2014. március 20., csütörtök

Helóóka!.:P

Hát megint itt vagyok egy résszel!.:) Lassan elérjük a 15.000(!!!!!!!!!!!) oldalmegjelenítést,amit szinte el sem merek hinni.:P És....már megszületett a következő blogom vázlata.:D Igaz,még csak a fejemben,de ha ez a blog a vége felé közeledik majd,elkezdem írogatni a fejezeteket.:) Na de ne szaladjunk ennyire előre!Most itt van a 42.rész,jó olvasást mindenkinek!.:) <3

UI.: Ebben a részben felbukkan egy olyan szereplő,aki a későbbiekre nagy kihatással lesz!Élesítsétek a figyelmeteket és jegyezzetek meg minden apróságot!.;) 

42.fejezet


"Azt csinálhatsz velem,amit csak akarsz!"


2014.Augusztus.13. (Szerda)
09:25

*Harry szemszöge*

A tegnap este volt életem egyik...nos,hogy is fogalmazzak?Az egyik legszebb,legromantikusabb,legcsodálatosabb esétéje!Igen,talán ezek a jelzők illenek rá a legjobban.Még soha nem csináltam ilyesmit,de ha minden romantikus meglepetésem úgy fog végződni,ahogy a tegnapi,akkor mostantól sűrűbben támad kedvem romantikázni.Becky az elején olyan volt,mint egy kis angyal,engedte,hogy ott csókolgassam,ahol nekem tetszik.De utána valószínűleg rájött,miben mesterkedek és átvette az irányítást.Mondhatnánk azt is,hogy kibújt belőle az ördög!.:D Az eseményeket csak néhány szóval írnám le:a kád kicsi,és fáj a könyököm!Nem tudom elég-e ennyi,hogy elképzeljétek,mivel foglalatoskodtunk.:D XD

-Jó reggelt!-ölelt át Becky,ezzel kizökkentve a gondolataimból.
-Jó reggelt Napfény!-pusziltam a hajába és szorosan visszaöleltem.
-Hallom,még nem szoktál le erről a becézésről!-állapította meg mosolyogva.
-Nem,és  nem is fogok!-jelentettem ki.-Miért,talán zavar?
-Jah,nem dehogy!Csak akkor nekem is ki kell találnom neked valamit!-mondta,majd gondolkodni kezdett.-Lehetnél mondjuk....lássuk csak...mondjuk majmóka!Vagy nem is!Mutyika!!Na milyen?-kérdezte nevetve,ebből pedig arra következtettem,hogy csak viccel.Legalábbis mertem remélni,mert ezek borzalmasak!:D
-Ezen még dolgozz!-ajánlottam nevetve.


Miután befejeztük a hülyéskedést és a nevetés is elmúlt rólunk-legalábbis nagyjából-felkeltünk és elkezdtünk felöltözni.
-Mit csinálunk ma?-érdeklődött barátnőm mosolyogva,miközben könyékig turkált a bőröndjében.
-Lemegyünk a partra.Feltéve,ha Paultól és a rajongóktól eltudunk szökni!-magyaráztam.
-Hát...ha rajtuk múlik,akkor ma nem csinálunk semmit!-nevette el magát.És..végül is igaza volt valamilyen szinten!

09:57

*Becky szemszöge*


-Jóóóó reggelt!-köszöntem Pollynak és Niallnek a folyosón,amikor észrevettem őket.Pont akkor léptek ki a szoba ajtójukon,amikor mi és mivel mind a négyen a lifthez tartottunk,együtt folytattuk utunkat.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre a szőke bandataggal.
-Hé!Támadt egy zseniális ötletem!-szólalt meg Polly,mire mindenki rá emelte a tekintetét.-Mi lenne,ha versenyeznénk?Te és Harry mentek a lépcsőn,én meg megyek Beckkel a lifttel.Az nyer egy csokit,aki hamarabb leér.-magyarázta el barátnőm.
-Oké!!-bólogatott hevesen Niall.Gondolom amikor a meghallotta a "csoki" szót,benne eldőlt minden!.XD
-Akkor hajrá!!Gyerünk!!-tapsolt egy nagyot Polly,mire a fiúk úgy megindultak a lépcső felé,hogy majdnem fellökték egymást.Nevetve bámultam utánuk,majd barátnőm felé fordultam.
-Jó,ez mi volt?-kérdeztem mosolyogva.Pollyra nem jellemző,hogy ilyeneket kitaláljon.
-Semmi!-vágta rá vigyorogva.-Csak látom rajtad,hogy majd kicsattansz a jókedvtől.És a fiúk előtt úgy sem úgy mesélnél,mintha csak ketten lennénk!De mostmár nincsenek itt,szóval halljam!Milyen volt a tegnap este?-húzgálta a szemöldökét,amin elnevettem magam.
-Hogy nekem milyen kreatív barátnőm van!-nevettem tovább.-De azért a fiúkat egy kicsit sajnálom!Jól átverted őket.
-Hát na!Így jártak!-húzta meg a vállát jó kedvűen.-Na de most már tényleg kezdj bele!-utasított.
-Jól van már na!Szóval...tegnap,amikor vissza értünk,nem bírtam abba hagyni a nevetést.De ezt te is tudtad még!Utána Harry bevetette a csókjait ellenem és érdekes módon abba maradt a röhögő görcsöm.Csak..hogy is fogalmazzak...a legjobb..khm...résznél fogta magát és felállt!Ott hagyott olyan állapotban!!-háborogtam.Barátnőm elmotyogott néhány "szörnyű"-t és "hallatlan"-t,de figyelmesen hallgatta a mondandómat.-Utána úgy döntöttem,hogy durcázok egyet.Vagyis csak durcáztam volna,ha Harry nem áll elő egy olyan ötlettel,hogy fürödjünk együtt.
-Tyűűűha!-vigyorgott Polly.
-Bizony,hogy tyűha!És még a lényeget nem is mondtam!-folytattam.-Amikor beléptem a fürdőbe az állam is leesett,mivel minden tele volt gyertyákkal,meg szirmokkal.A kádban habfürdő és Harry még egy halk zenét is betett a hangulat kedvéért.És olyan aranyos volt,mert megijedt,hogy nekem nem tetszik!
-Hah!Jó vicc!Pont neked ne tetszene az ilyesmi?!Te vagy a legromantikusabb ember,akit ismerek!-nevetett.-De nyilván erre még Harry nem jött rá.
-Hát,mostmár biztos tudja!-nevettem én is.-Na...utána meg kezdett felforrósodni a  levegő kettőnk között és egyszer csak azt vettem észre,hogy Harry...-meséltem lelkesen.
-Állj!!!-kiáltott fel barátnőm.-Túl sok információ!Nem akarok tudni minden részletet,hogy mit tett hova és mikor!-jelentette ki vigyorogva.Egy pillanatig köpni nyelni nem tudtam,de utána iszonyatos nevetés tört ki belőlem.Ez a Polly!Nem gondolta komolyan,hogy minden részletet elmesélek neki?!Jesszus...Még a gondolattól is elvörösödök.-A lényeg az,hogy szeretitek egymást és khm...tartalmas volt az éjszakátok!-zárta le barátnőm én meg csak bólogattam.
-És nektek milyen éjszakátok volt??-kérdeztem most én.-Mit csináltatok?
-Aludtunk!Képzeld csak éjszaka azt szokták!-vágta rá.-Bár most,ahogy meséltél,kétségeim támadtak efelől.-és ezen megint jót nevettünk.

Közben a lift is leért a földszintre,ahol az edzőtermek,masszázs és szauna szobák,valamit az étterem kapott helyet.Amikor az ajtó kinyílt,megpillantottuk a mi isten pasijainkat,de nem úgy,ahogy számítottunk rá.
-NIALL!!HARRY!!!- kiáltottuk el egyszerre magunkat barátnőmmel.A drága barátaink a recepciós pult előtt birkóztak.-Mi van már?-kérdeztem Harryt,mikor sikerült felráncigálnom a földről.
-Niall azt mondta,hogy az a csoki csak az övé lesz!Felajánlottam neki,hogy felezzük meg,de nem akarta!-magyarázta.
-Nem hát!Egy fél darab csoki a fél fogamra sem elég!-háborgott Niall.Egy percre síri csönd honolt,majd röhögésben törtünk ki.-Phúú de hülyék vagyunk!-állapította meg a szőkeség.És tényleg!Egy csoki miatt lejátszani egy szumó birkózást a hallban!Szörnyen gyerekes viselkedés,de azért jót nevettünk rajtuk.
-A lényeg,hogy mi győztünk!-pacsizott Harry Niallel,mi meg Pollyval csak a fejünket ráztuk.

-Szisztok!Ti is ide értetek?-kérdezte Zayn.
-Igen,ide!De ne tudd meg,hogy milyen nehezen!-vigyorogtam rá.
-Nekünk legalább hagytatok kaját?-ijedezett Niall,majd azonnal helyet foglalt Liam mellett,abban bízva,hogy a daddy direction megengedi,hogy lopkodjon a tányérjáról.Én,Louis és Harry közé kerültem.És nem vagyok benne teljesen biztos,hogy ez jót jelent!:D
-Lou!-szólalt meg Harry és a hátam mögé hajolt,hogy lássa Louist.-Ma le szeretnénk menni a strandra.Segítesz meggyőzni Pault?
-Persze!-csillant fel a répafiú szeme.-Úgy,ahogy szoktuk??
-Igen!Az mindig bevált eddig!-bólintott Harry,majd visszafordult a tányérja felé.Mind a ketten úgy vigyorogtak,mint akiket most engedtek ki a diliházból.
-És hogy szoktátok??-kérdeztem kíváncsian.Amit az előbb beszéltek,az csak nekik volt érthető,nekem biztosan nem!
-Ó!Csak bevetjük a bájainkat!-rebegtette meg drámaian a szempilláit Louis és közben szendén mosolygott.

10:43

 *Polly szemszöge*

-Naaaaaaaaaaaaaaaaaa!Paul,ne legyél már ilyen!!!Légysziiiiiiiiiiiiiiiiii!-könyörgött Harry,de Paul hajthatatlannak bizonyult.
-B terv!!!-nézett Louis Harryre,aki bólintott egyet,jelezve,hogy tudomásul vette.A híres,nemes "B" terv annyiból állt,hogy Harry Paul hátára vetette magát,amíg Louis egy gyors mozdulattal elcsórta a telefonját.
-Azt most azonnal kérem vissza!-mondta Paul mérgesen és Harryvel a hátán megindult Louis felé.
-Nem!Csak akkor,ha elengedsz!-szögezte le Harry.
-Tudjuk,hogy a nap 24 órájában szükséged van rá,így muszáj lesz belemenned a strandos dologba!-magyarázta Lou.Ekkor Harry a földön landolt,mert Paul megelégelte a dolgot,lehajította a hátáról és célirányosan haladt a "telefonrabló" felé.Harry egy "ÁÚÚÚ" után felpattant,Louis meg átdobta a készüléket Paul feje felett,egyenesen Harry kezeibe.Ez ment vagy 2 percig és nem győztem követni,hogy mikor kinél van a telefon.Egyszer az én kezembe is átkerült,bár azt nem tudom,hogyan,de bepánikoltam a felém trappoló Paul láttán és elhajítottam.Most,így utólag ez az egész olyan volt,mint egy macska-egér játék.Harry és Louis a cica,Paul meg az egér! :P
-Jajj Paul!-állt meg egy pillanatra Louis.-Tudod,hogy úgysem adjuk addig vissza,amíg el nem engedsz minket!Ne húzzuk egymás idejét!-kérte.Paul sóhajtott egy nagyot,gondolom rájött,hogy semmi esélye!.:D
-Jó!Legyen,elmehettek!-egyezett bele Paul,mire Louis és Harry a nyakába ugrottak és ölelgetni kezdték,majd a répafiú becsúsztatta a telefont a zsebébe és megveregette a vállát.
-Ugye ugye!Nem is volt olyan nehéz kimondani!-vigyorgott Lou.
-De,az volt!Két testőr..nem is!Inkább 3 veletek megy!És könyörgöm!-tette össze a kezét Paul.-Viselkedjetek!!
-Ígérjük!!-bólogatott felelősségteljesen Hazz.
-Aha!Amikor a legutóbb ezt a szót hallottam,egy bolt ablakát sikerült kitörnötök!Előtte meg a rajongók szedték le a zoknitokat úgy,hogy a cipőtök rajtatok maradt!-vágott vissza Paul.
-Az csak...-kezdett bele Zayn.
-Nem érdekel!Menjetek,mielőtt meggondolom magam!-intett az ajtó felé a "főnök",mi meg kimentünk.Vagyis inkább kiestünk rajta a nevetéstől.
-Mondtam,hogy beválik!-húzta ki magát Lou.
-És ezek voltak a b-bájaitok??!-röhögött Becky.Válaszként a két fiú egyszerre bólintott.
-Na akkor menjünk készülődni,mielőtt tényleg meggondolja magát!11:15-kor találkozunk a hallban.-utasította Liam.Még jó,hogy ő mindig kézben tartja a dolgokat!Hála az égnek!Nélküle a többi 4 jó madár,naponta 3x kerülne börtönbe!..:D

 11:57

*Becky szemszöge*

Majdnem egy egész órát vett igénybe,hogy lejussunk a strandra!A hotel előtt álldogáló rajongók elég sokan voltak és a srácok mindenkivel csináltak képet és mindenki kapott aláírást.Polly és én addig beszélgettünk velük,aminek nagyon örültem.Mindenki kedves volt velünk és hamar megtaláltuk a közös hangot velük.Nem véletlen,hogy egy kicsit,sőt inkább nagyon,mi is fanok vagyunk!


A lényeg,hogy végre leértünk a partra.Most járok először tenger közelben és bátran állíthatom,hogy gyönyörű!A homok sárgája és a víz élénk kékje tökéletes összhangban van,a tenger hullámainak ritmusos zenéjével.Amikor elértük a homokos rész szélét,azonnal lekaptam a papucsomat és úgy sétáltam tovább.Élveztem,ahogy az apró szemcsék csiklandozzák a talpamat.

Az egyik kevésbé zsúfolt helyen leterítettük a törölközőinket és letettem a kosarat.Niall ragaszkodott hozzá,hogy tegyünk el kaját,ami jelen esetben az általa jól megrakott 20 db,Niall-féle szendvicset jelentett.Inkább nem mesélem el,hogy miket tett bele!Mindent!!

A többiek szinte rögtön a hullámok közé vetették magukat,kivéve Zaynt és engem.Mivel mi még mindig nem  rendelkezünk azzal a csodálatos képességgel,hogy nem süllyedünk el,ha vízbe megyünk,így inkább a parton maradtunk.De nem túl sokáig,mert pár perc múlva Harry visszajött hozzánk.
-Máris hiányoztam?-kérdeztem viccesen,amikor szájon csókolt.
-Te mindig!-jelentette ki.-Gyertek ti is,mert isteni a víz!-guggolt le mellém.
-Nekem nem sok kedvem van!Félek Louistól!-vágta rá Zayn,amin elnevettem magam.
-Nem lehetsz ilyen beszari!Én sem tudok úszni és mégis bemegyek!-mondtam neki.
-Mi?Hogy én beszari?-háborodott fel,de közben mosolygott.-Könnyű neked bátornak lenni,amikor van egy helyes és okos barátod,aki a széltől is megvéd,ha erősebben fúj!-mondta nevetve.
-Hát ha csak ez kell!Leszek én a te szép és okos barátod is,amíg megmártózol!Csak gyere!-nevetett Harry is,majd felhúzott és egyenesen a víz felé vezetett.-Jól áll ez a fürdőruha!-jegyezte meg a fülembe suttogva.Az arcán ott volt az a huncut mosoly,amiből kitudtam következtetni,hogy mire gondolt.
-Köszönöm!-súgtam vissza,mielőtt még ki is mondja,ami a fejében van.



-ZAYN!!-kiáltott fel Louis,amikor meglátta,hogy az arab srác beteszi a lábát a vízbe.Ahogy Louis megindult felénk,Zayn abban a pillanatban fordult sarkon és indult ki a partra.Azonban Harry gyorsabbnak bizonyult és egyenesen Louis karjaiba lökte szegényt.Amikor beértünk a derékig érő vízbe,úgy gondoltam,hogy ideje belekapaszkodni Harry nyakába,mert egy nagyobb hullám simán elsodorhat.Úgy tűnt,hogy Zayn is ugyanazon véleményen volt,mint én,csak ő nem kapaszkodott,hanem egyenesen fojtogatta Louist.
-Haver,nyugi!Még leér a lábad!-nevetett Lou,de Zayn nem eresztette el.

Amikor odaértünk a többiekhez,Niall kijelentette,hogy ma van az a nap,amikor megtanítanak minket úszni.
-Megnézem én azt!!-mondtam kihívóan.Én meg az úszás!!!Zaynről meg ne is beszéljünk!!.:D

13:19

Miután Zaynre legalább 3x rájött a sírhatnék és mellé még hisztizett is,hogy ő ki akar menni,eleget tettünk a kérésének és a a partra mentünk.Amíg Zayn azt gyakorolta,hogyan kell nem megfulladni,amikor lesüllyed a víz alá,én egészen ügyesnek bizonyultam.Büszke voltam magamra,mert már egyedül is fent tudtam maradni a víz tetején és a lábtechnikám is sokat javult-akármit is jelentsen ez-Harry szerint így van és én hiszek neki.Viszont egy valamire biztosan rájöttem!Az úszás fárasztó!Amikor odaértünk a törölközőnkhöz,úgy nyúltam szét rajta,mint egy kivasalt béka az úttest közepén!Hmm..ez volt ám a  hasonlat!.XD
-Látod?Én még decemberben megígértem neked,hogy meg foglak tanítani úszni!Te meg azt hitted lehetetlen,de most mégis itt vagyunk!És tessék!Úszni is tudsz!Vagy valami olyasmi!-nevette el Harry a mondat végét,majd eldűlt mellettem.
-Igen,mert akkor még remélni sem mertem,hogy valaha együtt leszünk.Ki gondolta volna?!-tettem fel a költői kérdést.
-Hát én!-vágta rá Hazz és vigyorogva csókolt meg.

-A többiek hová tűntek?-néztem körbe,de sehol nem láttam egyikőjüket sem.
-Elmentek kajáért!-válaszolt,és már csukta is be a szemét.
-De hát itt a sok szendvics a kosárban!-háborodtam fel.
- Ne aggódj!Niall biztos nem fogja ott hagyni!-nyugtatott meg mosolyogva.És igaza volt!Niall mikor hagyott pocsékba menni bármilyen ehető dolgot?!Soha!Hát még a saját készítésű szendvicseit!.:D

13:34

Már jó 10 perce süttettük a hasunkat,amikor valaki elállta a napot.
-Ne szórakozz Louis!Eltakarod a napfényt!-szólt rá csukott szemmel Harry,én mégis úgy döntöttem,hogy kinyitom a szemem.Még jó,hogy megetettem!
-Khm...Harry!-böktem meg barátomat,akinek az volt a reakciója,hogy átdobta a kezét a hasamon és feküdt tovább.-Harry!Légy szíves nyisd ki a szemed!-szóltam rá megint,mivel nem Louis állt előttünk.Egy 17-18 év körüli szőke lány volt az,papírral és fényképezőgéppel a kezében.
-Ó!Szia!-köszönt neki Harry hunyorogva,mivel az éles fény bántotta a szemét.
-Sz-szia!B-bocsi,hogy zavarok,de csinálhatnánk egy képet?-dadogott.Látszott rajta,hogy nagyon zavarban van szegény.Harry feltápászkodott,leseperte magáról a homokot és megigazította a haját,majd a lány mellé lépett.
-Hogy hívnak?-kérdezte tőle.Gondolom ezzel próbálta oldani a feszültséget.
-Hannah!-mosolygott a szőke lány.-A többiek merre vannak?-kíváncsiskodott.És mintha egy csapásra elmúlt volna róla az idegesség,pont úgy csinált,mintha már ezer éve ismerné Harryt.
-Igen!Ha szeretnéd megvárhatod őket is!Biztosan szívesen csinálnak veled képet.-mosolygott rá Harry kedvesen.
-Az szuper lenne!-örvendezett.-Addig veled is csinálhatok?-fordult felém.
-Velem???-néztem egy nagyot.
-Igen!De nem értem,hogy mi olyan meglepő ezen!Te Harry barátnője vagy,és ezért mi,directionerek,szeretünk téged.Látjuk,hogy Harry boldog veled!És Isten mentsen attól,hogy valaki közétek álljon!-mosolygott rám szégyenlősen.
-Óh...hát akkor örülök,hogy így gondoljátok!És természetesen velem is csinálhatsz képet!-válaszoltam.Eközben Harry egy önelégült és büszke vigyorral a képén kikapta a gépet Hannah kezéből és már fotózott is.

Amikor a többiek is visszatértek,ők is készítettek fotót a lánnyal.Őszintén szólva nagyon kedvesnek tűnt,de nem bírtam nem észre venni,hogy folyamatosan Harryt stírölte!Hol a tetoválásain,hol a vállán,hol a hasán járt a szeme.Természetesen nem mutattam,hogy ez engem zavarna,pedig igenis úgy volt.Szeretem Harryt és nem akarom elveszíteni!Pont! Ettől függetlenül nem ragaszthatom be a rajongók szemét,hogy ne nézzék!Ez van,majd megszokom.A fiúk megkérték Hannaht,hogy ma még ne tegye ki a képeket,mert akkor mindenki rájön,hogy a parton vagyunk és nem hagynak majd békén minket,ezután elköszöntünk tőle,ő pedig boldogan állt odébb.Mi meg úgy estünk neki az evésnek,mint a farkasok!

14:31

Miután meg volt a déli szieszta,eldöntöttük,hogy röpizünk egyet.Mivel csak heten voltunk,Lou odahívta az egyik testőrt,aki velünk volt,hogy álljon be ő is.Így lettünk négyen,négyen.Én Liammel,Niallel és a testőrrel-akit azt hiszem Robertnek hívtak-voltam egy csapatban.Az ellenfél pedig Zayn,Louis,Polly és Harry.Már a játék elején éreztem,hogy érdekes lesz a meccs,mert nem nagyon tudtam koncentrálni!Harry felsőteste elvonta a figyelmem!Imádtam az összes tetoválását,és ahogy a napfény csillogott az amúgy is barna bőrén......Hát,lélegzetelállító volt!A sárga fürdőnadrágja sem javított a helyzeten,ugyanis elég tapadós volt.Egyszerűen nem bírtam róla levenni a szemem,és inkább az ajkamba haraptam,hátha a fájdalommal eltudom terelni a figyelmemet!Nem jött össze!.:D

-Becky!!-kiáltott rám Niall.-Koncentrálj!!-nevetett.
-Bocsi.Harry tehet az egészről!Elvonja a figyelmemet!-vádoltam meg a göndör hajú félistenemet.
-Mi??Az én szerelmem igazán nem tehet arról,hogy ilyen jól néz ki!-védte meg Louis,amin jót nevettem.Az oké,hogy nem tehet róla,de én sem,hogy bámulom.Vonzza a tekintet és kész!

Harry intett a kezével,hogy mejek oda a hálóhoz.Amikor odaértem átbújt alatta és szenvedélyesen megcsókolt,majd a fülemhez hajolt.
-Ha visszaértünk a szállodába azt csinálhatsz velem,amit csak akarsz!Most viszont figyelj a játékra!-súgta vigyorogva,majd visszament a csapatához.
-Ezzel nem sokat segítettél!-állapítottam meg nevetve és talpig levörösödve.


 






















A röpimeccs hátra lévő részében igyekeztem odafigyelni,bár nem nyújtottam 100%-os teljesítményt.Hatalmas esések,vetődések,ütések és minden után a végeredmény döntetlen lett.Ami engem igazából már egy cseppet sem érdekelt.Azon járt az agyam,hogy mit kellene Harryvel csinálnom,ha már azt mondta,hogy bármit lehet.Valami ravasz dolgot kell kitalálnom!Csak tudnám mit?!....



8 megjegyzés:

  1. Szenzációs lett *------* Nagyon imádom ahogy írsz <33

    VálaszTörlés
  2. Brutálisan jó lett :) Siess a kövivel pls!! ;*

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis aranyos volt Harry amikor odahivta a halohoz azthittem valami aranyosat mond neki de nem :-D tipikus Harry <3 vajon mit fog kitalalni Becky :3 <3 Nagyon siess a kovivel ! :-D <3

    VálaszTörlés
  4. nagyon szeretem a blogodat:)
    vár rád 1 díj nálam:)) http://mybestfriendharrystylesforever.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  5. Van egy kis meglepetésem!:3

    http://iloveharryliamlouisnallzayndijak.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó....de aranyosak vagytok!.^^ köszönöm szépen.:))

      Törlés