2014. február 1., szombat

Halihóó Manócskák!.:)

Elérkeztünk a 30.fejezethez és még koránt sincs vége!!Mondhatnám úgy is,hogy még csak most kezdődik!!.:P Remélem,hogy mindenkinek tetszett az előző rész..;) Jó olvasást ehhez is!! <3 8 pipa után pedig hozom a következőt! :) Jah..és köszönöm a segítséget a társszerkesztőmnek!.:) <3


Ééééés....BOLDOG  SZÜLINAPOT A MI DRÁGA ÉS EGYETLEN HARRY STYLES-unknak!!!.:) <3



30.fejezet

Kész káosz!!


2014.Július.16. (Szerda)
08:16

*Becky szemszöge*

A tegnap este elég eseménydúsra sikeredett!Nem igazán értem,hogyan jutottunk el odáig,hogy majdnem lefeküdtem vele.Az egyik pillanatban halálra unom magam egy estélyen,utána Harry megszöktet,Paul meg utánunk ered.A szakadó esőben elcsattan az első csókunk,utána a következő,majd az azt követő és így tovább,míg haza nem érünk.Ekkor be kell törnöm a saját házamba,bent pedig teljesen eluralkodik rajtunk a vágy és alig bírunk leállni.

Harry csókjai elvették a józan eszemet és azt sem tudtam,hogy hol vagyunk.Csak az számított,hogy vele vagyok.Minden érintésétől kirázott a hideg,majd elöntött a forróság.Nem volt belőle elég!Egyre csak közelebb és közelebb akartam tudni magamhoz,mintha bármelyik percben visszaesnék a valóságba,de nélküle.Csodálatos volt az egész,mégis amikor a ruhám cipzárjához
nyúlt,valami bekattant az agyamban.Nem tudom,talán a biológiai órám jelezte,hogy "Hahó!Ennek nem most van itt az ideje,fiatalok!"És tényleg igaza is volt!Talán azonnal rájött volna,hogy nem vagyok hozzá való!Senki nem tudhatja,mi lett volna,ha folytatjuk a cselekedeteinket.De már mindegy is!

Szerencsére miután végeztem a fürdéssel,Harrynek sikerült "lecsillapítani a benne lévő állatot",ahogy ő fogalmazott,így nyugodtan aludhattunk.Olyan közel bújtam hozzá,ahogy csak tudtam,mert jó volt érezni minden mozdulatát.Igaz,hogy már nem egyszer aludtunk együtt,de azok nem voltak a tegnap éjszakához foghatóak!Már csak a tudat miatt is,hogy mostmár az enyém!

-Hmmm....Jó reggelt!!-húzott szorosan magához az én hercegem és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Jó reggelt!-fordultam felé,mert eddig háttal feküdtem neki.Azonnal észrevettem a hosszú szempillákat,amiket annyira,de annyira szeretek és csak bámultam.
-Nem is kapok reggeli puszit?-kérdezte mosolyogva.
-Miért?Szeretnél?-incselkedtem vele.
-Igen!-vágta rá és már csókolt  is.Az egyik kezét a hátamra simította,míg a másikkal közel tartott magához.Én sem tétlenkedtem,ugyanis a hajába túrtam,ami úgy tűnt,hogy tetszik neki,mert belemosolygott a csókunkba.-Gondolom ma sincs itt az ideje,annak,amit tegnap elkezdtünk.-vigyorgott rám.
-Jól gondolod!-bólogattam,de közben tovább csókoltam.
-Biztos?-húzott magára.
-Mit csinálsz???-értetlenkedtem.
-Úgy döntöttem,hogy bebizonyítom,hogy nem bírsz nekem ellenállni és igenis kész vagy rá,hogy oda add magad nekem.-magyarázta.
-Óhh...és mi van,ha nem jön össze?-kérdezősködtem tovább.Nem voltam benne biztos,hogy jó ötlet-e bátorítani,mert akár merről nézem,ez az.Hiszen nem ugrottam le a csípőjéről,amikor magára rántott,hogy "Jajj Harry,ezt nem szabad!!",helyette kényelmesen csücsülök és vigyorogva támaszkodok a mellkasán.Igenis NAAAAGY hajlandóságot mutatok a dolgok iránt!Csak erre ő ne jöjjön rá,mert akkor már mindegy lesz!
-Próbáljuk ki!-kacsintott.-Mivel is kezdjem??-gondolkodott hangosan.-Áh,megvan!Mit szólsz ehhez?-vigyorodott el.Egy hirtelen mozdulattal maga alá gyűrt és puszilgatni kezdte az arcomat.


-Harry...ne csináld!-szóltam rá nevetve.
-Mit?-kérdezett vissza,majd óvatosan összefogta fogaival a nyakamon lévő bőrt.Kezeit lassan,de biztosan csúsztatta lefelé az oldalam mentén.Folyamatosan rázott a hideg,ahogy hozzám ért.
-Ez nem ér!-nyafogtam mosolyogva.Mind a ketten nagyon jól tudtuk,hogy nem bírok ellenállni,ha ilyeneket csinál velem.Kezem automatikusan a hajába vándorolt,majd onnan folytatta útját lefelé.Úgy gondoltam,ha ő simogathat engem,akkor én miért ne tehetném?!Úgy éreztem,hogy az nem baj,ha a boxeréig megyek le,elvégre már a pasim.Mi baj lehetne belőle?!Abban meg biztos voltam,hogy Őt nem zavarja,tehát óvatosan csúsztattam lefelé a kezemet.Csak csúsztattam,csúsztattam és csúsztattam,de még mindig nem találtam a boxer szélét.Harry csókolózás közben megállíthatatlanul vigyorgott,mire leesett!
-Harry!!!Miért nincs rajtad alsónadrág?????-visítottam talpig levörösödve.Olyan gyorsan,ahogyan csak bírtam kiugrottam alóla és az ajtó felé vettem az irányt.
-Tudod,hogy nem szeretek ruhában aludni!Én a természetesség híve vagyok!-ült fel az ágyon.Még jó,hogy a takaró pont ott takart,ahol kellett!!-És amúgy is....úgyis lekerült volna most!-húzta meg a vállát vigyorogva.Hirtelen levegőt sem kaptam a megjegyzésétől,mert tudtam,hogy igaza van.Ha nem veszem észre még egy pár percig,hogy ádámkosztümben van,nem bírtam volna megállni.-Mondd,hogy nem volt jó!-kezdett el feltápászkodni.Hangján tisztán hallható volt,hogy tetszik neki a reakcióm.
-Harry!Ha nem veszed magadra azt az átkozott takarót,nem mostanában alszol velem!!-fordítottam neki hátat,mert észre vettem,hogy a takaró csúszni kezdett lefelé.Szerintem a színem élénkebb volt,mint egy paradicsomé!!
-Oké,oké!Máris,főnök asszony!-mondta nevetve.Mély levegőt vettem és elindultam az ajtó felé.-Hova,hova?-ugrott elém.A takaró azzal a lendülettel esett le róla,én meg azt sem tudtam,hogy merre nézzek,ezért inkább becsuktam a szemem.-Azért annyira nem ijesztő a látvány,hogy rám se nézz!-vigyorgott.
-Harry!Ha nem akarod,hogy rosszul legyek,akkor kiengedsz az ajtón!-közöltem vele tisztán és érthetően.
-Aha!Szóval akkor azért nem mersz rám nézni,mert annyira jól nézek ki!Értem már!De ha gondolod visszaviszlek az ágyra és akkor nem számít,hogy elájulsz e vagy sem,mert puhára esel.-magyarázta,majd magához rántott.
-Harry!-szóltam megint.
-Jól van na!!-nevetett.-Mehetsz!-nyitotta ki az ajtót.Villám sebességgel bújtam ki a keze alatt és igyekeztem a lépcső felé.-De egyszer ezen is túl kell lennünk!-kiabálta utánam nevetve.

-Te jó szagú teve kaki!!Majdnem nem bírtam ellenállni Harrynek!-nyitottam be Polly szobájába.-Polly?A fürdőben vagy??-kopogtattam be a fürdőszoba ajtón és mivel nem jött válasz,bementem,de nem volt ott.Gondoltam,hogy biztos már rég fent van és lement reggelit csinálni.De hiába néztem át az egész földszintet nem volt sehol.És jobban belegondolva az ágya is be volt vetve.Gyorsan átmentem a nappaliba és az ott lévő vezetékes telefonon megcsörgettem.Mivel nem vette fel negyedjére sem,ott hagytam a fenébe és felcsörtettem a szobámba,remélve,hogy nem Harry pucér fenekével találom szembe magam,ha benyitok.Szerencsére már rajta volt a nadrágja.
-Na?Ha meggondoltad magad,még levehetem!-mutatott a nacijára.
-Nem!-vágtam rá.-Polly nem aludt itthon és nem veszi fel a telefont,hiába hívom!Kezdek bepánikolni!!-magyaráztam neki.
-Nyugi!Biztos nincsen semmi baja!-ölelt meg Harry.Remélem,hogy igaza van!De lehet jobb lenne hívni a rendőrséget!

*Polly szemszöge*

/Visszaemlékezés -> tegnap este 23:02/

-Oké!Akkor majd találkozunk még Polly.Kitartást az este további részéhez!-köszönt el Eleanor,mert éppen távozni készült.Valamiért sürgősen haza kellett mennie,bár azt nem mondta meg,hogy miért.Szerintem csak nincs kedve a fiúkat pesztrálni!Meg is értem ezért!
-Miért is kellene nekem kitartanom?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Hát..szerintem jobb,ha azt most nem mondom meg.Legyen elég annyi,hogy majd megtudod!-nevetett.-Szia!-ölelt meg és már ment is.De hogy ezek mindig ölelkeznek?!!Nem vagyok az az ölelkezős típus,de szerintem mióta itt vagyok,többet kaptam,mint egész eddigi életemben.

A lényeg az,hogy Danielle és Pezz is elmentek már egy ideje,mert holnap korán reggel tánc-,illetve hangpróbájuk lesz.Becky Harryvel húzta el a csíkot,és most El is itt hagyott minket.Tehát Liam és én maradtunk Niallre,Louisra és Zaynre!

23:28

-Na!Támadt egy szuper zseniális ötletem!!-ugrott elém Louis.Van egy olyan érzésem,hogy Louis ötleteinek SOHA nincsen jó vége.És lehet,hogy El is erre utalt,amikor sejtelmesen azt mondta,hogy "majd megtudod".-Fiatal az este is,na meg persze mi is!Szóval nem haza megyünk,hanem a kedvenc szórakozó helyemre!-veregette meg a mellkasát vigyorogva.Természetesen Zayn és Niall azonnal belementek a dologba.Én viszont nem éreztem úgy,hogy ez egy "szuper zseniális ötlet" lenne,ahogy Lou fogalmazott.
-Hát....én nem tartom ezt jó ötletnek!-szólaltam meg.
-Mert?????-háborodott fel Louis.
-1:mert fáradt vagyok!2:nem vagyok az a bulizós típus!3:ha ti egyszer elkezdtek inni,akkor kő kövön nem marad!És ha nem kezditek el,akkor befejezni sem kell!Probléma megoldva!-magyaráztam meg.
-Szerintem...-emelte fel a mutató ujját Louis.-...az alapvető baj az az,hogy nem érzed magad fiatalnak!De ne aggódj,mert ÉN-mutatott magára.-ebben is tudok segíteni.A részegséget illetően pedig neked sem fog feltűnni,ha iszol velünk!-okoskodott.
-Jah..csak én nem iszok!-vágtam rá.
-Na ne mondd!Pedig az emberi szervezet naponta minimum 2 liter vizet igényel.Hogy bírod ki ivás nélkül???-hüledezett.
-Jajj!Nem úgy,te ökör!-csaptam a homlokomra.
-ÖKÖR?????-sipított.-Most mélyen meg lettem bántva!!-kapta a szívéhez a kezét.-Ezért kötelező kárpótolnod!!-vágta rá.Lehet,hogy egy kissé túl értetlen fejet vágtam,miközben azon agyaltam,hogy vajon mivel kárpótoljam Louist,mert Zayn közbe szólt.
-Louisnál ez annyit tesz,el kell jönnöd velünk bulizni!-magyarázta,miközben átkarolta a vállamat.
-Muszáj?Mással nem lehetne?Mondjuk...egy kosár répával???-dobtam fel az ötletet,remélve,hogy elfogadja.
-Hmmm....Nem rossz,de sajnos "nem"-et kell mondanom!-húzta meg a vállát.-Ma este velünk jössz!!
-Liam?-néztem rá segítség kérően.
-Valakinek figyelnie kell rájuk!És mint mindig,az a valaki én vagyok.Ha velünk jössz legalább nem fogok unatkozni.-mosolygott rám.
-Naaaaaaaaa!Gyere már te is!Légysziiiiiiiii!-húzta el a szavakat Niall.Kiskutya szemeket meresztett rám és ellenállhatatlanul mosolygott.Hogy lehet valaki ilyen aranyos???!
-Phúúú...oké!Legyen gyerek nap!Elmegyek!-adtam meg magam.Mind a négyen felugrottak és pacsiztak.-De egy korty alkoholt nem iszok!-tettem még hozzá.

03:42

-Végre!Azt hittem soha nem érünk ide!-mondtam Liamnek,már a One Direction ház bejárata előtt állva.-Hé!Vigyázz,ott a...-szóltam volna Niallre,de már túl késő volt.-...lépcső!-fejeztem be a mondatot.-Na gyere,segítek.-léptem mellé mosolyogva.Úgy szétterült,mint egy kilapított béka. :D
-Nem kell....jó ez itt..-simogatta meg maga mellett a betont.
-Nem!Be kell mennünk!Add a kezed!-nyúltam utána.
-De jó...most megfogtad a kezem!-mosolygott rám.A szeme keresztbe állt és nagyokat pislogott.
-Igen,Niall,most megfogtam a kezed.Csak gyere már!-nevettem,miközben igyekeztem felráncigálni a földről.Mire sikerült 3x majdnem elestünk!Az én egyensúly érzékem kevésnek bizonyult mindkettőnk számára.

Mikor Liamnek is sikerült beterelnie Louist és Zaynt,már kezdtem azt hinni,hogy lesz egy kis nyugtunk.Hát..tévedtem!Louis célirányosan haladt a konyha felé,egyenesen a hűtőig,majd onnan előkotort egy répát.Ezzel nem is lett volna gond,csakhogy nem megette,hanem engem kezdett vele terrorizálni.
-Louis!Ha nem teszed le azonnal,én nem tudom,mit csinálok!-szóltam rá nevetve,de mérgesen,amikor megelégeltem,hogy szurkálja az oldalamat.
-Ha adhatok egy arcra puszit,leteszem!-alkudozott.
-Oké,de utána leteszed!-egyeztem bele.Nem érdekelt,hogyan csak lennének már végre ágyban!Közelebb mentem a répafiúhoz és tartottam az arcomat,a puszimra várva.De puszi helyett végig húzta a nyelvét az arcomon és vihogva elszaladt.Már amennyire azt részegen lehet! :D -LOUIS WILLIAM TOMLINSON!Csak egyszer kerülj a kezem közé!-indultam el utána,miután letöröltem a nyálát.



-Niall!Szállj le onnan!-szóltam,amikor benéztem a nappaliba felfelé menet.Szőke barátunk éppen az asztal tetején állt,egy kanállal a kezében,amivel Liamet ijesztgette.Fél perc alatt sikerült eldöntenem,hogy ez veszélyesebb Louisnál és a répájánál,ezért odaszaladtam hozzájuk.-Mi a francot csinálsz?-nyúltam utána,de elrántotta a kezét.
-Tükörtojást sütök a csilláron!-vágta rá úgy,mintha az olyan természetes lenne.
-Hogy mit és hol??-értetlenkedtem.
-Csak Liam nem akarja megengedni!-nyafogott durcásan.
-Gyere le és sütök neked én!-mondtam,hogy végre lecsaljam onnan.Niall szeme felcsillant és leugrott az asztalról.De mivel nem volt egyensúlya,a földre vágódott.Mire felfoghattam volna,hogy mi történt,ő már fel is pattant,szóval gondolom nem esett baja.
-Ángárd!!-nyújtotta a kanalat Liam felé,majd felé dobta.
-Hozzám ne érintsd!-visított Liam,de addigra a jó reflexeinek köszönhetően elkapta a kanalat.-Wáááááááá!!



-Niall!Ha nem adod ide,nem hogy tükörtojást,de még mást sem kapsz enni reggelig!Kérem!-nyújtottam a kezemet.
-Tudod,hogy ez megvesztegetésnek számít?-kérdezte,amikor a kezembe tette a veszélyesnek bizonyult evőeszközt.
-Nem...csak felhívtam a figyelmedet!-magyaráztam.Ekkor hatalmas reccsenés....
-Niall,te maradj itt!-parancsoltunk rá egyszerre,majd Liammel felszaladtunk az emeletre,ahonnan a hang jött.



-Polly!Louis eltörte a kedvenc tükröm!-panaszkodott már majdnem sírva Zayn,de Lou csak röhögött tovább.Látszott,hogy irtó jó mókának találta Zayn hisztijét.Na ez volt az a pillanat,amikor úgy gondoltam,hogy ideje telefonos segítséget kérni.Előkotortam a mobilomat,de Louis kikapta a kezemből és futásnak eredt vele.-Louis!Állj meg de rögtön!!-kiáltottam és már szaladtam is utána.

04:45

Mire elkoboztuk Louistól az összes dugirépáját,megetettük Niallt és sikerült megvigasztalnunk Zaynt a sajnálatos vesztesége miatt,már jócskán eltelt az idő.A telefonomat úgy elrejtette Lou,hogy nem találtam sehol és akárhogy kérleltem,nem volt hajlandó ide adni.Szóval lemondtam róla,csak végre legyen csend!

Nagy erőfeszítések árán és egy enyhe ideg összeroppanással mindenkit ágyba dugtunk és Liammel fáradtan rogytunk le a kanapéra.
-Jesszus!Ezek olyanok,mint az ovisok!-csuktam be a szemem egy pillanatra.
-Igen!Látod milyen jó,hogy itt voltál?-nézett rám mosolyogva.
-Kinek jó?-kérdeztem nevetve.
-Hát nekem!-vágta rá.-Megmentetted az életemet attól a borzalmas ka....Inkább ki sem mondom!-rázta ki a hideg.Erre a mondatra kitört belőlem a nevetés.Hogy félhet valaki egy kanáltól?!! :D

Ekkor zajt hallottunk a lépcső felől.Imádkoztam,hogy ne a részeg társaság valamelyik tagja legyen,de figyelembe véve azt,hogy rajtuk kívül nincs senki az emeleten,más nem nem lehetett.
-Jajj,csak ezt ne!Elalszok!-pillantottunk a lépcső felé.
-Pooooolly!-botorkált le Niall és majdnem elesett,mert nem vette észre,hogy már nincs több lépcsőfok.Úgy csinált,mint aki éppen a magas térdemelést gyakorolja tesi órán.Vicces volt,de féltem,hogy kitöri a nyakát.
-Tessék?-kérdeztem készségesen,pedig már hulla fáradt voltam.Hogy lehetek ilyen kedves?!.:D
-Rosszat álmodtam..-jelentette ki a nappali ajtóban állva.
-Nem mondod??-kérdeztem viccesen.-És ezzel én mit kezdjek?
-Hát vi-gasztalj meg!-csuklott a mondat közben.
-Én?!-néztem rá furcsán.
-Igen!Liam nem jó ebben...mindig csak kinevet.Te ugye nem fogsz??-pislogott álmosan.
-Hááát...nem ígérhetek semmit,de meglátjuk,mit tehetek az ügy érdekében.-álltam fel.-Na gyere,menjünk vissza.-húztam magam után,miközben egy nagyot ásítottam.

Nagy nehezen sikerült megmászni mind a 27 lépcsőfokot és leülni a szőkeség ágyára.
-Mesélj!Mi volt olyan rémisztő?-kapcsoltam fel a villanyt.
-Egy sült csirke!-vágta rá.
-Aha...egy csirke!Már nem azért,de te mióta félsz a kajáktól?-néztem értetlenül.
-Amióta megakarnak enni!Hatalmas volt és kitárta a szárnyait és szaladt utánam és én meg nagyon féltem!Így csinálta!-állt fel és elkezdte utánozni a rémisztő szárnyast.És még azon csodálkozik,hogy Liam kineveti?!Nekem sem sok kellett,hogy ne kezdjek el röhögni rajta!.:D
-Szerintem nem kellett volna az a tükörtojás!-állapítottam meg.
-Tényleg!Lehet meg akarta bosszulni!!-okoskodott.-De mit tehettem volna,ha egyszer éhes voltam?-pislogott rám kétségbeesetten.
-Semmit!A tojás azért van,hogy megegyük!-magyaráztam mosolyogva.-Feküdj le és aludj!-parancsoltam rá.
-És ha megint elő jön??-kíváncsiskodott.
-Nem fog!-nyugtattam meg.
-És ha mégis?Inkább maradj itt velem!-mondta.
-Oké,de csak addig,amíg el nem alszol!-jelentettem ki egy kevés gondolkodás után.Niall boldogan magára húzta a takaró felét és lefeküdt.Kényelmesen elhelyezkedtem mellette,de nem feküdtem le,nehogy elaludjak.
-Ha álmos vagy,nyugodtan feküdj le te is!-emelte meg a takarót félálomba,miután meghallotta ahogy ásítottam.
-Köszönöm,igazán nagylelkű vagy!-mosolyogtam rá és visszatakartam.


Miközben arra vártam,hogy elaludjon,volt elég időm megfigyelni.Félig kidolgozott karizmai most kitűnően látszódtak.Szempillái minden lélegzetvételénél megrebbentek,szőke haja kócosan hevert a párnán.Iszonyat jól nézett ki és azt hiszem,hogy minden lány örült volna,ha mellette lehet.Én is örültem volna,ha nem azért kell az ágya mellett szobrozzak,hogy megvédjem a rossz álmoktól.Most komolyan?!Hol vagyunk,az oviban?!

 /Visszaemlékezés vége!/

08:32

*Harry szemszöge*

Megállapítom,hogy Becky nagyon aggódó típus!Az elmúlt negyed órában cirka 4x kellett lebeszélnem arról,hogy hívja a rendőrséget Polly "eltűnése" miatt.Egyből a legrosszabbra gondolt.Volt egy olyan elmélete is,hogy összetalálkozott egy baltás gyilkossal és most éppen a Temzén úsznak felfelé a darabjai.Úgy gondolta,hogy nem árt,ha értesítjük a parti őrséget is,hátha megtalálják.És a hullaházat ne is említsem!És mindezt azért,mert nem vette fel a telefonját!Ezek a nők!!!Mindig mindent túlreagálnak!.:D

Amikor megemlítettem neki,hogy lehet csak Niall vetette be magát és az éjszaka forgalmasra sikeredett,majdnem levette a fejemet!Mérgesen rávágta,hogy én nem ismerem annyira Pollyt,mint ő és,hogy biztos nem csinálna ilyeneket.Na igen..ezt én elhiszem,de ő meg Niallt nem ismeri!Ha előveszi a kiskutya szemeit és a hízelgő vigyorát,ott minden bugyi lekerül!De hát ő tudja!A lényeg,hogy ne szóljunk a hatóságoknak!

-Én már nem bírom tovább!-ült le az ágyra Becky.
-Nyugi már!Még alig fél órája vetted észre,hogy Polly nincs itthon!Gyere,menjünk a direction házba,hátha ott lesz!-húztam fel.
-És ha nem????-nézett rám idegesen.
-Akkor én magam megyek el a rendőrségre!Sőt..én kutatom át a folyót a holttestéért.-viccelődtem.
-Hülye!!Ne ijesztgess már!Így is eléggé aggódok!-vágott hátba és durcásan elfordult tőlem.
-Ha nem mondod nem jövök rá!-röhögtem.Hátra fordult és egy szúrós pillantást küldött felém.-Jól van na!Bocsi!-emeltem fel a kezemet védekezően.-Tetszik,amikor aggódsz!Nagyon....-kerestem a szavakat.-...aranyos!-öleltem meg,majd megcsókoltam.Már ekkor tudtam,hogy a jövőben minden lépésemről tudnia kell,különben lehet egy óra eltünés után már a hírekben halottnak nyilvánítanak!Majd előre oda adom neki a napirendemet,hogy megelőzzük az ilyesfajta problémákat!.:D

3 megjegyzés:

  1. Harry beindul... Harry csókolgat... Harry incselkedik és... Harryn nincs gatya! xD :D
    Maximálisan elnyerte a tetszésemet, teljesen levettetek a lábamról! Kíváncsi vagyok, Becky meddig bírja, ha így ostromolják. Had ne mondjam, hogy én sírnék már, ha Harry Styles ennyit próbálkozna nálam és még visszafognám magam.. :D Ez egy lehetetlen küldetés, jobb beletörődni. :P Egyszer ki kell nyitnia a szemét. xD :D
    " -De egyszer ezen is túl kell lennünk!-kiabálta utánam nevetve. " I love Harry :D:D:D
    A fiúk pedig... Tényleg a legjobb szó rájuk az ovisok! Mindegyikük részegsége külön meglepő volt, pedig olyan jellemző is. Louis és a répák, Zayn és a tükrök, Niall és a kaja. Mégis megleptetek, so elismerésem. Meg a rész is valami iszonyat pikáns, szexi és vicces volt! Most már nem kérdés, hanem tény... Ezt mindig tudod/tudjátok fokozni :DDDD

    VálaszTörlés
  2. imádom :)szeretem ahogy írsz mert mindig megnevettetsz:D most szeretném megkérdezni hogy nem e gondolkodtál még azon hogy csinálsz a szereplőkről egy kis "ismertetőt" hogy ki hány éves, mi a teljes nevük, családtagok ...stb mert én például mindig elfelejtem hogy kik Becky szülei :D de mindegy ez csak egy ötlet. :) mindenesetre nagyon imádom a blogod és minden rész nagyon várok :)) hozd hamar a következőt :D körülbelül mikorra hozod? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!.:) Először is szeretném megköszönni a hozzászólásodat!Nagyon örülök,amikor valaki a tetszését fejezi ki a bloggal kapcsolatban!.:) De a kritikát is elfogadom és köszönöm!.:) A szereplőkről már készült jellemzés,amit a jobb oldalon lévő blogarchivum részben,az október fülecskénél találhatsz meg..:) Azzal kezdtem a történetet,az az első,amit posztoltam.:) A következő rész pedig szerdára várható!.:) remélem az is tetszeni fog!.:)

      Törlés