2014. március 27., csütörtök

Sziasztok!.:)

Most nem résszel jövök,hanem a díjaimat teszem ki.:)

#DÍJ 5 

Nagyon szépen köszönöm Bo S-nek!.:))) <3



11 dolog magamról: 
1.Imádom a macskákat.
2.A keddi napom a legnehezebb.
3.Megvan a középfokú angol nyelvvizsgám.
4.Szeretem a szelet.
5.Mindig nyakig be vagyok takarózva,ha kell,ha nem.:D
6.Kedvenc virágom a szegfű.
7.Szeretem a lassú számokat.
8.A legjobb barátnőm hetente alszik itt nálunk,amit imádok.
9.Gitározok.:)
10.Gyorsan gépelek.
11.Szeretnék egyszer aranyhalakat tartani.

11 válasz:

1. Honnan jönnek az ihleteid a bloghoz?
 Az ihletet az álmaimból és a zenékből nyerem.

2. Kedvenc zeneszámod?
Hmm...nem tudom.Minden One Direction szám..:P És most sokat hallgatom Ariana Grande,Almost is never enough című számát...nagyon szép.:)

3. Hogy képzeled el magad 5 év múlva?
Egyetemen vagy főiskolán vagyok,riporternek tanulok,kint Londonban.Haza felé menet rám szakad az ég,és a jól ismert londoni időjárás megint bemutatkozik:esni kezd.Szaladok hazáig,de mindegy!Bőrig ázok.Otthon a legjobb barátnőm vár,akivel egy albérletben lakok az iskola alatt.Van egy barátom,aki mindennél jobban szeret és én is őt. :)

4. Szereted az iskoládat, ahova jársz?
Igen szeretem,mert nagyon jó az osztályközösségem és az összes barátom ott van a közelemben.Valamint,abban a városban van a sulim,ahol lakom,tehát nem kell korán kelni,hogy elérjem a buszt!.XD 

5. Melyik az a dal, amely könnyet szokott csalni a szemedbe, amikor meghallgatod?
Little mix:Turn your face...meg minden lassú szám,ha szomorú vagyok.

6. Hány blogod van?
Jelenleg internetem még csak ez az egy fut,de már dolgozom a következőn is.:) Remélem az is elnyeri sokak érdeklődését.:)

7. Kik a legfontosabb személyek az életedben?
A szüleim,az öcsém,a nagymamám és kétségtelenül a legjobb barátnőm,aki mindig ott van nekem.<3
8. kedvenc gyerekkori mesefilm?
A pom-pom és a vuk!.:D megunhatatlan.:P
9. Van kedvenc gyerekkori játékod?
 Még olyan 4-5 éves lehettem,amikor kaptam egy babát.Szőke haja volt,amit be lehetett fonni.Azt azóta is nagy becsben tartom.:)

10. Szereted az One Directiont?
Hát hogyne!!.:D Imádom őket az első hajszáluktól kezdve az utolsó lábujjukig!.:P Nagyszerű zenészek és olyan dolgokat tanítanak,amiket más nem tudna.
11. Tudsz korcsolyázni?
Nem éppen fogalmaznék így!.:D Bár,ha az tudásnak számít,hogy kitűnően esek seggre,akkor igen,tudok korcsolyázni!.:D

11 kérdés:

1.Mennyire vagy facebook függő?
2.Kik a példaképeid?
3.Miket vinnél magaddal,ha egy lakatlan szigetre küldenének?
4.Melyik 1D album a kedvenced?
5.Hány blogod van?
6.Hány évesen kezdtél el blogolni?
7.Kedvenc színész?
8.Sötét szoba,vagy világos rét,egy randihoz?
9.Kedvenc tantárgy?(Ha egyáltalán létezik ilyen!.XD)
10.Szereted a blogomat?:P
11.Kedvenc blogod?

Továbbküldöm :

1.http://saverhu.blogspot.hu/ ->SAVER(Violet Begonie)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése