2014. augusztus 23., szombat

76.fejezet

"Úgy viselkedünk,mint egy igazi család."


Halihó!:)
"Kicsit megkésve",de végre itt vagyok a következő fejezettel.Köszönöm a több,mint 41 000 látogatót,a rendszeres olvasókat és a türelmeteket is!Remélem tetszeni fog ez a rész,millió puszi,jó olvasást!:* :)) <3

2015. Január. 1.(Szerda)
08:23
*Becky szemszöge*

-Jó reggelt!Ki ez a kis manó az én menyasszonyom ölében?-ült le mellénk Harry a kanapéra.Óvatosan magához húzott mindkettőnket és megpuszilta a homlokomat.
-Jó reggelt!-köszöntem én is,miközben közel bújtam hozzá. Lux,aki igen-igen félálomban volt,még csak ekkor vette észre,hogy imádott keresztapja ül mellettünk.
-Hally!-mászott át az ölébe.Harry puszilgatta és ölelgette a szöszke apróságot,majd mosolyogva szólt hozzá.
-Képzeld,amikor lejöttem ide,két angyal aludt a kanapémon!-mondta Harry Luxnak,és egy kicsit lejjebb csúszott a kanapén velünk együtt.-Tudod kik voltak azok?
-Ühüm!-bólogatott Lux,a fején pedig ugráltak a göndör fürtök.Ha jobban megfigyeltem,akár Harryé is lehetne,annyi a hasonlóság közöttük.A hajuk pont ugyanúgy kunkorodik,a szemük egyformán csillog,és a kacajuk olyan édes,mint a méz.Egyszóval ennivalóak!-Mi vojtunk!-mosolygott Lux elégedetten,hogy tudta a választ.
-Bizony ám!Az én kis angyalkáim!-puszilta meg Harry a homlokát.-Te ugye szereted a csinos ruhákat??-kérdezte,mintha nem tudná.
-Igen!Olyat,mint ami a balbiknak van!-helyeselt Lux.
-Akkor mit szólnál hozzá,ha neked is vennénk egy olyan szép ruhát,mint ami az egyik barbidnak van?-kérdezte,miközben a szőke tincseket igazgatta,hogy ne lógjon a kislány szemébe.
-Jó!Lilát lehet??-kérdezett vissza rögtön.
-Lehet,amilyet csak szeretnél!-nevetett Harry.-De előtte kérek egy puszit!-tartotta az arcát.Hát,Luxnak sem kellett kétszer mondani:azonnal nyálas,cuppanós gyerek puszikkal halmozta el barátomat.
-Hé!Még a végén féltékeny leszek!-szólaltam meg nevetve.Harry természetesen azonnal eloszlatta az aggodalmaimat:magához húzott és nyomott egy csókot a számra.Lux nevetve takarta el a szemét,és megállapította,hogy a felnőttek mindig ilyen gusztustalan dolgokat csinálnak.Tipikus gyerek gondolkodása van...mondjuk,3 évesen még én sem bírtam bele gondolni,hogy valaha megengedem,hogy egy fiú ledugja a nyelvét a torkomon.De,hát....változnak az idők!

-Csinájsz nekem kakajót?-kérdezte Lux Harryt.
-Persze,te pedig addig szépen ülj itt!-állt fel és tette le a kislányt a helyére.-De elviszem Beckyt is,hogy biztos finom legyen az a kakaó!-húzott fel engem is és a konyháig meg sem álltunk.-Annyira....de annyira....aranyosak....voltatok!-mondta vigyorogva egy-egy csók között.-Hogy került ide?-kérdezett rá végül.
-Négy óra körül hívott Lou,mivel te nem vetted fel a telefont.Ők elutaztak valahova,ezért megkért minket,hogy vigyázzunk rá ma,meg holnap.Remélem nem baj,hogy nem mondtam el,de gondoltam jó meglepi lesz belőle.-magyaráztam.
-Hát meglepődtem,az biztos.De..még mindig lógsz nekem egy meglepetéssel!Mert ugye nem hiszed,hogy beveszem,hogy Luxot rejtegetted a szekrényemben?-tette fel a költői kérdést vigyorogva.
-Pedig azt hittem,hogy sikerül vele elterelnem a figyelmedet!-vallottam be nevetve.
-Óh,igazán?!Akkor nem jött össze!Viszont tudok valamit,ami kellően elveszi az eszem.-vigyorgott,majd megcsókolt....utána megint,megint és megint.
-Harry!A kakaó!-húzódtam el tőle nevetve.A kakaó már úgy megmelegedett,hogy szinte rotyogott a mikróban.
-Hupsz!-rohant lóhalálában az elektromos masinához.Kicsit kihűtötte,majd odavittük Luxnak,aki nagyon finomnak találta.Szép munka!Pacsit rá! (sz.m:khm..ismerős kedves IE társam??.:P )

09:41

Majdnem háromnegyed tíz volt,amikor elindultunk a focimeccsre.Rá kellett jönnöm,hogy nem könnyű 5 fiúval,ha egy kisgyerek is van velem.A lányok hamar elmentek,mondván,hogy "ANNYI dolguk van"!Nekem meg időbe telt,mire mindenkit sikerült kiugrasztanom az ágyból,megetetnem(főleg Niallt) és felöltöztetnem.Oké,ezt csak jelképesen kell érteni,mert a srácoknak kiválasztani kellett a ruhát,de szerencsére egyedül is feltudtak öltözni.Viszont Luxal,már nehezebb dolgom volt.Még jó,hogy Harry bejött és segített nekem,ugyanis Lux nem éppen az a türelmes gyerek.Viszont Louisnak kifejezetten tetszett a szituáció!Megállt az ajtóban és csodált minket,majd hozzáfűzte,hogy "milyen csodás család lehetne a mienk,ha Harryvel végre vállalnánk gyereket."Utána,amikor Harry a kezében a szőkeséggel  ment lefelé a lépcsőn,én pedig ott topogtam mögöttük,Louis mellém jött és az alábbi kérdést tette fel:"Egészen véletlenül,nem szeretnél hatos ikreket szülni??" És nem lett volna semmi bajom,ha nem vág közben halálosan komoly arcot!Ezért,mivel hirtelen azt sem tudtam,hogy sírjak,vagy nevessek,rávágtam,hogy hülye és inkább Harryék után szaladtam.Az én göndörkém pedig éppen Luxot próbálta bevarázsolni a gyerekülésbe.Már előre felkészültem a sok-sok kérdésre,amit a fotósok fognak feltenni a gyűrűmmel kapcsolatban.Jó nagy lesz a zűrzavar!!Egyenlőre nem hiányzik a babával való felhajtás,elég lesz egyszerre egy valamin túl lennem.

12:39

*Harry szemszöge*


A meccset 3:2-re megnyertük....de nem is ez a fontos.Rengeteg pénzt gyűjtöttünk össze annak a klinikának,amiben Beckyt is ápolták,amíg kómában feküdt.Amikor felkértek bennünket,hogy játszunk,nem is volt kérdés,hogy elvállaljuk-e.Részben nekik is köszönhetjük,hogy Becky most itt van velünk,velem.Viszont egy valamit megállapítottam!Nehéz úgy a focira koncentrálni,ha egy ennyire gyönyörű nő figyel a lelátóról,egy ennyire aranyos keresztlánnyal az ölében.A másfél óra alatt,amíg a meccs tartott,legalább tízszer integettem a párosnak,aki boldogan tapsolt és hangosan a nevemet kiabálta.Egyfolytában őket figyeltem,hogy mit csinálnak,hogy ott vannak-e még,hogy nem e unatkoznak.Annyira jó volt őket együtt látni,hogy nem bírtam betelni a látvánnyal.


-Hé,szia!-kaptam fel a felém száguldó Luxot.Átszaladt a pályán és egyenesen a karjaimba vetette magát.
-Te lány!Nem megmondtam,hogy várj meg engem is?!-lihegett Becky,aki cseppet lemaradt.
-Csak Hallyhez jöttem.-ölelte át a nyakamat Lux.
-Igen,csak idejött "Hallyhez"!!-utánoztam keresztlányomat,miközben nagyokat pislogtam Beckyre.
-Ahh...-adta fel pár másodperc után.-Olyan ellenállhatatlanok vagytok,hogy az  már fáj!Maradjatok úgy,hogy lefotózzalak benneteket!-előkapta a telefonját és a kép már el is készült.
-Oké,ha sikerült megörökíteni a pillanatot,megyek öltözni,utána meg indulás vásárolni!Veszek nektek csinos ruhákat!-mondtam boldogan,majd átadtam a kislányt barátnőmnek.Egy gyors csók Beckynek,egy puszi Luxnak és már szaladtam is az öltözőbe a többiek után.A fotósok persze minden mozdulatunkat lekapták,így holnap tuti a címlapon leszünk!Úgy tűnik nem volt elég nekik az a sok kép,amit az érkezésünkkor csináltak rólunk!Mi leszünk a következő sztárpár!!!

2015.Január.2.(Csütörtök)
10:09

*Becky szemszöge*

A tegnapi nap mondhatni,hogy elég kimerítő volt.Harry terve szerint elmentünk hármasban vásárolni....csakhogy hirtelen fel kellett nőjek!És nem csak Lux miatt!Harry rosszabb volt,mint ő...Az én egyetlen szerelmem,ragaszkodott hozzá,hogy bevigye Luxot a pláza játszóházába.Mit volt mit tenni,mentem velük.Harry első útja ahhoz a játékhoz vezetett,amiben a sok labda között lehet játszani.Alig bírtam kirángatni onnan!!!Ott volt az a rengeteg kisgyerek és köztük Harry,aki majd` agyon nyomta őket a nagy játék közepette.A szülők,akik kintről figyelték gyermekeiket,olyan szúrós pillantásokat lövelltek felém,hogy szinte kilyuggatták a hátamat.Harry bolondoskodása egyszerre volt égő és aranyos.

A játszóház után beültünk egy cukrászdába,hogy pihenjünk egy kicsit.Lux a lehető legnagyobb szelet sütit szúrta ki magának,drága keresztapja pedig természetesen azt rendelte meg neki.Úgy gondoltam,hogy az az adag bőven elég lesz mind hármunknak,ezért csak egy narancslevet kértem.Amikor a pincérnő kihozta a rendelésünket,naná,hogy Harry esett neki először.Lux első dolga pedig az volt,hogy a tenyerével beletapsoljon a torta közepébe.Ezt követően Harry arcát "paskolta" meg,majd az ingébe törölte a kezét.Már így is a szívroham kerülgetett,de Harry képes volt ezt tovább fokozni,ugyanis nagy nevetések közepette kente össze előbb a szőke kislányt,majd engem.Ekkor egyszerűen betelt a pohár,és kijelentettem,hogy haza megyünk.Azt hiszem túlságosan hasonlítok anyámra,mert amikor mi csináltunk ilyesmit apával,ő aggódta túl ennyire a dolgokat.Erre mondják azt,hogy nem esik messze az alma a fájától.

Miután hazaértünk,itthon még fogócskáztak és birkóztak egy sort,majd vacsoránál szerencsésen összekenték a plafont (Igen,a plafont!) pizzaszósszal,amíg felvettem a telefont.Mindössze 2 percet beszéltem Louval,aki kislánya felől érdeklődött,mégis sikerült bajt csinálniuk.


A következő emlékezetes momentum a fürdés volt!Harry természetesen ragaszkodott hozzá,hogy Luxal fürödjön."Harry és a gumikacsák"-ezt a címet adnám annak a fél órának,amit a kádban töltöttek.Csapkodtak,sikítoztak és közben folyamatosan nevettek.Harry hosszú "brüüü" hangot kiadva tologatta az egyik sárga kiskacsát Lux pocija felé,mire a kislány hangos kacajok közepette lapátolta a vizet Harry fejére,aki ettől úgy nézett ki,mint egy ázott kiskutya.Mire végeztek az egész fürdőszoba úszott,és én is csurom vizes lettem.Majdnem éjfél volt,mire sikerült rávennem őket,hogy aludjunk.


Ez meg is látszik,hiszen még mindig húzzák a lóbőrt.Mivel Lux ott aludt közöttünk,nagyon óvatosan másztam ki az ágyból,nehogy felkeltsem.Ahogy ott álltam az ágy mellett,elöntött valamiféle kellemes érzés.Harry az oldalán feküdt,Lux pedig rajta aludt.A kislány szája,amiben mellesleg ott díszelgett a sárga cumija,pont barátom füle felett volt.Szerintem Harry füle már tele van nyállal,de ha őt nem zavarja!


Mosolyogva indultam le a konyhába,hogy készítsek nekik valami reggelit.Miközben arra vártam,hogy a pirítós elkészüljön,bele gondoltam abba,hogy tulajdonképpen pont úgy viselkedünk,mint egy igazi család.Harry imádja Luxot,ahogyan én is,így nem volt nehéz úgy tekinteni az apróságra,mintha a sajátunk lenne.Na,de ne szaladjunk ennyire előre!Még csak most kérte meg a kezemet!És jesszus!Ez a második nap,hogy menyasszony vagyok!Annyira furcsa belegondolni abba,hogy összeházasodunk!Mr.és Mrs.Styles.....Az lesz mellettem,akit a világon a legjobban szeretek.Ez az egész olyan,mint egy csoda,hiszen nem is olyan régen még azt sem tudtam,hogy én ki vagyok!A baleset óta 5 hónap telt el,de Harryt is csak egy kicsivel több,mint egy éve ismertem meg személyesen.Mindig is optimista voltam,de soha nem mertem remélni ehhez foghatókat.Lett 10 új legjobb barátom a srácok és barátnőik személyében,valamint nemsokára én leszek Harry felesége!20 évesen már majdnem minden álmom valóra vált!


Egyenlőre ennyit sikerült összehoznom,de azért remélem tetszett!A következő rész pár napon belül várható.A kommenteket nem elfelejteni kis Manócskáim!puszi..;) :))) <3





8 megjegyzés:

  1. Imádom *-* nem tudok többet írni. Nagyon régóta várom hogy felkerüljön az új rész..és MEGÉRTE!!!
    Annyira édesek...
    Én télleg nem tudom megfogalmazni..
    Nagyon nagyon jó lett!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

      Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

      Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

      E-mail: progresiveloan@yahoo.com
      Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



      Törlés
  2. Imádom.Gyorsan siess a kövivel. :-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira aranyosak és igaz, pont mint egy család! Louis megjegyzései főleg tetszettek, remélem veszi Becky a célzást és Harrynek is hasonló gondolatai vannak... hehe
    Alig várom már, hogy kicsit kettesben maradjanak, (nem mintha nem szeretném a Luxos jeleneteket, mert igazán édes..) mert az a meglepetés azt hiszem még nagyon várat magára! ;) Részletesen! :DD
    Várjuk a folytatást és lerágjuk a körmünket izgalmunkban, ha nem sietsz! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Egyszerüen imádtam!:) Várom a kövit:"))

    VálaszTörlés
  5. Lux és Harry olyan aranyosak :3 Harry-ból kiváló apa lenne ^-^

    VálaszTörlés
  6. szia:) ez a rész is tökéletes lett akár csak a többi <3 viszont egy dolgot nem értek...Becky emlékszik arra amikor Harry megcsókolta azt a lányt? lehet már nem annyira lényeges a történet szempontjából csak kíváncsi lennék rá :D siess nagyon az új résszel :)) mikorra várható :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia.:) a kérdés nagyon jó...:D örülök,hogy nem felejtetted el ezt a lényeges apróságot...:) a válasz: a továbbiakban kiderül!!!.:D de annyit megsúgok,hogy én sem felejtettem ám el..;) és köszönöm!.:) <3

      Törlés