2014. február 19., szerda

CSáááá!!..:DD

Tök jó a kedvem..:D Blogírás és Brit díjátadó a legjobb barátnőmmel..:D csodás párosítás..:P Jó olvasást!.:) KOMIZZATOK!!!!!!! .:D

35.fejezet

Meglepetés!!


2014.Július.25. (Péntek)
11:08

*Becky szemszöge*

Éppen a parkhoz mentünk Harryvel,amikor egy furcsa érzés kerített hatalmába.Olyan..hiányérzetem volt,de hiába gondolkodtam,egy istenért nem jutott eszembe,hogy mi maradhatott el.Sajnos,ha ezt érzem,mindig így is van.

Ahogy beléptünk a park kapuján,azonnal kiszúrtam Niallt.Harryvel kézen fogva mentünk oda hozzá.
-Szia!-köszöntem neki.
-Sziasztok!-fordult hátra.Engem gyorsan megölelt,Harryvel meg pacsizott egyett.
-Haver!Te tényleg nem bírod ki evés nélkül!-valószínűleg barátomnak is feltűnt,a fél hot-dog,ami Niall szájából lógott ki.
-Jól van na!!!Valamivel le kell vezessem a feszültséget!-harapott még egyet,mire a virsli leesett a földre.-Jajj!!A virslim!!-kiáltotta el magát kétségbeesve.Gyorsan felkapta,megfújkálta,és visszatette a kiflibe.Fellélegezve harapott megint,aminek hatására Harry és én iszonyatos nevetésben törtünk ki.
-Na!Ha a virsli krízist elhárítottad,lennél olyan kedves és körbevezetsz?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze!-bólintott lelkesen és már el is indult.Megmutatta,hol lesz a zenekar,az ételek és az italok helye.-...és ide tesszük az ajándékokat.-fejezte be a mondókáját Niall.Ekkor leesett!!!Rájöttem,hogy miért volt hiányérzetem.Hatalmasat csaptam a homlokomra,egy "de hülye vagyok!" kijelentéssel egybekötve.
-Mi történt??-nézett rám Harry nagy szemekkel.Nem bírta elképzelni,hogy miért hülyéztem le magam egyik pillanatról a másikra.
-Tudtam,hogy elfelejtek valamit!Gyere Harry!Bocsi Niall,de most megyünk.Majd jövünk vissza!-hadartam el,majd megmarkoltam Hazza ingjét és az autóig húztam.-Gyerünk!Indíts!!-parancsoltam rá.Nevetve vágódott be a vezető ülésbe és indította be a motort.
-Szeretem,amikor akaratos vagy!-vigyorgott.-De...hova menjek?!-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Hát a plázába!!-jelentettem ki,mintha tudnia kellett volna.
-Oké...-mondta bizonytalanul,de mosolyogva,majd vigyorra váltott.-A nőkre mindig ilyen hirtelen tör rá a vásárolhatnék??-kérdezte szórakozottan.Nemlegesen megráztam a fejem,miközben mosolyogtam.
-A nagy rohanásba elfelejtettem ajándékot venni Pollynak!-magyaráztam.

*Harry szemszöge*

-Aha..Szóval ez volt a baj.Baby....Te öregszel!!-mondtam neki,mire ő nevetve vágott hátba.Majdnem lefejeltem a kormányt!!Nem semmi erő van benne!-És már agresszív is vagy!Kezdek félni tőled!-kijelentésem hallatán elmosolyodott és kihúzta magát.

14:35

-Szívem,bemehetek??-kérdeztem a fürdőszoba ajtó előtt ácsorogva.Arra gondoltam,hogy van még egy kevés időnk,amíg a helyszínre kell mennünk,hát üssük el kreatívan.Nem?!-Légy szíves!Kellene az....öhm...az arcszeszem!-rögtönöztem gyorsan.És...úgy látszik,hogy megérte!
-Jó,gyere!-szólt ki Becky.Elmosolyodtam,beledúrtam a hajamba és benyitottam.
-Óh...azt hittem még fürdesz!-mondtam csalódottan.
-Hát...erről lecsúsztál!-mosolygott rám,majd a tükör elé tipegett.Úgy döntöttem,hogy nem adom fel ilyen hamar!.:D  Odasétáltam mögé,átöleltem és belecsókoltam a nyakába.-Mit csinálsz??-fordult hátra vigyorogva.
-Még van majdnem egy egész óránk indulásig!Gondoltam....-kezdtem bele vigyorogva.
-Azt rögtön sejtettem,hogy te úgy gondoltad!!-mondta nevetve.-De bocsi,készülődnöm kell.És,ha most belefogunk...valamibe,akkor nem lesz elég időm!Arról nem beszélve,hogy te sem öltöztél még fel!Szóval majd legközelebb.-puszilt meg és visszafordult a tükörhöz.
-Hahjjj....jól van!De tudod,hogy nem úszol meg!!-vágtam vissza,majd el is indultam kifelé,amíg nem késő!.:D
-Az arcszeszed nem kell?-pislogott rám kíváncsian.
-Jah..nem,az csak egy ürügy volt,hogy bejöhessek.-mondtam.Nevetve rázta meg a fejét és mondott valami olyasmit,hogy "Ezek a trükkök!"

15:24

 -Kimegyek elé én....vagy nem is!Inkább menj te!Vagy az nagyon feltűnő,ha Harry megy??-kérdezte Niall Beckyt.-De lehet jobb volna,ha Paul menne el érte!Vagy talán menjünk mind!
-Niall!Állj már le!!-szólt rá nevetve Becky.-Biztos vagyok benne,hogy Polly tudja,hogy bulit szervezünk neki.Majd Harry szépen elmegy érte és kész!Ne görcsölj rajta.-nyugtatta meg a szőkeséget.
-De...-kezdett bele megint Niall.Mielőtt megint végig kellett volna hallgatnom az egész monológot,hogy ő mennyire de mennyire szeretné,ha Polly jól érezné magát,és hogy ő mennyit dolgozott,hogy minden tökéletes legyen,nyomtam egy gyors puszit Becky hajába és elindultam a kocsihoz.Igaz,hogy engem meg sem kérdeztek,hogy van e kedvem sofőrt játszani,de Niall aggodalmaskodásánál minden jobbnak tűnt.És természetesen Pollyt is kedvelem és nagyon jóban vagyunk,így nem okoz gondot egy fuvar.

16:05

Polly gépe öt perce landolt,tehát itt kell lennie valahol.Kémlelni kezdtem a terepet,hátha meglátom.Rengetegen voltak a reptéren,öregek,fiatalok,turisták és hazaiak.Voltak akik boldogan meneteltek a kígyózó sorokban,de voltak olyanok is,akik szomorúan ölelgették szeretteiket,akik minden bizonnyal huzamosabb időre távoztak.Igyekeztem nagyon figyelni,mert arra esély sem volt,hogy ő lásson meg engem,hiszen tetőtől talpig el volt fedve mindenem,nehogy megrohamozzanak a rajongók,mert akkor nem érünk oda időben.
-Szia Harry!!-bökte meg a vállamat az ismerős hang tulajdonosa.
-Szia?!-fordultam meg,hogy biztos legyek a feltételezésemet illetően,miszerint Polly áll a hátam mögött.-Hát te meg hogy szúrtál ki??
-Hülyéskedsz??Úgy vagy felöltözve,mint aki direkt a lesifotósokat várja.Ebben a szerelésben csak az nem vesz észre,aki nem akar!-nevetett ki.
-Mi???Minden sztár ezt csinálja!Nem láttad a Tv-ben??-vágtam vissza neki.
-De láttam!És szerinted miért láttam??Mert ezzel felhívjátok magatokra a figyelmet!-magyarázta nevetve.És..most így utólag belegondolva,igaza volt.De nem fogom ezt bevallani neki!.:D Majd pont Pollynak,hogy örökké ezzel szekáljon!Na nem!:D
-Amúgy milyen volt az utad??-kérdeztem,hogy tereljem a témát,miközben megfogtam a csomagját.
-Borzalmas,fárasztó és idegesítő.Mögöttem két kisgyerek ült és folyamatosan az ülésemet lökdösték.-mondta mosolyogva.-Nem vagyok én üvegből!Add azt ide!Majd én viszem!-kapta ki a kezemből a lila bőröndöt.
-Oké!Bocsi!-nevettem és védekezésből felemeltem a kezem.Kimentünk az autómig,beszálltunk és elindultunk.

-Egyből a buli helyszínére megyünk??-kérdezte Polly kertelés nélkül a kocsiban ülve.Úgy meglepődtem a kérdés hallatán,hogy majdnem elfelejtettem befordulni ott,ahol kellett.Még a végén karambolozok itt ijedtemben!!:D
-Öhm...Milyen buli??-túrtam idegesen a hajamba.-Nem is tudom,hogy milyen buliról beszélsz.Nem lesz itt SEMMIFÉLE buli.Haza megyünk...és...vacsorázunk meg tévézünk.SEMMI EXTRA!!-hadartam el.
-Harry!Pont olyan vagy,mint Becky!Ha rátapintok a lényegre,azonnal tagadni kezd!Ne nézz már teljesen madárnak!-mosolygott rám.
-Öhm...izé....Igazad van!-adtam meg magam nevetve.Ez az egész nevetséges volt.-Amúgy először haza viszlek.De azért lepődj majd meg!-parancsoltam rá Pollyra.
-Oké!-egyezett bele és felemelte a hüvelykujját is.Hát...ez egy furcsa "meglepetés" kertiparti lesz!.XD

16:55

*Polly szemszöge*


Miután haza mentünk,hogy letegyük a cókmókomat,azonnal el is indultunk a helyszínre.Harry egy csodálatos park előtt állította le a kocsit,ahol autók tömkelege sorakozott.Ha eddig nem jöttem volna rá,hogy szerveznek valamit,akkor most biztos!:D
-Hmm...ötletes!Azt hittem megint ott leszünk,ahol a Louis és a te szülinapod is volt.-jegyeztem meg.Nem hagyhattam szó nélkül a "kreativitásukat"!! :P
-Az nem lett volna meglepetés!-vágta rá a göndör hajú.Kijelentésén azonban mind a ketten elnevettük magunkat,hiszen akár merről nézem,ez már így sem,úgy sem meglepetés!Végig tudtam,hogy terveznek valamit.Nem is Becky lett volna,ha megül a fenekén,amíg otthon vagyok.

Bementünk a park kapuján és az emberek azonnal előugrottak egy "BOLDOG SZÜLINAPOT" kiáltással.Volt aki a bokrok mögül,volt aki a fákat választotta rejtekhelynek és volt aki egyszerűen meglapult a kőfal mellett.Rengetegen voltak!Nincs is ennyi ismerősöm az egész világon!De gondolataimról meg is feledkeztem,amikor majdnem a földön kötöttem ki.Barátnőm és Niall olyan lendülettel vetették rám magukat,hogy nehéz feladatnak bizonyult az egyensúlyom megtartása.Mint amikor Louis részeg!! :D
-Jéééé!!Meglepetés parti!!!ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!De meglepődtem!!-kaptam a kezemet a szám elé.Kibírtam nevetés nélkül,de amikor Harryre rájött én sem bírtam tovább.-Na??Elég jól meglepődtem??-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Te elmondtad neki??-húzta fel a szemöldökét Beck,mire barátja meghúzta a vállát és elindult egy "Elmegyek,míg meg nem versz!" mondattal az italok felé.
-Te bántalmazod a pasid??-tettem fel nevetve a kérdést.
-Ami nem öli meg,az csak fáj neki!!-vágta rá.Kicsit átköltötte,de sebaj!..XD

Nem sokkal Harry távozása után Niall lépett elénk.
-Szia!-vigyorgott,miközben előre-hátra billegett.-Nem vagy éhes??-kérdezte meg.Ha eddig még nem sírtunk a nevetéstől,ettől biztos folyni kezdtek a könnyeink.Miután legalább 3x újra tanultam,hogyan kell levegőt venni,Niallel tartottam.-Na?Mit kérsz?
-Azt,ami szerinted a legfinomabb!-mondtam egy kevés gondolkodás után.Itt volt a megfelelő alkalom,hogy megtréfáljam egy kicsit.
-Öhm...akkor ezt!Vagy nem is!Lehet neked ez ízlene a legjobban!De ez is isteni finom!Most honnan tudjam,hogy neked mi ízlik??!-háborodott fel nevetve.Gondoltam,hogy valahogy így fog reagálni,így folytattam a játékot.
-Azt még sehonnan,de én azt akartam,ami Neked ízlik a legjobban.De ha nem akarsz nekem választani,akkor semmi baj.Majd választok én!-sóhajtottam egy nagyot.
-Nem!!-vágta rá.-Tessék,ezt nagyon szeretem!-nyomott a számba egy jellemezhetetlen színű valamit.-Finom??-kérdezte türelmetlenül.Egy,akkora darabot nyomott a számba,hogy lenyelni is alig bírtam....kettő,mivel nem vagyok verseny evő,így rendesen megrágtam a falatot,ahogy azt kell.Úgy látszik,ez neki túl sok időnek tűnt!.:D
-Nem volt rossz...-szólaltam meg végre.
-Mi az,hogy nem volt rossz???!!!Erre csak azt lehet mondani,hogy fenséges,mert....-kezdett el magyarázni,amin már most nevettem.

19:59

Az este eddig nagyon jól sikerült.Szerencsére nem egy házibuliba csöppentem bele,ahol az emberek tombolnak a hangos zenére és annyit isznak,amennyi beléjük fér.Ez sokkal inkább volt egy kertiparti,ahol bár sokan voltak,mégis kellemes volt a légkör.Beszélgettünk,nevetgéltünk,táncoltunk és Niall örömére rengeteget ettünk!
-Hahó!1,2,3...-pöckölte meg Louis a mikrofont.-Működik!-állapította meg boldogan.Ha nem mondja,magunktól nem jövünk rá!-Azt hittem,hogy soha nem jön el az a pillanat,amikor végre ÉN beszélhetek.Már ne is haragudj Nialler,de hogy gondolhattad,hogy ilyen későre teszed be a köszöntő beszédemet?!!-tettette a felháborodást,amin mindenki nevetni kezdett.-Már úgyis mindegy,nem?!-húzta meg a vállát.-Oké..szóval.Bocsi Polly,ha nem lesz jó,de nem sűrűn csinálok ilyet!-mentegetőzött felém fordulva.Elmosolyodtam és bólintottam egy nagyot,mert a beleegyezésem nélkül nem volt hajlandó folytatni.-Akkor...Elsősorban szeretnék nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon sok boldog születésnapot kívánni neked!Nagyon nagyon nagyon nagyon örülök,hogy a barátunk lettél és remélem,hogy a 99.születésnapodat is együtt ünnepelhetjük majd.Bár...ha jobban belegondolok,nem biztos,hogy látni akarlak benneteket összeszottyadva!Jesszus!Tele leszünk ráncokkal és a fenekem sem lesz már ilyen feszes!-fordult meg és megsimogatta a hátsófelét.Ugye nem kell mondanom,hogy mindenkinek nagyon nagyon nagyon nagyon jó kedve lett,ahogy Louis fogalmazna.-Egy a lényeg!Isten éltessen!És..fogd le Niallt,mert hozzák a tortát!!-tette hozzá még,majd leugrott a színpadnak szánt emelkedőről,de majdnem kitörte a nyakát.-Semmi gond!Jól vagyok!-ugrott fel röhögve.

Becky tolt ki egy lila színű emeletes tortát,amin a 20 gyertya fényesen világított.Mindenki egyszerre kezdett bele a "Happy Birthday" című klasszikusba,és egészen addig énekeltek,amíg el nem fújtam az összes gyertyát.Amint kést kaptam a kezembe,mindenkinek vágtam egy szeletet,kivéve Niallt,mert ő rögtön kettővel kezdett.Hogy bír ennyit enni?!!.:D A torta amúgy nagyon ízlett,mert fekete-erdős volt,ami az egyik nagy kedvencem.Sokkal finomabb volt,mint az az izé,amit Niall az este kezdetén a számba tömött!:D

Miután mindenki degeszre ette magát a különböző süteményekből,megkezdődött az ajándékok kiosztása.Vagyis csak a srácoké és a barátnőiké,mert az túl sokáig tartott volna,ha mindenkitől személyesen veszem át.Így a többiek csak letették az egyik asztalra,én meg összegezve a végén mindenkinek megköszöntem.
-Tessék!Isten éltessen!-puszilt meg Becky.
-Köszi!-mosolyogtam rá,és már bontottam is az ajándékomat,amiben a három hőn szeretett könyvem lapult.
-Remélem tetszeni fog!-lépett elém Niall,egy kis dobozzal a kezében.Ahogy kinyitottam egy ezüst nyakláncot láttam meg,amit egy lóherés medál díszített.A szőkeség boldogan akasztotta a nyakamba,mivel nekem nem ment egyedül.Nincs hátul szemem!!.:D


 -Csak azért,hogy legyen kit átölelned éjszakánként!-nyújtott át egy őt ábrázoló karton bábut Louis,amin egy csíkos felső volt.-A pólót meg azért,mert te nem találsz sehol és hallottam,hogy nagyon szeretnél egyet.Amúgy csak megsúgom,hogy az enyém volt,de odaadom neked!-hajolt közelebb.-Boldog szülinapot Pollcsi!-vigyorgott rám.Liamtől és Danitól edénykészletet kaptam,míg Zayn és Pezz illatszerekkel leptek meg.
-Na,akkor már csak a mi ajándékunk maradt!-állt elém mosolyogva Harry.
-Tiétek?-kérdeztem.-De hát rajtad kívül  nem maradt ki senki!
-Komolyan azt gondoltad,hogy a 20.szülinapodra csak 3 könyvet kapsz tőlem??!-kérdezte felháborodva Becky,miközben összekulcsolta ujjait Harryével.-Emlékszel,hogy hányszor megígértem neked,hogy összehozok egy találkozót az egyik kedvenceddel?Na most sikerült,igaz Harry segítségével,de megvan!-nézett boldogan Hazzre.
-IAN!!!GYERE!!-kiabálta el magát Harry.A szemeim kikerekedtek és legalább 3x körbe fordultam a tengelyem körül,hogy szétnézzek.
-Ez az az Ian???-kérdeztem izgatottam barátnőmet,miközben folyamatosan pásztáztam az embereket.Becky nem válaszolt,csak vigyorgott,mint a tejbe tök!Ám már nem is volt szükség a válaszra!Abban a pillanatban Ian Somerhalder lépett elém!!!Izgalmamban még levegőt is elfelejtettem venni és mindkét kezemet a számra tapasztottam,nehogy véletlen elsikítsam magam.
-Nyugi Polly!Lélegezz!!!-rázta meg a vállamat röhögve Zayn.
-Hülye!!-vertem hátba.-Öhm...szia!-mosolyogtam Ianre.Egy fekete farmert,egy barna pólót és egy ugyancsak fekete bőrdzsekit viselt.Ez az,amiért többek között nagyon szeretem.A laza stílus keveredve egy kevéske vámpír hajlammal!Tökéletes az összhang!.:D


-Helló helló!-vigyorgott rám.-Úgy hallottam,hogy te vagy az egyik legnagyobb rajongóm!És ráadásul tegnap volt a születésnapod!
-Tényleg tegnap volt a szülinapom és tényleg rajongód vagyok.De hogy a legnagyobb-e azt nem tudhatjuk.-mondtam mosolyogva.Igyekeztem megtartani a higgadtságomat.Szerintem,ha elkezdek visítozni,meg a nyakába ugrok,amit legszívesebben meg is tennék,de ugye nem lehet,és arra kérem,hogy az én véremet is csapolja meg...hát...fogalmazzunk úgy,hogy nem biztos,hogy sokáig élvezhettem volna a társaságát!

5 megjegyzés:

  1. Imádom:D<3
    Olyan jól írsz:))

    VálaszTörlés
  2. Annyira jo :-) :-) imadom az egesz tokeletes <3 es a vegen az ajandekra nem is gondoltam volna hogy ez lesz :-D talalgattam de en valami utazasra gondoltam nagyon meglepett :-D de igy tokeletes <3 mikor hozod a kovit? ( bocsi hogy nemirtam ekezeteket telefonrol nehez )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett:33 Niall olyan édes :3 siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Ajaj, Niall-nek új vetélytársa akad? :P Lehet erre a történetre mást mondani,mint hogy imádom?:DD Remélem Becky most már a nagy szervezések után szán egy kis időt Harry-re :$ A folytatást most! rögtön! :D

    VálaszTörlés
  5. Alig várom a kövit brutál jó lett :) nikor jön már össze Niall és Polly? ;) nagyon siess

    VálaszTörlés