2014. március 24., hétfő

43.fejezet

"Soha többet nem mondok neked ilyen meggondolatlan dolgokat!"


 2014.Augusztus.13. (Szerda)
16:49

*Becky szemszöge*

A hotel felé tartó úton végig azon gondolkodtam,hogy mit is csináljak Harryvel,de a csúcs ötlet még váratott magára.Gondoltam én már mindenféle hülyeségre,de egyiket sem tartottam elég jónak.
-Megyek gyorsan letusolok!-jelentette be Harry egy gyors csók kíséretében.-Te nem jössz??-vigyorgott.
-Nem,most kihagyom.-mosolyogtam rá.Egy szomorú bólintás után magára csukta a fürdő ajtaját.Gondoltam itt az ideje kitalálni valami frappánsat az én egyetlen szerelmem számára.

A tökéletes ötlet egyik percről a másikra formálódott meg a fejemben.Eredetileg nem akartam olyat,aminek a végén megint az ágyban kötünk ki..de egyszer élünk,nem igaz?!Amúgy meg egy csomó ideig úgysem lehetünk együtt...

Gyorsan felkaptam a papucsomat és leszaladtam a portára.Tudtam,hogy Harrynél a gyors fürdés az minden,csak nem gyors ezért volt időm kivitelezni a tervemet.
-Ühm..Helló!-köszöntem a csajnak,aki a pult mögött állt.-Tudom,hogy ez egy hülye kérés,de nem tudnál nekem szerezni egy hosszabb kötelet?-mosolyodtam el.
-Nem tudom...az attól függ,hogy mire kellene!-válaszolt.
-Hát,hogy is mondjam?!Megszeretném leckéztetni a barátomat.-böktem ki végül.Az arcomba folyt a vérem és szörnyen kínosnak ítéltem meg a szituációt.Vajon most mit gondolhat rólam?!
-Áh...értem!-mosolyodott el sokat sejtetően.-Meglátom,mit tehetek.Gyere vissza olyan 10 perc múlva.-mondta.
-Oké,köszi.-azzal hátat fordítottam és az ajándékboltok felé vettem az irányt,amik még a hotelhez tartoztak.

Úgy gondoltam,hogy ideje felújítani a fehérnemű táramat!.:D Bementem az egyik ruhaboltba,ahol megláttam egy igazán gyönyörű darabot és úgy voltam vele,hogyha már bármit megtehetek Harryvel,akkor jól ki kell használom a pillanatot.Kerestem olyan méretet,ami rám is jó és anélkül,hogy felpróbáltam volna,gyorsan kifizettem és visszamentem a recepciós csajhoz,aki előtt egy nagy köteg kötél tornyosult a pulton.
-Óh.Köszönöm!-hálálkodtam.-De,ha nem haragszol,most sietek!-mosolyogtam rá.
-Nem,menj csak!És..jó szórakozást!-kiáltott utánam.

Amikor beléptem a szobánkba hallottam,hogy Harry pont akkor zárja el a vizet.Gyorsan bevágtam a szatyrot,amiben az új fehérneműm volt,az egyik szekrénybe és a kötéllel a kezemben leültem az ágyra.Nem kellett sokáig várnom,hogy Harry kijöjjön.Nem volt rajta póló,csak egy szabadidő nadrág,így tisztán láttam a legördülő vízcseppeket a mellkasán.
-Hát az mi a kezedben?-kérdezte kíváncsian,miközben a szekrényhez lépett,hogy kivegyen magának egy pólót.
-Kötél!-válaszoltam úgy,mintha ez egy teljesen természetes dolog lenne.
-Aha...És mégis minek?-fordult felém,miközben áthúzta a fején az egyik fehér pólóját.
-Kint a parton,azt mondtad,hogy ha visszaértünk bármit megtehetek veled!-magyaráztam mosolyogva.-És ez ahhoz kell,amit kitaláltam.Gyere ide!-utasítottam.
-Megakarsz kötözni?-vigyorgott rám,közben elindult felém és leült mellém az ágyra.
-Talán!-csókoltam meg,majd egy gyors mozdulattal eldöntöttem az ágyon és ráültem a csípőjére.
-Hmm..ez tetszik!Ez az én barátnőm!-vigyorgott.Megfogta a derekamat és igyekezett közelebb húzni magához,de én nem engedtem neki.
-A-a!Most nem tapizol!Add ide a kezeid!-nevettem el magam.Vigyorogva engedte,hogy odakötözzem az ágytámlához.-Mindjárt jövök!-csókoltam meg,majd felpattantam.
-Most hová mész?Nehogy itt merj hagyni!-nevetett.
-Nyugi!Csak két percet bírj ki egyedül!-kacsintottam rá,majd kivettem az előbb elrejtett zacskót a szekrényből és bementem a fürdőbe,hogy átvegyem a csoda fehérneműt.



Ki gondolta volna,hogy egy csipke fehérneműt ilyen nehéz felvenni?!Beletelt legalább 5 perbe,amíg magamra ráncigálltam és kimentem Harryhez.
-Jövök!!-szóltam és kiléptem a fürdőből.
-Óh...-harapott a szájába.
-Mi az?Nem tetszik?-cukkoltam.
-Hmm...de,kifejezetten tetszik!Csak egy baj van vele!Nem tudok mozogni,hogy leszedjem rólad!-háborgott és megrángatta a kezét,hátha enged a kötél.
-Hupsz!Tényleg!Így jártál!-nevettem,majd leültem az egyik fotelbe.A tervem nagyjából annyi volt,hogy addig húzom Harry fejét,amíg csak lehet.Ez alatt azt értem,hogy itt járkálok előtte ilyen cuccban,miközben ő meg van kötözve.
-Most mit csinálsz??-kíváncsiskodott.
-Olvasok!-vettem egy újságot a kezembe és lapozgatni kezdtem.Persze nem olvastam,csak úgy csináltam!Ki bírna ilyen körülmények között olvasgatni?!:D
-MOST??!-háborgott.Már most jót szórakoztam rajta,pedig alig 2 perce kezdtem a "játékot".
-Miért?Nem jó ötlet?Akkor hajtogatok!-álltam fel a fotelből és Harry cuccaihoz mentem.Igyekeztem minél kecsesebben és szexszibben csinálni.és minden bizonnyal sikerült,mert éreztem,hogy Harry tekintete égeti a hátamat.
-Aha!Szóval játszunk!Kegyetlen vagy!Legalább egy kicsit gyere közelebb!-könyörgött.Ahogy ránéztem láttam,mennyire kétségbeesett,hogy nem jöhet ő oda hozzám.Megsajnáltam és közelebb mentem.Egészen pontosan leültem mellé az ágyra.Azonnal fészkelődni kezdett és próbálta kiszabadítani magát,de a csomó túl szoros volt.
-Nem kényelmes?-ugrattam tovább.
-Ne csináld ezt velem!-figyelmeztetett nevetve.-Az őrületbe fogsz kergetni,ha ezt folytatod!
-Igazán?Azt hittem tovább fogod bírni,de akkor lássuk mennyi a tűrés küszöböd!-vigyorogtam és ráültem a csípőjére.
-Ó jajj....csak ezt ne!Kérlek!-hajtotta hátra a fejét,amikor a szám érintette a nyakát.-Soha többet nem mondok neked ilyen meggondolatlan dolgokat!-jelentette ki.
-Vállalom a kockázatot!-nevettem megint.Gondoltam mielőtt belefognék a "kínzásába" megcsókolom.Ahogy az ajkaink összeértek türelmetlenül harapott bele a számba és szinte el sem akarta engedni.Azt hitte,hogy ezzel majd sikerül elvennie az eszemet és abbahagyom a cselekedeteimet,amíg kikötözöm!De nem így lett!.:D

Óvatosan csókolgattam a nyakát,majd felhúztam a pólóját és áttértem a hasára.Ha jobban belegondolok,semmi extra különös dolgot nem tettem,mégis pár perc múlva Harry homlokán izzadtság cseppek gyöngyöztek.Amikor elkezdtem lehúzni a nadrágját egyre gyorsabb lett a lélegzet vétele,már majdnem zilált.
-Becky....légyszi!-könyörgött.Teljesen kétségbe esett,de nem figyeltem oda rá.Tudtam,hogy nem sokára ellepi a rózsaszín köd és elfelejti,hogy meg van kötözve,ezért folytattam és lehúztam a nadrágját.A szürke anyag halk puffanással ért földet.Ezután újból visszaültem a csípőjére és megint a száját csókolgattam.Úgy kapott a szám után,amikor elhúzódtam,mint még soha.

Eltelt egy jó 10 perc a kényeztetéseimmel,de láttam Harryn,hogy nem sokára elszakad nála a cérna.Úgy voltam vele,hogy "most vagy soha" és abbahagytam csókjaim osztogatását.Azonnal kinyitotta a szemét,de a sűrű levegő vétel miatt nem szólt egy szót sem.Gondolom furcsállta,hogy abbahagytam.Megfogtam a fehérnemű egyik pántját és lassan húzni kezdtem lefelé a vállamon.
-Akkor most állj meg Rebecca Jane Morris!-szólt rám erélyesebben.Majdnem sikerült megijesztenie!-Ha azt nem én vehetem le rólad,akkor meg fogok őrülni!!!!-jelentette ki.A szemében láttam a vágyat.Szinte könyörgött,hogy oldozzam ki.Nem bírtam tovább!Feljebb csúsztam és kioldottam a két csomót.Megvárta,amíg ledobom a földre a kötelet,de utána rögtön fordított a helyzetünkön.Vadul csókolta végig a nyakamat,a számat és a vállamat,majd megfogta a kezemet és a fejem felett leszorította az ágyra.-Most jön a büntetésed az előbbiekért!-mondta.Szeme sötét zöldben pompázott és izzott körülötte a levegő.-Ilyet soha többet nem csinálunk!-közölte velem.Megragadta a pántokat és szinte letépte rólam a fehér anyagot,amit a lehető legtávolabbi sarokba hajított.Tudtam,hogy most nem fogja visszafogni magát,de nem bántam.Biztos voltam benne,hogy így is képes lesz elvinni a gyönyör csúcsára,minden fájdalom nélkül.Mindig azt tette,akárhogy is volt!!

 2014.Augusztus.14. (Csütörtök)
09:40
A tegnap esti ki.."játszmánk" után,én személy szerint az egész éjszakát végig aludtam,egyszer sem keltem fel.Biztosra merem állítani,hogy mind a ketten jó alaposan kifárasztottuk a másikat,így nem volt nehéz jót aludni.Azonfelül Harry mellett aludni olyan megnyugtató,mintha valami őrző-védő kutya ülne az ágyam mellett.Csak éppen Harry sokkal szexszibb és nincs rajta annyi szőr,mint egy állaton.Plusz nagyon aranyosan alszik:a szempillái minden egyes lélegzetvételénél megrebbennek és egy percre sem enged el az öleléséből.Nem tudom,hogyan fogok megint kibírni 2 teljes hetet nélküle.Holnap egy kora délutáni géppel repülünk vissza Angliába.Semmi kedvem nincs itt hagyni az én álomőrző csodapasimat,de mégsem állhatok oda elé,hogy "Hé,Harry!Nekem nincs kedvem haza menni!Követelem,hogy vigyetek magatokkal!"Biztosan azt gondolná,hogy tapadós vagyok és úgy érezné,hogy nem hagyok neki teret.Szóval majd 2 hét múlva megint együtt leszünk...3 napot!Ez sehogy se jó!De mindegy is!A mai nap még a miénk,amit emlékezetessé kell tennünk!Harry tegnap közölte velem,hogy a mai program a városnézés lesz,ezen kívül hivatalosak vagyunk este valami partyra!Tehát nem fogunk unatkozni!

15:43


-Harry!Az a majom mindjárt megtép!-kiáltottam nevetve barátomra,aki teljesen nyugodtan álldogált és fotózkodott az egyik rajongójukkal a ketrecnek támaszkodva.
-Héé!!A hajamat nem mindenki érintheti meg!-fordult hátra a majomhoz,és úgy tájékoztatta.Addigra a lány is elment,akivel a fényképet csinálták.Nagyon aranyos volt Harry,ahogy azzal az aprócska majommal veszekedett,hogy nem nyúlhat a hajához.Szegény kis majom meg csak nyújtózkodott,nyújtózkodott és a szemével szinte könyörgött,hogy beletúrhasson Hazza göndör fürtjeibe.
-Akárcsak téged látnálak!Te is pont így csurgattad a nyáladat,amikor még nem ismertük Harryéket,hogy "csak egyszer fogdoshatnám meg"!!-utánzott Polly nevetve.És tulajdonképpen igaza volt!.:D
-Szerintem ő is egy directioner és Harry haját akarja szuvenírnek!-röhögött Louis,majd odament és elrángatta Harryt a ketrec mellől.

Miután megnéztük az összes emberszabásút,a zsiráfok kifutója felé vettük az irányt.
-Jééé!!!Zsiráf!!!-kiáltott fel Niall és nekiiramodott.
-Niall!Tudod egy állatkertben vagyunk!A zsiráf itt természetes jelenségnek számít!Nem kell annyira meglepődni rajta!-oktatta ki Zayn a szőkeséget.
-Jó,jó!De olyan kis aranyos!-áradozott,miközben közel állt a ketrec széléhez.
-Nem mondanám,hogy KIS aranyos!Inkább NAGY aranyos!-vigyorgott Harry.-De,ha neked ez kicsi!
-Hagyjál már!Inkább csinálj rólam egy fényképet!-lelkesedett és a göndörke kezébe nyomta a telefonját.Nem mintha nem lett volna egy fényképezőgép a kezembe,de mindegy!-Itt miért nem voltunk eddig??-kérdezett rá Niall,miután elkészült a mesterfotó róla és hatalmas barátjáról.A kérdéssel gondolom arra volt kíváncsi,hogy eddig miért nem látta a zsiráfjait,mikor már legalább 3 órája az állatkertben vagyunk!
-Nem véletlen!-jegyezte meg halkan Liam,amin mindenki jót nevetett,kivéve Niallt.
-Gonoszak vagytok!-vágta a fejünkhöz.-Most itt maradunk egy ideig!-azzal vett egy 180°-os fordulatot és a "zsiráfkaja autómata" felé ment.Alig egy perc múlva 3 nagy zacskó maggal,fűvel és egyéb étvágygerjesztő zsiráf papival tért vissza.
-Úgy látom itt leszünk egy darabig!-ült le mellém sóhajtva Zayn.

16:39

Már majdnem egy órája ücsörögtünk a padon arra várva,hátha Niall megunja a zsiráfsimogatást!Hát,nem jött össze.
-Niall!Menjünk már!!-győzködte Polly az ír fiút.Polly alapvetően egy nagyon türelmes egyéniség.Ez többnyire annak köszönhető,hogy ha várni kellett valamire ő mindig feltalálta magát és lekötötte a figyelmét.Most is ezt tette.Körbe sétálta a zsiráfok kifutóját és minden táblát elolvasott,de úgy tűnik,hogy megunta.
 -De olyan aranyos!Nem akarom itt hagyni!Nézd,hogy néz rám!-mutatott Niall a hatalmas lényre.


-Mérgesen néz!Szerintem túl etetted szegényt!Mindjárt kijön belőle minden!-röhögött Lou.
-Nem is igaz!-háborgott Niall,ám nem sok ideje volt,hogy a felháborodásával törődjön,mert Harry és Liam mögé álltak és hirtelen felkapták.-Hé!Tegyetek le!-mérgelődött Niall.A fiúknak egészen a bejárat melletti ajándékboltig sikerült kicipelniük a kapálózó srácot.Ha eddig nem nézett minket mindenki,akkor Niall tett róla,hogy úgy legyen,ugyanis olyan hisztit csapott le,amilyet még nem láttam.Kijelentette,hogy márpedig ő zsiráf nélkül nem megy sehova,és görcsösen csimpaszkodott egy zöld korlátba.Szegény Polly már a fejét fogta és nem tudta eldönteni,hogy sírjon vagy nevessen.Remélem Harry soha nem fog ilyet csinálni!

Ahogy ránéztem a mellettünk álló bódéra,eszembe jutott valami.
-Mindjárt jövök!-mondtam mosolyogva Harrynek.
-Oké,menj csak.Mi  még itt leszünk egy darabig!-nevetett és közben a toporzékoló Niall felé bökött a fejével.Még egy gyors puszit nyomtam a szájára és már el is indultam az ajándékbolt felé.
-Öhm...Jó napot!Nem árulnak esetleg plüss zsiráfot?-kérdeztem az eladót.
-De árulunk,de az a kislány..-mutatott egy szőke hajú leányzó felé.-...most vitte el az utolsót.Sajnálom!
-Köszönöm!-fordultam meg és gondolkodás nélkül mentem oda a lányhoz.-Szia!Becky vagyok és szeretném megvenni a zsiráfodat.-közöltem vele.Szegény kislány hirtelen megszólalni sem tudott,valószínűleg a szívrohamot hoztam rá és teljesen hülyének nézett!
-Tudom,ki vagy!Ők is itt vannak??-kérdezte szégyenlősen,lehajtott fejjel.
-Öhm..igen.-válaszoltam.-És azt is tudod,kinek kellene a zsiráfod??
-Niallnek!Ő nagyon szereti a zsiráfokat!-mondta teljes magabiztossággal.
-Igen,eltaláltad!-mosolyogtam rá.-Mi lenne,ha a zsiráfért cserébe elintéznék egy találkozót velük??-vetettem fel az ötletet.A kislány szeme rögtön felcsillant az ajánlatom hallatán és villám sebességgel nyomta a kezembe a játékot.-Szuper!Köszönöm!-pusziltam meg.Felálltam és odamentem a szüleihez.-Ma este 6 órára jöjjenek el ide!-nyújtottam át egy cetlit,amire a hotel neve és címe volt írva.-A One Direction várja a lányukat!-mondtam és már mentem is vissza a fiúkhoz.

-Niall!Tessék,mostmár van zsiráfod!Szóval mehetünk vissza a hotelhez!!-adtam a kezébe a giga méretű plüsst.A szőkeség szeme,szája nyitva maradt.Csak akkor eszmélt fel,amikor már az állatkert kapuján toltuk kifelé.Azt a fejet,amit vágott,soha nem fogom elfelejteni.:D


-Hogy találtad ki ezt az egészet??-mosolygott rám Harry.
-Hát...ügyesen!De..lesz egy találkozótok egy kislánnyal,pontosan 1 óra múlva.-közöltem velük.Olyan ijedt fejet vágtak,mintha egész Ausztráliát hívtam volna rájuk.-Nyugi!Neki köszönheti Niall az új kedvencét,mi meg azt hogy végre beülhetünk a kocsiba és elindulhatunk.Egy találkát megért!-magyaráztam.Mindenki megnyugodott és felfogta,hogy nincs szó semmiféle rajongói összeesküvésről!.:D

18:47

*Harry szemszöge*



-Szia!Jó legyél és várunk a holnapi koncerten.-mosolyogva öleltem magamhoz még egyszer legújabb privát rajongónkat.Még csak 4 éves és többet tud rólunk,mint én!.XD Nagyon aranyos volt és igazán jó volt vele játszani,mivel szeretem a gyerekeket,de sajnos menniük kellett.-Beck,gyere!Ideje készülődni a buliba.-fogtam meg barátnőm kezét és elindultam vele a szobánkba.

Nem nagyon akartam,hogy elmenjen holnap,de nem tudok mit csinálni.Mégsem állhatok oda elé azzal,hogy "Héé!!Nem akarod bejárni velem a világot??"Tuti,hogy bolondnak nézne,szóval ez van,ezt kell szeretni.Majdcsak kibírjuk azt a 2 hetet,amíg újra láthatjuk egymást.
-Min töröd a fejed??-túrt bele a hajamba.Pont a liftben álltunk és vártuk,hogy felérjen a mi emeletünkre.
-Azon,hogy mennyire szeretlek és,hogy meg akarlak csókolni!-vigyorogtam rá és közelebb húztam magamhoz.
-És mire vár még Mr.Styles?!-kérdezte miközben átkarolta a nyakam.
-Parancsra,Miss Morris!-folytattam a hülyéskedést.
-Akkor megparancsolom,hogy csókoljon meg!-mondta és a nyomatékosítás érdekében dobbantott egyet a lábával.És...sikeresen megtaposott.-Jujj!!B-bocsi!-nevetett.
-Semmi baj,csak had csókoljalak már meg végre!-nevettem én is,majd rátapadtam ajkaira.Abban a pillanatban nyílt ki a liftajtó és két kíváncsi szempárral találtuk szemben magunkat.
-Látod??!A filmekben is mindig így szokott lenni.A szerelmesek leállítják a liftet,hogy legyen idejük huncutkodni egy kicsit.Csak ők elfelejtették megnyomni a gombot!!-vágott komoly arcot Louis.
-Hmm...érdekes,érdekes!Szerintem is kitűnő példa!-elmélkedett Zayn az állát vakarva.Beckyvel pedig egyszerre tört ki belőlünk a hangos nevetés.Mondjuk én speciel nem igazán értettem,hogy miről van szó,de vicces volt.Már ha csak azt nézzük,ahogy Louis próbált komoly pofát vágni.Lou és a komolyság legalább 4 különböző fogalom! :DD

Barátnőmmel egymást támasztva mentünk el a szobánkig,mert annyira nevettünk,hogy lépni sem bírtunk.
-Istenem!Hogy ezektől még csókolózni sem lehet nyugodtan!!!-ült le Becky az ágyra és mély levegőket vett,hogy csillapítsa röhögő görcsét.-Jesszus!Mit vegyek fel a partyra???-pattant fel hirtelen.Odaugrott a bőröndje mellé és kiborította annak teljes tartalmát a halvány zöld szőnyegre.Odasétáltam és leguggoltam mellé.
-Mondjuk ezt!-lengettem meg az orra előtt az egyik csipkebugyiját vigyorogva.
-Azt most add ide!-kapta ki a kezemből.-Valami olyat válassz,ami takar is valamit belőlem.
-Lássuk csak!-gondolkodtam el és kutakodni kezdtem a kupacban.Valahogy a melltartók és bugyik mindig elvonták a figyelmemet,de sikerült találjak egy ruhát.-Ha ezt felveszed,mindenki féltékeny lesz rám,mivel az én barátnőm a világon a leggyönyörűbb!-mosolyogtam rá és felmutattam egy fehér ruhát.Igazán szép darab volt,és biztos voltam benne,hogy Beckyn még jobb lesz!.:)





Hát...máról ennyi lenne!.:P Most kivételesen a végére hagytam a magán beszédemet!.:P Nemrég kaptam 4(!!!) díjat is,amiket a napokban kifogok tenni,csak mostanában elég elfoglalt vagyok.:P De mindegy!.:) Remélem tetszett a rész.:) puszi minden kedvese olvasómnak!.<3


7 megjegyzés:

  1. Hát ez....ez......egyszerűen......Elképesztő vagyis Per-fecht<333 Már nagyon vártam ezt a részt.Niall-ön szakadtam :DD

    VálaszTörlés
  2. Hát, mit mondjak... Becky módszerei lehengerlőek. :D Szegény Styles, kezdtem már sajnálni, mielőtt "feloldozást" nyert. Aztán már őt se kellett féltenünk.
    Ilyenkor gondolom azt, hogy ők tényleg összeillenek. Beckynek a végén kiderül, hogy piszkosabb a fantáziája, mint Harrynek. Mondjuk biztos nem bánná Mr Sármőr (és az olvasók se). :D
    Remélem hamar rájönnek, hogy mind a ketten együtt akarják tölteni a turné időszakot és gyorsan összepakolnak. Kibírhatatlan ez így két ilyen vágyakozó személyiségnek. hehe
    Gratulálok a díjakhoz! :) Megérdemelted őket <3

    VálaszTörlés
  3. sohasem tudokkedvenc részt választani mert mindig lesz egy új kedvencem :D annyira szeretem ahogy írsz :) mikor hozod a kövit?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen.:) igyekszem mindig a legjobbat kihozni magamból.:P a következő rész pedig pénteken lesz szerintem.:)

      Törlés
  4. Díj nálam! :) 44.-nél keresd :)
    http://foreverorneverwithme.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés