egyre jobban tetszik az ötlet,hogy a haspókot szeresse.De Niall tényleg mindent meg is tesz érte,hogy kiérdemelje barátnőm bizalmát.Tehát nemsokára egy új sztárpártól lesz hangos a média!.:D
-Sziasztok!-integetett egy utolsót Polly,majd elindult a hosszú folyosón,ami a géphez vezet.
-Mehetünk?-kérdezte mosolyogva Harry.Bólintottam egyet,mire ő azonnal összekulcsolta ujjainkat és elindultunk a kijárat felé.Úgy döntöttünk,hogy még várunk a kapcsolatunk nyilvánosságra hozásával.Igaz,hogy szoktunk együtt mutatkozni,de mindig igyekszünk nem feltűnőek lenni.Ez mostanáig ment is,de az utóbbi 2 napban,úgy ránk szálltak,mint veréb a morzsára.És ez természetesen ma sincs másképp.Amikor kiléptünk a hatalmas üvegajtón fotósok hada rohamozott le bennünket.Kérdezgettek rólunk is,de most leginkább Niall került célkeresztbe.Nagyon érdekelte őket,hogy mi van közte és Polly között.Amíg őt faggatták én gyorsan elengedtem Hazza kezét,de szerintem sikerült pár képet csináljanak.Nehéz volt Harry segítsége nélkül átverekednem magam a tömegen,de végül sikerült.Bár átmeneti vakságot szenvedtem a villogó vakuktól.Nem értem,hogy ők hogy  bírják ezt mindennap...

14:16

*Harry szemszöge*


Az úton Beckyék házáig,végig járt az agyam.Rájöttem,hogy én nem akarom tovább titkolni ezt a kapcsolatot!Csodásan érzem magam vele,boldogabb vagyok,mint valaha,és ezt a rajongóinknak is meg kell tudnia.Miért titkolnék előlük egy ilyen gyönyörű dolgot?!Joguk van tudni,hogy már nem vagyok szabad,még ha egy kicsit fáj is nekik.Meg fogják érteni,hogy megtaláltam a másik felem és ugyanúgy fognak örülni,mint én!

Ahogy barátnőm szobájában ültünk,úgy éreztem itt a megfelelő pillanat,hogy a gondolataimat vele is megosszam.
-Öhm...Becky?-szólaltam meg végre.Ő azonnal rám kapta a tekintetét és érdeklődve várta,hogy folytassam.-Azon gondolkoztam...hogy...mi lenne,ha felvállalnánk a szerelmünket?Persze csak,ha te is elég erősnek érzed hozzá.-böktem ki.Lassan elindult felém és leült mellém az ágyra.
-Már az elejétől elég erős volt.-mondta,majd megcsókolt.-Ha szerinted nem zavarja a fanokat,akkor hajrá!-mosolygott rám lelkesen.
-Hmm.....-gondolkodtam el.-Te is rajongó vagy!Téged zavarna??-kérdeztem meg.Na erre mit mond?!!..:D
-Igen!-vágta rá kertelés nélkül.-Engem már az is zavart,amikor láttam egy olyan képet,amin egy nővel vagy!Már akkor felmérgeltem rajta magam,hogy ő a közeledben lehet,nekem meg otthon kell ülnöm és csorgathatom a nyálamat a képernyő előtt.Ölni tudtam volna miattad!!-jelentette ki,majd lazán felállt és a fürdőbe ment.
-De mostmár nincsen senki életveszélyben,mert teljesen a tiéd vagyok!-kiabáltam nevetve.
-Szerencséd!!-kiabált ő is.
-Megyek és telefonálok egyet!-szóltam neki és már mentem is ki.

Felhívtam az egyik ismerősömet a Tv-nél.Örömmel fogadta a tényt,hogy ezt a nagy hírt pont az ő műsorában kívánjuk bejelenteni.Gyorsan kitörölte az egyik műsort és helyette betett minket.Miután letettem a telefont,a nappaliba vettem az irányt,ahol már Becky is ott volt.Valamin nagyon jót nevetett,gondolom Louis egyik répás viccén.
-Srácok!Holnap lesz egy interjúnk!-jelentettem be,amikor leültem a kanapéra.Becky csak mosolygott és az ölembe ült.Ő már tudta,hogy miért kell az az interjú,de a többiek nem,szóval elmagyaráztam nekik.-Úgy döntöttünk,hogy felvállaljuk a kapcsolatunkat.De előtte együtt is beszélgetni akarnak velünk a turnéról.
-Jujj,de jó!!-ugrott fel Niall és Louis szinte egyszerre,amin elnevettük magunkat.Mind a négyen gratuláltak,majd elindultunk a konyhába,hogy meguzsonnázzunk.Természetesen Niall javaslatára!.:D

18:57

*Becky szemszöge*

-Máris mentek??-kérdeztem csalódottan,amikor felálltak,hogy haza induljanak.Zayn bejelentette,hogy ő "kurvára kivan" és ha holnap interjú,akkor szeretné magát kipihenni.Ezzel nem is lett volna semmi gond,de amióta betört hozzám az az elmebeteg firkász,nem nagyon szeretek egyedül lenni.Főleg nem éjszaka!Lehet beszari vagyok,de nem érdekel!Félek és kész!
-Miért?Maradjunk??-kérdezte mosolyogva Harry,ahogy közelebb jött hozzám.Megfogtam az ing gallérját és magamhoz húztam.
-Csak te!Louis hülyeségei nem hiányoznak!-súgtam a fülébe nevetve.
-Na srácok!-fordult meg hirtelen.-Az van,hogy SAAAAAJNOS itt kell maradnom!-húzta meg a vállát és jól kiemelte a "sajnos" szót.
-Szupi!Mi is maradunk!-örvendezett Louis és már indult is vissza a nappaliba.Harry azonban utána ment,felkapta és kihozta megint.
-Nem Louis!-tette le a válláról.-Bocsi,de Beck nem kíváncsi a hülyeségeidre!-magyarázta meg gyorsan.Milyen kis aranyos nem?!!Beköpött!!!..:D
-Mi???-kapta a kezét a szájához Louis és szinte teljesen megrökönyödött a hallottaktól,amin én egyébként nagyon jót nevettem.
-Csak romantikázni akarnak!Menjünk!-lökte ki Liam a három srácot az ajtón.-Holnap reggel nyolckor találkozunk!Jó szórakozást,sziasztok!-köszönt és becsukta maga mögött az ajtót.
-Azt hittem,hogy soha nem mennek el!-tapadt az ajkaimra Harry.
-Milyen....kedves vagy!-mondtam két csók között.
-Ez van,ha az ember ennyire vágyik a barátnőjére!-húzta meg a száját és a nappali felé húzott,én pedig nevetve követtem.

21:20

*Harry szemszöge*

Már megnéztünk egy filmet,amire igazából nem is figyeltem és most megy a második.De most sem jobb a helyzet!Sokkal jobban leköt a karjaimban fekvő lány,akit holnap megmutatok a világnak.Mi lesz,ha nem bírja majd a nyomást,amit a média okoz?Ha egyszerűen elege lesz a sok pletykából és elhagy?Ha elhagy,mert nem bízik bennem eléggé??
-Mi??-kérdeztem,amikor meghallottam Becky hangos nevetését.Úgy látszik,hogy teljesen elfeledkeztem magamról és kizártam a külvilágot,amíg gondolkodtam.
-Nem is figyelsz!-állapította meg.-Azt mondtam,hogy elmegyek fürödni!-puszilta meg az arcomat,majd felállt és a szekrényéhez ment.Onnan előhalászta gondolom a pizsamáját,de a fekete,csipke bugyi jobban felkeltette az érdeklődésemet.Gyorsan felpattantam és hátulról átöleltem.
-Nem mehetnék veled??-kérdeztem,miközben apró puszikat helyeztem el a nyakán.Nem akarok semmit erőltetni,meg elsietni,de gondoltam nem árt megint bepróbálkozni!.:D Hátha most elgyengül és,ha csak egy kicsit is,de enged nekem.
-Harry....n-ne csináld...ezt!Nem lehet....még nem!-kapkodott levegő után,majd felém fordult.-Sietek!-nyomott egy gyors csókot a számra,majd kiugrott a karjaimból és sietősen a fürdőbe ment.Szerintem még az ajtót is magára zárta!.:D
-Jól hoppon maradtál Styles!-nevettem saját magamon.

Leültem az ágyára és arra vártam,hogy kijöjjön.Nem mondhatnám,hogy a gondolataim tisztességesek voltak!Sőt,lehet Becky apja agyonverne,ha megtudná,hogy mit szeretnék legszívesebben csinálni a "kislányával". Már az első pillanattól kezdve vonzódom hozzá,nemhogy most,amikor a barátnőm!Nehéz megállnom,hogy ne essek neki!

Az ajtó kattant és kilépett rajta Becky.Hosszú barna haja egy kicsit vizes lett és most a hátán pihent.Nem volt rajta semmi csak egy combközépig érő póló és a már említett csipkés bugyi.El is felejtettem,hogy nyár van,és ilyenkor nem alszik az ember hosszú pizsamában!Szóval a látvány egy cseppet meglepett.Nem bírtam megállni,hogy ne mérjem jó alaposan végig.Az amúgy is hosszú lábai most még hosszabbnak tűntek.Alakja tökéletes volt és ahogy közeledett felém még jobban így láttam.Beharaptam a számat,hogy visszafojtsam a gondolataimat,amik hirtelen még erősebben próbáltak szabadulni.
-Kész vagyok,mehetsz!-mondta,miközben mögém térdelt.Azonnal megéreztem az illatát,amit annyira szeretek.Onnantól,mintha leereszkedett volna rám a rózsaszín köd,nem tudtam figyelni!Egyszerűen megfordultam és ott csókoltam,ahol értem.Éreztem,hogy kell nekem,de valami bevillant.Mintha az ördög és az angyal ülnének a vállamon.Az ördög azt súgta,hogy tegyük meg,mert a vágyaimnak nem jó ellent mondani.Míg az angyal óva intett és azt mondta,hogy várjam ki a megfelelő pillanatot.Jobbnak láttam az angyalra hallgatni,mielőtt elrontok mindent.
-Azt hiszem,én a vendégszobában alszom!-ugrottam fel mellőle.Először csak pislogott rám nagy szemekkel,de utána kitört belőle a nevetés.Elmosolyodtam,majd lehajoltam,hogy adjak egy puszit a homlokára,és kimentem.A vendégszobában szerencsére meg volt ágyazva,így csak fürödnöm kellett és már aludhattam is.

22:49

*Becky szemszöge*

Miután Harry elment mindent tudtam,csak aludni nem!Nem értettem,hogy most mi történt!Miért hagyta abba,amit csinált??!Pedig nem állt szándékomban leállítani!Amikor bementem fürödni,végre elhatároztam magam,hogy történjen meg,aminek meg kell.Nem bántam volna egyáltalán!Erre most meg ő mond "nem"-et.Amit nehezen hiszek el!Pont Harry,aki mindennek megtalálja a perverz oldalát?!Nem értem!A férfiak mind ilyen hülyék?!!De abban biztos vagyok,hogy nem maga miatt hagyta abba,hanem miattam.....

Most kerültem abba a helyzetbe,amikor el kell döntenem,hogy mi legyen.Vagy hagyom a dolgokat és várok még kitudja meddig.....vagy megyek és csinálok valamit!Ha az elsőt választom,Harry lehet,hogy megunja a várakozást és másnál éli ki a vágyait.Ha a másodikat,olyat élhetünk meg,ami még közelebb hoz bennünket egymáshoz.És...ha jobban bele gondolok,mindig is vele szerettem volna az elsőt.De ki ne akarná??!Ő a világ leghelyesebb,legcukibb és legszívdöglesztőbb pasija.És az én barátom!Engem választott a rengeteg lány közül,akik egy szóra az övéi lehettek volna.És ráadásul nem fél felvállalni a kapcsolatunkat,ami mindenképpen jót jelent.De akkor mire várok még?Egyáltalán eddig mire vártam??Szeretem,és az úgy van jól,ha odaadom magam neki.Igen!Ezt fogom csinálni!

Határozottan léptem oda a tükör elé,miután eldöntöttem,hogy meglépem azt,amit már régen kellett volna.Gyorsan megnéztem magam és megfésültem a hajamat.Mégsem mehetek át hozzá kócos hajjal!Úgy éreztem,hogy a "ruházatom" pont passzol a helyzethez,tehát nem kellett semmi mást tennem,mint elindulni.

Halkan kimentem a folyosóra és a vendégszoba ajtaja elé álltam.Vettem egy mély levegőt és benyitottam.Arra számítottam,hogy már rég lefeküdt és alszik,ehelyett még az ágyon ült és valami papírt erősen tanulmányozott.Ahogy beléptem azonnal odanézett.A száját beharapta és még a fejét is oldalra döntötte,ahogy végig nézett rajtam.A gyomrom liftezett és a szívem a torkomban dobogott a tudattól,hogy mi fog most következni.Akartam,hogyne akartam volna!De ugyanakkor féltem is,hogy teljesen rossz ötletnek fogja tartani és elutasít.Mondjuk Harrynél ennek elég kicsi az esélye!.:D

(ZENE)
-Hát te??-pislogott rám nagy szemekkel.
-Öhm...én csak...úgy gondoltam...-kezdtem el habogni.-Áh...mindegy!Jó éjt!-fordultam sarkon és nyúltam a kilincs után.
-Ne!Várj!-ugrott elém Harry.-Mostmár mondd el,hogy mit szeretnél!!
-Semmit!Igazán nem volt fontos!Csak egy kósza..ötlet volt!-próbáltam kimagyarázni magam.Beparáztam,de hogy mitől azt nem tudom!
-Aha!De engem érdekel az a kósza ötlet is!-vigyorgott.
-Jajj..ne csináld már!Úgy is tudom,hogy tudod,hogy mit akartam!-hajtottam le a fejemet,mert teljesen levörösödtem.
-Hmmm....tényleg??Akkor mondd el te is,hogy tudjam egyre gondoltunk e!-vigyorgott,miközben egy lépéssel még közelebb jött hozzám.
-Hát..én...Jesszus!!Inkább csak csináljuk!-böktem ki és gyorsan megcsókoltam,hogy belefojtsam a következő megjegyzését.Jobbnak láttam megmutatni,hogy mit akarok,mint elmagyarázni!Igyekeztem minél szenvedélyesebben csinálni,hátha leesik neki.-Na?Mostmár érted??-kérdeztem,miután elváltak ajkaink.
-Hát...kezdem érteni,de még mindig nem világos!Mi volna,ha még mutatnál pár dolgot,csak hogy teljesen biztos legyek benne?-nézett rám huncut arckifejezéssel.Én csak megráztam a fejemet,megfogtam a pólója nyakánál és magamhoz húztam még egy csókra.
-Remélem,hogy 100%-ban felfogtad,mert kimondani nem fogom!És ez így nagyon jó,de lehet,hogy jobban élvezném,ha te...-kezdtem bele a mondandómba,amiben arra akartam kérni,hogy vegye át az irányítást,de nem hagyta,hogy befejezzem.Magától is rájött,hogy mit akartam!.:P

A csípőmnél fogva szorosan magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt.Csókja vad,de mégis gyengéd volt.Éreztem benne a vágyat!Kezeimet a nyakába dobtam és a hajába túrtam.Ez bizonyára tetszett neki,mert egy nagyot sóhajtott,majd hirtelen felemelt.A lábaimat reflexszerűen fontam a dereka köré és erősebben fogtam.
-Nem lehetne...esetleg az én szobámban??-kérdeztem kicsit szégyenlősen,amikor megindult velem az ágy felé.Mégis jobb,ha az ember a saját ágyában művel ilyeneket nem?!
-Nem vagy te egy kicsit válogatós??-kérdezte nevetve,de azért megfordult és elindult az ajtó felé.-Nem elég...-kezdett el beszélni,miközben a nyakamat csókolgatta.-...hogy már több hónapja....várok rád türelmesen....még mindig húzod az időt?!Ezért büntetés jár!-vigyorgott rám,és szívni kezdte a nyakamon lévő bőrt.
-Ne ijesztgess!-mondtam nevetve.Erre ő dörmögött valamit a nyakamba,de semmit nem értettem belőle.:D

Amikor beértünk a szobába,a lábával becsukta mögöttünk az ajtót,majd letett.Gondoltam,hogy itt az idő,hogy én is csináljak valamit.Egyszer élünk!Ha valamit nagyon rosszul csinálok,gondolom szól!Felpipiskedtem és megcsókoltam,miközben a hajába vezettem a kezemet és egy kicsit meghúztam azt.Becsukta a szemét és még közelebb húzott magához,ha az egyáltalán lehetséges volt.Elkezdett az ágy felé tolni,de én még próbálgatni akartam az új szárnyaimat,amit csak most kezdtem el felfedezni.Megfogtam a pólója alját és elkezdtem felfelé ráncigálni.
-Látom türelmetlen vagy!-nevetett.
-Csak vedd le!-parancsoltam rá,és már húztam is át a fején a vékony anyagot.Amikor megláttam kidolgozott felsőtestét majdnem összeestem és akaratlanul is beharaptam a számat.A kezemet lassan végig húztam a madaras tetkóin,aztán a háta mögé álltam.A kezeimet a hóna alatt a mellkasára tettem és egy forró csókot nyomtam a nyakára.Egy mélyről jövő sóhaj hagyta el a száját és azonnal felém fordult.


 -Csak nem gondolod,hogy hagyom, te kényeztess engem?!Itt most te vagy az,akit el kell varázsolni.-mosolygott rám,majd száját az enyémre nyomta.Lassan csókolt végig az állkapcsomtól,egészen a kulcscsontomig.-Levehetjük??-húzta leljebb a vállamról a pólót,miközben ott is elhelyezte óvatos puszijait.Mivel beszélni nem volt erőm,csak bólintottam.-Ha már most nem tudsz szóhoz jutni miattam,mi lesz nemsokára?-vigyorgott.
-Ne legyél szemtelen!-mondtam mosolyogva és már csókoltam is.Nem bírtam ki,hogy ne érjen hozzám akár egy másodpercre is.Minden egyes érintése után szinte sóvárogtam.Hogy bírtam ki ennyi ideig az ilyen dolgok nékül?!! :D

Megfogta a pólómat és egy egyszerű mozdulattal levette rólam.Ott álltam egy szál bugyiban Harry vizslató tekintete előtt és akaratlanul is a melleim elé kaptam a kezemet.
-Nem kell eltakarni!-mosolygott és óvatosan elvette a karomat és az oldalam mellé helyezte.Egy pimasz mosoly után a mellkasomat kezdte behinteni finom csókjaival,majd lassan az ágy felé kezdett tolni.Megállt előtte és óvatosan lefektetett a puha ágynemű közé.Beharapta a száját és úgy nézett végig egész testemen.Nagyon örültem,hogy tetszik neki,amit lát,de annyira zavarban voltam,mint még soha,így a tettek mezejére léptem.Fordítottam a helyzetünkön,és én kerültem felülre.Azonban rájöttem,hogy ez így még rosszabb,hiszen így még többet lát belőlem.Próbáltam nem foglalkozni vele és elengedni magam,így a mellkasát kezdtem csókolgatni.Kezeivel a hajamba túrt és lehúzott magához egy forró csók erejéig.Ezen felbátorodva egyre csak haladtam lefelé,egészen addig amíg el nem értem a boxerének szélét.Furcsa volt az egész, és talán egy kicsit ijesztő,de már annyira vágytam rá,hogy nem törődtem semmivel.Ujjamat az alsója szélébe akasztottam,hogy lehúzzam róla,de megfogta a csuklómat.
-Az még jobb,ha marad!-vigyorgott és maga alá gyűrt.-Jobban szeretném én levenni rólad ezt.-nyúlt a fekete,csipke bugyimhoz.Kicsit megrezzentem az érintésére,de nem szóltam semmit.Viszont neki feltűnt.-Minden oké?Szólj,ha elég és abba hagyom.-aggodalmaskodott.
-Szólok,csak csináld már,amit kell!-lihegtem.Már most a mennyországban éreztem magam,pedig jóformán még semmi OLYAT nem csinált.Sürgető hozzáállásomon csak elnevette magát és lassan lehúzta rólam az egyetlen anyagot,ami még egy kicsit is takart.Nem akartam arra gondolni,hogy anyaszült meztelenül fekszek alatta,csak próbáltam a pozitív dolgokra koncentrálni.

Óvatosan simogatta a combomat,miközben a hasamat hintette be puha puszijaival.Hirtelen ujjait olyan helyre vezette,amire nem számítottam.
-M-mit..csin-álsz?-kérdeztem meg.
-Csak segítek!Hidd el,hogy így könnyebb lesz!-mosolygott rám,majd egy nyugtató csókot lehelt ajkaimra.Ezután belém vezette egy,kettő majd három ujját.Lassan mozgatta őket,figyelve minden rezdülésemet.És amikor már majdnem az élvezet csúcsára értem egyszerűen abbahagyta!
-Na!!-nyafogtam,amin megint elnevette magát.Neki nagyon tetszett,hogy ilyen kiszolgáltatott vagyok.
-Nem így fogsz elmenni elsőnek.-magyarázta,majd hirtelen lehúzta a boxerét.Hát...fogalmazzunk úgy,hogy nem sok kellett ahhoz,hogy ott helyben elájuljak!-Na??Ennyire azért nem vagyok ijesztő!-nevetett ki,amikor megint felém feküdt.
-Jah..nem..csak...-habogtam talpig levörösödve.
-Oké,oké!Értem!-csókolt meg.Hálás voltam neki azért,amiért nem faggatott tovább a..szóval arról.-Kész vagy?Biztos akarod?-kérdezte.Válaszként csak megcsókoltam.Vette az adást,mert elhelyezkedett és már belém is tolta magát.A feszítő érzés kicsit váratlanul ért,de mivel olyan óvatos volt,így nem kellett sok idő,amíg megszoktam.Pár perc múlva jeleztem neki,hogy csinálhatja gyorsabban,amit ő örömmel meg is tett.Szinte percek alatt juttattuk el egymást az élvezet legfelső fokára.-Szeretlek!-nyomta az orrát az enyémnek,majd lágyan megcsókolt és kicsúszott belőlem.
-Én is!-bújtam hozzá.Betakart mind a kettőnket és szorosan magához ölelt.Ahogy a fejemet a mellkasán pihentettem még hallottam,ahogy a szíve gyorsan ver.Halk szuszogásunk töltötte be az egész szobát,egészen addig,amíg el nem aludtunk.Fáradtan,elégedetten és mindennél boldogabban!.<3

6 megjegyzés:

  1. Te úristen. OMG. Omájgád. Atyavilág...miegymás :DDDDDDDD
    Hát ez...ez... Sokáig félve olvastam,mert azt gondoltam, lehet megint félrevezetsz minket. És nem! :D Harry valami irtó édes, figyelmes, istenpasi, álomarc, göndör fürt, csókos száj... A szájharapásról meg ne is beszéljünk. Jó az illusztrációd, de ahogy elképzeltem...már az is haláli volt.
    Becky meg... Olyan kis aranyos volt, ahogy nem akarta kimondani és inkább körbeírta (vagy mutatta,muhaha). Annyira álompár ők ketten. Kiegészítik egymást, teljesen kitöltik (XD).
    Na jó... Ha tovább folytatom ezt, annak nem lenne jó vége. Majd még ezt üzenetben lerendezzük! De óóóóóóó...:D

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó lett<33 nem tudom meg fogalmazani:D siess a kövivel

    VálaszTörlés
  3. Aztii nagyon jó lett :-) <3 imádon <3 <3mikor hozod a következőt? :-D (és megszeretném kérdezni hogy telefonról hogyan lehet pipálni? :-D)

    VálaszTörlés
  4. Szia, nagyon jó lett imádom!
    Díj nálam ;)
    http://thedefectivelovefanfiction.blogspot.hu/2014/02/2-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen..*.* nagyon nagyon szépen köszönöm..:)) <3 rengeteget jelent,hogy gondoltál rám.:))

      Törlés
  5. Szia !
    Aztaaa... Erre nem számítottam ! Isteni rész lett ! Még mindig sokkos állapotban vagyok és csak úgy kivetítődtek a cselekvések elém ! Kis mozifilm volt és huh ! Nagyon tudsz ! Imádom és most e kell csillapodjak ! Siess a következővel mert nem birok várni !
    (Biztos nehezen tudok, majd elaludni !♥)
    Dorcsi ♥

    VálaszTörlés