2013. október 29., kedd

Sziasztok!

Tegnap megkezdtem életem első blogját!Mielőtt feltenném az első részt,gndoltam mondok egy pár dolgot magammal és a bloggal kapcsolatban.Így talán könnyebben követhető lesz a történet.

17 éves vagyok és egy kis városban élek.Az életemet mindig is átalagosnak tekintettem: van egy szerető családom és rengeteg barátom.Ha magamról egy szót kellene mondjak,az a "kreatív" szócska lenne.Nagyon szeretek rajzolni,körmöt festeni és gitározni is tudok.A legújabb hobbimnak az írást választottam,ami egészen rövid idő alatt a szívemhez nőtt.A kedvenc bandám a One Direction.(Ki más lenne?!!..:P) Egy másik kedvencem pedig Rone Pope.Szerintem nagyon jól megragadják a dalszövegei az élet fontos dolgait,történéseit.Ezért is merítek tőle ötleteket.Ha úgy vesszük ő az én "múzsám".

Egy olyan történetet próbálok felétek közvetíteni,ami akár meg is valósulhat.Veled,velem vagy bárkivel...A blog két főszereplőjének (Harrynek és Beckynek) találkozását egy éjszaka én magam álmodtam meg.Reggel mikor felkeltem olyan érzés fogott el,amilyen még soha.Az álmok világában minden valóságosnak tűnt.Úgy éreztem, hogy ezt az érzést másnak is meg kell mutatnom.

A részek megírásánál végig a hitelességre törekszem majd.Ez azt jelenti hogy a dátumok és a tettek nem fogják egymást keresztezni.Több féle szemszögből írom le az eseményeket,hogy átláthassátok a szereplők helyzetét.FONTOS!! Jó pár rész meg van írva előre,ezért nem nagyon lesz olyan,hogy kések a részek közzétételével.Pontosan próbálom feltenni őket.

Ez egy hosszú blognak igérkezik.Ezt az bizonyítja,hogy már előre megírtam 60 részt és még mindig tele vagyok ötletekkel.Csak Tőletek függ,hogy meddig írom!Ha lesz rá érdeklődő a 100 részt biztos elérjük.

Remélem egy kicsit sikerült felcsigáznom Bennetek.:P Mindenkit sok szeretettel várok!Tartsatok Velem és kövessétek nyomon Becky és Harry történetét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése