2014. február 8., szombat

Hello everybody! :)

A múltkor említettem,hogy 16.án nyelvvizsgázok....Na,mégsem!Előrébb tették az időpontot és ma volt az írásbeli,kedden pedig lesz a szóbeli!..:S és mivel már a fülemen is az angol jön ki a sok tanulástól,úgy gondoltam,hogy megfelelő pihenés lesz,ha hozok nektek egy részt..:/ Szóval itt van,jó olvasást! :) <3

UI.: Pár perce 69 (!!!!!!!) volt az oldalmegjelenítésem a mai napra!.:P Ezt muszáj volt megosztanom veletek!..XD Amúgy az egyik szövegértési feladatban a pasas neve Harry volt,a nő neve,pedig Becky! .:D  velem voltak!!!! XD  oké...nem húzom az időt!Tényleg jó olvasást!.:))

32.fejezet

Egy nyári nap


2014.Július.17 (Csütörtök)
08:26

*Becky szemszöge*

Tegnap Polly és Niall randiztak!Esküszöm,hogy én jobban örültem neki,mint ők maguk.De a fáradság nagy úr!Mivel Polly elég későn ért haza,sikerült bealudnom.Amikor meg felriadtam azt mondta,hogy aludjunk,így nem mesélte el,hogy mi volt.Bezzeg utána már nem bírtam visszaaludni,csak nagyon nehezen,mert a kíváncsiság lyukat ütött az oldalamba.A 13 éves barátságunk alatt nem igen történtek ilyen dolgok.Polly valahogy mindig válogatós volt a fiúk terén,ha pedig valaki megfelelt az elvárásainak,az éppen pont az én ízlésemnek nem jött be.Szóval ez egy emlékezetes pillanat mindkettőnk számára.Hiszen Niall Horan kinek nem felel meg?! :D

Igaz,hogy hajnalban aludtam csak el,de a szemem már legalább egy órája kipattant.Kikelni nem akartam az ágyból,nehogy elszalasszam a pillanatot,amikor Polly felkel.
-Na végre!Már azt hittem,hogy 100 éves álomba merültél,mint Csipkerózsika!Már fél kilenc!!-Szólaltam meg azonnal,amikor mocorogni kezdett.Csoda,hogy eddig kibírtam,hogy ne keltsem fel!.:D
-Hallatlan!-vágta rá barátnőm csukott szemmel.Na igen...ez az a szó,ami a mániánkká vált az elmúlt évben.Ne kérdezzétek,hogy honnan,mert nem tudom,de valahogy ránk ragadt és azóta minden adandó alkalommal használjuk is.És,mint mindig,most is jót nevettünk rajta.-És akkor mit csináltál volna,ha tényleg nem kelek fel?-érdeklődött,miközben átfordult a másik oldalára.
-Hát....hívtam voltam Niallt,hogy ébresszen fel egy szerelmes csókjával.-vigyorogtam és drámaian megrebegtettem a szempilláimat.
-Azért ott még nem tartunk!-jelentette ki.
-Aha!Szóval "még"! Ez azt jelenti,hogy fogtok!-vágtam rá.Hiába van korán reggel,az én eszem már most úgy vág,mint a borotva!.:D-Hé!!!Nem alszunk!!-ugrottam rá.Persze csak óvatosan,de azért úgy,hogy véletlen se legyen neki kényelmes.Láttam rajta,hogy erősen próbálja csukva tartani a szemeit,hogy aludhasson tovább,de én ezt nem hagyhattam,amikor már olyan,de olyan kíváncsi voltam.Megfogtam a szemhéját és felhúztam.-Hahó!!!-kiabáltam.Rácsapott a kezemre,aztán nyögdécselve felült.-Niall ennyire lefárasztott?Mi volt a program???-Húzgáltam a szemöldökömet.
-Semmi!-vágta rá.-Vagyis volt program,de nem olyan.-helyesbített.-Nem elég,hogy nem hagysz aludni,még kombinálsz is.Lassan olyan leszel,mint Louis!Nem vagytok ti véletlenül rokonok??-kérdezte viccesen.
-Most,hogy így mondod!-gondolkodtam hangosan.-Lehet,de lennél olyan kedves,hogy nem húzod az időt?!Már egy egész krátert fúrt az oldalamba a kíváncsiság!-kértem mosolyogva.
-Bocs' má',hogy próbálok felébredni!-nevetett,majd végre,valahára belekezdett a beszámolójába.Elmesélte,hogy azt hitte,Niall megfullad a töménytelen mennyiségű vattacukortól,amit a szájába dugott,de nem így történt.Mondta,hogy minden játékot kipróbáltak és Niall folyamatosan hülyéskedett,amin jót nevetett.Megtudtam,hogy Niall szeret lovagolni,méghozzá műanyag játéklovakon a vidámparki forgón!!Azon pedig meg sem lepődtem,amikor Polly elsorolta,azt a rengeteg kaját,amit Niall betermelt egy délután folyamán.Ijesztő,hogy mennyit eszik! :D De a lényeg,hogy miden tök jól ment és jól érezték magukat.
-Oké.Ez mind szép és jó,de lényeget még mindig nem tudom!-ráztam a fejemet mosolyogva,amikor befejezte.-Mit-érzel-iránta????-kérdeztem úgy,hogy szünetet hagytam a szavak után.
-Nem tudom.Valahogy soha nem gondoltam bele abba,hogy esetleg,valami csoda folytán,Niall a pasim legyen.Ha már nagyon ilyeneken akartam járatni az agyamat,akkor mindig Louisnál lyukadtam ki.Abban biztos vagyok,hogy nagyon,nagyon bírom Niallt és egyáltalán nem közömbös...de tényleg nem tudom.-magyarázta.
-Tudod te,csak rá kell,hogy jöjj a dolgokra.-mondtam,és még a mutató ujjamat is felemeltem,hogy okosabbnak tűnjek.
-Micsoda tanács!Igazán kitettél magadért Becky!-veregette meg a hátamat Poll,ami után kitört belőlünk a nevetés.

Ott ültünk az ágyon,egy-egy kispárnát szorongatva és kibeszélve a pasikat és mindenféle dolgot.Jókat nevettünk,de néha komolyra váltottuk a szót.Ezekért a pillanatokért megéli élni!Örülök,hogy Polly itt van nekem,és mindig támogat,ahogy én is őt.Tudom,hogy amíg egymás mellett vagyunk nem jöhet rossz dolog az életben,mert soha nem leszünk egyedül!

10:00

Nemrég elhatároztam,hogy elmegyek a srácokhoz.Nagyon hiányzott Harry,hiszen már egy teljes napja nem láttam!!!! :D
-Polly!-mentem be a szobájába.Éppen valami mesét nézett a Tv-ben.-Megyünk a fiúkhoz.-mondtam.
-Ezt most kérdezted,vagy kijelentetted?-kötözködött velem.
-Öhm...mind a kettő.-vágtam rá mosolyogva.
-Nem akarok.-jelentette ki.
-Mi???Jönnöd kell,mert..mert...mert egy napja nem láttam Harryt.-mondtam végül.Hát...nem ez volt a legmeggyőzőbb érvem!.:D
-Hát akkor menj egyedül!-mosolygott rám.

Nehezen,de végül sikerült Pollyt is rávennem,hogy velem jöjjön.Mint kiderült,nem tudta,hogy milyen lesz megint Niallel találkozni,miután tegnap időt kért tőle.Elmagyaráztam,hogy nem hiszem,hogy Niall azonnal letámadná,hogy mire döntött végül.Ha egy lány időt kér valakitől,az legalább egy hét,de lehet még több is.Ezt pedig szerintem tudja Niall is.Ha meg nem,akkor majd szólok Harrynek,hogy magyarázza meg neki!.:D Úgy is ő a szerelmi tanácsadója..XD

Mielőtt elindultunk volna,felhívtam Liamet,hogy otthon vannak-e egyáltalán,ne menjünk potyára,ha nem.Még jó,hogy megcsörgettem,mert mondta,hogy vigyünk fürdőruhát is,hiszen tök jó idő van odakint.Na igen...ez újabb fél óra győzködést igényelt barátnőmnél,ugyanis-mint azt már említettem-nem szereti mutogatni magát.A bikini meg már tényleg NAGYON nyitott volt neki.Végül az övét is én tettem el,de sikerült elindulnunk.

10:49

-Sziasztok!Gyertek be!-nyitott ajtót Zayn.-Ha...-nyitotta nagyra a száját és készült kiabálni Harrynek,de gyorsan betapasztottam a száját.Nagyokat pislogott,mert nem értette,miért nem szólhat neki.
-Shhh!-mutattam a szabad kezemmel,majd elengedtem a száját.-Ez meglepetés!Majd én tudatom vele,hogy itt vagyok.Hol van?-kérdeztem mosolyogva,miközben próbáltam magamról leráncigálni a sarumat.
-Öhm...szerintem még a szobájában!-válaszolta egy kis gondolkodás után.-Csak vigyázz nehogy megint a meztelen fenekével találd szemben magad!-szólt rám vigyorogva.-Vagy már az sem lenne újdonság??-húzgálta a szemöldökét.
-Köszi a figyelmeztetést!-kacsintottam rá,mire ő csak megrázta a fejét.
-Gyere Polly!Vagy...te is megakarod lepni Niallt??-kérdezte viccesen.
-Nem!!!-vágta rá Polly nevetve és kb. a talpáig levörösödött.Ő Zaynnel a konyhába vette az irányt,én pedig a lépcső felé mentem.

Megálltam Harry ajtaja előtt,és észben tartva Zayn figyelmeztetését,a fülemet az ajtóra nyomtam.Mivel nem hallottam semmit,gondoltam,hogy még alszik.Olyat pedig úgysem láthatok,amit nem szabad,ugyanis Harry a pasim.Nemde?!Legfeljebb megint totál zavarba jövök,ő meg jót röhög rajtam! :D



Halkan benyitottam és a látvány egyszerre volt aranyos és szívdöglesztő.Gondolom álmában forgolódhatott,mert keresztben feküdt az ágyon.A takaró le volt csúszva róla és az egyik nagypárnáját ölelgette.Göndör fürtjei a fehér huzaton feküdtek és a bal vállán lévő tetoválások is jól látszódtak.Mivel a takarót is levergődte magáról majdnem teljesen,kilátszott a feneke.Említettem már,hogy milyen kerek??!Sok lány irigyelné tőle,ha látnák ebben az állapotában.Szerencsére volt rajta alsónadrág,mintha megérezte volna,hogy jövök.Bár...lehet jobb lett volna,ha most látom amit látnom kell,mert így,hogy alszik,nem vizslathatott volna a tekintetével,miközben jól végig mérem.De hát ez van,majd legközelebb! :D

Folyamatosan mosolyogtam,amíg le ültem mellé az ágyra.Egyenletesen vette a levegőt és észre vettem,hogy a repülős és a keresztes nyaklánca is rajta van.Óvatosan az ujjaim közé fogtam az ezüst láncokat és jól megnéztem magamnak.Bőrének melege érezhető volt rajta és csillogott,ahogy a fény rásütött.Miután elengedtem őket,mélyen szívtam be a kellemes illatot...az Ő illatát,ami már az ajtóban is jól érezhető volt.Imádtam,mert olyan férfias volt,de mégis kellemes.Biztonságban éreztem magam tőle..

Miután kigyönyörködtem magam a csendesen szuszogó fiúban,mérlegeltem a lehetőségeimet:vagy a Louis-féle ébresztőt alkalmazom,vagy a sajátomat.Végül az utóbbinál maradtam.Lassan befeküdtem mellé,még a takarót is magamra húztam és hozzá bújtam.Egy pillanatra becsuktam a szememet,amikor megéreztem bőrének puhaságát és melegét.Ujjaimat végig húztam az arcán,majd végig az állkapcsán,mire mocorogni kezdett.Félénken nyomtam puszit a szája sarkára,hátha attól végre felébred.Azonnal elmosolyodott és magához húzott.
-Jó reggelt.-mosolyogtam,bár ő ezt nem láthatta,hiszen még mindig csukva volt a szeme.Ekkor újból sikerült felfedeznem hosszú szempilláit,amik igazán gyönyörűvé tették.Örülve saját magamnak és annak,hogy végre megint velem van megcsókoltam,mostmár rendesen.
-Hmmm...-hümmögött bele a végébe.-Ez az ébresztő sokkal jobban tetszik,mint Louisé.-jentette ki mosolyogva,miközben egy puszit nyomott a hajamba,majd végre kinyitotta szemeit.A zöld tenger már most csillogott,pedig még csak most kelt fel.-Hogy kerülsz te ide??-kérdezte aranyosan.
-Miért?Nem örülsz nekem?El is mehetek,ha gondolod...-kezdtem el feltápászkodni mellőle,de azonnal visszarántott maga mellé.
-Neee!!Itt ne merj hagyni!Csak meglepődtem,mert nem kaptam még ilyen tökéletes ébresztőt.-mosolygott rám.
-Mert ez a Becky-fajta.Külön specialitásom ez a terület!-nevettem el magam.Ma már ő a második ember,akit kiugrasztok az álmaiból.
-Ó.Igen??-nézett rám meglepettem.-Akkor én mától felbérellek,mert én CSAK ilyen módon akarok ébredni!-ült fel velem együtt.
-Meglátjuk,drága ám a bérleti díjam!-hülyéskedtem tovább.-Tetszik a hangod.Olyan,mint egy maci!Dörmögős!-bújtam hozzá,mire ő hirtelen az ölébe rántott.-Mit csinálsz?-mosolyogtam rá.Vele szemben ültem,a lábaim a dereka körül voltak összefonva,így az arcunk pont egymással szemben volt.
-Csak megköszönöm a csodálatos ébresztőt,és befizetem az előleget a továbbiakra.-vigyorgott rám,majd megcsókolt.Ahhoz képest,hogy 5 perce még az igazak álmát aludta,elég éber lett hirtelen.A kezeimet automatikusan a nyakába dobtam és a hajával kezdtem babrálni.Úgy tűnt,hogy tetszik neki,mert egy mélyről jövő morgást hallatott és óriási tenyereit a csípőmre tette.Úgy fogott,mintha bármelyik pillanatban leeshetnék,pedig ülve az képtelenség.Bár kitudja!A közelében csoda,hogy nem vagyok rosszul!Nem hogy akkor,amikor ilyeneket csinál velem.Imádom,ha a közelemben van!-Tudod,mit álmodtam?-kérdezte két csók között.
-Nem tudom,de valami nagyon eseménydúsat,mert össze-vissza van az ágyad és te is keresztben feküdtél.-magyaráztam.Egy pillanatra elvált tőlem és körbe nézett,majd elnevette magát.Úgy tűnik,eddig nem vette észre,hogy megfordult az ágyon.
-Tényleg eseménydús volt,de azért ennyit nem forgolódtunk.-mondta nevetve,majd megint megcsókolt.
-"tunk"???-kérdeztem vissza meglepődve.-Te velem álmodtál??-mosolyogtam rá.
-Bizony!És nagyon tetszett.-vigyorodott el.-Nem volt rajtad semmi,csak egy szál bugyi.-jelentette ki.-Én pedig csókolgattalak és simogattalak.Itt...itt...itt..és itt is..-kezdett el puszilgatni mindenfelé.Először az arcomat,majd a vállamat,aztán a dekoltázsomat.Óvatosan benyúlt a felsőm alá és lassan haladt felfelé az oldalamon.Minden érintésétől kirázott a hideg és jóleső melegség futott át a testemen.
-A többiek...lent..vannak.-mondtam kicsit akadozó lélegzettel.-Ez így nem lesz jó.-magyaráztam,majd egy utolsó csók után eltoltam magamtól.
-Naaaaaaa!Ne már!!-nyafogott,amin elnevettem magam.
-Menj öltözni,én meg lent megvárlak.-mosolyogva álltam fel az ágyól és megigazítottam a felsőmet,amit már a melltartómig felhúzott.
-Kegyetlen vagy,ugye tudod??-dőlt vissza az ágyba.
-Ez van Styles!Siess!-léptem ki az ajtón.Ahogy becsuktam magam mögött vettem egy mély lélegzetet.Ez volt a harmadik alkalom,hogy majdnem megtörtént.Nem bírom megállni,olyan nagy a kísértés.És most nem is az volt a baj,hogy még nincs itt az ideje.Hanem a többiek!Nem tudnám elengedni magam,hogy tudom,lent vannak és minden hangra figyelnek.

Mielőtt leértem volna a lépcső aljára hangos dübögéseket hallottam magam mögül,így megfordultam.
-Na??Elég gyors voltam??-kulcsolta össze ujjainkat a göndörke.
-Igen,de csak félig öltöztél fel!-mutattam nevetve az alsónadrágjára. Felkapott egy fehér pólót és késznek nyilvánította magát.Megrántotta a vállát,és együtt folytattuk az utunkat a konyha felé.
-Azt hittük,már akcióba lendültetek!-röhögött Lou,mihelyst beléptünk az ajtón.
-Nem rajtam múlt!-húzta meg a vállát Harry mosolygással egybekötve.
-Na!!-vertem hátba.Hogy ezek nem ismerik azt a szót,hogy magánélet??!!!  :D

14:26

Medencéjük

-Olyan szépen süt a nap!-jelentettem ki,miközben az egyik napozóágy kényelmét és Zayn társaságát élveztem.Kint maradt velem napozni,mivel mi nem tudtunk úszni.
-Igen!Ez a nyár határozottan más,mint a többi.Rég nem volt erre ilyen jó idő.Ti idejöttetek és az időjárás is kivirult,ahogy mi!-mosolygott rám.Örültem,hogy így gondolja,hiszen az én véleményem is hasonló volt.Csak rám éppen ők vannak ilyen hatással.Boldogan pillantottam a medence felé,ahol a többiek szórakoztak,beleértve barátnőmet is.Bizony!!Niall "meggyőzőképességének" köszönhetően,Polly most a piros-fehér csíkos bikinijében feszített.Muszáj volt átvegye,mert Niall 3x ruhástól belevágta a vízbe! :D


Polly förfőruhája :)



Niall Harry hátán..:D
Időközben Pezz,El és Dani is megérkezett,így teljes volt a csapat.Harry vállán Niall,Liam vállán Louis ült és úgy harcoltak,hogy ki esik le hamarabb.Jó volt nézni,hogy milyen jól érzik magukat.Olyanok voltak,mint a gyerekek!Nagy,helyes és szívdöglesztő gyerekek!Egyikőjük sem volt piskóta,de nálam Harry vitte a pálmát.nem is értem,hogy miért?!:D Polly pedig Niall után csorgatta a nyálát,bár próbálta leplezni.XD

Csukott szemmel relaxáltam,amikor hirtelen a levegőbe emelkedtem.Hirtelen azt hittem,hogy előjött a szuper képességem és tudok repülni.De nem így volt!Ahogy kinyitottam a szememet,Harry vizes és mosolygós arcát láttam magam előtt.
-Mit csinálsz?-kérdeztem mosolyogva,miközben meglóbáltam a lábaimat és a nyakába kapaszkodtam.Keze most hideg volt és vízcseppek csöpögtek rám a hajából.Óvatosan haladt velem a medence felé,vigyázva,nehogy elcsússzunk a nedves talajon.
-Biztonságos helyre viszlek Zayn elől.-mondta.Elég értetlen fejet vághattam,mert azonnal folyatta.-Meg akarjuk fürdetni,de menekülni fog.Olyankor pedig nem nézi,hogy kit tipor el,vagy lök fel,csak próbál megszabadulni.-mosolygott,majd letett a medence szélére,ahol a lányok üldögéltek.Belelógattam a lábamat a vízbe,ahogyan ők is tették.
-Téged mindig hurcol Harry??-kérdezte mosolyogva Eleanor.
-Ha kell bármit!-puszilt meg Harry,majd felállt és a fiúkhoz szaladt,akik már a szunyókáló Zayn mellett ácsorogtak és rá vártak,hogy megvalósíthassák a tervüket.
-Hallottad ezt Szívem???Mostantól te leszel a taxim!!- nevetve kiabálta oda Louisnak El.Erre a répakirály dobott egy puszit élete szerelmének és folytatták a csínytevésüket.
-Te ezt hagyod??-fordultam oda Perriehez.
-Hát...gondolom, nem hagyják,hogy megfulladjon!-húzta meg nevetve a vállát.Eközben a srácok gyorsan felkapták Zaynt,akinek azonnal kipattant a szeme és visítozni kezdett.
-Neeeee!Tegyetek le!!!Tönkre fog menni a hajam!!!Lányok!!Perrie,Szívem!!Segíts már!!!Ááhhh!!-kapálózott össze-vissza,de csak sikerült a vízbe dobniuk.Persze azonnal utána is ugrottak,mivel nem tud úszni.-Segítség!!Valaki vigyen ki innen!Megfulladok!!-csapkodta a vizet.
-Zayn!Ott leér a lábad!!-tájékoztatta Niall.Erre a mondatra a lányokkal már szabályosan sírtunk a nevetéstől.Hogy lehetnek ennyire hülyék??!!.XD

A többiek odaúsztak Zaynhez,de én inkább maradtam ott ahol vagyok.Amikor Harry észrevette,hogy egyedül vagyok azonnal odaúszott hozzám.
-Szia szépségem!-puszilta meg a combomat.-Nem jössz úszni?
-Esetleg búvárkodni tudnék,mert ha én ebbe a vízbe belemegyek azonnal lesüllyedek,mivel nem tudok úszni.-magyaráztam mosolyogva,majd igazgatni kezdtem vizes fürtjeit.
-Az nem baj!Gyere!-fogta meg a derekamat és óvatosan a behúzott a vízbe,ami először kicsit hidegnek tűnt.-Majd én vigyázok rád!-jelentette ki,amikor megkapaszkodtam a nyakába.-Engedj el!-kérte,amikor beértünk a medence közepébe.Ott nagyon mélynek tűnt a víz,de bíztam benne és elengedtem.Ő azonnal megfordult,megfogta a derekamat és dobálni kezdett a vízben.
-Harry!-nevettem,mert az összes víz az arcomban landolt.-Állj meg!-mondtam,mert már nem kaptam levegőt a nevetéstől.Meglepődve engedett le a vízbe,gondolom azt hitte,hogy baj van.Megnyugtatásképp a nyakába kapaszkodtam,fellöktem magam a vízen és megcsókoltam.Belemosolygott a csókunkba és szorosan magához húzott,így a mellkasunk teljesen összeért.Ellenállhatatlan ez a pasi!!^^

*Louis szemszöge*

-Mindjárt jövök!-mondtam barátnőmnek.
-Hova mész Louis??-kérdezte kíváncsian.Szerintem sejtette,hogy megint valami csínytevésre készülök.
-Csak Harryékhez!-legyintettem nyugodtan.Ő már nem tűnt olyan nyugodtnak!Lebuktam a víz alá,és egyenesen a turbékoló párocska felé úsztam,akik már legalább 3 perce matatnak egymás szájában.Szerencsére nem vették észre,hogy közeledek,ezért amikor odaértem egy gyors és határozott mozdulattal lenyomtam Beckyt a víz alá.Harry először csak pislogott,hogy végülis a szájából rántottam ki barátnőjét,majd rájött egy kisebb szívroham.
-Becky!Jól vagy??-húzta fel a lányt a víz alól.Míg Becky a szájába jutott víztől,én a nevetéstől fulladoztam.-Normális vagy Louis???!!-szólt rám hagosan,majd a még mindig köhécselő lánnyal a medence széle felé vette az irányt.
-De Harry...é..én..-kezdtem el magyarázkodni,de nem ment,mert még mindig nevettem.
-Nem érdekel!Majdnem megfulladt!Nem tud úszni,te hülye!!-förmedt rám.Ekkor már lefagyott a mosoly az arcomról és szomorúan úsztam vissza barátnőmhöz.
-Mérges lett rám!-panaszkodtam legörbített ajkakkal.
-Kell neked mindig hülyéskedni Tomlinson!-ölelt magához nevetve Eleanor.

*Harry szemszöge*

-Jól vagy??-kérdeztem aggódva.Amúgy is féltő típus vagyok,de ha valaki olyannak lesz baja,akit nagyon szeretek,akkor duplán kijön rajtam.Azt hiszem erre most Ő is rájött!-Ne hívjunk orvost??Kapsz rendesen levegőt??Várj!Hozok egy takarót,hogy ne fázz!-pattantam fel mellőle,de megfogta a kezemet.
-Nem kell!Nem fázom és kapok levegőt is rendesen!Azért nem beszéltem,mert nem hagytál szóhoz jutni!-nevetett és visszahúzott maga mellé a nappali kanapéjára.


Becky fürdőruhája :)

És istenem!Annyira gyönyörű volt!!Vizes haja a hátára és a vállára tapadt.Lila-kék-zöld mintás fürdőruhája kitűnően ment a napbarnított bőréhez.Alakja egyszerűen tökéletes volt,azt hiszem van mit féltenem!!
-Megölöm Louis,ha még egyszer ilyet csinál!-mondtam,kicsit nyugodtabban.Szerintem komolyan vette a kijelentésemet,mert felhúzta a szemöldökét.
-Nem kell rá haragudnod!Én sem teszem,mert tudom,hogy ő ilyen és kész.Azonkívül nem esett semmi bajom..jó egy kicsit megijedtem,de szerencsére te mindig megnyugtatsz.Szóval menjünk és béküljetek ki!-mondta,miközben felállt és engem is magával húzott.Egyszerűen kilökött a kertajtón!!!Louis persze azonnal ott termett és a nyakamba borult.
-SZERELMEM!!!Kérlek ne legyél morci!Csak szórakozni akartam!-pislogott rám nagy,kerek szemekkel.
-Jó,jó,jó!Csak szállj le rólam!Rád úgy sem tudok haragudni!-adtam be a derekam.Louis egy hangos sikítással jelezte,hogy mennyire örül,majd kézen fogott és odaszaladt velem a többiekhez.Becky mosolyogva forgatta a szemét,majd utánunk indult ő is.
-Az én galambom megbocsájtott!!-örvendezett,míg a derekamra dobta a lábát.
-Louis!!-szóltam rá.Alig bírtam megtartani,mert közben nevettem is.
-Bocsi szivi!-kacsintott röhögve,majd végre leszállt rólam.Lehet nem ártana fogyóznia,mert elég nehéz volt!Vagy én jöttem ki a kondiból?Áh..az biztos nem!! :D
-Khm-khm-khm!-köszörülte meg a torkát Eleanor.-Én is itt vagyok ám!-bámult ránk a medence mellől.
-Tudom.Téged is szeretlek!-puszilta meg Lou.
-BOMBAAAAAA!!!-kiáltott Nialler,de már túl későn.Mindenki tiszta víz lett,majd beugrottunk mi is a szőke bandatag mellé a medencébe.

Niall bomba ugrása..:P




 #DÍJ 2

Köszönöm szépen a "Secret life with 1D" című blognak!!.:) <3

Írj magadról 11 dolgot!
Válszolj 11 kérdésre! 
Tegyél fel11 kérdést!
Küldd tovább más embereknek!

/Írj magadról 11 dolgot!/

1.Nem tudok úszni.
2.Bartátokat egy életre választok.
3.Imádom az angol nyelvet.
4.Mindig forró vízben fürdök!.:P
5.Utálom a kávé illatát,de frissen vágott pázsitét imádom!.:)
6.Ha unatkozok a hajamat babrálom.
7.Kedvenc könyvem:Becca Fitzpatrick->Csitt,csitt.Egy bukott angyalról szól,aki időközben szerelmes lesz.*.*Imádom!.:D
8.Szeretem a szelet,de utálok széllel szemben biciklizni!
9.Londonban szeretnék élni.
10.Riporter szeretnék lenni,mert így sok embert megismerhetek és járhatom a világot.
11.Szeretem a húsos kajákat:sült csirke,rántott hús,pörkölt stb.Mindegy mi csak hús legyen benne!Néha elgondolkodom azon,hogy nem-e vagyunk rokonok Niall-el!.XD :D

/Válszolj 11 kérdésre!/

1.Van tesód? 
Igen,van egy 8 éves öcsém!.:)

2. Mixer vagy ?
Igen!!*.* Imádom a dalaikat és Perrie szólói a kedvenceim.

3. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre ? 
Hmm...A zenelejátszómat,hogy hallgathassam a One Direction számokat!Vagy...magukat a One Direction tagokat.:P

4. Ha kapsz egy esélyt h külföldön tanulj tovább mit válaszolsz ?
Természetesen igent,mivel minden vágyam,hogy Londonban éljek és tanuljak.:)

5. Olvastad az Üvegtrónt ?
Nem,eddig még nem.Az egy könyv,vagy egy blog?.:P

6. Kedvenc film ?
Ez egy jó kérdés!Sok filmet láttam már,és mindig az a kedvencem,amit utoljára néztem.Ez jelen esetben a Pitch Perfect!De megunhatatlan favoritom a TIU..:P

7. Mióta blogolsz ?
Október óta és nagyon imádom!<3

8. Jártál-e már Egyiptomban?
Jók a kérdéseid!:D Imádom Egyiptomot és rengeteg mindent tudok róla,de sajnos még nem jutottam el oda.De rengeteg filmet láttam már róla és "imádom" a múmiákat és érdekel a mumifikálás folyamata is.A piramisokról pedig ne is beszéljünk..:D

9. Mars vagy Baunty ?
Mars!.:D

10. Kedvenc tantárgy ?
Világtörténelem.Akkor az angol anyanyelvű lektorral vagyunk,aki szintén directioner!..XD

11. Olvasod-e a blogomat ?
Nem,MÉG nem!De belekezdtek,ha azt amit éppen olvasok befejeztem!.:) Tetszik a dekorod!

/Tegyél fel11 kérdést!/

1.Nyár vagy Tél?
2.Ki a kedven színészed?
3.Mi a kedvenc angol szavad?
4.Mekkora a családod?
5.Olvasod a blogomat?Ha igen,mi volt a kedvenc részed?
6.Mi tartasz a világon a legfontosabbnak az életedben?
7.Tudsz főzni vagy sütni?
8.Milyen ruhát vennél fel,ha a kedvenc hírességeddel mennél el vacsorázni.
9.Milyen a személyiséged?
10.Szereted a banánt?.:P
11.Hova mennél el nyaralni?

/Küldd tovább más embereknek!/

1.Forver in your hands
2.Save
3.Fool in love
4. Barackvirág
5.Twisted
6.Dark

4 megjegyzés:

  1. Becky, na, gyerünk! Engedj kicsit Styles-nak. :P
    Amúgy imádom Harry pimasz hozzászólásait, valami iszonyat helyes és aranyos. :) Arra is kíváncsi vagyok Niall, hogy hódítja majd meg Polly félénk szívét. Remélem sok meglepetéssel fogja majd ostromolni, amivel nekünk,olvasóknak is meglágyul a szívünk. :))
    Na, de Harry... Te is húzz bele!
    Sok sikert a vizsgához, nagyon szurkolok neked! Harry legyen veled! ;) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Olvasód vagyok de eddig még nem olvastam el a blogod, csak pár napja kezdtem el. Nagyon megkönnyebbültem, hogy most beértem a részeket ! És, hogy tudok neked végre kommentálni ! ♣
    Meg kell írjam, hogy nagyon jól csinálod ezt az egészet és kifejezetten tetszik az írásod... Emlékszem rá, hogy a blogodra Facebook-on találtam rá ami elég régen volt !
    Na mindegy ! Imádom ezt a részt és megérdemled a díjat is !
    Alig várom már, hogy valami "kémia" következzen ! :D xĐ Annyira aranyosak így együtt a párok !!!!
    De hát Louis....xĐ Nála sírtam a nevetéstől !!! Rá nem lehet megfelelő jelzőt kitalálni ! És amikor részegek !!!! Az már szinte fájt !!!!!!!!! ♥ Ilyeneket :"D
    Alig várom a következő részt ! Siess !
    Dorcsi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóh...*.* de aranyos vagy!!Nagyon szépen köszönöm a dicséretet és örülök,hogy tetszik!.:) A kémiáról pedig csak annyit,hogy az mindig ott van..:P Csak legyetek türelmesek!..:P <3 még egyszer köszi.:)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! :) <3 siess a kövivel!
    Puszi : Rozi

    VálaszTörlés