2014. november 21., péntek

83.fejezet

 "Visszaszámlálás indul..."


2015.Augustus 24.(Hétfő)
/2 nappal később/
11:09

*Polly szemszöge*

-Ne!Az nem lesz ott jó helyen!-mutatott az egyik asztalra Becky.-Hé!Hogy áll ez a széksor?Nektek ez egyenes?!-kérdezte az egyik srácot, aki pakolt.-És ezzel a szőnyeggel mi lesz?Ha így marad,felbukok benne a kivonulásnál.
-Bocsánat, Miss Morris!Azonnal megigazítom,csak eddig...-kezdett bele Ronald.
-Nem érdekel, mit csináltál eddig...ezt előtte kellett volna!Jártál te már magassarkúban és uszályos ruhában?!Mert szerintem nem!-háborgott barátnőm.-És ez a ...-kezdett bele a következő probléma ecsetelésébe,de úgy döntöttem,hogy közbeavatkozok.
-Oké!Bocs, Ronald,csináld tovább a dolgodat,én majd megigazítom ezt a szőnyeget!-ajánlottam fel, majd lehajoltam és 2 cm-rel arrébb húztam a fehér,lila anyagot-Jó lesz?-kérdeztem,amikor felegyenesedtem.Csak úgy megjegyzem,hogy szerintem a szőnyeg tökéletesen állt, de adtam Becky pszichéjére.
-Igen,köszi.De ez nem a te dolgod lett volna!-szögezte le.
-Nem, valóban.Viszont az az én teendőim közé tartozik,hogy elvigyelek készülődni.És Kate is megérkezett,te meg nem is köszöntötted!-magyaráztam és már húztam is magammal.
-Jujj,Kate-ről teljesen meg is feledkeztem!-csapott a homlokára.-De még le akartam nézni a konyhára,hogy minden kész van-e.-fordult volna meg,de nem engedtem.
-Nem kell neked semmit megnézni!Itt van Lou,hogy kisminkeljen,megcsinálja a hajad és felöltöztessen.Majd a szüleid és a többiek felügyelnek idekint,mert TE most velem jössz!-közöltem vele.Sajnos Becky hajlamos túlaggódni a dolgokat,ebben hasonlít az anyukájára.De sebaj,azért vagyok én,hogy segítsek kézben tartani a dolgokat.Az esküvő három óra múlva kezdődik és Becky még sehol sem tart.Már fent van hajnali 5 óta és folyamatosan pörög.Nem tudom,hogy bírja!És még így terhesen sem képes elfáradni.Amikor fiatalabbak voltunk,akkor is ilyen volt.Az iskolában mindig ugrott mindenki kérésére,bár néha húzta a száját,mindent megcsinált.Állandóan volt mit csinálnia!Na..nem,mintha nekem ne lett volna,de én nem szerettem,ha kapkodni kellett.Hát igen...Becky és én nem vagyunk egyformák!

-Hé,szia!Hogy van az én majdnem feleségem?-vigyorgott Harry és egy gyors csókot nyomott barátnőm szájára,miközben éppen befelé indultunk.Reméltem,hogy nem futunk vele össze,mert így nem haladunk sehová.De nem jött össze.-És te pici pocaklakó?Jól vagy?-hajolt le Becky hasához és oda is nyomott egy puszit.-Hiányzott apuci!-tette oda a fülét.


-Jajj Harry!Egy négy hónapos magzat biztos nem hiányolja az apját,akit mellesleg még nem is ismer!-vágtam rá.Nagyon aranyosak voltak,de én nem bírom a túlzott nyáladzást.Azonkívül halad a nap,de mi nem jutunk egyről a kettőre.-Búcsúzzatok el egymástól,ugyanis a szertartás előtt már nem találkozhattok.-mondtam határozottan.
-Jobb,ha megyek készülődni,mert különben kócos hajjal és szabadidő naciban kell elvenned.-nevetett Becky.
-Az nem számít!Úgyis te leszel a legszebb!-mosolygott rá Harry és újra megcsókolta.Mennyi felhalmozódott vágy!Mit csinálhatnak ezek,ha kettesben vannak?!Nem csodálom,hogy becsúszott a baba!-Akkor majd látjuk egymást!-intett Harry és gyors léptekkel odébb állt.

-Wáááá,Kate!!!!-kiáltott fel Becky és rég nem látott barátnőnk felé vetette magát,ahogy beléptünk a szobába.Ott voltunk mind a 1D barátnők és Lou is.

13:36
*Becky szemszöge*

Kicsivel kevesebb,mint 30 perc múlva Mrs.Styles leszek.Harry minden álmomat valóra váltja és ez a babával lesz teljes.Tegnap egyébként a szüleimnek is elmondtuk a nagy hírt.Apa könnyezett és nem tudta elhinni,hogy a kicsi lánya felnőtt lett.Miután közölte Harryvel,hogy mostantól kétszeresen kell figyelnie,mert kettőnkre kell vigyáznia,azt hittem túl vagyunk a nehezén,de nem.A következő problémát apa életkora jelentette.Teljesen fel volt háborodva,hogy ő márpedig fiatal ahhoz,hogy nagyapa legyen.Des,Harry apukája pedig büszke pillantásokat vetett a fia felé.Ő nem bánta,hogy nagyapa lesz.Hát,hogy anya és Anne mit gondoltak?Először szóhoz se tudtak jutni,utána egymás szavába vágva fejezték ki örömüket.Miután ezzel megvoltak,jöhettek a jó tanácsok,amelyeket két csoportba osztok:amelyeket már tudtam(például:ha a gyerek sír,baja van) és amelyeket elfelejtettem.Az utóbbiak annyira bonyolultak voltak,hogy úgy voltam vele,majd rájövök magamtól.Röviden mindenki boldog és büszke volt.Egyedül én aggódom magam halálra az esküvő miatt!

Egész nap ide-oda szaladgáltam és fontoskodtam.Erre leültetnek egy székre,hogy ideje készülődnöm,és azt mondják minden rendben lesz.Hát kösz!Ettől nem lettem nyugodtabb!Még annyi elintézni valóm van!És ÚR ISTEN!Remélem Louis nem hagyta el a gyűrűket,amiket Lux fog behozni.És vajon a menü is rendben van?Jajj,remélem nem ültettünk olyan embereket egymás mellé,akik ki nem állhatják egymást.És...

-Becky,létszíves húzd be egy kicsit a hasad!-szólt rám Lou,aki éppen a ruhám fűzőjét igazgatta.
-Nem tudom jobban!Az már a baba és nem levegő!-vágtam rá,mire mindenkiből kitört a nevetés.-Na,látjátok!Ezért nem akartam terhesen férjhez menni.Úgy érzem magam,mint egy aszalt gyümölcs.Meg fogok fulladni ebben a ruhában!-nyafogtam.Igen,hisztis voltam, meg terhes,ráadásul éhes,nagyon ideges és a ruha iszonyat meleg volt.
-Becky!Ezt hagyd abba!Te álmodozol erről a napról,amióta benőtt a fejed lágya.Viseld is el akkor!-szólt rám Polly.A hangneme határozott volt és mintha egy kicsit ő is ideges lett volna.Elmosolyodtam és jó szorosan megöleltem.-Hm,ez érdekes.Most szidtalak le,te meg ölelgetsz?Ezt mégis mire véljem?-nevette el magát.
-Ez egy "Köszönöm" ölelés.-mondtam,de mivel láttam,hogy nem érti,ezért folytattam.-Polly,te vagy a legjobb barátnő a világon!Mindig mellettem voltál ezalatt az idő alatt,terelgettél és segítettél,hogy mindig a földön járjak,igaz néha kissé drasztikus módszereket használtál.-nevettem el magam.-De összességében hatásos volt.És a lényeg,hogy nélküled most nem lennék itt.Szóval, köszönöm!-mosolyogtam rá könnyes szemmel.Meghatódtam,hiszen most mégis lezárul egy korszaka az életemnek,amit valljunk be,szinte teljesen Polly töltött be.Tudom ,hogy a barátságunk nem múlik el....sőt,talán még erősebb is lesz.De már akkor sem lesz semmi sem olyan,mint ezelőtt!Felnőttünk...Végérvényesen!
-Jaj,olyan hülye vagy!-ölelt meg és láttam,hogy őt is megérinti ez az egész....jó mélyen,legbelül.-Áj lóv jú!-súgta a fülembe direkt rosszul kiejtve.
-Áj lóv jú tú!-válaszoltam nevetve.És akkor nekem végem volt.Legördült az első könnycseppem.
-Hé!Ne sírj!elkenődik a sminked!-ugrott elém Gemma és fújkálni kezdte az arcomat.

-Gyere!10 perc múlva kezdődik a szertartás!-szólt be Perrie.
-Jesszus!-pánikoltam,de azért elindultam kifelé.A lányok lila koszorúslány ruhája tökéletesen ment a díszítéshez és a csokromhoz.Az ajtóban már várt rám apa,amitől megint majd nem rám jött a sírhatnék.A terhesség teljesen felzavarja az érzelmeimet-igen,legalább van mire fogni!
Amikor a szervezésben sorra került a díszítés,Harry mindent rám bízott,mondván,hogy jó ízlésem van.Ezért a végén az egész esküvő lila és fehér színben pompázott.Ahogy végig néztem a lila szőnyegen,és a fehér székeken-amin ott ültek a rokonaink,barátaink,ismerőseink-elégedettség töltött el.A virágok színe élénken virított az augusztusi napsütésben,a vendégek boldogan mosolyogtak.A sor végén pedig ott állt az a férfi,akivel leélem az életemet.
-Kész vagy?-kérdezte apukám mosolyogva.Zakatoló szívvel,izzadó tenyérrel és liftező gyomorral bólintottam.Visszaszámlálás indul...


Koszorúslányok ruhája
Becky csokra
Belső terem 1
Bevonulás
Asztaldísz
 
Belső terem 2
Torta :D































UI.: A komikat várom...ha lesz legalább 6 komi hozom a következőt..:P Hajrá,véleményeket!! :* <3 

8 megjegyzés:

  1. Irtó szuper jó lett!!! Hamar kövit!! xxFruzsi

    VálaszTörlés
  2. Minden csupa lila :D Netán ez a kedvenc színed? Siess :3

    VálaszTörlés
  3. Annyira de annyira jó lett!Alig várom a következő részt csak kár hogy màr ennyire a végén vagyunk.Szóval azért siess kérlek :)

    VálaszTörlés
  4. uramisten *-* hát hogy lehet itt abbahagyni? :D tökéletesen leírtál mindent :)) hozd nagyon hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon jó lett,imádom!! :) Csak sajna olyan rövid rész lett :/ :D

    VálaszTörlés
  6. Uh.. nagyon jó, hamar folytit :)

    VálaszTörlés
  7. ez nagyon nagyon super lett, kár hogy nem tart örökke ez a blog, nagyon a szívemhez nött. seiss a kövivel,

    VálaszTörlés
  8. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

    Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

    Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm



    VálaszTörlés