2014. február 16., vasárnap

Hello!.:)

Meghoztam a következő részt,bár egy kicsit elszomorodtam,hogy nem komiztatok az előzőhöz,ugyanis azt hittem,hogy nagyon fog tetszeni....de így nem tudom...Na mindegy!De megkaptam a harmadik díjamat is,amit nagyon szépen köszönök..<3 Jah...és ebben a részben derül ki,hogy miért lett az a blog címe,ami!.:P (aki esetleg nem tudna angolul,a 'sunshine' 'napfény'-t jelent!)

UI.:Azért ehhez szeretnék legalább 5 komit és 5 pipát!Nagyon örülnék neki!.:) Jó olvasást!.:)

34.fejezet.

Napfény!!

2014.Július.22. (Kedd)
07:48

*Harry szemszöge*

-Mi ez a ricsaj???-tettem fel a kérdést,mert a telefonom megállás nélkül csörgött.-Mi van??-szóltam bele elég bunkó hangnemben,anélkül,hogy megnéztem volna,ki az.Nem nagyon szeretem,ha felkeltenek!
-Tudtam,hogy még nem keltetek fel!-kiabált örömittas hangon Louis.-Drága Répapürém!20 perc múlva ott vagyunk nálatok...tudod,az interjú.Legyetek kedvesek készülődni.Puszillak!-cuppantott a telefonba és már le is tette.
-Elaludtunk!Basszus!-káromkodtam halkan,majd....visszadőltem az ágyba.A fenének van kedve a tegnap éjszaka után kikelni az ágyból.Minden olyan volt,mint valami mesében.Vártam rá,nem is keveset és kész voltam még tovább várni.De úgy tűnik megsajnált!..:D

Nem vagyok hozzászokva ahhoz,hogy valaki reggel is mellettem feküdjön.Sok nővel voltam már együtt,de ők vagy elmentek,miután megkapták,amit akartak,vagy annyira rám akaszkodtak,hogy le nem bírtam vakarni őket magamról.Szerencsére Becky a "c" csoportba került.Ő más...Nagyon más,de persze jó értelemben.Vele az együttlét is teljesen különböző volt,és bátran merem állítani,hogy vele szeretkeztem először úgy igazán.Amikor félénken bejött hozzám a szobába,a lélegzetem is elállt.Hosszú lábait kecsesen tette keresztbe,ujjaival a pólója szélét babrálta,a száját beharapta és nem mert a szemembe nézni.Annyira zavarban volt,hogy nem bírta elmondani,mit szeretne.Amikor pedig oda értünk,hogy már csak a bugyija volt rajta teljesen belepirult.Az édes pír az arcán pedig még gyönyörűbbé varázsolta.Egyszerűen lélegzet elállító volt az egész!A bőre szinte égett minden érintésem után,a szája hívogatta az enyémet.Minden annyira....tökéletes volt.És megállapítom,hogy megérte rá várni!

Amíg én a gondolataimat rendeztem az éjjel történtekről,Becky békésen szuszogott mellettem.Ujjaimat végig húztam hosszú,barna haján,amitől kissé összerezzent.Elmosolyodtam,amikor álmában hozzám bújt.Egész éjszaka szorosan öleltem,mert féltem,hogy itt hagy.De nem tette,így most egy angyal mellett ébredhettem!
-Becky!Ébresztő!-pusziltam végig óvatosan a kézfejétől egészen az arcáig.Amikor a szájára nyomtam egy gyengéd csókot,azonnal elmosolyodott és magához rántott.-Ha megfojtasz,hogy jelentem be,hogy a barátnőm vagy??-húztam egy kicsit.-Jó reggelt,Napfény!-csókoltam meg,mostmár rendesen.
-Napfény??-kérdezett vissza mosolyogva.
-Igen,mert te hoztál fényt az életembe.-magyaráztam meg egyszerűen.-Köszönöm!
-Mégis mit?-mosolygott tovább,és a hajamat kezdte piszkálni.Az ujjára tekert egy tincset,majd elengedte azt.A hideg kirázott minden érintésétől,így a szememet is becsuktam,hogy tudjak koncentrálni a mondandómra.
-Hát a tegnap éjszakát.De van egy probléma....-váltottam direkt komolyabbra.Arca egy pillanat alatt fal fehér lett,elengedte a hajamat és nagy szemekkel nézett rám,várva,hogy folytassam.-Na....az van...-húztam az időt,és figyeltem ijedt arcát.-...mostantól nem mondhatsz nekem "nem"-et!-húztam magamhoz vigyorogva.-Mostmár akár minden éjszaka a magamévá tehetlek....-súgtam a fülébe.-Csak az enyém vagy....minden értelemben!-suttogtam tovább,és csókolgatni kezdtem a nyakát.-És ha most nem mész készülődni,félő,hogy a srácok a "valaminek" kellős közepén zavarnak meg minket.-magyaráztam,mivel máris neki estem volna.A kezeim már a pólója alá vándoroltak és ott csókolgattam,ahol értem.
-Oké...de akkor te is vegyél fel valamit,mert különben...na jó,csak készülődjünk.-nevetett,majd kimászott az ölemből.Hümmögve csoszogott el a fürdőig.Úgy látszik ő sem szeret korán kelni,amikor még lehetne aludni.Végig kísértem a szememmel,amíg el nem tűnt a fürdő ajtó mögött,majd én is elkezdtem felöltözni.

08:01

*Becky szemszöge*

Gyorsan próbáltam emberi külsőt varázsolni magamnak,már amennyire azt lehet 15 perc leforgása alatt!Megmostam az arcomat és a fogamat,majd alapsminket vittem fel a bőrömre.Nem szeretnék sem agyonsminkelt macának,sem rusnya banyának kinézni a rajongók előtt,ezért csak óvatosan bántam a festékekkel.Egy kevés nem árthat meg!Amikor kiléptem az ajtón,Harry már felöltözve ült az ágyamon és pimasz vigyor ült ki arcára.Hogy tud mindig ilyen jól kinézni?10 perc alatt puccba vágta magát,de úgy,hogy ha meglátja az ember mentem szédülni kezd a látványától.Én meg főleg!!
-Min vigyorogsz??-néztem rá hirtelen mosolyogva.Tudtam,hogy az első együtt töltött éjszakánk jár a fejében.Le mertem volna fogadni,hogy minden másodpercét újra játssza a fejében.Az elejétől...a végéig és még tovább.
-Semmi,semmi..-legyintett,majd sokat sejtetően beharapta a száját.
-Ezt ne csináld!-szóltam rá nevetve.-Inkább mondd meg,hogy mit szoktatok felvenni egy interjúra!!
-Hát...általában ruhát...-mondta nevetve,majd közelebb jött és hátulról átölelt.-De nekem ruha nélkül is kifejezetten tetszettél tegnap.-csókolt a nyakamba.Mondtam,hogy arra gondolt!.:D -Bár...nem igazán szeretném megosztani velük azt a csodálatos látványt,amit egyedül én láthattam eddig.-tette hozzá gyorsan.
-Harry,te bolond vagy!-nevettem fel.-Komolyan kérdeztem!
-Én  meg komolyan mondtam!!-vágta rá rögtön,majd végül is segített kiválasztani a megfelelő darabot.Igaz,hogy előtte két fehérneműmet is jól szemügyre vette,de ezen már meg sem lepődtem.:D


Éppen készen lettem,amikor a banda másik 4 tagja megérkezett.
-Halihó!Milyen volt az este???-kíváncsiskodott Niall,amikor beszálltunk a kisbuszba,amit megint Paul vezetett.Louis persze azonnal kombinálásba kezdett és olyanokat kérdezett,hogy milyen pózt alkalmaztunk és mennyire vagyok hangos az ágyban.Még Harry ingjét is megpróbálta felhúzgálni,hogy megnézze,nem-e karmoltam össze a hátát.Ezen persze mindenki jót nevetett,én meg nevettem velük,mert annyira zavarban voltam.Szerencsére Harry nem tálalta ki a dolgokat,csak vigyorgott a maga csendességében és a kezemet simogatta.A fiúk pedig a hallgatását beleegyezésnek vették,szóval ennyit erről.Azt hiszem,hogy lebuktunk!.:D

08:29

-Fiúk,könyörgöm viselkedjetek!Ne kelljen megint kihúznom benneteket valamilyen galibából!-imádkozva tette össze a kezét Paul.-Nem röfögtök,nevetés közben,mint a malacok!Nem dobáljátok meg a műsorvezetőt cukorkával!Louis nem csinálsz mindenből viccet és nem hozod fel Harry és Becky szexuális életét!Niall te pedig most menj el pisilni,ne a műsor közepén!Liam,kérlek szólj rájuk,ha nagyon nem bírnak magukkal!Világos??-sorolta el a tiltott dolgok listáját.A fiúk szalutáltak egyet és röhögve mentek arrébb.-Becky, az a hölgy...-mutatott Paul egy vörös hajú,szemüveges nőre a másik oldalon.-... majd szól,ha indulhatsz.Figyelj arra,amit mondasz,de azért maradj őszinte.Sok sikert!-mutatta fel a hüvelykujját bíztatásképp,majd nagy léptekkel távozott és leült a nézőtér első sorában.

"Oké fiúk mehettek!3....2.....1..Adás!"-kiabálta egy férfi,és már indult is a műsor.A srácok sorban mentek ki,miközben szélesen mosolyogtak és integettek.Köszöntötték a műsorvezetőt,majd helyet foglaltak.A kanapé elég szűkösnek tűnt,nem tudom,hogy fogok én is oda férni.Harry ölébe mégsem ülhetek!

Ők egyáltalán nem izgultak,ellentétben velem!Izgultam,hogy mit fognak gondolni rólam,féltem,hogy elrontok valamit,de örültem,hogy Harry felmeri vállalni,hogy a barátnője vagyok.Igyekeztem lenyugtatni magam és figyeltem,hogy mikor mehetek be.
-És mikor kezdődik az új turnétok?Ha jól tudom,már itt van a nyakatokon!-mosolygott Katelin,a műsorvezető.
-Igen,egy hét és indulás!Az első helyszín itt lesz Londonban,utána pedig irány az egész világ!-fejtette ki Niall.
-Gondolom nagyon várjátok már.Biztosan felemelő érzés látni a tengernyi rajongót a színpadról,de azért ez áldozatokkal is jár.Például a pihenésre elég kevés időtök jut,amikor korcentet koncert követ.De azért azt megoszthatnátok velünk,hogy számotokra mi is az,hogy kikapcsolódás!
-Az egészben az a furcsa,hogyha van egy pár szabad napunk,akkor is együtt vagyunk.Már szinte hiányérzetünk van,ha nem vagyunk ott egymás mellett a nap huszonnégy órájában.Olyankor videó játékozunk,focizunk,vagy csak egyszerűen henyélünk a nappaliban és a leggagyibb filmeket nézzük meg,ami létezik.És természetesen a barátnőinkkel és a családunkkal töltjük az időt.-mesélte el Liam.
-Ha már szóba hoztad...te még mindig Daniellel jársz,igaz?-kérdezte Katelin mosolyogva.Nagyszerű,felhozták a témát,szóval nemsokára én is bemegyek...
-Igen!-válaszolt büszkén Liam.
-Azta!Gratulálok nektek,ehhez a kitartó szerelemhez!És mi a helyzet veletek??-mutatott Zaynre és Louisra,akik éppen veszekedtek,mert Louis megpiszkálta Zayn tökéletesen belőtt haját.
-Hát,még mi is bírjuk!De ez csak azért van,mert Eleanor és Perrie még nem váltak házisárkányokká és nem figyelik minden lépésünket.-osztotta meg véleményét vigyorogva Louis.
-Értem!-nevetett a műsorvezető.-Ha már a barátnőknél tartunk....Harry?Neked van valami hozzáfűzni valód?
-Hát...még az is lehet....-vigyorgott és a hajába dúrt.
-Ma egy van egy különleges vendégünk,akit itt láthatnak először nyilvánosan.Kedves nézőink,Becky Morris!-mutatott az ajtó felé a műsorvezető.A vöröses nő elkezdett kalimpálni,hogy azonnal induljak és szinte kilökött.Vettem egy mély levegőt és mosolyogva indultam el a fiúk felé,akik mind az irányomba néztek.Ahogy beléptem a nézők tapsolni kezdtek,én pedig igyekeztem kedvesnek tűnni és integetni.A távolság az ajtó és a kanapé között,amin a srácok ültek,nem volt több,mint 5 méter,de egy örökkévalóságnak tűnt,mire odaértem.Harry megfogta a kezemet és egyszerűen lerántott maga mellé,de majdnem beborultam Niall ölébe.Szép lett volna,ha úgy dőlünk el a kanapén,mint a dominó!-Szia,Becky!Mi újság??-szólalt meg Kate,mikor végre sikerült elhelyezkednem.Igaz be voltam szorítva Niall és Harry közé,úgy,hogy levegőt is nehéz volt venni,de már nem mocorogtam...mondjuk nem is tudtam!:D
-Öhm...Egy csöppet izgulok!-nevettem el magam kínosan.
-Az természetes.-legyintett mellettem Niall.
-Oké.Harry,elmondod nekünk,hogy milyen szerepet játszik az életetekben ez a lány?-kérdezett rá Katelin.Harry egy amolyan "Mehet?" pillantást vetett rám.Na nem mintha már bármit is lehetne tenni,ezért csak rámosolyogtam,hogy " igen mehet,kész vagyok."
-Nos..-kezdett bele Hazza és egyenesen a kamerába nézett.-Beckyvel a This Is Us egyik vetítésén futottunk össze a moziban.És ezt most szó szerint is lehet érteni,ugyanis felborítottam véletlen.Utána Louis találta el egy nagy hógolyóval,így felajánlottuk neki,hogy haza visszük.-itt Louis  hangosan felnevetett.
-Igen,pont telibe találtam!-fűzte hozzá.
-Aztán a hó miatt nem tudott bejutni a házába,ezért magunkhoz fogadtuk.Tartottuk vele a kapcsolatot,és most itt vagyunk.-mesélte el röviden Harry,miközben folyamatosan mosolygott.-De,ha csak egyszerűen akarom megfogalmazni,akkor Becky az a lány,aki megváltoztatta az életemet,hiszen amióta megismertem máshogy látom a világot.Mivel nagyon szeretjük a rajongóinkat és hálásak vagyunk nekik mindenért,amit értünk tettek/tesznek,megfogadtuk a srácokkal,hogy nem fogjuk előlük titkolni az életünk fontos részleteit és nem hagyjuk őket kétségek között.-itt megfogta a kezemet és átdobta a kezét a vállamon.A szívem gyorsan zakatolt és remegtek a végtagjaim,de azért igyekeztem mosolyogni.-Tehát szeretném bejelenteni,hogy Beckyvel egy párt alkotunk!-mondta ki.A közönség felmorajlott,de hogy az örömtől vagy a bánattól,azt nem tudom.Amikor a hangzavar egy kicsit leljebb hagyott,Katelin beszélni kezdett.
-Ez nagyszerű!Gratulálok!És mióta tart a szerelmetek?-nézett rám kedvesen.
-Hát a szerelmünk azt hiszem már az első perctől,de a kapcsolatunk még csak 11 napja kezdődött el.-válaszoltam mosolyogva.Harry boldogan bólogatott mellettem és egyikünk arcáról sem lehetett letörölni a vigyort.
-És hogy kérdezte meg?Úgy értem,hogy csak egyszerűen eléd állt és megkért,hogy legyél a barátnője?Vagy esetleg,érdekesebb volt?-kíváncsiskodott.
-Óh...hát mindennek mondhatjuk,csak egyszerűnek nem!-nevettem.-Nappal elvitt egy gyors randira,majd megbeszéltük,hogy csak másnap találkozunk,így este lefeküdtem aludni.Hajnalban arra ébredtem,hogy a fiúkkal adnak szerenádot az ablakom alatt.Szerintem mondanom sem kell,hogy mennyire meglepődtem,amikor megkért,hogy legyek a barátnője.Annyira aranyos,figyelmes és türelmes velem,hogy jobb már nem is lehetne!És a romantikus oldalát még nem is említettem!-áradoztam.
-Shhh!!-tette a számra a mutató ujját Harry vigyorogva.-Lerombolod  az imidzsem!-ezen persze megint mindenki jót nevetett.
-Ha jól tudom,akkor te is nagy rajongójuk voltál,még mielőtt megismerted őket.Azóta minden teljesen megváltozott.Most,hogy bírod közöttük?
-Én még mindig rajongó vagyok!Sőt,most még jobban,mint ezelőtt,mert mostmár kötődön mindannyiukhoz.És szerintem nagyon is jól bírom velük.Már egyáltalán nem gondolok úgy ráják,mint a világ leghíresebb fiúbandájára.Ők a legjobb barátaim és a családom!Oké...furcsa volt megszokni,hogy amikor lemegyek inni az éjszaka közepén,akkor Zayn Malikba botlok a konyhában.-nevettem el magam.
-Egész jól bírja!Még sikítani sem szokott,pedig én mindent megteszek,hogy ráhozzam a frászt!-mondta Zayn,amin megint nevetni kezdett az egész stúdió.
-Jól van srácok!Köszönöm,hogy itt voltatok és további sok sikert kívánok a karrieretekben és persze még egyszer gratulálok az friss szerelmespárnak!-mosolygott ránk Katelin,majd a kamera felé fordult.-Önök pedig maradjanak velünk,mert egy rövid reklám után azonnal folytatjuk egy finom és frissítő reggeli elkészítésével.-integetett."És ennyi!!" kiabált valaki.Harry azonnal közelebb húzott és megcsókolt.
-Ügyes voltál!-suttogta a fülembe,majd felhúzott és az öltözőbe vettük az irányt.Mostmár hivatalosan is a barátom,csak az enyém,és senki másé!!

2014.Július.24. (Csütörtök) /2 nappal később/
09:40

*Polly szemszöge*

-Haló???-vettem fel álmosan a telefont.És mivel még félig az álom világban jártam,azt sem tudtam,hogy hol vagyok,nem hogy megnézzem,ki az!
-BOLDOG SZÜLINAPOOOOOOOT!!!!-visított Becky a telefonba,amin azonnal elmosolyodtam.Máris jobb volt a kedvem,pedig felkeltett.Ami az utóbbi időben a szokásává vált!
-Köszi!-mondtam boldogan.
-Hát,igazán nincs mit!És mizujs?Milyen otthon?-kíváncsiskodott izgatottan.Hogy lehet,hogy mindig fel van pörögve?!Fogadni mernék,hogy történt valami,amióta eljöttem....
-Olyan,mint régen volt!Csendes és nyugalmas.Anyával sokat beszélgetünk.Már nagyon hiányzott.Jah és képzeld itt még aludni is lehet!-mondtam viccesen.
-Már amikor nem keltelek fel!-nevetett a telefonba barátnőm.
-Igen!-nevettem én is.-És veletek mizujs?Mesélj,mi történt az elmúlt napokban?
-Óóó...hát itt NINCS SEMMI!Nem csinálunk semmit,csak a szokásos dolgok!Tudod,teszünk,veszünk!Igazán nincs semmi érdekes!Tényleg SEMMI!Na de bocsi,most megyek.Majd beszélünk,szia.És még egyszer boldog szülinapot!Puszi!-hadarta el.
-Szia...-mondtam,de a vonal már süket volt.Olyan hamar letette,hogy elköszönni sem volt időm.Furcsán viselkedett...fogadni mernék,hogy terveznek valamit!
-ISTEN ÉLTESSEN!!!-ugrott be anyukám a szobámba egy hatalmas puncs tortával,amin 20 gyertya égett.Jól megöregedtem!.:D

*Becky szemszöge*

-Na ez meg mi volt??-mosolygott rám Niall.Éppen a boltban voltunk,hogy beszerezzük a szükséges hozzávalókat a mai sütögetésre.
-Semmi!Bepánikoltam,mert elkezdett kérdezgetni,hogy mi újság van itthon,meg hogy mit csináltunk amióta elment.Ezekre mégis mit mondhattam volna?!Inkább letetettem,mielőtt elszóltam volna magam a meglepetéssel kapcsolatban!-magyaráztam.
-De lökött vagy!Arra nem gondoltál,hogy pont ez a viselkedés a feltűnő neki?!-nevetett ki a szőkeség.
-Én lökött?!Áh...már úgyis mindegy!-legyintettem nevetve és mentünk tovább.
-Úúúú!Ilyet is vegyünk!-lelkendezett és elkezdte lerámolni a polcon lévő zacskókat.
-Niall!!Már vettünk legalább 20 zacskó chipset!Szerintem elég lesz!-mondtam nevetve és kipakoltam a kocsiból Niall újabb szerzeményeit.Igazából magam sem hittem,hogy elég lesz a rágnivaló.Ugyanis ahol Niall ott van,ott nem létezik olyan,hogy elég kaja! XD

10:29

Miután sikerült megvenni mindent,ami kellett és mindent,ami igazából nem is,végre elindultunk haza.Niall egészen a bejárati ajtóig kísért és cipelte a szatyrokat,de még volt egy-két elintéznivalója,így magamra hagyott.Vagyis nem magamra,mert Harry nálam aludt tegnap éjszaka is.

Lepakoltam a szatyrokat a konyhapultra és felmentem az emeletre.Gondoltam megnézem,hogy Harry felkelt-e már,mert amikor elmentem még aludt,de olyan aranyosan és nyugodtan,hogy nem volt szívem felkelteni.Ezért csak írtam egy cetlit,hogy "Boltba mentem Niallel,majd jövök.Csók!" és kisurrantam a házból.Mivel még mindig az ágyon feküdt elterülve,most sem ébresztettem fel.Csak gyorsan átvettem egy itthoni szerelést és kiosontam a szobából,egészen a konyháig.

11:31

Úgy döntöttem,hogy én sütöm meg Polly tortáját,hiszen imádok a konyhában szorgoskodni.Pont úgy,mint barátnőm!Ebből a szempontból is könnyű vele együtt lakni.A választásom egy emeletes fekete-erdő tortára esett.A tészta egyik fele már a sütőben sül,és most csinálom a krémet.A boltban vettem csokimázat is,de rájöttem hogy arra igazából nincs is szükségem.Viszont!Ha már pénzt költöttem rá,fel kell használnom valamire.Harry pedig még mindig alszik!És mostmár igazán ideje lenne felkelnie!:D

Felmentem az emeletre a csokiöntetes tubussal a kezemben,és halkan benyitottam a szobámba.Óvatosan leültem az ágyra és felé emelkedtem,de úgy,hogy ne érjek hozzá.Kinyitottam a tubus tetejét és egy csepp öntetet akartam a szájára csepegtetni.....Aha!

*Harry szemszöge*

-Áhh!!!Mi a fene ez???!-pattantam fel hirtelen,mert nagyon megijedtem.Vagyis csak pattantam volna,de nem tudtam,mivel Becky a csípőmön ült.Tágra nyílt szemekkel,egy barna tubussal a kezében.
-Csokiöntet!-válaszolt az előbbi kérdésemre és felmutatta a flakont,majd hangos nevetésben tört ki.
-De rajtam?!!Ezt nem tortákra szokták tenni??!-húztam fel mosolyogva a szemöldökömet.
-D-de....Csak f-fel akar-talak k-kelteni,de kibo-rult!!-magyarázta meg,de elég szaggatottan,mivel a nevetéstől alig kapott levegőt.
-Aha!Hát felkeltem!-nevettem el magam én is.-De gyere csak ide!-rántottam meg a kezét,amitől elvesztette az egyensúlyát és a mellkasomra borult.
-Ne,Harry!Ne csináld már!!-ugrott fel rólam,mielőtt még bele nem tenyerelt a csokiba és futásnak eredt.Ám én sem vagyok éppen lassú,így mentem utána.Még a szobából sem ért ki,amikor hátulról megragadtam és visszaindultam vele az ágyhoz.-Tiszta ragacs leszek!-nyafogott nevetve és a lábaival is kapálózni kezdett.De már mindegy volt,mivel az én felsőtestem tiszta csoki volt,így őt is hamar összekentem.-Most hogy nézek ki?!-kérdezte nevetve,amikor az ágyra fektettem.
-Hmm....szexi,csábító és...nem tudom,hogy mondtam e már...de a csokitól beindulok.-válaszoltam vigyorogva.-Vajon milyen íze van??-nyaltam meg az arcát,mire ő a nyakamba kapaszkodott és megcsókolt.-Hmm...ez finom!Édesebb vagy,mit valaha!-haraptam be a számat.
-Ezt ne csináld!-parancsolta viccesen.
-Mégis mit??-húztam meg a szemöldökömet.
-Hát azt az izét a száddal!-válaszolt.
-Áh...szóval ezt???-haraptam be megint és megint.
-Na!!!-csapott hátba nevetve.
-Talán te szeretnéd harapni?-vigyorogtam rá és felé feküdtem.
-Hát....még az is lehet!Gyere ide te isten pasi!-dúrt bele a hajamba és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze.Mielőtt elváltunk volna,beleharapott az alsó ajkamba,amitől egy kicsit felmordultam és feljebb toltam a fekete pólóját. -Úgy látom az jobban tetszik,ha én harapdállak!-vigyorgott rám.Nem válaszoltam csak elkezdtem lenyalni a mellkasáról a csokit.-Jajj!!A süti!!-lökött le magáról hirtelen és már el is indult az ajtó felé.
-Naaaa!De én még soha nem szeretkeztem úgy senkivel,hogy be lett volna borítva csokival!-nyafogtam és oda léptem elé.
-Hát most sem fogsz,mert megég a tésztám!-nevetett ki,majd kaptam egy gyors csókot.-Menj és fürödj meg,mert így nem mész végig a tiszta lakáson!-lökdösött be a fürdőbe,majd kiviharzott.

Gyorsan lesikáltam magamról a mázsányi csokoládéöntetet,majd az ágyneműt is a szennyesbe tettem,hiszen azon is láthatóak voltak,az édes ébresztő nyomai.Ezután lementem a konyhába,de megálltam az ajtóban.Csak néztem,ahogy ott állt a pult előtt,nekem háttal és valamit lelkesen keverget.Még mindig a fekete póló és a rózsaszín cicanadrág volt rajta,csak mostmár a csoki mellett liszt és meggylé is díszítette azt.Ahogy elnéztem,a jövőn kezdett el zakatolni az agyam.Most itt van nekem,de azt kívánom,hogy mindig így legyen.Ő az első lány,akivel eltudom magam képzelni 10,20 vagy akár 60 év múlva is.Én,mint a férj,aki büszkeséggel és szerelemmel figyeli Őt,a feleséget,amint a konyhába szorgoskodik.Már csak a rohangáló gyerekek hiányoznak az idilli képből.Igen,nekem csakis Rá van szükségem!

Gondolataimból felébredve odaléptem hozzá,hátulról átöleltem és puszit nyomtam a nyakába.Elmosolyodott,hátrafordította a fejét és megcsókolt.
-Kavarnád ezt,amíg kiveszem a tésztát a sütőből?-nézett rám elbűvölően,majd a kezembe nyomta a tálat.Édes mosolyának nem lehet ellenállni!
-Na szép!Máris munkába fognak!Hajnalok hajnalán!Még csak most keltem fel!-háborogtam nevetve.
-Hazzus!Már dél is elmúlt!-nevetett,miközben kiborította a piskótát az egyik konyharuhára.Imádom,amikor így szólít,mert rajta kívül senki sem szokott.

*Becky szemszöge*

-Niall!!Gyere csak!!!-kiabáltam a szőkeségnek a konyhából.Pár órája mind átjöttek,hogy segítsenek nekem.Na ebből az lett,hogy leültek a tévé elé videójátékozni.Én meg csak nyugodtan csináljam,amibe belefogtam.Az nem baj,hogy elfáradtam!De a cél érdekében mindent!!.:D
-Tessék??-lépett be a helyiségbe az ír fiú.
-Kéred a krémet?-böktem a lábos felé,amiben a meggyes krém maradéka volt.Niall egy ugrással előttem termett és felkapta a lábost.
-Hát persze!Milyen kérdés volt ez?!!-háborodott fel,majd az ujjával esett neki a krémnek.Amúgy én sem tudom,hogy minek kérdeztem meg,hogy kéri e,amikor a válasz egyértelműen "igen"!
-Sikerült mindent elrendezni a helyszínnel kapcsolatban?-dobtam fel a témát,bár nem voltam benne biztos,hogy meghallja,mivel annyira bele volt merülve az evésbe.Amúgy a helyszín elvileg egy park lesz,mivel Polly nagyon szeret a szabadban lenni.És igazából ez inkább lesz kerti parti,mintsem egy buli.
-Aha!Minden kész van,ne aggódj!-mondta hümmögve.-És ez....valami isteni lett!!Nagyon ügyes vagy!-tette le a tisztára nyalt lábost.Komolyan!Még lehet el sem kell mosnom!.:D -Srácok!!Gyertek és nézzétek meg a tortát!Készen van!!-ordibált Niall,amikor az utolsó szirmot is befejeztem.Mindenki extra gyorsasággal vágtatott a konyhába és körül álltak,hogy lássák az alkotásomat.



-Ó!Nagyon szép lett!-dicsért meg Liam.
-Igen!Ez nem semmi!A semmi meg már valami,a valami meg....-kezdett bele Louis.
-LOUIS!!-szóltunk rá egyszerre,amin elnevettük magunkat.Már annyiszor előadta ezt,hogy az borzasztó!Tudtuk,hogy sokáig tartana,így szóltunk neki,mielőtt még jobban belemerült! :D
-Látjátok,milyen jó kézügyessége van az én barátnőmnek?!-ölelt meg mosolyogva Harry.
-Aha...szóval kézügyesség?-húzgálta a szemöldökét Zayn.
-Biztos rajtad gyakorolja!Ugye Harry???-vigyorgott Louis.
-Fogjátok be!-dobott oda egy kanalat Hazz röhögve.Liam két méterre állt Louistól és Zayntől,de természetesen a frász jött rá és arrébb ugrott.Ezen persze még jobban nevettünk!

22:41

Harry ma este is itt alszik nálam,mert még mindig nem szeretnék egyedül maradni.A banda többi tagja olyan fél órája ment el,az én drága barátom meg éppen fürdik,így magamra maradtam egy pár perce.Úgy döntöttem,hogy fellépek twitter-re és megnézem,mit pletykálnak rólam.Amióta bejelentettük a kapcsolatunkat a sajtó tőlünk hangos!Felkészültem minden eshetőségre,arra,hogy esetleg leribacoznak vagy a fejemhez vágják,hogy én csak kihasználom Harryt.De nagy meglepetésben részesültem!!30x annyi követőm volt,és rengeteg tweet-ben jelöltek meg.És alig találtam talán 3 rosszindulatú üzenetet!A többiben mindben arról áradoznak,hogy mennyire örülnek,hogy Harry végre boldog,és hogy én nagyon szimpatikus vagyok számukra,meg tök jó,hogy rajongóból lettem 1D barátnő.Azt írták,mostmár elhiszik,hogy bármi megtörténhet velük.
-Látod?Téged mindenki szeret!-ölelt meg Harry,miközben lecsukta a laptopomat.Annyira bele voltam merülve az olvasásba,hogy észre sem vettem,hogy kijött.Felhúzott a székről és az ágyhoz vezetett.Megvárta,amíg lefekszem,majd ő is bebújt mellém,és ránk húzta a takarót.Miután leoltottam a kislámpát,a mellkasára tettem a fejemet,ő pedig szorosan magához ölelt.-Jó éjszakát,Szerelmem!-puszilt bele a hajamba.
-Jó éjt!-motyogtam én is,és már aludtam is a világ legjobb helyén,a teljes boldogságban úszkálva! <3

#DÍJ 3

 A díjat köszönöm szépen Bo S.-nek!Nagyon boldog vagyok!.:) <3




/11 dolog magamról/

1.Egy directioner anyukával büszkélkedhetek!.:) <3
2.Részt vettem egy 24 órás túrán a Zempléni-hegység szívében!Mindenem fájt egy hétig,de a kilátás mesés volt.Abszolút megérte!.
3.Mindig elhagyom a fülbevalóim egyik felét! XD
4.Van egy nagyon csintalan,8 éves öcsém!
5.A szobámban az egyik fal,tele van One direction poszterekkel.<3
6.Sokszor fáj a fejem...sajnos..:/
7.Ha minden jól megy,nyáron önkéntes tűzoltó leszek!.:)
8.Az egyik hobbim a színészkedés.Tagja vagyok az iskolám színjátszó csoportjának is.És egyre jobban élvezem a dolgot!.:P
9.Pár hónapon belül megveszem a második gitáromat.
10.Már készülőben van a következő blogom!.;)
11.Mindig színes ruhákban járok!

/Válazolok 11 kérdésre/

1. Hobbid?
Természetesen imádok írni!.:) De mostanában egyre több könyvet és blogot olvasok.Valamit körmöket készítek,gitározok és a barátaimmal vagyok.:)

2. Hanyadikos vagy?
11.osztályos!Még van két évem a sulimból..:P

3. Anglia vagy U.S.A.
Egyértelműen Anglia!.:P

4. Jó tanuló vagy?
Igen,most félévkor csak 3 db négyesem volt,a többi ötös..:D pedig nem is tanulok sokat,csak jó a fejem..:P

5. Mi inspirál az írásra?
A zenék!Amikor írni kezdek beteszek valami olyan zenét,ami éppen illik az adott rész hangulatához és akkor meg sem tudok állni 10-20 oldalon keresztül.Csak írok,írok és írok!.:) Azon kívül pedig a one direction fiúk!..:D és azt hiszem ezzel mindent elmondtam!.:D XD

6. Hány blogod van?
Ez az egy,de már készülőben van a következő.

7. Kedvenc szám? /zene/
Úristen ez nehéz kérdés!Amilyen zenét hallgatok,az mind a kedvencem.De csak hogy mondjak egy párat,szeretem Ed Sheeran és (természetesen) a one direction összes számát!

8. Van twittered?
Igen,van.

9. Példakép?
A One direction.Egyszer szeretném,ha engem is ennyien szeretnének,mint őket.Csodálatos az,amit kicsivel több,mint 3 év alatt elértek! <3

10. Kedvenc film?
Most éppen a Pitch Perfect.De örök kedvenc a This Is Us..:P

11. Szereted a csokit?
Hát hogyne szeretném?!!.:D Egyenesen imádom,az étcsoki a kedvencem!.:P

/11 kérdés/

1.Miért kezdtél el blogolni?
2.Hány blogod van?
3.Mi a kedvenc állatod?
4.Olvasod a blogomat?
5.Könnyen felkelsz reggelente?
6.Melyik a kedven One direction dalod?
7.Hány legjobb barátnőd van?
8.Szereted a klasszikus zenét?
9.Hány éves vagy?
10.Szeretnél tetoválásokat?Ha igen,miért?
11.Mit szeretnél dolgozni,ha felnősz?

/5 ember,akiknek tovább küldöm/
1.Saver
2.Afraid of your own mind
3.Me and you
4.Shadow
5.Forever in your hands


4 megjegyzés:

  1. " -Shhh!!-tette a számra a mutató ujját Harry vigyorogva.-Lerombolod az imidzsem!-ezen persze megint mindenki jót nevetett. " - Miért csodálkozom?!:D (Na meg te rajtam,hogy megint idézgetek...)
    A csokisnál már azt hittem Harry örömére lesz is valami. Szegény hoppon maradt. Dehát a süti fontos szereplője lesz a következő részeknek, mi lett volna, ha odaég... :D Mondjuk féltettem,amikor annyira dicsérték. Gondoltam, itt baj lesz. Mindjárt Louis beleesik vagy ilyesmi. És nem! :D Egész ügyesen összeszervezik a bulit. Kíváncsi leszek, mi történik ott majd. Esetleg Harryék félrevonulnak majd?:DD Legyen ez az utószavam!

    VálaszTörlés
  2. imádom :))) annyira tetszik ahogy írsz :D csak mosolygom és már anyuék hülyének néznek hogy min mosolygom ennyire :D mikor hozod a kövit ? :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jó lett :) alig várom a következőt kiváncsi vagyok hogy alakul a buli meg hogy mi lesz Niallal és Pollyval :) nagyon siess mert megőrülök annyira várom :3

    VálaszTörlés
  4. Jajj istenem, annyira imádom<3
    Mikor lesz a következő rész?:))

    VálaszTörlés