2014. augusztus 23., szombat

Oké,akkor helló mindenkinek!Ezúttal szeretném elnézéseteket kérni,hogy ennyi ideig volt kimaradás a blogon.Sajnálatos módon nem úgy jöttek össze a dolgaim,ahogy szerettem volna.A nagymamámnál "nyaraltam",de közben ért egy kisebb baleset,aminek következtében a bőrsebészeten kötöttem ki....és hát emiatt sajnos a gépelés sem ment...de most már egyre jobb és már készül a rész!:) Ha minden jól megy ma este már fel is teszem!
Remélem nem haragszik senki,de azért ígérem,hogy bepótolom a lemaradást.:) Sok sok puszi!

UI.:Horváth Judit,bocsi,de véletlen kitöröltem a hozzászólásodat....a bénaságom határtalan,de azért itt válaszoltam a kérdésedre.:)


7 megjegyzés:

  1. Jobbulást! :* <3
    Anita xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!.:) :* <3

      Törlés
    2. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

      Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

      Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

      E-mail: progresiveloan@yahoo.com
      Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



      Törlés
  2. Szia ! Nem rég talán egy hete kezdtem el olvasni a blogodat az első fejezettől a mostani hetvenötödikig! *W* Egyszerűen csodás az összes eddigi rész imádtam ! *-* De tényleg !
    És ahogy olvastam egyre jobban megszerettem ezt a csodás blogot nem is inkább megimádtam! Szó szerint ! Tegnap éjjel egy óráig olvastam annyira belemerültem az olvasásba hogy észre se vettem hogy mennyire repül az idő , de végül sikerül magamat ágyba rakni kettő óra után :D Nagyon izgatottan várom a következő rész siess vele ! És az hiszem egy kicsit szomorú leszek majd ha befejezed ez a csodás blogot ! Xd Amúgy pedig Jobbulást ! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!.:) nagyon megörültem,amikor láttam,hogy még egy rendszeres olvasóval gyarapodott a blog,szóval köszöntelek a köreinkben!.:) És annak is örülök,hogy ennyire tetszik a történet,ez sokat jelent nekem...tényleg! És köszönöm szépen!.:) <3 <3

      Törlés
  3. Szia.Én már ezt a hírt hamarabb is tudtam,de másodszorra is megijesztett.Örülök,hogy kezd jobbulni a kezed :) Egyébként bocsi hogy úgy rádrohantam facebookon,nem voltam egészen magamnál :"DDD Tökjó,újra lesz mit olvasni :D Várom a részt,jobbulást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen,te gyorsabb voltál!.:P És nincsen semmi baj,csak azt hittem valamivel magamra haragítottalak..:D igyekszem,már majdnem kész vagyok vele!.:)

      Törlés